PDA

View Full Version : eigen stuff

Eddy de Eagle
2nd July 2003, 15:11
Dit is volgens mij het deel van het forum met de minste bezoekers. Volgens mij komt dat omdat veel mensen die hier posten stukjes van internet afhalen, en hier in een keer wegpoten. Kijk das te veel tekst om elke keer te gaan lezen. En de meeste geinteresseerden in cabaret kennen die stukjes al.

Mijn voorstel. Wees eens creatief en verzin zelf stukjes die betrekking hebben op het huidige nieuws, of rare liedjes ofzo. Dan gaat dit gedeelte van het forum er misschien weer wat leuker uitzien.

LoUNgeR
2nd July 2003, 22:56
ik zal mijn hersens eens laten kraken

Shandril
2nd July 2003, 23:51
leuk idee (L)

Shandril

Carnage
3rd July 2003, 02:14
Laatst hoorde ik in het nieuws: "Komiek verliest oog tijdens act met optreden'.
Wat zou ik gezegd hebben?? --> "Nou en, je hebt er toch nog een? (T)".

Eddy de Eagle
3rd July 2003, 10:52
Originally posted by LoUNgeR
ik zal mijn hersens eens laten kraken

ik ben benieuwd wat eruit komt.....

Elminster
3rd July 2003, 15:38
Leuk idee... maar beetje lastig, lijkt me sterk dat er hilarische dingen uit komen rollen (Ok Carnage de jouwe was leuk) en het heeft natuurlijk ook te maken met hoe je het brengt'

Maar we gaan het proberen!

Eddy de Eagle
3rd July 2003, 16:03
das waar, hoe je het brengt is zeer belangrijk. Het liefst zou ik wat actuele grapjes ofzo zien (als dat lukt...) en geen oude mopjes, want die zijn meestal alleen goed als je ze verteld. Dus fout voorbeeld:

Weet je hoe houtlijm smaakt?
.
.
.
.
dan moet je pinokkio pijpen.

Kijk die is leuk als je hem verteld, maar als je hem leest (volgens mij) niet zo. Dus probreer daar rekening mee te houden.

succes!

Elminster
3rd July 2003, 16:45
Ik vond hem wel geinig :)

We zullen het probreren... :P

Eddy de Eagle
3rd July 2003, 17:23
Ja het was miss wel een slecht voorbeeld :P

Bremmer
3rd July 2003, 18:09
maar het is niet de bedoeling dat er hier een opsomming van moppen komt, right?

Eddy de Eagle
3rd July 2003, 18:20
Originally posted by Bremmer
maar het is niet de bedoeling dat er hier een opsomming van moppen komt, right?

kijk jij snapt het

Mr G. Bears
3rd July 2003, 18:50
there 's a youp or a hans in everyone :P

LoUNgeR
3rd July 2003, 22:12
ik post het maar ff hier, want t was wel een grappige situatie:

ik was vandaag in brussel en ik stond in een tram. Bij een halte moest ik er af, maar ook een vrouw met een kinderwagen. Zegt ze: could someone please take those bags? Niemand hielp haar, dus ik als redder in nood wil haar helpen. Zij gaat met veel pijn en moeite met de kinderwagen uit de tram. Ik pak die tassen en wil ze buiten aan haar geven. Maar plots pakt een vrouw in de tram mijn arm vast en zegt: dat zijn mijn tassen! Ik schrik en laat maar los. Blijkt dus dat die tassen enkel in de weg stonden en dus niet van die vrouw was met kinderwagen.

Ik was allang blij dat er geen hele scene ontstond en ben maar vlug doorgelopen.

wel leuk iets voor cabaret stukje denk ik zo.

Mr G. Bears
4th July 2003, 08:27
misschien wilde die andere vrouw ze wel stelen *nasty*
of wilde ze jou een aanvaring met die vrouw bezorgen *nasty*
of, nou ja, jouw verhaal zal wel kloppen :P

Eddy de Eagle
4th July 2003, 12:36
Laatst nog op het belgisch station:

excuseer, is dit de trein naar antwerpen

-Nee mevrouw, kijk op de trein staat het wel, maar dat is reclame voor een andere trein. Ja ik vind het zelf ook altijd heel verwarrend.

