View Full Version : Rhcp
Mr G. Bears
10th July 2002, 09:44
Het nieuwe album van de RedChili Peppers is Hot !;J
echt gaaf, vooral Cabron en On Mercury,
tis wel een stuk rustiger dan het vorige album, maar ja
dat valt ook te waarderen
Pyro
10th July 2002, 14:14
Tis idd wel een vet album, maar ik vond Californication vele malen beter. Maar ja, dat is dan ook de ultieme zomerplaat vind ik!
Intussen wacht ik nog steeds met smart op, JA jullie raden het al, de nieuwe Thunderdome!!! Nog maar vierenhalve maand en dan wordt et weer lekker beuken!
Kijk, en daar kan niets tegenop, dus ook de RHCP niet!
Laevid
10th July 2002, 23:08
Heb het album nog niet gehoord, maar als het hele album zo goed is als de single (die beter is dan elke plaat van californication) dan kunnen we iets moois verw8ten....
Maar (bijna) niets kan op tegen de cd die ik er nu in heb zitten: Origin Of Symmetry - Muse, wat is die mooi :)
Mr G. Bears
11th July 2002, 09:51
Die moet ik ook nog hebben,
MUSE IS GAAAAAF!!!
LoUNgeR
11th July 2002, 17:35
Kheb em ook al gehaald (foejfoej als je em hebt naar-beneden-geladen)
VET......gewoon omdat ik ze vorige week live heb gezien, en de muziek is gewoon goed natuurlijk.
Enne Muse is ook goed, live ook trouwens.
Zeg is er nog iemand van jullie naar Rock Werchter geweest???
Owja, je moet eens een keer een paar nummers van Cornelius luisteren das ook wel vet.
*Die is dik man
-wie
*ja jij
-oow
*sukkel
-volgens mij ben je stoned
*sorry
Mr G. Bears
15th July 2002, 17:39
van gehoord eigenlijk, is dat erg???
Je moet ook eens wat nummers van SONATA ARCTICA downloaden, die zijn echt goed
Ach laat ook maar, dan gaan jullie me toch alleen uitschelden,
Nu is er geen mede fan aekold die me kan verdedigen
Carnage
15th July 2002, 19:08
Misschien moeten we eens vragen of er geen Muziek-domein in de fun-stuff area kan komen ofzo....genoeg stof tot discussie.
LoUNgeR
15th July 2002, 19:28
Carnage da vind ik een goed plan!!!
Pyro
16th July 2002, 02:31
En ook ik vind het een errug goed plan...kan ik jullie allemaal wat het nodige respect voor Hardcore gaan bijbrengen (hard nodig bij sommigen!) en jullie allen waarschuwen voor de verschrikkelijk foute muziek van Sonata Arctica (zie post Mr. G Bears) -> The Brother's War Continues... (T)
Elminster
16th July 2002, 22:40
Ik weet wel welke broer mijn steun krijgt... als de muziek erbij gehaald wordt is het niet echt moeilijk, geen enkel respect voor een goeie beat... En dan kan ik ook gelijk Mr G Bears verslaan in een battle bij Diddly (http://homepage.tinet.ie/~kingnothing78/games/Slime2.html), zoals gewoonlijk...(T)
Laevid
16th July 2002, 22:48
Daar d8 ik dus ook gister aan, aan zoon muziek forum....want heel bla bla bla is ook al vervormd tot een muziekpraatje.....maar moet dat forum in het fun-deel??
ja ik weet ook al welke broer ik steun....die antarctische mensen ofzow die zijn beetje hele tijd hetzelfde....thunderdome niet....en daar kun je je ook meer op uitleven....
Carnage
16th July 2002, 23:14
Zo, die brother's war word al echt een flame zeg :D
BTW - dat spelletje van Elminster (Diddly) is echt wel lachen...
Mr G. Bears
17th July 2002, 09:46
moeten we es een keer ipv een magictoernooi een diddly slime volleybaal toernooi houden,
Kan ik ook es winnnen, want ik beuk elminster dus echt helemaal in elkaar bij slime vball, tenzij er hardcore opstaat ,dan verzwakken mijn krachten, maar als er Sonata Arctica opstaat, dan win ik ALTIJD!!!!
Laevid
18th July 2002, 23:09
Haha ja das een cool spel dat Slime Volleyball...
