View Full Version : Sex en Lifestyle!
Angel
13th June 2003, 22:05
Jaaa, hier is-ie dan, de enige echte thread over sex en lifestyle! (Y)
Hier kun je terecht met al je verhalen over liefde, relaties en sex. Ook worden al je vragen beantwoord door Angel. *war*
Natuurlijk is dat niet alles! Want ook je levensstijl hoort hierbij! Wil je je lifestyle veranderen en heb je tips nodig? Vraag het aan Angel. *balloon* Uiteraard is het ook toegestaan om allerlei vragen te stellen aan andere bezoekers van deze thread, maar je bent NIET verplicht om (correct) te antwoorden. *no*
Veel plezier ermee en hopelijk ook veel lol met deze thread! :)
Angel.
Carnage
13th June 2003, 22:19
Angel, help me.
Ik ben hopeloos verliefd op Viola Holt!!! Wat kan ik er aan doen?
Shandril
14th June 2003, 01:15
aah nee, dat ook nog....
Wij moeten eens praten jeroentje *war* :P
Shandril
Planetouched
14th June 2003, 01:41
uh...tja is deze thread niet nutteloos tenzij je anoniem kan posten?
Planetouched
14th June 2003, 01:42
al hoewel we wel bijv. Koens relatie hier eens grondig onder de loep kunnen nemen...no offence koen*bier*
Shandril
14th June 2003, 11:28
ik denk niet dat iemand zijn of haar problemen hier gaat posten, waar in feite iedereen op de hele wereld (World Wide Web) ze kan lezen...:|
Mocht ik al problemen hebben, post ik ze niet hier, no offence
Shandril
Angel
14th June 2003, 12:51
DUH! Natuurlijk gaan hier geen enkele debiel hier zijn echte problemen posten! Ze zijn niet helemaal gestoord ofzo. Dan stuur je maar een brief naar de fancy of break out.
Het gaat gewoon om de lol van de thread. En Carnage heeft dat heel goed begrepen!
Angel.
Angel
14th June 2003, 12:53
Originally posted by Carnage
Angel, help me.
Ik ben hopeloos verliefd op Viola Holt!!! Wat kan ik er aan doen?
Beste Carnage,
Wat heb jij een vervelend probleem, zeg! Maar gelukkig kan ik je helpen! Ik zal je het telefoonnummer van Viola geven.
Veel plezier ermee!
Viola: 0906-0911
Succes, Angel.
Nitro
14th June 2003, 13:06
damn she really knows whats she doing :D
Planetouched
14th June 2003, 13:21
...dat is een lekker nummertje:)
Shandril
14th June 2003, 13:21
great: eerst me zusje en nu Viola... ;)
Shandril
aekold
14th June 2003, 14:51
Originally posted by Shandril
great: eerst me zusje en nu Viola... ;)
Shandril
Je zusje??? Ik denk dan dat Carnage eerder hulp moet gaan zoeken bij een psychiater i.p.v. bij Angel.
Shandril
14th June 2003, 18:44
nee het zit zo:
mijn zusjes was (gelukkig was) verliefd op Carnage. En nu is Carnage verliefd op Voila....
Shandril
Angel
14th June 2003, 19:41
Oeh, dat is een zware situatie, gelukkig is mijn zusje niet verliefd op aekold. (?)
Maar, maak je niet druk, Shandril, die Viola-gekte is zo weer over. Bedenk je maar dat hij tenslotte toch een man is! Die hebben zo van die gekke, tijdelijke trekjes.
aah nee, dat ook nog....
Wij moeten eens praten jeroentje *war* :P
Shandril
Praten helpt. Heel goed dat je zelf al een oplossing voor je probleem hebt gevonden. Probeer er een vreedzaam gesprek van te maken! (Y)
Angel.
Carnage
14th June 2003, 21:03
ff de boel opnaaien: :D (T)
Het 'zusje' schijnt ook nog verliefd te zijn [geweest] op Aekold....dusseh jongens, het wordt al een flinke soap hier ;)
Shandril
15th June 2003, 11:26
Ikgeloof dat het zusje nog steeds of weer op Aekold is, ik zal het zo wel naar vragen, maar de rest (zoals Elminster ed) wil ze niet hebben want die vindt ze te klein...:S
Shandril
Angel
15th June 2003, 13:35
Tja, zelf heb ik ook problemen...
Aekold is te groot. :+ Maar ja, kan hij me tenminste wel beschermen.
MAAR HET WORDT HIER GEEN SOAP! Ik haat soaps! (M) (E) *shoot* *war* (N) *knife* *borg*
Angel.
LoUNgeR
15th June 2003, 23:41
hij??? of een deel van hem:&
Nitro
16th June 2003, 03:51
ok Angel, ik heb de volgende probleemtjes voor je:
nr.1
Vriendin die zich gedraagt als mama!
Ik heb een heeeeele lieve vriendin, alleen ze gedraagt zich de laatste tijd een beetje zoals me moeder!
ze zegt iedere dag wel dat ik gezonder moet leven enzo... ze ergert zich er heel erg aan dat ik ongezond eet, veel drink in de weekenden, en dat ik af en toe met me vingers knak!
nu is niet het probleem dat ik het vervelend vind, maar dat zij vaak alleen in bed ligt te huilen omdat ze bang is dat het heel slecht met me gaat, en dat ik vind dat ze teveel van me eist enzo...
wat kan ik doen zodat me vriendin wat minder bang wordt dat het slecht met me gaat, en dat ik over een tijdje helemaal ziek wordt enzo? ik vind het echt vervelend dat ze zich er soms klote over voelt...
ik ben al een stuk minder gaan drinken, en gezonder eten, maar ze blijft zeggen dat ik gezonder moet leven...
er zal wel niemand zijn met hetzelfde probleem... als je het probleem snapt ben ik al blij!
---------------------
nr 2
is mijn lerares verliefd op mij? (om je alvast erop voor te bereiden ;))
ik zit met een heel groot probleem me een lerares ( nee ik loop er niet achter) vanaf het begin van het schooljaar doet ze vijandig tegen mij , ik weet niet eens waarom , is er iets gebeurt , dan ben ik er de dupe van ,zeggen de andere iets fout dan geeft het niet , zeg ik iets fout dan is ze kwaad en nog geen klein beetje , het begon me de keel uit te hangen , nu vorige week , kregen wij een toest terug die we moesten verbeteren , ik moest uitdelen , ze geeft dat pakje met toetsen aan mij en knipoogt , ik d8 er verder niet meer aan , tot ik de toets aan het verbeteren was , ze komt achter mijn stoel staan , en haar hand gaat over mijn schouder , ik kon mij ni rechtzetten en weggaan , want ze blokkeerde mijn stoel , vandaag had ik haar terug , we mochten naar een liedje luisteren dat over verboden liefde ging , ze keek altijd naar mij , maar dan ook altijd , als ik iets zei moestte ze altijd lachen , en ze kwam ook naast mij staan en achter mij , maar dit keer bleef ze van mij , ze nam enkel mijn balpen uit mijn hand en verbeterde een fout in mijn boek , weet er iemand raad , want heb altijd schrik om naar de klas te gaan , is ze verliefd op mij ? ze is namelijk niet getrouwd . ik heb schrik en hoop dat jullie raad weten.
alvast bedankt
------------------------
Nou over een paar dagen meer leuke probleemjes voor je. btw dit zijn niet mijn problemen ej! duh!
aekold
16th June 2003, 10:16
Ikgeloof dat het zusje nog steeds of weer op Aekold is, ik zal het zo wel naar vragen, maar de rest (zoals Elminster ed) wil ze niet hebben want die vindt ze te klein...:S
Shandril
OWH NO, groupies ;) , naja, daartegen werkt dezelfde oplossing als tegen lastige broertjes/zusjes *shoot*
Tja, zelf heb ik ook problemen...
Aekold is te groot. Maar ja, kan hij me tenminste wel beschermen.
Angel
Als je ligt heb je er anders weinig last van vind ik.
Angel
16th June 2003, 13:06
Originally posted by aekold
Als je ligt heb je er anders weinig last van vind ik.
Das waar.
Angel.
Elminster
16th June 2003, 14:32
En zo stapten we moeiteloos van lifestyle weer over op sex :|
Angel
16th June 2003, 15:29
Nee hoor Elminster,
In bed liggen is ook een vorm van lifestyle. Ik doe het tenslotte elke nacht.