Carnage
4th July 2003, 14:01
------------------------------------------------------------
Loop ik gisteren in de stad, moet ik heel nodig piesen,
dus ik de V&D in gesjeesd en naar het toilet daar. Ik zit
net, begint die gast in dat hokje naast me tegen me te
lullen: "Hey, hoe is ''t?" Nou ben ik niet zo'n prater en
al zeker niet op het toilet, maar ik wilde niet onbeleefd
zijn dus ik antwoord: "Ja, lekker..." Die andere gast weer:
"Wat ben je aan het doen dan?" Wat is dat voor vraag?
Dus enigszins ongemakkelijk antwoord ik: "Nou..hetzelfde
als jou, een beetje zitten hier..."
[Op dit punt probeer ik dus zo snel mogelijk weg te komen,
voor die gast weer een vraag stelt]
Komt die gast met het volgende: "Zal ik met je meegaan naar
huis straks?"
Nou breekt me klomp, maar geen antwoord geven is ook zo
lullig: "Ghe...ik krijg straks visite dus ik denk niet dat het een
goed moment is vandaag.."
Dan hoor ik die gast opeens een beetje geirriteerd het volgende zeggen:
"Luister, ik bel je straks wel even terug, want er zit hier een of
andere
idioot in dat hok hiernaast steeds mijn vragen te beantwoorden, later!"
------------------------------------------------------------

Bremmer
4th July 2003, 14:17
HAHA

*ROAR*

lekkah bezig *jump*

Nitro
4th July 2003, 14:35
haha humor!:)

Eddy de Eagle
4th July 2003, 15:45
Ja bij de V&D gebeuren altijd rare dingen......laatst stond er nog een kanibaal bij de wc's. Die had een bord om haar nek hangen: heb je vertouwen in mij? laat je gratis pijpen.*vocal*

LoUNgeR
4th July 2003, 16:22
carnage kerel, dit is nie echt verzonnen eeej

Elminster
4th July 2003, 21:33
Maar wel vet geef toe

Die andere ook trouwens *jump*!

Laevid
5th July 2003, 16:57
HUMOR :D

Shandril
6th July 2003, 13:02
:)

Shandril

Carnage
8th July 2003, 02:03
Ik las vandaag op www.nu.nl:
WK voetbal voor daklozen start met Nederland - Duitsland.

Ik dacht toen meteen: Hoe kunnen daklozen nu ooit thuis spelen? :D (L)

Angel
29th July 2003, 13:29
DE NS OP Z?N BEST.
--------------------
Wat is reizen met de trein toch eigenlijk makkelijk: je staat nooit in de file, je hoeft niet te letten op de juiste afslag, je kunt relaxed zitten en je krantje lezen en je hoeft niet hands-free te bellen. Wat valt er dan nog te klagen over de Nederlandse Spoorwegen? Nou, vergis je niet! Reizen met de NS is Niet Slim!

Alle ellende begint al wanneer ik in mijn woonplaats Roosendaal de stationshal binnenkom: ik koop een retourtje Amsterdam, tweede klas. Dan sla ik steil achterover als ik de prijs van het kaartje zie: ? 28,00! Dat is verdomme 65 gulden! Tja, de NS is Niet Spotgoedkoop En dan willen ze de prijs ook nog gaan verhogen. Nou, Schande!

Op zoek naar het juiste perron, dat is ook nog een hele kunst! Drie trappen af, drie trappen op. Nergens een lift of roltrap te bekennen. Dat is Niet Subtiel geregeld door de NS. De trein vertrekt om 7.04 uur. Net op tijd spring ik in het eerste, overvolle treinstel.

Eindelijk, na veel geduw en gevloek, heb ik me door de massa heen kunnen slepen en kom ik aan in een wat rustiger treinstel. Een bankje met twee zitplaatsen is nog vrij, dus ga ik aan het raam zitten en zet mijn tas op de zitplaats naast me. Niet Slecht! Het is inmiddels 7.09 uur, de trein staat nog stil.