Maareuh G.Bears ik had je al binnen een kwartier verslagen, terwijl jij al dagen oefende, dus ik weet nie of je dat dan gaat winne, want volgens mij stond er toen "jouw" muziek op...(T) (T) (T)
Mr G. Bears
19th July 2002, 16:24
ja niet verwonderlijk want ik begon nog maar met een bolleke dus jij had maar 1 punt nodig om te winnen en nee mijn muziek stond niet op als je het wou weten(T)
Laevid
22nd July 2002, 22:44
Das bullshit g. bears.....dat weet je zelf ook....
je kunt gewoon nie tegen je verlies....(M) (M) (M) (E) (E) (E)
Mr G. Bears
25th July 2002, 16:15
ik kan best tegen mijn verlies, maar dat jij een voorsprong krijgt is niet bepaald eerlijk dan he, maar ja, ik moet toch iets verzinnen om men post rate op te schroefen
En als jij binnen een kwartier al wint, maar ik win 50 keer van jou,denk ik nog steeds dat ik ga winnen maar ja
Je had wel talent, want Pyro bakte er helemaal niks van
Laten we hem dan maar MK spelen, is ie ook weer happy
Laevid
29th July 2002, 23:11
MK is toch enorm leuk?
Carnage
29th July 2002, 23:53
MK als in Mortal Kombat?? Ruig spel man!
Laevid
30th July 2002, 00:22
ja die ja (beetje onnodig hier nog wat in te vullen maar ja)
Pyro
30th July 2002, 00:56
Jep...idd Mortal Kombat! Dat spel is gewoon zo verslavend, echt niet normaal meer! Het is al jaren uit en ik speel het nog steeds hartstikke vaak. Dat 3D-gefriemel bij de tegenwoordige beat-em-ups hoeft van mij dan ook niet zo, al zal het er wel in zitten bij MK5: Deadly Alliance. Weer een spel waar ik op ga zitten wachten!
Mr G. Bears
30th July 2002, 10:07
ja maar ja, het is een race tegen de klok
Wat hebben we eerst een goede 3d FX kaart of Mortal Kombat Deadly Alliance
Carnage
30th July 2002, 13:52
3d FX is hartstikke dood....dat zijn die oude Voodoo kaarten. Tegenwoordig is alles Direct3d....gewoon een GeForce Ti 200 halen, die is super goed en relatief goedkoop.
Mr G. Bears
30th July 2002, 14:58
sorry hoor, ik loop achter met de 3d kaart dus ook achter met de informatie en hoe het heet ,allemaal hetzelfde toch
Pyro
30th July 2002, 15:34
Tja dat is het probleem met onze CPU...hij zou alle spellen van tegenwoordig moeiteloos moeten draaien als er een fatsoenlijke 3D-kaart in zou zitten. Nu hebben we zo'n Taiwan-kloon...
Laevid
31st July 2002, 23:09
Ben blij dat jullie dan tenminste nog een 3-d kaart hebben die "luxe" heb ik niet eens....ik ben trouwes nog vaak aan het fifa98'en dat werkt bij mij!! ;)
Pyro
31st July 2002, 23:55
Heel veel mensen zeggen dat Fifa 98 simpelweg de beste Fifa is die er gemaakt is, daarna was het een kwestie van klakkeloos nieuwe spelers invoeren, nieuw menuutje erin verwerken en klaar! Dus zo erg is het ook weer niet hoor...;)
LoUNgeR
9th August 2002, 11:53
uuuhm Red Hot Chilli Peppers vechten in mortal kombat met een voorsprong tegen een 3d fx kaart??????
Mr G. Bears
9th August 2002, 12:14
ja jij snapt et, en je bent waarschijnlijk hiero de enige,
maar dat klopt,
maar de red hot chili peppers kunnen hard gooien met hun chili stokjes , dus mortal kombat is geen probleem voor hun om te winnen
Pyro
10th August 2002, 01:09
Moet je de leden van de Peppers eens laten knokken tegen de Wu-Tang Clan-leden! Daar is nog een compleet vechtspel van gemaakt, wat overigens VERSCHRIKKELIJK was, het speelde errug houterig en je kon niet eens springen!
Ze zouden een x een Wu-Tang game moeten maken waarin Ol' Dirty Bastard wapens heeft in de vorm van een slechte adem en proces-verbalen...;)
LoUNgeR
10th August 2002, 14:22
AAh nu snap ik het!
RHCP zijn na het clipje californication, niet meer uit de 3dfx kaart gestapt omdat leden van de WU-TANG CLAN het niet eens waren met de slechte adem die Mortal Kombat over fifa 98 blies. Vandaar dat ze zo vaak van gitarist veranderen en old dirty bastard in de bak moet.
uuh........toch?????
of niet....
