PDA

View Full Version : Siege Trumpeter

Kolky
30th June 2003, 16:09
Yo , ik heb sinds gisteren 4x Siege-Gang Commander, dus ik d8 ik ga daar eens lekker een deck meebouwen. Of iig een deck waar hij in kan. Siege-Gang Commander is natuurlijk een hardstikke Tribal kaart. Dus het eerste wat in me opkwam was een Gobbo deck. Heel leuk allemaal, maar ik had gewoon de hard-benodigde kaarten niet; bijv: 4x Goblin Warchief, 4x Raging Goblin, 2x Goblin Piledriver, 4x Goblin Sharpshooter. Jah dan wordt het moeilijk zo'n deck te bouwen. Beetje me mappen door zitten bladeren kom ik Goblin Trenches tegen. Wel coole kaart, alleen die drawback van dat landje. Toch maar niet dus. Ikke beetje met Carnage hierzo aant lullen via MSN, komt ie met het idee om Warbreaker Trumpeter te spelen. Dat was idd wel een leuk idee. Mistforms waren namelijk ook al nix geworden, dus maar Groen als extra kleurtje, handig voor de vele mana die je nodig hebt. Op dat idee heb ik de volgende mogelijke kaarten bijmekaar gezocht, hier moet ik een deck van bouwen. Wie helpt mij?

Gobo's:
4x Warbreaker Trumpeter
4x Siege-Gang Commander
4x Gempalm Incinerator
4x Skirk Marauder
4x Sparksmith
4x Mogg Fanatic
2x Goblin Dynamo

Veel Mana/Land stuff:
4x Elvisch Pioneer
4x Skyshroud Elf
3x Brightstone Ritual
4x Goblin Clearcutter
4x Harrow
4x Lay of the Land
4x Mulch
4x Vine Trellis
4x Wirewood Guardian
4x Chartooth Cougar
4x Sprouting Vines

Zoek-Draw Kaarten:
3x Abundance
4x Overwhelming Instict
1x Weird Harvest
4x BrowBeat
4x Wall of Blossoms
4x Wall of Mulch

Extra Kill/Creature-kaarten:
2x Reckless One
1x Skirk Fire Marshall
2x Gratious Violence
4x Goblin War Strike
4x Blastoderm
4x Flametongue Kavu

Non-Basic Land:
3x Rhisadan Port
1x Wooded Foothills
4x Shivan Oasis
3x Centaur Garden
2x Barbarian Ring
4x Tranquil Ticket
4x Forgotten Cave

Fire Sprites *1**G*

Elminster
30th June 2003, 16:20
Ziet er best geinig uit. Zijn dit niet alleen m??r kaarten dan 60?

Verder heb ik helaas geen tips ofzo :(

Kolky
30th June 2003, 16:21
Originally posted by Elminster
Ziet er best geinig uit. Zijn dit niet alleen m??r kaarten dan 60?

Verder heb ik helaas geen tips ofzo :(

Voortaan ff lezen :D
Staat dat ik hieruit een deck wil maken, maar ik moet nog ff selecteren met welke, miss dat jullie konden helpen!

Elminster
30th June 2003, 16:25
Woeps had het wel gelezen, maar daar overheen gelezen :&

Sengir Vampire
30th June 2003, 17:34
Originally posted by Kolky
Yo , ik heb sinds gisteren 4x Siege-Gang Commander, dus ik d8 ik ga daar eens lekker een deck meebouwen. Of iig een deck waar hij in kan. Siege-Gang Commander is natuurlijk een hardstikke Tribal kaart. Dus het eerste wat in me opkwam was een Gobbo deck. Heel leuk allemaal, maar ik had gewoon de hard-benodigde kaarten niet; bijv: 4x Goblin Warchief, 4x Raging Goblin, 2x Goblin Piledriver, 4x Goblin Sharpshooter. Jah dan wordt het moeilijk zo'n deck te bouwen. Beetje me mappen door zitten bladeren kom ik Goblin Trenches tegen. Wel coole kaart, alleen die drawback van dat landje. Toch maar niet dus. Ikke beetje met Carnage hierzo aant lullen via MSN, komt ie met het idee om Warbreaker Trumpeter te spelen. Dat was idd wel een leuk idee. Mistforms waren namelijk ook al nix geworden, dus maar Groen als extra kleurtje, handig voor de vele mana die je nodig hebt. Op dat idee heb ik de volgende mogelijke kaarten bijmekaar gezocht, hier moet ik een deck van bouwen. Wie helpt mij?