Angel.
Angel
16th June 2003, 15:30
Originally posted by Nitro
Vriendin die zich gedraagt als mama!
Beste Nitro,
Wat een vervelend probleem is dit, zeg! Tja, dit zijn echte vrouwentrekjes en het komt wel vaker voor dat jongens niet helemaal begrijpen wat hun vriendin van ze wil. In jouw geval is het verstandig om aan je vriendin te vragen wat je precies moet doen om gezond te blijven. Misschien knapt ze op als je haar precieze adviezen opvolgt. Want jij denkt dat je gezond leeft, maar zij denkt er anders over, dus jullie moeten eerst van elkaar weten wat jullie ?gezond? vinden en wat niet.
Vaak is het zo bij vrouwen dat als je een tijdje doet wat ze zegt en wat ze wil, dat ze dan helemaal opknapt en erg trots op je is. Zo zit het vrouwenras nu eenmaal in elkaar. Maar je went er snel genoeg aan.
En oh ja, af en toe een patatje met mayonaise is best wel gezond, want anders hou je geen vetlaag meer over en ben je net zo?n skelet!
Succes ermee!
Angel.
Angel
16th June 2003, 15:32
is mijn lerares verliefd op mij?
Lieve Nitro,
Gezien de situatie kan het best zijn dat je lerares iets voor je voelt. In het begin van het schooljaar wist ze nog niet hoe ze ermee om moest gaan, vandaar die vijandige houding. Het is inderdaad vervelend als je in zo?n situatie zit en je niets kunt doen. Je kunt het beste naar de vertrouwenspersoon van jouw school gaan en daarmee praten. Je kunt natuurlijk ook met je mentor praten als je dat liever doet. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je jezelf weer fijn gaat voelen in de klas en dat je lerares niet meer zo vervelend doet.
Als ze je de volgende les weer zo aan zit te kijken, kan het wel eens helpen om de hele tijd terug te staren, zonder te lachen of boos te kijken, gewoon alleen naar haar ogen kijken. Veel mensen raken daardoor in de war en durven dan geen contact meer te zoeken met die persoon. Je kunt er ook voor kiezen om haar juist NIET aan te kijken. Als je de klas binnenkomt ga je meteen zitten. Ook al gaat ze voor je staan, dan kijk je maar naar een klasgenoot of naar een bepaalde plaats in het lokaal. Wedden dat ze het vervelend vindt? Ze zal er alles aan doen om jouw aandacht te trekken, maar jij laat je niet kisten! Schuif je stoel ver naar achteren, zodat ze er niet achter kan gaan staan en zet je schooltas naast je. Ga vooral heel breed zitten met je ellebogen als ze langskomt. Doe maar alsof ze niet bestaat. Maar ga vooral ook praten met je mentor of vertrouwenspersoon, anders krijg je misschien nog heel veel problemen met die lerares.
Groetjes, Angel.
Nitro
17th June 2003, 19:10
ok weer 2 gelukkig mensen Angel :)
deze is in het engels maar ja was gewoon erg nieuwsgierig hoe je hier op zou reageren.
Car Crash
Hey *Angel* I have a short ? to ask , i got into a car wreck on 5/22/03 and those bastard insurance people never paid me yet for the damage and the accident was not even my fault, what should I do , fuck up the car and poor water in the gas tank. So I piss off the people that use the left over parts of my totaled car.
Hij is vrij moeilijk maar dan kun je meteen je vaardigheden testen
Angel
17th June 2003, 22:58
Ik studeer NEDERLANDS, geen Engels, maar ik zal er eens goed over nadenken.
Advies volgt...
Angel.
Shandril
17th June 2003, 23:42
Het probleem met Viola Holt (carnage's groooooooote probleem (letterlijk en figuurlijk)) is ook opgelost...
* ze wou hem niet :P*
Shandril
(dit ga ik zooo terugkrijgen :P)
Carnage
18th June 2003, 02:35
Oho Shantje, das gemeen, stiekem vertellen!!!
Tja Shandril heeft gedeeltelijk gelijk, Angel, maar zijn mijn nieuwe problemen:
- Vrouwen begrijpen mij niet.
- Ik begrijp vrouwen niet.
aekold
18th June 2003, 10:31
Nu moet ik even inspringen. Vooral op de tweede vraag is het antwoord makelijk. Het is onmogelijk om vrouwen te begrijpen, ze zijn als uien, denk je dat je er eindelijk door bent, blijkt dat er nog een laag onder zit, enz enz enz.
Over dat vrouwen jou niet begrijpen kan ik niet echt een antwoord geven, omdat het dus onmogelijk is om te doorgronden hoe vrouwen denken.
Shandril
18th June 2003, 11:34
ok hier reageer ik ff op, als eerste en misschien ook als enige van het vrouwelijke front.
Ik geef toe dat ik (in dit geval) niet altijd even makkelijk te volgen ben. Maar....jullie mannen kunnen er ook wat van
Shandril
Carnage
18th June 2003, 13:27
Mannen kunnen er ook wat van.....Zo begrijp ik Aekold nooit eigenlijk :P (T)
Elminster
18th June 2003, 13:45
Ehe?! Mannen zijn echt veel makkelijker! Mannen maken minder problemen van alles en hoeven relaties niet te analyseren om lekker met een pilsje wat te darten en plezier te hebben :D
Shandril
18th June 2003, 15:04
als jij een relatie hebt en het gaat ergens fout, wil jij ook wel weten wat er fout ging en waarom. Dus ook analyseren.
Ik kan ook wel lol hebben met een pilsje en een potje darten
Shandril
Elminster
18th June 2003, 15:33
Ja maar meiden analyseren vaker dan dat. Ook over andere vriendinnen, roddelen enz... Toch meer dan mannen denk!
Shandril
18th June 2003, 16:50
ik hou niet van roddelen...Daarom heb ik denk ik ook niet veel vriendinnen....Boeit niet ;)
Shandril
Nitro
18th June 2003, 17:48
Originally posted by Angel
Ik studeer NEDERLANDS, geen Engels, maar ik zal er eens goed over nadenken.
Advies volgt...
Angel.
je moet van alle markten thuis zijn ej, maar denk er maar is over na, ik ben benieuwd
Angel
18th June 2003, 22:59
Car Crash
Dear Car Crasher,
You have a real big problem there. I suggest you drive with your car (as far as possible) to the office of the insurance. There you place your wreck behind the car of the Big Boss, so you block him. Then he can't get out and he will have to listen to you. If this doesn't work, you can call some 'big boned' men to lift up the car of the Big Boss of the insurance and place it in the middle of the road. Put your wreck (with water in the tank in stead of oil) on the parking of the boss. Wanne bet he will be pissed off?
Just think of something funny, they will be convinced after a little while.
Good luck!
Angel.
Angel
18th June 2003, 23:01
ok hier reageer ik ff op, als eerste en misschien ook als enige van het vrouwelijke front.
PARDON?
Deze thread is nota bene opgericht door een VROUW, dus je bent niet de enige!
Angel (female).
Angel
18th June 2003, 23:04
- Vrouwen begrijpen mij niet.
- Ik begrijp vrouwen niet.
Tja Carnage, ik begrijp je inderdaad niet. :P
Nu zit je met een probleem dat nog nooit is opgelost, door geen enkele man! Maar troost je, mannen zijn vaak nog onbegrijpelijker voor een vrouw, dus het gevoel is wederzijds. Probeer elkaar ook niet te begrijpen, want dat gaat zeker fout, laat de ander maar lekker puzzelen! Anders kom je misschien achter hele rare dingen...
Succes ermee.
Angel.
*bier*
Shandril
19th June 2003, 11:56
PARDON?
Deze thread is nota bene opgericht door een VROUW, dus je bent niet de enige!
Angel (female).
ik bedoelde voorlopig als enige vrouw, aangezien ik degene ben die redelijk vaak op het forum is te vinden.