Mr G. Bears
10th August 2002, 15:09
ja bijna helemaal goed. ik heb er nog een paar dingen aan toe te voegen...maar daar kom ik nu ff niet op, zodat ik de volgende keer alvast weer een onderwerp voor een post heb
Laevid
10th August 2002, 17:26
Yeah....nou er zat bij dat spel wel een soundtrack van 3 nummers ; niet te veel ;)......en odb die had een lege fles in zn hand als wapen dus komt in de buurt :)
Misschien een idee voor RHCP het californication-spel.....ze hebbe nu toch al een demo gemaakt :)
Mr G. Bears
10th August 2002, 20:21
ja goed idee,
alleen zouden ze die jappanners/chinezen ook weer kunnen strikken die dat gratis gedaan hebben????
hoop het wel voor hun(T)
Pyro
11th August 2002, 15:31
Vast wel, of misschien kun je wat handige Koreanen daar voor strikken in ruil voor een gratis tripje naar Hiddink-town? Het zag er in de clip al best leuk uit, dus je kunt er best een lollig spelletje van maken. Gooi er dna ook nog een paar By The Way-achtige achtervolgingen in en alles komt goed!
Laevid
11th August 2002, 18:17
Je hebt ook nog zoon nummer van RHCP met een clip op een achtbaan Rollercoasterlove ofzow....mischien ook een leuk element voor het spel....
LoUNgeR
16th August 2002, 06:02
of bungee jumpen under the bridge
met levels all around the world
met de bedoeling om aan the otherside te komen
LoUNgeR
16th August 2002, 06:03
ooooow en je kunt health bijkrijgen als je scar tissues verzameld!
pff wat een spel(C)
Laevid
17th August 2002, 22:04
En wat d8 u van de bonus "give-it-away" punten
of de wegwedstrijden tijdens het jaarlijkse Road trippin'?
Of de (korte) pauzes met Pea van Flea?
Pyro
18th August 2002, 22:45
Kleine boodschap, groot plezier! :S
Elminster
24th August 2002, 17:19
WAT EENS BULLSHIT ALLEMAAL :D :D
dus
eh
GA ZO DOOR!!! :D
Pyro
25th August 2002, 02:25
Volgens mij zit Elminster heel ongemerkt (nou ja?) zijn post-rate op te krikken hierzo. Tja, je moet toch de concurrentie voorblijven he?
Laevid
25th August 2002, 21:38
Ja wie weet.....
om nog iets zinnigs te zeggen over de rhcp: ze zijn met zn 4-en......:S
zo dat was weer een post ;)
Pyro
25th August 2002, 22:57
Dit gaat zo helemaal de verkeerde kant op, als iedereen hier maar klakkeloos wat uitpoept om zijn post-rate te verhogen. Maar ja...ff on-topic: heeft iemand de Peppers afgelopen weekend gezien op de VMA? Dat was echt een gaaf stukje, waarin de Peppers elkaar voorwerpen teruggaven die ze bij elkaar thuis hadden laten liggen. Echt grappig!
Laevid
25th August 2002, 23:35
mijn post was ook sarcastisch bedoelt eiglijk...
sorry niet gezien.....
Pyro
26th August 2002, 01:58
Ik herken sarcasme meestal wel hoor, dus ik had het dit x ook wel door. Maar ik blijf er bij dat posts wel enigszins inhoud moeten hebben en niet gebruikt worden voor een onderlinge postrate-war...
Elminster
26th August 2002, 12:28
Ik post bijna altijd serieus en voer geen postrate-war... beetje voorbarig te zeggen dat ik mn ratio krik terwijl ik bijna alleen maar post als ik iets te zeggen heb... grote kans dat mijn nuttigheidsgehalte hoger ligt dan bij jou of bv Mr G Bears! (E)
Pyro
26th August 2002, 15:37
Rustig mensen, rustig, ik heb toch GEEN namen genoemd? Ik zeg dat alleen over het algemeen gesproken hier wel eens gepost wordt zonder dat het eigenlijk nut heeft...
Zo krijg ik gelijk weer mot met een hoop mensen en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
Elminster > Toch wel een goede vakantie gehad, omdat je gelijk zo heetgebakerd reageert? :D
Elminster
26th August 2002, 15:44
om eerlijk te zijn heb ik wel eens betere vakanties gehad als heeft dat er niets mee te maken. Je heb namelijk wel degelijk namen genoemd, kijk maar een post of wat terug.... maar goed, never mind...
Pyro
26th August 2002, 16:44
OK. ik heb inderdaad wel namen genoemd ja, maar die post was ook aan jou gericht Elminster en ik bedoelde eigenlijk die post erna, die was dus algemeen bedoeld...