Gobo's:
4x Warbreaker Trumpeter
4x Siege-Gang Commander
4x Sparksmith

Veel Mana/Land stuff:
4x Elvisch Pioneer
4x Skyshroud Elf
3x Brightstone Ritual
4x Harrow <-- ligt eraan hoeveel basic erin gaat
4x Lay of the Land <-- same story here
4x Vine Trellis

Zoek-Draw Kaarten:
2x Abundance
2x Overwhelming Instict
1x Weird Harvest <-- liever wordly tutors
4x BrowBeat
4x Wall of Blossoms
4x Wall of Mulch

Extra Kill/Creature-kaarten:
2x Reckless One <-- dit wordt ENG :D:D:D:P
2x Gratious Violence
4x Goblin War Strike

Non-Basic Land:
1x Wooded Foothills
4x Shivan Oasis
2x Tranquil Ticket
2x Forgotten Cave

Fire Sprites *1**G*

Zo zou ik het maken . Er zaten een hoop kaarten in het lijstje die veel te veel afleiden van het principe vond ik . Dus bij deze mijn versie van je deck . Dit deck draait puur om je trumpeteer en zoveel mogelijk mana bemachtigen . Ik heb een aantal van die land-zoekers eruit gehaald of verminderd omdat ze alleen basic zochten ... en met het oog op dat enorm lange lijstje non-basic d8 ik dat meer neit nodig was . Maar iig suc6 met het maken van het deck om een leuk thema (gebeurt bij ons op de club niet veel ..... overal slivers waar je kijkt ongeveer :()

Grtzzz , Vampie :P

Grinning Demon - *2* *B* *B*

Planetouched
30th June 2003, 18:03
1x Wooded Foothills
2x Barbarian Ring

gaan ze weg?

Kolky
30th June 2003, 19:16
Originally posted by Planetouched
1x Wooded Foothills
2x Barbarian Ring

gaan ze weg?

Nee, want anders had ik ze bij Trading Corner gezet!

Deftblade Elite *W*

Elminster
1st July 2003, 14:09
Roel ziet in alles een dealt ;)

Is armsdealer hier ook geen idee? Kan niet naar spelers, maar is wel dubbel damage...
En over dubbel damage gesproken.. Furnace of rath :)?

Carnage
1st July 2003, 16:34
Wil je het Type II of extended maken, Kolky?

BTW: Sparksmit is slechte keus als je Goblins gaat genereren denk ik :)...tenzij je graag een shit-load of damage neemt.

Ik zou op http://spoilers.mtgnews.com ff zoeken naar Goblins binnen het huidige Type II (Y).

Enneh --> als je je Siege-gang commander van de game removed en dan weer laat terug komen (Astral Slide, Planar Guide), dan krijg je telkens nieuwe goblins ;)

Kolky
2nd July 2003, 23:23
JEROEN!!!! AARGGH leer het nou eens: www.magic-cards.info :D

Enne ik heb me deck al gemaakt, en getest werkte best aardig. Enige decks waarvan ik verloren heb: RG-Beats (roel) - UG-Madness(Taco)

Wit:
2x Shared Triumph

Rood:
1x Skirk, Fire Marshall
3x Gempalm Incinerator
2x Brightstone Ritual
3x Warbreak Trumpeter
3x Siege-Gang Commander
2x Reckless One
3x Goblin Clearcutter

Groen:
2x Abundance
3x Harrow
3x Skyshroud Elf
4x Elvish Pioneer

Multi:
2x Eladamri's Call
4x Goblin Legionnaire

Non-Basic Land:
4x Gemstone Mine
1x Wooded Foothills
1x Krosan Verge
2x Elfhame Palace

Basic Land:
7x Mountain
6x Forest
3x Plains

Het werkt beter als'k gedacht had... wel lol!

Kolky
14th July 2003, 23:44
Naja, zo goed werkte het dus ook weer niet... :(

Ikke heb nu ook een ander deck: http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Strategy/Decks/deck.php?id=25
Comment daarzo maar geven !

aekold
16th July 2003, 01:27
Mss beetje laat, maar probeer Goblin lackey, dan heb je een beurt 2 commander.

Planetouched
16th July 2003, 02:23
uiteindelijk was het toch nog 2-2 geworden kolk?:) viel reuze mee jah, echt irritant al die gobbies die maar blijven komen...zeker ook omdat Tim en Koen ook gobs spelen, zie ze praktisch elk magic potje

aekold
17th July 2003, 18:45
Ik geef de voorkeur aan cleric s.