PDA

View Full Version : Filmnacht

Mr G. Bears
10th July 2003, 09:00
kheb vannacht met Pyro en Kip :P 3 films gekeken, midden in de nacht, om lekker brak naar de rapportuitreiking te kunnen
Ik doe ff verslag ervan
eerst kwam
Terminator I: blijft een klassieker, hij was gewoon gaaf om weer es te zien, met de interessante tekst van Arnie: ik doe even een greep: Get Out, I'll Be Back, All, Sarah Connor ....ow wacht dit is geen greep eruit, dit is al zijn tekst *jump*
Not Another Teen Movie: dit vind ik echt een goeie film, het steekt zoals beloofd de draak met alle andere teen movies, en dat doet het heel goed, soms tot vervelens toe, maar de varianten zijn zo goed verzonnen dat je echt constant aan het lachen bent, althans ik wel :D
Final Destination I: Aan het begin vond ik de film een beetje saai enzo, beetje zinloos omdat ik nog niks van et plot wist, later toen ik dat wel wist vond ik de film al een stuk leuker, alleen ik vond soms het plot een beetje weggedrukt worden om lekker een groffe doodscene te laten zien, dat was echt niet nodig geweest, ze hadden vind ik beter wat meer aan et plot kunnen besteden

maar goed, binnenkort komt filmnacht deel 2, en maybe zelfs deel 3 want we zijn flink aan het downen :P

Shandril
10th July 2003, 14:40
ik kijk liever Harry Potter 2 's nachts en dan halverwege erachter komen dat je een stukje gemist heb....:P

Shandril