PDA

View Full Version : Voor de liefhebber - Highlander Type I deck

Carnage
20th June 2003, 16:50
Ik heb mijn (winnende) Highlander Type I deck van afgelopen zondag geposted:

http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Strategy/Decks/deck.php?id=18

Ja, ik weet dat de rare-count asociaal hoog is :P

Elminster
20th June 2003, 17:16
Ik wou het nog wel even benadrukken... Zullen we het deck eens invoeren op Nedermagic en kijken wat de prijs wordt :D

Maar het is wel een heel vet deck jeroen, complimenten (Y)!

Elminster
20th June 2003, 17:42
http://www.nedermagic.nl/deck_item.asp?deckid=9666

Voila: Een waarde van ? 304,85 :D
Valt eigenlijk nog best mee :|

Carnage
20th June 2003, 18:07
Thanks Taco

BTW, valt wel mee, meer dan 300 Euro...hallo :)

Check dit - nu al een reactie ;)

Reakties
----------
Bob -BobBy- Smit, 20-6-2003
waaaat, originele naam man! Hulde, hulde!

Elminster
20th June 2003, 19:02
Hehe en wie strijkt er daar met de eer *jump*
Niet dat eer op nedermagic erg boeiend is ;)
Maar 300 euro, daar zit je vrij gauw aan, nedermagic-prijzen ej, en alles telt mee, ook landjes ed. Tis wel veel, maar met een beetje typ 1 deck kom je al heel snel aan 150-200...

Planetouched
20th June 2003, 19:05
idd...maja alles is recenste editie dus opzich valt dat ook weer mee..Maar tis idd een vet deck, keelde mijn 10/13 forgotten ancient, seedborn muse en spike weaver in een klap...grrr

Carnage
20th June 2003, 22:41
Dat was echt een gave play idd....

Meneer Planetouched legt heel de tafel vol met oa dat spul dat ie noemt....ik heb een Quirion Elves en een Phantom Nishoba liggen met 6 counters en een Greater Good.

in mijn beurt
--> Sacrifice Phantom Nishoba aan Greater Good--> pak 6 kaarten, ditch er 3 (Visara, Masticore en Auramancer)
--> Sacrifice Quirion Elves aan Greater Good --> pak 1 kaart en ditch er 3 (Pattern of Rebirth en Yavimaya Elder en een land).

Dan speel ik.....Living Death :D :D....alle creatures in 't spel de graveyard in en alles uit je graveyard in het spel :D.
Pattern of Rebirth enchant nu mijn Yavimaya Elder.

Planetouched z'n beurt -->
'kut, nou ja volgende beurt sla je me tenminste nog niet dood (hij staat op 17)....en legt een blocker uit'. Ik zou 12 damage doen vanuit die situatie :D

Ik zo volgende beurt
--> Moet je opletten-->
Sacrifice Yavimaya Elder aan Greater Good, pak 2 kaarten en ditch er 3....ik zoek door de Pattern of Rebirth....AKROMA!!! :P En die heeft Haste...

BAM 17 schade :P

Kolky
21st June 2003, 08:52
Nice Playing mister Carnage (Y) :D

Dees kunnen we bij Good Plays zetten, wordt die ook es een keertje gevult :)

Elminster
21st June 2003, 15:04
Het had niet veel gescheeld, anders had het gewoon ??n beurt langer geduurd, de overmacht was t? groot...
Maar het zat zo: ??n spike lag al in de graveyard, dus die kwam in het spel (Colony geloof ik) en hij speelde in zijn beurt een stream of life van 4 :S...

Maar volgens mij klopte er nog iets niet! Hij had namelijk een seedborn muse liggen, en zonder dat hij iets deed in jeroen zn beurt, was hij bijna tapped out. Ik denk dus dat roel vergat te untappen. A;ls hij mana had gehad, had hij de spike weaver in reactie op de living dead kunnen rippen van zn counters, waardoor die terug in het spel kwam... en dan had hij ineens wel veel meer kans gemaakt! Heb ik dat goed gezien of heb ik ongelijk?

Carnage
21st June 2003, 22:35
Hmmm dan denk ik toch dat die SeedBorn in het andere potje op tafel lag.....wicked.

Elminster
22nd June 2003, 23:00
Nee hoor, zeer zeker :D

Was gewoon vergeten te untappen.. maar hij had jou toch niet echt meer dood kunnen krijgen, en jij hem wel, als je maar door bleef beuken!