View Full Version : bladmuziek
Eddy de Eagle
26th June 2003, 16:52
weet er nog iemand een goede site voor gratis bladmuziek?
Hier haalde ik meestal mijn spulleke vandaan:http://bladmuziek.bestmusicpages.com/index2.htm
Maar die is helaas overleden wegens het overtreden van copyright regels :+
Ja er staat een link naar pianofiles. Maar daar moet je heen en weer gaan mailen naar mensen voor je iets ontvangt. Ik wil goewwon direct kunnen downloaden. Weet iemand een site?
Nitro
27th June 2003, 02:35
wil je sites hebben voor .mid ?
Eddy de Eagle
27th June 2003, 11:11
Ja midi files zijn ook wel ok. Maar ik heb liever gewoon bladmuziek. Ik heb niet echt zo'n goed midi programma, dus het ziet er bij mij altijd een beetje bagger uit.
Weet jij toevallig waar je een goed midi programma kunt downloaden?
Nitro
27th June 2003, 14:22
ja ik heb Note Worthy Composer en dat is een goed programma, download (http://www.noteworthysoftware.com/composer/). Het probleem is wel dat je een serial nummer en registratie nodig hebt dus dat is wel vervelend.
en ja bladmuziek gebruik ik eigenlijk nooit, ik gebruik altijd midi's en tabs.
Eddy de Eagle
27th June 2003, 14:39
en hoe kom ik aan een serail nummer en registratie?
Nitro
27th June 2003, 16:42
downloaden, maar: -attachment-
er zitten 2 dingen in, je moet zelf maar ff zoeken welke werkt. Ik zal kijken of ik er nog meer kan krijgen, maar je moet voorlopig maar ff kijken of deze werken
Eddy de Eagle
2nd July 2003, 15:04
is er voor de rest echt niemand hier die muziek maakt, of bladmuziek wilt uitwisselen?
ik heb echt veel, metallica, vanessa carlton, elton john. Bovendien kan ik van praktisch alle bekende liedjes aan de intro's komen. Aekold, jij speelde toch ook? heb jij nog leuke bladmuziek?
Nitro
2nd July 2003, 15:35
ik heb een aantal blaadjes muziek van Muse maar alle nummers heb ik nog niet, maar die kan ik wel maken.
en voor de rest tja ik zoek nog wel wat piano stukjes, maar die zijn van vrij onbekende bands dus die zal ik wel nooit krijgen.
van Metallica kan ik ook keyboard tabs maken, eigen van veel dingen kan ik dat wel
Eddy de Eagle
2nd July 2003, 15:58
Van welke (onbekende) bands zoek je dan nog muziek. Misschien kan ik er wel aankomen.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.