Shandril
Nitro
19th June 2003, 12:44
ja die Angel komt er weer goed uit, kijk naar mijn sig. (die tekst onder mijn posts) voor het antwoord wat hij kreeg van iemand anders. ok maar ik zal weer is wat problemen gaan zoeken
Elminster
19th June 2003, 13:12
Komen hier vrouwen op het forum? Ik ken er alleen meisjes (C):)
(Dit wordt link, misschien kan ik beter even onderduiken nu :D)
Shandril
19th June 2003, 13:15
dat zou ik ook maar ff doen....ventje :P
Shandril
Elminster
19th June 2003, 13:29
Dat is men??r Ventje voor jou, dame :)
Carnage
19th June 2003, 13:37
Hee Ventj...Elminster, wanneer wordt jij eigenlijk 16? (T)(T) :P
Elminster
19th June 2003, 13:44
Zodra jij niet langer de grote meneer wordt genoemd (T)(T)
Shandril
19th June 2003, 15:31
euh Taco, je bedoeld dus dat je nooit 16 wordt, want jasmin zal altijd kleiner blijven en dus altijd grote meneer zeggen....Alhoewel...misschien als de 12 is niet meer....
Shandril
Angel
19th June 2003, 15:42
dat zou ik ook maar ff doen....ventje :P
Shandril
Ja, als ik jou was, Elminster, zou ik maar oppassen, want je hebt ook al een keer sex geweigerd! Zoek maar een heeeele stevige bunker op!
Angel.
*shoot*
Laevid
19th June 2003, 22:52
Nu zit je met een probleem dat nog nooit is opgelost, door geen enkele man! Maar troost je, mannen zijn vaak nog onbegrijpelijker voor een vrouw, dus het gevoel is wederzijds. Probeer elkaar ook niet te begrijpen, want dat gaat zeker fout,
Ik begrijp je helemaal :P.....dan hebben we dus nou een probleem :D
Angel
20th June 2003, 10:30
Ja LV, dan heb je best wel een probleem...
Maar toch begrijp ik je niet helemaal..... ;)
Angel.
Elminster
20th June 2003, 14:23
Ej LV er is nog wel wat ruimte vrij in de bunker...
Neem veel eten en drinken mee, en vergeet je magic niet ;)
Eddy de Eagle
20th June 2003, 14:40
Natuurlijk zijn er ook mannen die wel kunnen praten en luisteren. Vrouwen die wel kaart kunnen lezen, enzovoorts. Iedereen is uniek maar hier volgt de grote lijn:
Er zijn grofweg gezien 3 soorten mensen:
vrouwen (a)
vrouwen (b)
mannen
Twee keer vrouwen? ja dat klopt! Het ene type is van het overdreven veel opmaken en de gesprekken als: leuk truitje!, dank je!, mag ik het lenen? tuurlijk! giechel giechel giechel.... Deze soort trekt in groepjes met elkaar op. Je kunt ze vinden in de stad, ja zelfs bij jou op school. Ze zijn overal!
Het andere type vrouwen is (in de ogen van mannen) rustiger en normaler. Ze kunnen meestal de andere soort vrouwen (a) niet zien op luchten. Deze soort wordt vaker alleen gezien, maar trekken ook in groepjes op. Ze zijn niet zo bezig met populair zijn, aardig gevinden worden is al snel genoeg. Deze types zijn iets serieuzer, maar komen ongeveer even vaak voor als de andere soort vrouwen.
Over het algemeen gebruiken vrouwen indirecte communucatie. Simpel voorbeeld: schat wil je nog wat koffie? betekend: ik wil graag nog wat koffie, en jij gaat dat voor mij halen. Mannen snappen dit niet altijd, dus vrouwen TIP!
Soms is het niet verkeerd om je als vrouw uit te leggen, een smilies voorbeeld:
vrouw :+ man: :| wat is er schatje? vrouw :+ niks.... man: (L) gelukkig ik dacht even dat je verdrietig was.
Dus zeg gewoon even wat er is, dat is veel makkelijker voor mannen. Die begrijpen de indirecte taal niet altijd!
Ja over mannen hoef ik denk ik niet zoveel te vertellen, daar weten de vrouwen op dit forum denk ik al meer dan genoeg van...
Elminster
20th June 2003, 18:50
Daar is over nagedacht!
Ooit het beginnersboek vrouwentaal gelezen? In de trant van 'wat zij zegt / wat zij bedoelt'? Een echte aanrader :) (Y)
toevoeging: vrouwen, type A, worden ongeveer hetzelfde ingedeeld als de breezah-sletjes, zie andere thread!
Planetouched
20th June 2003, 19:00
hehe...ik ben het compleet eens met de manner hiero:D
Laevid
21st June 2003, 16:48
Originally posted by Elminster
Ej LV er is nog wel wat ruimte vrij in de bunker...
Neem veel eten en drinken mee, en vergeet je magic niet ;)
Bedankt voor de tip :D
Maar ik geloof eerlijk gezegd niet echt in die 2 types vrouwen....volgens mij zijn er echt veeeeeeeel meer....en mannen-types ook.....
Angel
22nd June 2003, 20:23
Originally posted by Eddy de Eagle
Natuurlijk zijn er ook mannen die wel kunnen praten en luisteren. Vrouwen die wel kaart kunnen lezen, enzovoorts. Iedereen is uniek maar hier volgt de grote lijn:
Er zijn grofweg gezien 3 soorten mensen:
vrouwen (a)
vrouwen (b)
mannen
Mja, goede beschrijving, maar zoals Laevid al zei: je vergeet wat soorten vrouwen en mannen. Neem mij nou? Ok, dat valt niet te beschrijven... (?)
Angel.
Shandril
22nd June 2003, 21:49
ik volg het niet...
ikmag mezelf wel als een soort van (b) zien
Shantje
Elminster
22nd June 2003, 23:07
Hehe lijkt me vrij logisch dat je dat wil :D:
(a) rare breezah-sletjes
(b) normaal
wat kies je :P?
Mr G. Bears
23rd June 2003, 09:41
haha, ik ga ff de post van eddy editten zodat B juist de breezahsletjes worden ;)
( ok, beat me maar up scotty, want met deze opmerking ga ik problemen krijgen :P)
Shandril
23rd June 2003, 10:52
Dat denk ik ook ja....(E)
Hoe lang moet ik dat nog aan horen? ;)
Shandril
Elminster
23rd June 2003, 13:43
Niet zo lang... na 4 a 5 maandjes ben je er misschien wel vanaf (T)
aekold
23rd June 2003, 14:13
En idd, zodra die opmerking vergeten halen we er eentje uit de oude doos, over vacuum ofzo(T)
Shandril
23rd June 2003, 14:15
hou het dan maar bij beat me up scotty....please
Shandril
Elminster
23rd June 2003, 15:35
That's just plain evil aekold.. ik dacht er ook aan maar hield me in :P
Beat me up scotty it is.. als je zegt dat we daarmee op moeten houden kunnen we iig zeggen dat je er zelf voor heb gekozen (T)
Shandril
23rd June 2003, 15:40
ik kies nergens voor maar als jullie dan toch willen vervelen met een uitdrukking van mij, doe dan maar die. Maar echt eerlijk is het niet, want als ik zoiets bij iemand anders doe (ik noem ff geen namen) dan krijg ik gezeik.
Tis genoeg geweest.... Een week + forum is zat
Shandril
Elminster
23rd June 2003, 15:54
ik kies nergens voor maar als jullie dan toch willen vervelen met een uitdrukking van mij, doe dan maar die. Maar echt eerlijk is het niet, want als ik zoiets bij iemand anders doe (ik noem ff geen namen) dan krijg ik gezeik.
Tis genoeg geweest.... Een week + forum is zat
Shandril
Ik weet niet welke namen je wil noemen maar lees even goed wanneer iets serieus is ok? dr stond een smiley achter, ok een evil one maar wel lachend :)
Shandril
23rd June 2003, 16:00
weet ik, had ik ook wel gezien, maar ik meld ff alvast van te voren dat het genoeg is geweest nu.
Shandril
Angel
24th June 2003, 16:22
Ik ruik problemen....
Angel.
*shoot*
Shandril
24th June 2003, 17:24
:S
(verder hou ik wijselijk mijn mond)
Shandril
Elminster
24th June 2003, 18:01
Zullen we allemaal ons hart ns bij je luchten engel? :)
Nah toch maar niet, zo intiem doen we niet op internet, ik hou het bij de sexproblemen :D
Oja en lifestyle, duh, bijna vergeten
aekold
25th June 2003, 21:13
H eb jij dan sexproblemen taco??? Nooit achter jou gezocht.
En Claudia, ik zal je niet plagen met andere opmerkingen hoor, als je dat niet wilt.
