PDA

View Full Version : Game : Warcraft III en Frozen Throne

Kolky
7th July 2003, 17:04
Yoowz

Warcraft III Rulez, dat wou ik maar ff zeggen. Gisteren heb ik het eens in een Flink Multiplayer game gespeeld. Met 8 man. in teams van 2 man. Team indeling:

Firstblood + Skip
Kolky + Stinooo
Insane Alien + Skullie
BladLuis + Morrie

Was errug vet, veel beginnende Warcraft III spelers, maar dat was makkelijk geregeld. De minder goede bij de goede. Ikke heb FB nog gekilled. Daarna wast voor mij ook voorbij zeg maar, Skullie had een flink army en heeft 3 verschillende basisen van me verneukt. Toen ben'k nog gevlucht en opnieuw begonnen. Dat werd ook weer gemolled door Insane Alien. En wast game-over voor Kolky. Uiteindelijk toch 4e geworden.

Replay zal ik ook nog een keer posten!

Ik wil eigenlijk wel eens wat vaker van die grote Warcraft III games spelen. Meer mensen interresse??? Jeroen Vriens ook al iig!

P.s. over thread title, goed idee conjurer !

FirstBlood
7th July 2003, 17:07
HeHe, was dus eerste keer dat ik War 3 beetje speelde en het ging: BRAK :), skip waar ik bij zat speelde het voor 2de keer ofzo :)

Insane Alien had geluk en mocht mee skullie :) en tja dan heb je de overwinning van te vorgen al in je zak :P

Bremmer
7th July 2003, 21:07
ha lijkt me best cool, ik heb het liggen maar nog nooit gespeeld......

Carnage
8th July 2003, 01:25
Ik heb de Frozen Throne uitbreiding ook, BremmaH.

Just in case *music*

Nitro
8th July 2003, 02:41
Warcraft III is echt een cool spel, wel lang geleden dat ik het heb gespeeld.
Is Frozen Throne cool, wat is er allemaal nieuw aan?

Insane Alien
8th July 2003, 12:27
Fb nie liegen, was de tweede keer da je het speelde...Enne jah ikke heb lekker wel gewonnen :P.
En da kwam naja bijna niet alleen door skullie..Want als ik echt nix had gedaan stond ik ook nie op de derde plaats op het laatste he...heb best wel wa vernietigd toen ik tot mij verteld werd da je ook kon aanvallen (?)
Enne wil best wel nog een keerke spelen..maar ben wel extreem slecht dus jah..maar als je spelers nodig heb ofzo...

(A)

aekold
8th July 2003, 13:54
Ik zou ook wel een keertje mee willen doen.

Kolky
8th July 2003, 14:34
Hierzow als attachment de BattleNet Crack, zodat je kunt Multiplayer'n! :D

We spreken nog wel eens wat af.

Zoek je nog meer cracks van Warcraft III of Frozen Throne, ik heb ze allemaal voor alle versies + trainers + maps :D

FirstBlood
8th July 2003, 15:05
Originally posted by Insane Alien
Fb nie liegen, was de tweede keer da je het speelde

Uhu maar de andere keer was de Beta versie nog :)

Kolky
8th July 2003, 20:36
Oke, hier is de Replay van het spelletje op de LAN

1. Stop het in ..\WarcraftIII\Replay\ map.
2. Start Warcraft
3. Kies Single Player
4. Kies View Replay
5. Selecteer het bestand
6. Je krijgt nu een gewone game, alleen kun je nu met instellingen knutsellen!

Have Fun :D

FirstBlood
8th July 2003, 21:24
Straks ook maar eens de Replay gaan bekijken :)

Planetouched
8th July 2003, 22:28
Online of LAN party? vet, volgende keer wil ik ook wel meedoen, waar houden jullie ze? Enne iemand die ff het spel voor me kopieert?:D*bier*

FirstBlood
8th July 2003, 23:35
Houden/Hielden ze altijd in gebouw van Roosendaalse Computer Club... maar die zijn waarschijnelijk binnenkort weg ;<
Geld en bestuurs problemen enzo, dus dan zullen we opzoek moetten naar nieuwe goeie locatie :S

aekold
9th July 2003, 00:58
Een goede locatie???
Trefpunt???

Kolky
9th July 2003, 01:03
Slecht netwerk aan te leggen denk.. en iedereen moet zijn pc meenemen? Vorige keer al tot nix uitgelopen. Ik was enigste vrijwilliger voor het meenemen van 1 pc + laptop ...:S

Nitro
9th July 2003, 01:03
je kan niet bezig blijven met het trefpunt ej, we mogen daar al om de paar weken vertoeven en daar mogen we blij mee zijn, want voor je het weet zitten we daar enkele keren in de week.

aekold
9th July 2003, 15:54
He man, I was just kidding.
Nee, tuurlijk gaat dat niet.

Carnage
9th July 2003, 21:10
Bovendien krijgen we ook een logistiek probleem - die zaal wordt natuulijk ook nog wel eens verhuurd :)