View Full Version : Magic Online
Elminster
30th June 2003, 13:33
Wie speelt er hier allemaal Magic Online en hoe werkt het precies? Ik wil het ook gaan spelen maar als mensen er eerst wat over vertellen is dat wel handiger :)
Kolky
30th June 2003, 14:17
Moet je niet doen, je moet dokken voor de kaarten, als je dat nog niet wist.....
Heb wel meegedaan met Alpha en Beta design. Maar toen hebben ze me eruit gekickt (M) Het is gewoon hetzelde als regulier magic, alleen dan met pc-kaarten enne er zijn ook altijd tournooien bezig, dat is het voordeel. Alleen je moet er gewoon reguliere prijzen voor betalen.
Wel kun je je geld terug krijgen, of kaarten voor terug. Door 1 hele COMPLETE set in te leveren, krijg je ook elke kaart in Real, of in geld. ZElfde voor een FOIL set :D
Maar over dat de nieuwste series daar uit geript worden, dat is alleen voor de Developers, die daar bij kunnen, dat kun jij niet zien. :( De Pre-Release is trouwens ook altijd 1 dag later als de echte....
Stormscape Familiar *1**U*
Elminster
30th June 2003, 14:24
Ja ik wist dat je ervoor moest betalen, maar hoopte/dacht dat je ook potjes voor lol kon spelen zonder te dokken en daarvoor alle kaarten kon gebruiken... beetje jammer!
Knarf
11th July 2003, 02:11
Er is wel een free trial, maar dan kun je alleen van de 7th edition precons gebruik maken.
En bijna iedereen speelt met de saaie witte omdat die het beste schijnt te zijn Al heb ik die paar potjes die ik gespeelt heb zonder al te veel na te denken dat deck van tafel geveegd met de blauwe en zwarte decks. (sorry, ken de namen niet)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.