Kijk en ik heb er ook absoluut nix op tegen dat er hier een hoop geluld wordt op het forum, dat is juist hartstikke leuk en daar doe ik zelf ook genoeg aan mee. Wat ik eigenlijk bedoelde zijn van die posts die ongeveer gaan van: Ja, dat is waar / OK / Leuk...
Snap je, dat zijn posts die eigenlijk weinig nut hebben en er net zo goed niet hadden kunnen staan...
Maar goed, ik zal verder mijn mond houden, ik heb geen zin om hier lullig te gaan doen en er een heel gedoe van te maken, dat is ook niet mijn bedoeling. Misschien ben ik wel een enorme zeiker, ik weet het niet...:D
LoUNgeR
26th August 2002, 23:06
Dus nu begint het echt wel ingewikkeld te worden.
De RHCP hebben een nieuw album waardoor ze ook weer een computer-spel hebben.
Op deze manier gaan de posts omhoog en heeft iemand namen genoemd waardoor ik het onderwerp een nieuwe slinger geef, namenlijk: Wie moeten de Peppers verslaan om het spel uit te spelen?
Een boze platenbaas ofzo?
Een oude gitarist?
Groupies?
MTV?
Pyro
27th August 2002, 15:58
De Peppers (of in ieder geval een aantal bandleden) hebben ook moeten afkicken van weet ik veel wat voor troep. Misschien is het ook leuk dat je ze aan het einde laat vechten tegen een stel hardnekkige drugsdealers?
Wat die groupies betreft, ik denk niet dat ze daar tegen gaan vechten, daar doen rockers meestal andere dingen mee (bij voorkeur op hun hotelkamer, het is net het Nederlands elftal ;)).
MTV is misschien wel leuk, dan moeten de Peppers met grof geweld duidelijk maken dat hun clip meer gedraaid moet worden...
Laevid
27th August 2002, 23:30
Wat als de RHCP nou een boosaardig zoutvaatje aanvalt met rote hete pepers?
Nitro
31st August 2002, 21:04
en wat als er een keer iets zinvols geposts wordt
Laevid
31st August 2002, 22:24
Dat luk nie meer na een aantal posts hoor ;)
Mr G. Bears
4th September 2002, 08:15
nee michel, jij hbet de smaak ook al te pakken namelijk
Nitro
4th September 2002, 17:47
Ik heb gewoon wat dingen intehalen, post niet van die nutteloze dingen. Ben trouwens ook vaak op het forum, en gebruik dingen als edit.
Mr G. Bears
4th September 2002, 18:36
ow ok, ja edit si handig om die , "wat zijn die smilies groot" dingen weg te halen, want das nu achterhaald namelijk
hja joh, zijn die er niet meetr???
Nitro
4th September 2002, 20:03
Waar heb je het nou over??
Mr G. Bears
4th September 2002, 20:44
over het editen
op het forum helemaal in het begin waren er nog asociaal grote smilies, die vulden een hele regel ongeveer
maar daar heb ik geen screenshot meer van
Nitro
4th September 2002, 20:46
Big Smile;) !
Mr G. Bears
4th September 2002, 20:47
not so big anymore my feathered friend(T)
Elminster
5th September 2002, 17:37
een hele regel is wat overdreven, maar het was idd Asociaal, iets van 5 keer zo groot!!
Mr G. Bears
5th September 2002, 17:41
nou, echt wel he
heb je net een mooie layout voor je post gemaakt, was je ff dat smilietje vergeten daaro, en ja
daar ging je post
lelijk dat het was
nu hebben we bewegende smilies, kick ass
LoUNgeR
6th September 2002, 09:42
post iets nuttigs......jaja dan kan ik net zo goed opzouten!
Enne mensen nie zo zeikeh tegen elkaar want anders zal ik Flea erbij moeten halen die jullie vol gaat stoppen met hete pepers die zo warm zijn dat de onge-evenaarde chili en pastaria de neusgaten van een werkeloze krokodil uitloopt en dan zo kwaad wordt dat ie zen mama erbij haalt.
nuttig........
en het is echt niet om men postrate omhoog te halen want die kan me geen reet schelen. hell yeah
enne smillies zijn nuttige dingen die nooit aan bome slingeren
LoUNgeR
10th September 2002, 20:53
maar om de boel te sussen heb ik voor degene die het allemaal niet meer snappen een artikel geschreven.
U kunt deze vinden bij de Magic Articles.
Tot uw dienst
At your service
Haszahasza
chili
peper
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.