Shandril
26th June 2003, 10:30
En Claudia, ik zal je niet plagen met andere opmerkingen hoor, als je dat niet wilt.
dank u ;)
Shandril
Elminster
26th June 2003, 10:44
jammer... (T)
Maar vooruit, dan doen we dat niet.. t zijn er ook eigenlijk te veel ej... eigenlijk van de hele dnd-groep zijn inmiddels wel een zooi uitspraken tijdens dnd onthouden :). De schutting, het bedwemmelen, de koekepan.... *drink*
Mr G. Bears
26th June 2003, 12:09
die laatste smilie is idd de grootste oorzaak ervan ja :P
Shandril
26th June 2003, 12:26
de frisdrank smiley? :P :D
Zolang we maar lol hebben eej
Shantje
Elminster
26th June 2003, 12:47
En dat hebben we... alhoewel ik laatste tijd steeds meer blikken op me gericht krijg waarin gewoon te lezen is hoe ik binnenkort aan mn eind ga komen *knife*
Achja, it's hard to be DM, maar jullie komen er wel :). Gewoon kolky even true resurrecten :D
Angel
27th June 2003, 20:55
Ja... over dat "groen"... *check* Hmm....
Oh ja, dat 'bedwemmelen' van Aekold is een goeie he? Hij keek me heel raar aan toen ik in de lach schoot nadat hij zei: "jouw parfum is bedwemmelend'.
MUWAHAHAHA! *jump*
Angel.
Oei, nu krijg ik ook problemen. Geeft niet, hij is een weekendje weg!
Elminster
28th June 2003, 15:02
Hij houdt hem erin blijkbaar :)
Bij DnD was dus iemand ontvoerd nadat-ie met chloroform ofzo was bedwemmeld :D
Angel
28th June 2003, 22:00
Hahaha, leuk he?
Toch af en toe wel grappig als iemand niet helemaal goed Nederlands spreekt!
Angel.
:)
aekold
30th June 2003, 12:22
Dank jullie wel. Het gaat idd eeuwen duren voordat ik dat eruit heb gekregen. Tis echt ernstig.
En Angel, jou krijg ik vanavond wel.
Angel
2nd July 2003, 16:12
Yummie!
%
Nog meer problemen???
Angel.
Angel
2nd July 2003, 16:30
Speciale smilies voor deze thread?
http://www.chatters-web.nl/pjirc/img/ange.gif
http://www.chatters-web.nl/pjirc/img/lit.gif
Angel.
Shandril
2nd July 2003, 18:20
Speciale smilies voor deze thread?
http://www.chatters-web.nl/pjirc/img/lit.gif
Angel.
Wat is dit, een jurkje? :S
Shandril
Angel
2nd July 2003, 20:37
Nee, een bed.
Angel.
*nasty*
Shandril
2nd July 2003, 21:05
ow verrek...nou je het zegt
Shandril
LoUNgeR
2nd July 2003, 21:26
Ooooow help mij toch, elke keer als ik de liefde bedrijf met mijn vriendin wil ik autonome en toch gerenomeerde woorden uitschreeuwen. Dit is niet zo erg als het lijkt maar als de halucinatorische effecten ontstaan als zwevende roze olifantjes is het einde echt zoek. En dus als het einde zoek is, waar houd het dan op? Alles verdwijnt in een zwart gat wat zich als een soort warp-zone afsluiert tijdens een manifestatie van wateroases. Dit is echt een noodoproep.
Shandril
2nd July 2003, 23:41
Gelukkig ben ik niet de gene die Nederlands studeerd, want ik snap er werkelijk geen zak van, en ook al zou ik er wat van snappen, zou ik je denk niet eens willen helpen ;)
Shandril
LoUNgeR
3rd July 2003, 00:04
probleem 2
durft er nog iemand met mij sex te hebben nadat ik mijn probleem heb gepubliceerd?
shandril.....?:D
Shandril
3rd July 2003, 00:28
euh pardon?
Shandril
*edit: Lounge: werk en priv? wil ik graag gescheiden houden, en aangezien jij mijn collega bent (moderater film)....gaat het over, sorry :P;)*
LoUNgeR
3rd July 2003, 00:59
sorry collega
maar waarom moet ik dan altijd overwerken en dan onder je bureau kruipen?
Shandril
3rd July 2003, 10:13
ik werk niet achter een bureau dus ik denk dat je me met iemand verward...
Shandril
Angel
3rd July 2003, 10:50
Originally posted by LoUNgeR
Ooooow help mij toch, elke keer als ik de liefde bedrijf met mijn vriendin wil ik autonome en toch gerenomeerde woorden uitschreeuwen.
Beste LoUNgeR,
Waarom hou je jezelf in, doe toch lekker waar je zin in hebt? Dan doet je vriendin wel lekker mee. En als je bang bent dat de buren je horen, dan ga je naar de duinen ofzo, lekker rustig. Maar het geeft niet, volgens mij ben je nog steeds een lekker ding. ;)
Angel.
Elminster
3rd July 2003, 15:30
ik werk niet achter een bureau dus ik denk dat je me met iemand verward...
Shandril
Hij had het waarschijnlijk tegen lounger (T)(T)(T)
LoUNgeR
3rd July 2003, 20:51
uhm lekker ding...?
onder het bureau bij mezelf...?
ik ga naar een zieleknijper.
Elminster
4th July 2003, 21:23
Hurray
It's about bloody time
Je zit wel gelijk in de goede thread daarvoor ;)!
Shandril
4th July 2003, 22:20
euh ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat.........
anyway... problemen heeft iedereen en zolang de mens blijft bestaan zullen er dus ook wel problemen zijn. Dus wil je zekerheid voor een baan...wordt psychiater. (L)
Shandril
Angel
5th July 2003, 20:30
Nee, geen psychiator, LERAAR is het mooiste beroep!
Nou, ik word denk ik maar lerares, is makkelijker ;) .
Angel.
aekold
14th July 2003, 15:50
Lieve Angel.
Mijn vriendin heeft de neiging om mij altijd te bijten, vooral in mijn oren of in mijn nek. Nou heb ik daar eigenlijk geen probleem mee, maar de laatste tijd overdrijft ze het een beetje vind ik. Nu bijt ze door tot bloedens toe en begint ze het bloed op te drinken, nu begin ik te vermoeden dat ze een vampier is. Wat moet ik doen en hoe kan ik er zeker van zijn dat ze geen vampier is.
Een bijkomend nadeel bij dit bijten is dat ik ondertussen al drie piercings in beide oren heb.
Ik hoop dat je me kunt helpen, alvast bedankt.
Een bijna oorloze NARF.
Angel
14th July 2003, 21:55
Lieve aekold,
Tja, het lijkt er haast op dat je vriendin inderdaad vampierneigingen heeft. Als ze ook nog eens niet tegen knoflook kan (M) dan is ze ?cht een vampier, maar in dat geval is het al te laat voor jou! Je bent al gebeten.
Maar een bijkomend voordeel is, dat je eeuwig leeft! En piercings blijven altijd wel 'in'. Dus kun je nog langer van je vriendin genieten. Veel plezier ermee, en denk erom, niet terugbijten, anders wordt ze misschien wel bang van je! ;)
-XXX- Angel.
Nitro
14th July 2003, 22:18
Beste Angel,
Mijn vriendin begint regelmatige ook aan mij te knabbelen en ik begin in mijn nek dan ook al een beetje weg te rotten, is dit normaal? Alvast bedankt.
Nitro
aekold
14th July 2003, 23:30
Gelukkig een medeslachoffer. Ben ik niet de enige met dit probleem.
Carnage
15th July 2003, 01:16
Lieve Angel,
Ik wordt dagelijks geconsumeerd door mijn vriendin. Is dat normaal?
Sorry, ik wilde ff de overtreffende trap zijn *nasty*
Shandril
15th July 2003, 10:32
welke vriendin Carnage?
Shandril
Carnage
15th July 2003, 13:40
...daar laat ik me wijselijk maar even niet over uit *blink*
Angel
15th July 2003, 23:23
Beste Angel,
Mijn vriendin begint regelmatige ook aan mij te knabbelen en ik begin in mijn nek dan ook al een beetje weg te rotten, is dit normaal? Alvast bedankt.