Ook de treinreizigers zijn altijd even vrolijk als ze met de NS reizen. Plotseling staat er een man naast me, die ge?rgerd naar mijn tas op het bankje kijkt. Ik begrijp de hint en plaats de tas onder de bank en de vrolijke meneer gaat zitten. ?Omdat u het zo vriendelijk vraagt!?, denk ik dan. Tot overmaat van ramp begint zijn Nokia de herkenningstune van ?Mission Impossible? te spelen. ?Jah, met Sjaak!? Iedereen in treinstel 9614 kan meegenieten van het gesprek van Sjaakie. Sommige mensen zijn nu eenmaal Niet Sociaal.

De trein vertrekt ook Niet Snel. 7.13 uur: er klinkt wat gezoem vanuit de luidsprekers en dan het bericht ?dat de remmen van de trein kapot zijn en gerepareerd worden?. Om 7.23 uur komt er beweging in de trein.

Gelukkig heb je in een trein geen last van stinkende uitlaatgassen, alhoewel? Nadat het telefoongesprek ten einde is gekomen, steekt Sjaak een Kameeltje op. Vele treinreizigers krijgen spontane hoestbuien, maar durven er niks van te zeggen. Maar als blikken konden doden? ?Meneer, dit is een No-Smoking coup??, zeg ik dan tegen mijn buurman, die me beledigd aankijkt. De sigaret gaat uit.

Maar, gezelligheid is er ook in de trein! Een deur zwaait open en ik zie een man in uniform binnenlopen. ?Goeju morregun, koartjus asjublief?? Rommel, zucht, kreun, door het hele treinstel? Het personeel van de NS is in ieder geval Niet Sacherijnig.

Even later schrik ik wakker van de telefoon van Mister Impossible, die zo te ruiken nog steeds niet de moeite heeft genomen om een rokerscoup? op te zoeken.

Sommige stations zou de NS beter af kunnen breken, zoals station Lage Zwaluwe. Vlak daarvoor staat de trein stil: ?Vanwege een stroomstoring kunnen we het station nog niet binnenrijden.? Maar na 10 minuten zijn we daadwerkelijk bij Lage Zwaluwe, h?t station dat elke week weer zo?n 9 pagina?s beslaat in het boekje ?geweizigd treinverkeer?. Hier moeten we nog even wachten ?op de aansluitende trein richting Utrecht?. Alweer een dikke 20 minuten verloren!

Om 11.45 uur kom ik eindelijk aan in Amsterdam Centraal. Met de auto door de spits, met alle files, opstoppingen en omleidingen erbij, was ik nog sneller geweest!

LANG LEVE DE NEDERLANDSE SPOORWEGEN!

Angel.

Angel
26th August 2003, 13:10
Wat een reacties! (?)

Angel.

Mr G. Bears
26th August 2003, 13:39
we zijn zo onder de indruk van je stukje dat we zwijgen als et graf omdat we niet meer durven spreken met zo;n talent ;)
uhum.........nou dat valt ook reuze mee
maarre tis wel een gaaf stukje

Planetouched
26th August 2003, 15:58
miss dat je kolk kan vragen of we een dagelijks leven deel op de site zetten waar je je frustraties kwijt kan, kan ik ook ff flink wat posten:)tof stukkie btw*bier*

Nitro
27th August 2003, 13:42
Originally posted by Angel
Wat een reacties! (?)

zelfvertrouwen nodig? ;)

ok

Het is echt een super stuk!!!!:D

Planetouched
28th August 2003, 18:28
slijmerd:D

Angel
28th August 2003, 20:47
Originally posted by Planetouched
miss dat je kolk kan vragen of we een dagelijks leven deel op de site zetten waar je je frustraties kwijt kan, kan ik ook ff flink wat posten:)tof stukkie btw*bier*

Het dagelijks leven van Kolky... leuke soap voor computerverslaafden...

En euh, tnx Nitro!

Angel.

Carnage
7th October 2003, 12:14
Ook leuk:

Een wiskundige heeft net een kind gekregen. Vraagt een bekende aan hem:

"Is het een jongen of een meisje?"

Zegt hij:

"Ja" :| *nasty*

Hij heeft wel gelijk :)

Nitro
7th October 2003, 14:17