View Full Version : Mijn Dwarfjes
EvilBunnyRabbit
19th June 2003, 17:49
Op verzoek van Taco, mijn dwarven deck. Kom maar op met je commentaar :P
3x Bloodfire Dwarf
4x Dwarven Grunt
4x Dwarven Nomad
2x Dwarven Recruiter
3x Dwarven Driller
2x Dwarven Bloodboiler
2x Dwarven Scorcher
3x Dwarven Strike Force
3x Whipkeeper
2x Spark Mage
2x Crown of Flames
2x Fiery Mantle
4x Kindle
3x Shock
2x Kaervek's Torch
2x Disintegrate
2x Firebolt
20x Mountain
Planetouched
19th June 2003, 17:52
lightning bolt i.p.v. shock
EvilBunnyRabbit
19th June 2003, 17:56
Ja da's op zich wel beter...:)
Elminster
19th June 2003, 19:34
Maar dat is wel wat duurder :)
Ik heb er nog vier, 20 euro per stuk, maar voor jou 19 :D
EvilBunnyRabbit
19th June 2003, 20:18
Wat aardig van je :D echt tof man :D
Planetouched
19th June 2003, 20:25
tja...inflatie he(L)
EvilBunnyRabbit
19th June 2003, 20:31
Dan gaat de inflatie daar toch een stuk sneller dan in Ambacht ej :)
Planetouched
19th June 2003, 20:34
ja maar kijk, wij zijn nou eenmaal een echte 'stad'(R) *bier*
Elminster
19th June 2003, 20:37
Duh, Roosendaal ligt zuidelijker, we draaien toch ook sneller rond, dus gaat de inflatie ook sneller :)
Nee maar zonder gekheid ik blijf erbij dat ik dat deck wel eens in actie wil zien! Als het echt goed werkt heb je dat best goed gedaan (Y), ik bedoel, als je een willekeurig iemand (die magict) vertelt dat je een dwarven deck hebt kijkt-ie meestal zo van 'ja en dat gaat werken' :D
EvilBunnyRabbit
19th June 2003, 20:37
Ik heb het niet zo op steden, ik ben trots op mijn eigen durpje :P behalve dan dat meer dan de helft van Ambacht arrogante aso's zijn en dat hier geen ene bal te doen is, dat is wat minder. Maar we krijgen binnenkort een skatepark (jeej) en een disco. We hebben al een zwembad, dus we beginnen steeds meer op een "echte" stad te lijken :D
EvilBunnyRabbit
19th June 2003, 20:39
Ik heb het deck alleen nog maar in onze groep uitgeprobeerd maar het werkt, naar mijn gevoel, best goed
Planetouched
19th June 2003, 20:39
note: in dnd speelt Taco een dwarf dus als het deck echt werkt is een grote kans dat hij zijn madness deck overboord gooit en zich op de dwarf stort...of het nou een vrouwtje is of niet...lastig te zien altijd met die baarden enso...*balloon*
EvilBunnyRabbit
19th June 2003, 20:41
Het werkt gewoon simpel, de burn spells spreken voor zich en dan maak je met Dwarven Nomad gewoon je Dwarven unblockable, pomp je ze op met Fiery Mantle, Crown of Flames of Bloodboiler en je opponent is zo dood
Planetouched
19th June 2003, 20:45
terminate?...of welke andere death/counterspell dan ook? Mwa..we shall see...
Elminster
19th June 2003, 20:47
Hehe wou dat mn gobbo's nog in elkaar zaten..! Lekker een shock, mogg fanatic of wat voor burn dan ook op die kleine unblockable rakker :D
EvilBunnyRabbit
19th June 2003, 20:47
Dat hoeft geen probleem te zijn maar mss is het toch handig als ik daar iets tegen vind
Planetouched
19th June 2003, 20:48
ow...disenchant/naturalize/hush etc maken ook een einde aan de stormloop van je dwarf:D...nouja grotendeels dan
EvilBunnyRabbit
19th June 2003, 20:50
Fiery Mantle komt gewoon weer terug, daarom moet ik er daar ook wat meer van hebben
Elminster
19th June 2003, 20:54
Tja op alles is wel wat te vinden, als je maar snel genoeg bent! En dat moeten we nou juist zien, eerstvolgend toernooi :D
EvilBunnyRabbit
19th June 2003, 20:58
We zullen het wel zien ja (R)
DAMN! Dit deck is echt zo super cool man. Je kan hier nooit van winnen :-( Hehe. (T)
EvilBunnyRabbit
22nd June 2003, 16:54
Geen zin om een nieuwe thread te maken, dus ik zet het maar ff hierbij. Ik heb dus de Spirit Mirror van Roel ontvangen, samen met de Artificial Evolution. Nou ga ik dus een deck bouwen met ongeveer hetzelfde idee als dat van Roel. Spirrit Mirror + Imagecrafter (4x Unnatural Selection is te duur :D). Maar nou moet er nog een deck omheen gebouwd worden, en ik ga niet andere decks nadoen dus wil ik iets nieuws. Ik dacht misschien een Cleric deck eromheen, maar dat werkte ook niet. Toen zag ik Quicksilver Dragon, en dat vond ik een stoere kaart dus die met Coalition Flag erin. Maar ik heb nog geen kaarten die een echte kill kunnen maken. Dus nu keer ik mij tot jullie :D ik had het volgende:
4x Spirit Mirror
4x Disenchant
4x Floating Shield
3x Coalition Flag
3x Standard Bearer
4x Aphetto Alchemist
4x Imagecrafter
?x Quicksilver Dragon
?x Unnatural Evolution
2x Artificial Evolution
Tips plz
Planetouched
22nd June 2003, 17:20
met die flagbearer shit verneuk je je he spirit mirror/artif. /image etc combos...eruit dus...enne toch leuk dat iemand mijn deck idee gebruikt om zijn eigen deck te maken. Eigenlijk is un. selc wel absoluut nodig in het deck..zo duur is hij nou ook weer niet. Pure reflection erin lijkt me handig, en ja...eigenlijk mijn hele deck wel:D
EvilBunnyRabbit
22nd June 2003, 17:26
Da's wel waar, dan maak ik met die flagbearers wel ander deck. Enne het is niet helemaal jouw idee he ;) bijna op elke magic site staat die combo. Maar iig, ik ga niet jouw hele deck na-apen dus heb ik liever andere kaarten. Unnatural doe ik er wel 2x in dan. En Quicksilver Dragon is kewl!:D
EvilBunnyRabbit
22nd June 2003, 17:30
Btw: ik moet wel een kill kunnen maken, want als al de creatures van m'n opponent dood zijn kan ik alleen maar aanvallen met Imagecrafter of de Alchemist en dan duurt het ook weer zolang voordat ie dood is
Carnage
22nd June 2003, 20:23
Op zich is de Quicksilver Dragon geen verkeerde kaart hoor als kill.
Misschien ff ter herinnering:
Mistform Mutant kan creature types van tegenstander's creatures veranderen !!. En is eventueel als kill te gebruiken
Een leuk deck voor de Flagbearers vond ik zelf wel de combo met Fleetfoot Panther....
Deze zat combo zat (samen met een zooi andere nice tricks) in mijn Invasion Block Constructed deck, NecraGrove (http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Strategy/Decks/deck.php?id=3). Moet je maar eens kijken, misschien dat je dan wat ideeen kan opdoen.
EvilBunnyRabbit
22nd June 2003, 20:32
Hey jah dat deck ziet er cool uit :D ben benieuwd of het ook echt werkt. En ik zal de Mutant in overweging nemen :)
Carnage
22nd June 2003, 21:12
Originally posted by EvilBunnyRabbit
Hey jah dat deck ziet er cool uit :D ben benieuwd of het ook echt werkt.
Hehe nou jah, het is 4 uit 6 gegaan, dus das best goed...al zeg ik het zelf ;)
EvilBunnyRabbit
22nd June 2003, 21:14
Ja valt niet tegen :P
Goblin Warlord
23rd June 2003, 11:58
Donny, dat dwarven deck is leuk ja, maar om er nou nooit er van te kunnen winnen...neuh.
En wanneer is dat Spirit Mirror deck klaar? Wil er wel eens tegen spelen.
Planetouched
23rd June 2003, 12:01
de spirit mirrors heeft ie al dus nog veel aanpassen zal het niet zijn.
EvilBunnyRabbit
23rd June 2003, 13:53
Nee, zodra ik de Imagecrafters binnen heb kan ik er al mee spelen. Maar er moeten nog kaarten bij en dat wordt moeilijker. Misschien toch maar een Hanna of Enlightened Tutor erin.
EvilBunnyRabbit
23rd June 2003, 14:38
Wat dachten jullie hiervan?:D zomaar een ideetje, NecraGrove en Fear the Reflections bij elkaar:
4x Spirit Mirror
4x Disenchant
4x Imagecrafter
3x Aphetto Alchemist
2x Unnatural Selection
2x Quicksilver Dragon
2x Artificial Evolution
2x Hanna, Ship?s Navigator
2x Sterling Grove
2x Dueling Grounds
3x Charging Troll
3x Armadillo Cloak
8x Plains
9x Islands
7x Forest
Galahad
23rd June 2003, 15:09
Waarscheinlijk werkt dit niet, maar zou je met imagecrafter Quicksilver Dragon in een flagbearer kunnen veranderen zodat hij getarget wordt?
EvilBunnyRabbit
23rd June 2003, 15:17
Ik denk het niet aangezien hij dan alleen Flagbearer is van type en krijgt hij niet die ability, als je iets een Bird maakt krijgt ie ook geen flying.
Elminster
23rd June 2003, 15:51
Nee dus werkt het pas als er al een flagbearer in het spel ligt, en die kan dan dus getarget worden. Je hebt trouwens ook een flagbearer-enchantment, misschien is die het proberen waard!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.