Nitro
Tja, dan heb je best wel een groot probleem. Misschien helpt in jouw geval het terugbijten wel. Een ander idee is om haar af en toe vast te leggen (%) (aan bed ofzo) zodat ze wat rustiger wordt. En verder, tegen die rottende plekken: maak een mengsel van citroensap, azijn en pure alcohol, dat geneest. Niet op de wond leggen, maar lekker opdrinken! Succes (T) !
Angel.
Angel
15th July 2003, 23:25
Lieve Angel,
Ik wordt dagelijks geconsumeerd door mijn vriendin. Is dat normaal?
Sorry, ik wilde ff de overtreffende trap zijn *nasty*
Hoi Carnage,
Mijn advies: GEEF OP, je vriendin heeft al gewonnen, je hebt te laat actie ondernomen, maar je kunt altijd nog proberen terug te vechten, maar ik geef je weinig kans op overleven.. *B*
Angel.
Angel
15th July 2003, 23:28
Originally posted by Sengir Vampire
Maargoed . Ik zal ook ff me problemen de wereld in stouwen .
Mja, met zo'n naam lok je ook wel problemen uit.. Het ligt haast voor de hand dat je een groot sextekort hebt, want dan krijg je rare verschijnselen, zoals het niet kunnen verdragen van daglicht en rode ogen. Die rode puntjes zijn een afkickreactie, oftewel, haal die achterstand snel in! Voordat het te laat is... *B* En denk eraan: van sex gaat je huid glimmen, dus.... er is nog een kans!
Veel plezier...
Angel.
aekold
16th July 2003, 01:10
Beste Angel,
Na het bijten heeft mijn vriendin weer een nieuwe manier gevonden om mij te mismaken. Zij vind het fantastisch om op elk moment van de dag haar nagels in mijn rug en buik te zetten en dan lange striemen te maken met haar nagels over mijn gehele lichaam. In het begin viel het wel mee, maar nu beint ze te overdrijven, Nu gaat ze door de huid heen en laat bloedige striemen achter. Laatst flikte ze het me in het zwembad en en water kleurde gelijk rood. Iedereen het water uit vanwege gevaar voor haaien en mijn hoofd rood vanwege het bloed en de schaamte :&.
Wat moet ik doen??
Een wanhopige waterman.
Angel
16th July 2003, 13:31
Hmm, ja aekold, hier zit je wel met een probleem. Dat jij je vriendin nog mee durft te nemen naar een zwembad! Wel dapper, maar het is wel een probleem. Misschien wil ze je iets duidelijk maken. Is er iets dat ze heel graag van je wil? Of ze moet gewoon haar agressie kwijt en dan kun je er niks aan doen. Alleen vastbinden zou helpen, maar das moeilijk in een zwembad, natuurlijk. Misschien kun je haar een stressballetje geven, dan wordt ze wellicht wat rustiger.
Succes ermee en let erop dat je niet te veel bloed verliest!
Angel.
aekold
19th September 2003, 22:28
Lieve Angel, ik heb een groot probleem. Hoe kan ik tegelijk sex hebben en posten op dit forum??? Plz help me, een wanhopige waterman.
Mr G. Bears
20th September 2003, 03:40
ow ja
deze thread bestond ook nog jah
Nitro
20th September 2003, 14:08
Lieve Angel, ik heb een groot probleem. Hoe kan ik tegelijk sex hebben en posten op dit forum??? Plz help me, een wanhopige waterman.
ik zou gewoon een trio'tje doen, dan heeft er altijd iemand tijd om te posten :D
Yavanna
20th September 2003, 20:03
Lieve Lieve Lieve Angel *love*
HELLUP! Mijn vriend vindt et stom als ik nymfomanische fantasieën heb, wat moet ik hieraan doen??? :+:+:+:+
Groetjes, een heeeeeeeeel zielig nymfomaantje...
Nitro
20th September 2003, 20:13
dat zei ik niet, dat verzin je gewoon. Je moet wel RL en die fantasieen van je gescheiden houden.
Yavanna
20th September 2003, 20:17
EUJ! Ik had het nie over jou! En het was anoniem ook nog.... Dus Fak Joe en flikker op!
Yavanna
20th September 2003, 20:20
Lieve Angel...
Ik heb last van iemand die op anonieme posts (die niet van mij zijn!) aan een helpdesk (of wa dan ook) gaat zitten antwoorden! Dit is enorm irritant! Doe er iets aan plies! Block hem op internet en delete zijn threads en ga alsjeblieft een discussie met hem aan waar iedereen aan mee gaat doen die niet weet waar het over gaat!!!
Alvast bedankt!
aekold
21st September 2003, 11:57
Angel, moet plotselig\ng wel over uren maken zeg.
Angel
22nd September 2003, 23:03
Nou aekold,
Er zijn al wat reacties op je brief gekomen, misschien kun je daar wat tips uit halen? Het is inderdaad lastig typen als je zo aan het 'bewegen' bent. Je kunt het op z'n hondjes doen en haar rug als steun voor het toetsenbord gebruiken. Als je het vaak oefent, gaat het vast steeds beter. Succes ermee!
Angel.
Angel
22nd September 2003, 23:09
Originally posted by Yavanna
Lieve Lieve Lieve Angel *love*
HELLUP! Mijn vriend vindt et stom als ik nymfomanische fantasieën heb, wat moet ik hieraan doen??? :+:+:+:+
Groetjes, een heeeeeeeeel zielig nymfomaantje...
Hoi heeeeeeeeel zielig nymfomaantje,
Jouw vriendje heeft niets te zeggen over wat jij denkt, want dat is JOUW mening en niet die van hem. Kom voor jezelf op en doe wat je zelf wilt. Hij heeft vast ook dingen die jij stom vindt. Maar ja, het is een mening en die moet je zeker vast blijven houden, anders verlies je je persoonlijkheid en wordt de ander de baas over jou en over wat je wel of niet mag denken en doen.
Verder had je nog problemen met iemand die jouw naam bekend maakte. Dat is ronduit schandalig! Dat is een aanslag op de privicy. Daarom heb ik maatregelen genomen en een hacker ingeschakeld die ervoor zorgt dat deze vervelende persoon snel afgestraft wordt.
Succes!
Angel.
Yavanna
22nd September 2003, 23:19
Hmmmmm dankje.... maar vind je dat ik mn nymfomanische fantasieen toch op hem mag afreageren of is dat zielig??
xxx en veel liefs
aekold
22nd September 2003, 23:45
Ookal heb ik er weinig over te zeggen, van mij mag je ).
Yavanna
22nd September 2003, 23:48
Haha yes you're a lifesaver _O_!!!
aekold
23rd September 2003, 21:29
Thank you, ik ben al tevreden als ik mijn eigen leven kan behouden.
aekold
23rd September 2003, 22:08
Beste Angel,
Ik heb onlangs iets zeer schokkends ontdekt aan mijn vriendin, het is een zware alcoholiste. Nu is dat opzich niet zo'n probleem, maar ik mag nooit meedrinken, ze wil alles voor zichzelf houden. Het is niet eerlijk.
Carnage
24th September 2003, 01:21
De vraag is of dat een probleem is (T)
aekold
24th September 2003, 21:02
Het punt is dus dat ik helemaal nix mag.
Angel
6th October 2003, 18:30
Hmmmmm dankje.... maar vind je dat ik mn nymfomanische fantasieen toch op hem mag afreageren of is dat zielig??
xxx en veel liefs
Geen probleem. Leef je uit zou ik zeggen. EMANCIPATIE! (Y)
Go for it!
Angel.
Angel
6th October 2003, 18:34
Beste Angel,
Ik heb onlangs iets zeer schokkends ontdekt aan mijn vriendin, het is een zware alcoholiste. Nu is dat opzich niet zo'n probleem, maar ik mag nooit meedrinken, ze wil alles voor zichzelf houden. Het is niet eerlijk.
Too bad, you've lost the battle! Tja, zoals Carnage al zei, is het werkelijk een probleem? Eerlijk gezegd zie geen probleem in. Maar goed. Dit is niet zomaar op te lossen, je hebt hier waarschijnlijk te maken met een gewelddadige vriendin die kwaad wordt als je haar bier afpakt. Dat is trouwens wel makkelijk als je wilt dat ze achter je aan komt (of als je verkering met haar wilt), gewoon haar bier meenemen.
Het enige wat ik je kan adviseren is om stiekem een glas bier onder tafel te houden en met een rietje af en toe drinken.
