PDA

View Full Version : Neverwinter Nights

Carnage
6th July 2002, 22:16
Man, wat een RPG!!!! Niet normaal zo mooi en gedetailleerd nog.

En die multiplayer functie (met ECHTE DM) is ook om bij weg te dromen.

En dan te denken dat je ook nog eigen levels kan bouwen, en dat je die kan sharen over internet....unlimited replayability!!!

Elminster
14th July 2002, 22:30
Ja ik heb m dus ook, maar t loopt allemaal voor geen meter. Ik vrees dat mn PC te traag is (600 Mhz) :S En hij slaat ook regelmatig vast.... :+
Nouja wachten op een nieuwe dus.

Carnage
15th July 2002, 10:08
Ja, het is inderdaad een vrij schokkend spel als je nog zo'n oud beestje hebt :).

Ik heb 1.4 Ghz, 512 Mb Ram en een Geforce 3 Tit 200 en bij mij kan ook niet alles op max :s

LoUNgeR
15th July 2002, 14:38
Tit 200?????????????????????????????????
klinkt krachtig;J

Carnage
15th July 2002, 16:30
hehe, tit == Titanium.

Helaas.....

Elminster
20th August 2002, 22:11
ik heb het spel aan Chrono uitgeleend in de vakantie, en die heeft een flink beessie: 1.8 Ghz. Het liep perfect (ik heb ff meegekeken) en ik moet zeggen: geweldig spel. Beetje zonde van het chip-gebruik om het gras en het water te renderen :) maar goed. De 3E rules worden bijna perfect nagevolgd, zelfs skills als diplomacy gebruik je. Alleen de feats / skills die je echt niet kunt gebruiken zijn eruit gelaten. Ik heb gespeeld tot lvl 3 (waar je helaas gauw bent, dat maakt het aantrekkelijker om mage te worden maar is niet leuk) met een ranger en natuurlijk met Tommy de rogue in de party en het liep perfect. Nogal veel hack & slash, maar toch. Ik hoop dat we gauw een nieuwe computer hebben...