Zo'n zwaar probleem heb ik nog nooit gehad, er is eigenlijk geen oplossing mogelijk. Tenzij ze zoveel bier op heeft dat je haar naar huis moet brengen, maar ja... dan moet je rijden en mag je weer niet drinken! )
Angel.
Nitro
6th October 2003, 18:46
Geen probleem. Leef je uit zou ik zeggen. EMANCIPATIE! (Y)
Go for it!
die vriend van Yavanna moet overuren draaien 8)
aekold
6th October 2003, 21:07
Alsof hij dat erg vind.
Yavanna
7th October 2003, 16:52
Haha thnx Angel! Ik zal er aan denken als ik hem de volgende keer weer zie :D
Angel
8th October 2003, 15:03
Lieve Angel,
Ik zit met een enorm probleem. Mijn vriendje vindt het nodig om salto's te maken tijdens het voetballen. Daardoor zit hij nu 3 maanden in het gips. Nu kan ik hem dus niet meer kietelen en ik zit tegen iets aan dat als beton aanvoelt, echt niet fijn om tegenaan te hangen.
Het ergste is nog wel, dat hij ook nog 3 maanden moet revalideren. Dat betekent een half jaar geen sex! Wat moet ik nu!
HELLUP! Een radeloos Engeltje.
Angel
8th October 2003, 15:08
Hoi radeloos engeltje,
Tja, adviseer je vriendje in ieder geval om na de revalidatie een cursus turnen te volgen. Misschien is het wel wat voor hem?
En die 6 maanden, tja, dat wordt inderdaad een ramp, maar er is niks aan te doen. Het enige wat ik je kan adviseren is om het daarna allemaal in te halen.
En als het voor jou of je vriend echt te veel wordt, dat je echt niet langer kan wachten, dan kun je altijd nog de het noodnummer bellen: 0906-0911. De mensen bij deze bellijn zijn heel vriendelijk en na het gesprek zul je je veel beter voelen.
Succes ermee!
Angel. *jump*
aekold
8th October 2003, 15:47
Hoi radeloos engeltje,
Tja, adviseer je vriendje in ieder geval om na de revalidatie een cursus turnen te volgen. Misschien is het wel wat voor hem?
En die 6 maanden, tja, dat wordt inderdaad een ramp, maar er is niks aan te doen. Het enige wat ik je kan adviseren is om het daarna allemaal in te halen.
En als het voor jou of je vriend echt te veel wordt, dat je echt niet langer kan wachten, dan kun je altijd nog de het noodnummer bellen: 0906-0911. De mensen bij deze bellijn zijn heel vriendelijk en na het gesprek zul je je veel beter voelen.
Succes ermee!
Angel. *jump*
Met dat inhalen heb ik niet zo'n probleem.
Met dat telefoonnummer ben ik niet zo blij, straks gaat ze er met een van die eikels die daar achter de telefoon aan het hijgen zijn vandoor.
Nitro
8th October 2003, 17:06
Met dat telefoonnummer ben ik niet zo blij, straks gaat ze er met een van die eikels die daar achter de telefoon aan het hijgen zijn vandoor.
ej ik zit jou toch ook niet te beledigen (M)
:D
Mr G. Bears
8th October 2003, 17:14
Michel?
is dat je nieuwe baantje :P
Nitro
8th October 2003, 17:56
Originally posted by Mr G. Bears
Michel?
is dat je nieuwe baantje :P
ja ja dus vanaf nu lekkah bellen met mij! :D
aekold
8th October 2003, 18:12
HHmmmm....sorry dat wist ik niet. Naja zolang je er niet met Steef vandoor gaat vind ik het best. Laat alleen wel ff weten waar jullie het dan alemaal over hebben )>
Nitro
8th October 2003, 18:18
Naja zolang je er niet met Steef vandoor gaat vind ik het best.
nee, op die tijden dat Steef belt heb ik lunchpauze dus ze krijgt mij meestal niet aan de lijn
Nitro
9th October 2003, 19:22
Liefste Angel,
Ik heb een probleem, ik heb net van mijn vriendin gehoord dat ze me is goed gaat pakken dit weekend. Normaal gezien vind ik dit best, maar nu is er een probleem. Ik las dit ergens: "de salmiak in drop verminderd de sex lust, heeft een verdovende werking." en aangezien ik veel drop eet, dacht ik :O 8) AAAAAAA! Wat moet ik doen?
Angel
9th October 2003, 20:06
Liefste Angel,
Ik heb een probleem, ik heb net van mijn vriendin gehoord dat ze me is goed gaat pakken dit weekend. Normaal gezien vind ik dit best, maar nu is er een probleem. Ik las dit ergens: "de salmiak in drop verminderd de sex lust, heeft een verdovende werking." en aangezien ik veel drop eet, dacht ik :O 8) AAAAAAA! Wat moet ik doen?
Daar is maar 1 tegenmiddel voor: alcohol! Veel bier / martini / wodka / breezah drinken *bier* en dan komt alles helemaal goed. Dus maak je vooral geen zorgen.
Angel.
Nitro
9th October 2003, 20:11
Daar is maar 1 tegenmiddel voor: alcohol! Veel bier / martini / wodka / breezah drinken *bier* en dan komt alles helemaal goed. Dus maak je vooral geen zorgen.
kijk van die methodes hou ik
aekold
9th October 2003, 23:58
HHHmmmmm.....ik denk dat ik me ook maar bij die beweging aansluit.
Shandril
10th October 2003, 00:51
teveel alcohol is ook niet goed, daar krijg je dezelfde problemen mee als van drop
Shandril
Waarom minder je niet ff op de drop, het lijkt mij dat je vriendin je vroeg genoeg heeft ingelicht over het komende weekend. )
(sorry angel)
Nitro
10th October 2003, 00:54
teveel alcohol is ook niet goed, daar krijg je dezelfde problemen mee als van drop
Shandril
Waarom minder je niet ff op de drop, het lijkt mij dat je vriendin je vroeg genoeg heeft ingelicht over het komende weekend. )
(sorry angel)
jamaar, je hebt het hier wel over drop, mijn dagelijkse levensbehoefte :|.
Trouwens als ik helemaal zat ben, heb ik ook geen last meer van al die dingen die mijn vriendin gaat doen, want het is namelijk zo dat ze ineens op het idee kwam om haar nymfomanische fantasieen in real-life toe te passen. en misschien begrijp je wel dat als je 2 uur lang met ketting aan je meestal vredige bedje vast geketend zit dat je dan beter dronken kan zijn.
Yavanna
10th October 2003, 13:41
8)
LoUNgeR
10th October 2003, 16:02
Een typisch geval van het hedendaagse fenomeen dat sexlust heet kan inderdaad niet onderdrukt worden door middel van veel drank. Drop daarentegen is een andere verschijning die het zoutgehalte in het bloed doet laten borrelen totdat de extase die ontstaat bij gifslangworstelen een vloeibare vorm aanneemt en dus een gladde paling tot gevolg heeft. Al de mensen die hierbij vieze gedachtes krijgen moeten maar eens nagaan of dit echt wel een thread is waar zij elke dag 10x naar kijken, want dat is de puurste vorm van het anlfabische consultatie.
Woorden zoals
- Droge doek
-zachte viltstift
-directe zonlicht
zijn niet direct de woorden waarvan het zoutgehalte afneemt naarmate men er meer gebruik van maakt. Enkel voor degene die teveel cd-r voorzorgsmaatregelen leest. Dus als de persoon die wij allen kennen, maar die ik niet bij naam zal noemen niet snel ophoud met het lezen van de voorschriften is het zeer zeker een gevaar voor een ieder van ons en misschien wel de hele maatschappij.
Gelukkig is dit te relativeren tot het meest occulte van de heksentoverboek, namelijk de kaboutertoverpaddestoelen-productie. De sex en lifestyle die hierbij komt kijken is zo klein dat de micro en macro te pas moeten komen.
Shandril
10th October 2003, 20:22
gezondheid Dr Lounger :P
Shandril
LoUNgeR
11th October 2003, 23:49
gezondheid Dr Lounger :P
Shandril
Amen, is een betere keuze in dit geval
aekold
12th October 2003, 14:13
Tja, zodra ik precies weet wat er staat krijg je een serieuze reply.
Angel
14th October 2003, 16:49
HHHmmmmm.....ik denk dat ik me ook maar bij die beweging aansluit.
Ik ook! *bier*
Angel.
Angel
5th November 2003, 15:29
Lieve Angel,
Ik ben een grote fan van je thread en daarom vind ik het heeeeeeel er supermega jammer dat er zo weinig meer in gepost wordt. Daarom heb ik besloten om je een briefje te schrijven. Ik zit namelijk zelf met een vraagje: ga je echt anders praten als je breezers drinkt? Ik ken namelijk wat jongeren die veel breezers drinken en die gaan nu allemaal heel gek praten, en dan zeggen ze ineens dat ze negers willen worden. Wat zitten er voor giftige stoffen in breezers dat mensen zoiets raars gaan doen?
-xxx- een \/\/@nn@bee engeltjah.
Nitro
5th November 2003, 15:58
o jee Angel heeft aandacht nodig (R) )
Carnage
5th November 2003, 17:23
Hehe ik ken ook mensen die anders gaan doen na twee biertjes :). Misschien moet die maar eens hier posten? :)
aekold
5th November 2003, 17:59
We noemen geen namen, he LV????
Laevid
5th November 2003, 22:37
nie zo roddelen achter mijn rug eej :P
maar ik begin me toch nie als een neger te gedragen? tenminste niet dat IK heb gemerkt )
maar in een breezah daarow zit heeeeel veel zoetsel in dus vandaar misschien?
aekold
6th November 2003, 00:27
Je gedraagt je idd niet als een neger, maar je bent na 2 biertjes wel weg :D.
Elminster
8th November 2003, 17:35
Check jezelf maar eens op www.bleet.nl :D (T)
Planetouched
8th November 2003, 19:56
lieve angel, ik heb niet echt een probleem maar meer een vraag:
het zit namelijk zo, sinds 3 weken heb ik nu met Hanneke, een lief en mooi meisje. Enigste probleem is dat ze ver weg woont(nabij Utrecht). Ik ben nu al 2 keer daar geweest(een keer een weekend blijven slapen), zei dus al 2 keer weekend hier. Volgende week zie ik haar weer in Rotterdam(shoppen en blijdorp), 2 weken erna weer want dan ga ik weer langs en met kerst/nieuwjaar mag ze hier een week logeren, daarna weer en zo maar door, wat natuurlijk kwaai relaxt is. Echter dit kost een aardig bedrag, dus mijn vraag is. Kan er een Roel-hulp-fonds opgericht worden, elke eurocent zou helpen. Rond Februari heb ik als het goed is mijn rijbewijs dus dan hoeft het niet meer zo. Anyways, alvast bedankt.
Roel en Hanneke.
Kolky
8th November 2003, 21:05
LOL.... :)
zielig ben je hoor ..... )
Planetouched
10th November 2003, 00:44
...maja de eerste weekend na blijdorp is al zeker gesteld...heb een herfstretour gekocht en niet afgestempeld dit weekend dus die kan ik nogmaals gebruiken...jippie...:) Maarja, et weekend erna hunkert weer )
ps: enige eurocenten kunnen nogsteeds bij mijn Roel-hulp-fonds worden gedoneerd *king*
Planetouched
10th November 2003, 00:55
owja...nog een stelling voor angel persoonlijk:
in hoeverre mag de openbare rust(*kuch* openbare hoorcolleges *kuch*) verstoren met enigzins (*kuch* sexuele *kuch*) handelingen?
Kolky
10th November 2003, 00:57
Originally posted by Planetouched
owja...nog een stelling voor angel persoonlijk:
in hoeverre mag de openbare rust(*kuch* openbare hoorcolleges *kuch*) verstoren met enigzins (*kuch* sexuele *kuch*) handelingen?
Die mail van je laat iig wel zien dat je toch veel geeft om je sexleven :P
Hanneke helemaal verwennen :) Daar heb je zo'n fonds wel voor nodig jah ....
Angel
10th November 2003, 15:19
lieve angel, ik heb niet echt een probleem maar meer een vraag:
het zit namelijk zo, sinds 3 weken heb ik nu met Hanneke, een lief en mooi meisje. Enigste probleem is dat ze ver weg woont(nabij Utrecht). Ik ben nu al 2 keer daar geweest(een keer een weekend blijven slapen), zei dus al 2 keer weekend hier. Volgende week zie ik haar weer in Rotterdam(shoppen en blijdorp), 2 weken erna weer want dan ga ik weer langs en met kerst/nieuwjaar mag ze hier een week logeren, daarna weer en zo maar door, wat natuurlijk kwaai relaxt is. Echter dit kost een aardig bedrag, dus mijn vraag is. Kan er een Roel-hulp-fonds opgericht worden, elke eurocent zou helpen. Rond Februari heb ik als het goed is mijn rijbewijs dus dan hoeft het niet meer zo. Anyways, alvast bedankt.
Roel en Hanneke.
Nou Roel, je bent in ieder geval erg lief voor Hanneke, dat je dat allemaal voor haar over hebt. Dus bij deze is je oproep geplaatst. Ik hoop dat er mensen zijn die jouw probleem begrijpen en jou en je vriendin financieel willen steunen.
Succes ermee.
Angel.
Ps. die vraag van je: "in hoeverre mag de openbare rust(*kuch* openbare hoorcolleges *kuch*) verstoren met enigzins (*kuch* sexuele *kuch*) handelingen?"
Naja, als er mensen van je weg gaan lopen, dan kun je de conclusie gaan trekken (--> niet letterlijk opvatten!) dat het misschien wel een ietsiepietsie te ver gaat.
Carnage
10th November 2003, 17:45
Relax mensen - het is niet de bedoeling om hier een soort flame te maken over personen, daar is niemand mee gebaat.
Angel
10th November 2003, 17:50
Inderdaad, Peace! _O_
Anders wordt dit echt een probleemthread! :S
Angel.
Planetouched
10th November 2003, 20:28
hehe, thxs angel. Achja, niemand liep weg dus dat zat kennelijk nog goed:)
btw, ruzie...waarom zou je een post anders opvatten als er alleen een ander heb geschreven heeft?
Laevid
10th November 2003, 22:28
Originally posted by Elminster
Check jezelf maar eens op www.bleet.nl :D (T)
Dat heet van de muziek genieten :D.....da's mijn drug *music*
Yavanna
11th November 2003, 14:16
Originally posted by Kolky
Die mail van je laat iig wel zien dat je toch veel geeft om je sexleven :P
Hanneke helemaal verwennen :) Daar heb je zo'n fonds wel voor nodig jah ....
Toch ook een reactie van mij.... Waarom heb je een fonds nodig om iemand helemaal te verwennen... kan zonder geld ook hoor (okee behalve de treinreis maar da valt ook ammal wel mee)
Angel
11th November 2003, 15:38
Toch ook een reactie van mij.... Waarom heb je een fonds nodig om iemand helemaal te verwennen... kan zonder geld ook hoor (okee behalve de treinreis maar da valt ook ammal wel mee)
Tja, Roel is maar een arme jongen... ) En over een jaar is hij (als het goed is) ook student, nog armer dus. En bedenk jezelf goed, dat je veel geld nodig hebt als je leuke cadeau's voor je partner wilt kopen. Kijk, jij hebt ze voor je verjaardag gekregen, daar heb je mazzel mee! ) :P
Angel.
Angel
11th November 2003, 15:40
PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Zulke taal mag in mijn klas niet gebruikt worden. In mijn thread dus ook niet. ) Bij deze. *no*
Angel.
Nitro
11th November 2003, 18:18
hoe wil jij dan een discussie voeren met een klas? Je moet niet te streng zijn ej
Planetouched
11th November 2003, 18:30
ja maar te grof taalgebruik kan ook weer niet eej:)
Nitro
11th November 2003, 18:37
naar mijn idee was het dat ook niet
Angel
16th November 2003, 20:41
Eej Nitro, hebben jullie die cadeautjes van je verjaardag al uitgetest??? )
Angel.
Yavanna
16th November 2003, 21:01
Ja duhuh! Wat denk jij nou? Alles naar volle tevredenheid hoor ):D
Nitro
16th November 2003, 23:28
phieuieieueiuw gelukkig weer een weekje rust :D
Yavanna
16th November 2003, 23:43
Whaha JIJ wel jah ):D
aekold
17th November 2003, 00:01
Ik denk trouwens dat Taco best wel plezier zal hebben van zijn playboy :D.
Yavanna
17th November 2003, 00:02
Haha mwah.... ik vond et nie zoon heel boeiende uitgave magoed :)
aekold
17th November 2003, 00:03
Das waar, die van twee maanden eerder was veel beter.
Yavanna
17th November 2003, 00:04
Helemaal mee eens
Elminster
17th November 2003, 16:34
Stelletje nep-playboy-xperts! :)
Ik heb ze eens vergeleken maar daar ben ik het dus niet mee eens ej. Deze heeft betere artikeltjes en diepgaandere interviews, om maar eens wat te noemen....)
aekold
17th November 2003, 18:09
Diepgaand met de nadruk op diep of niet???
Angel
17th November 2003, 19:07
Das waar, die van twee maanden eerder was veel beter.
HOE WEET JIJ DAT??????? *no*
Angel.
Yavanna
17th November 2003, 19:42
Wat dacht je van ehhhhhh.... kopen en lezen?? :D
*edit.... excuse me... ik bedoelde uiteraard: kopen en KIJKEN)*
Planetouched
17th November 2003, 23:56
bla...penthouse is bijna falliet...jammer die hadden af en toe nog es sappige verhalen R.I.P.
aekold
18th November 2003, 15:00
HOE WEET JIJ DAT??????? *no*
Angel.
Wil je een eerlijk of een tactisch antwoord???
Elminster
18th November 2003, 16:26
Bij Pieter gelezen / gezien :D (T)
Shandril
18th November 2003, 17:27
daar ligt zowat een heel archief, daar zijn jouw paar blaadjes niks bij eej Elminster )
Ff lekker stoken :P
Shandril
Yavanna
18th November 2003, 17:28
JIJ bent vast nog nooit bij Elminster boven geweest :D
Shandril
18th November 2003, 17:30
:| blijkbaar niet, ik heb alleen de collectie videobanden bekeken. En dan als in de doosjes gezien en verder niks....Voordat er weer van alles gesugereert gaat worden....
Shandril
Nitro
18th November 2003, 23:19
al die dingen staan vast op het 18+ forum
Planetouched
19th November 2003, 00:16
nog niet...:D
Carnage
19th November 2003, 12:17
*nasty* Hee Shantje, anders kan je die bij mij ook wel kijken hoor *nasty*
aekold
19th November 2003, 12:43
Mss kunnen we een keer het nodige uit gaan wisselen :D.
Shandril
19th November 2003, 14:30
*nasty* Hee Shantje, anders kan je die bij mij ook wel kijken hoor *nasty*
That is a one-way ticket to the attic )
Shandril
Nitro
19th November 2003, 14:32
ik heb ook stappels liggen dus dat komt wel goed.
Misschien ipv van een spellenmiddag een pornmiddag )
aekold
19th November 2003, 17:51
Das een idee, Jeroen, regel eens wat in het trefpunt :D.
Angel
20th November 2003, 17:30
Ja, gezellig, met een hapje, een drankje en een videootje... *bier*
Angel.
aekold
21st November 2003, 10:07
Wat ben ik toch gezegend met zo'n ruim denkende vriendin ) :D.
Elminster
21st November 2003, 11:24
Ruimpratend. Niet ruimdenkend. Ga maar eens proberen het gezegde in praktijk te brengen, kijken hoe snel je van een trap af kunt )
Planetouched
21st November 2003, 17:06
angel nog bedankt voor alle steun de laatste tijd. Het rekeningnummer blijft nog open staan voor onbepaalde tijd. Maar ondertussen is er nog een issue op de oppervlakte komen drijven. Hanneke wil namelijk erg graag een navelpiercing, ikzelf heb er geen problemen mee, haar ouders willen het echter niet. Nu is het niet zo dat er ruzie is of dat ze em in et geheim wilt gaan nemen maar ik wilde wel graag even rondvragen of er wel mensen zijn die een navelpiercing zonder toestemming hebben genomen. Lijkt me toch niet zo tof voor die ouders. Achja, ikzelf vind et wel strak staan(zolang het 'andere' activiteiten maar niet hindert eej))
Daarbij dus gelijk mijn 2de vraag, angel hoezeer beinvloed een navelpiercing je relatie?(L) Gelukkig wilt ze alleen een navelpiercing, tongpiercing vind ik zelf bijv. nogal minder.
Shandril
21st November 2003, 17:10
een navelpiercing schijnt heel vaak te gaan ontsteken. Ik denk wel dat Hanneke dat ook weet, maar ff voor de zekerheid )
Shandril
Mr G. Bears
21st November 2003, 17:19
zolang het 'andere' activiteiten maar niet hindert eej))
Bij een goed gesprek heb je daar geen last van joh, don't worry!
Elminster
21st November 2003, 17:49
Mijn zus heeft een navelpiercing, waren mn ouders niet blij mee, maar ze heeft gewacht tot ze 18 was en had toen zoiets van 'ik doe het gewoon'. Niet stiekem btw ofzo. Is trouwens redelijk goed gegaan, nog wel lang ontstoken gebleven maar niet zo dat het gevaarlijk werd.
aekold
22nd November 2003, 19:45
Zelf ben ik niet zo'n fan van navel piercing. Mag ook een tijd lang niet zwemmen en idd het gevaar van ontstekingen.
Planetouched
22nd November 2003, 20:39
ach in de winter heb je niet zo'n probleem van het niet gaan zwemmen:)
aekold
23rd November 2003, 16:39
Wel van ontstekingen.
Carnage
23rd November 2003, 22:23
Dusseeeh Aekold, jij zou graag een navelpiercing willen als die nadelen weg zouden zijn? (T)
Angel
24th November 2003, 11:55
Nou ja, een navelpiercing is mooi als je een strak buikje hebt, anders vind ik er niks moois aan.
Maar goed, de nadelen dus: als je een navelpiercing neemt, mag je 6 weken niet douchen of in bad. Verder moet je de piercing iedere dag een keer of 3 tot 5 ontsmetten, anders gaat het enorm ontsteken en kan dat zelfs tot onvruchtbaarheid leiden in de ergste gevallen! (ik lieg niet!) Ook 6 maanden niet zwemmen (dus in contact komen met chloor) en bij het douchen uitkijken met champoo ed.
En als Hanneke later nog graag een kindje wil, dan zal ze die piercing er direct uit moeten halen als ze zwanger wordt, want anders is er een hele grote kans dat de baby iets mankeert door metaalvergiftiging. En dan nog, het metaal zal altijd in je bloed blijven zitten.
Best veel risico's dus, en je merkt wel dat ik er niet zo'n fan van ben. Maar als ze het er echt voor over heeft, moet ze het zelf weten. Maar als ze nog geen 18 is, heeft ze hoogstwaarschijnlijk wel toestemming van haar ouders nodig.
Zo, alle info op een rijtje, je kunt niet zeggen dat ik me er niet in heb verdiept! )
Greetz,
Angel.
aekold
24th November 2003, 13:33
Dusseeeh Aekold, jij zou graag een navelpiercing willen als die nadelen weg zouden zijn? (T)
Nee, dat zeg ik niet, ik geef alleen een tegen argument op wat Roel zei.
Planetouched
24th November 2003, 14:28
tja, kwist et meeste al...over strak buikje gesproken ben ik het helemaal mee eens, ach dan staat et bij haar wel eej:). Maarja, tis ook niet zo alsof het een must is geloof ik. Meer zo van je loopt door de winkelstraat en ze ziet iets wat haar wel mooi lijkt.
Yavanna
24th November 2003, 15:05
Tijdelijke bevlieging dus... nie doen dan, later spijt van waarschijnlijk )
Elminster
25th November 2003, 22:44
Ehm Angel als dat gedoe van metaal in je bloed zo gevaarlijk is, geldt dat dan ook niet voor alle andere piercings? Best lullig in dat geval voor van die mensen die helemaal doorzeeft zijn...
Angel
26th November 2003, 13:39
Navelpiercing is één van de gevaarlijkste. Net als geslachtspiercings.
Maar je hebt wel gelijk, bij mijn oorpiercing kan het net zo goed fout gaan, maar dan blijft het bij een ontsteking op mijn oor. Die bovengenoemde piercings zitten gewoon op gevaarlijke plaatsen. Vooral voor vrouwen dan die navelpiercing en het is ook nog eens een gevoelige plaats. Kraakbeen is wat dat betreft minder gevoelig voor ontstekingen (als je het heel goed schoon houdt!!!).
De 'gewone' oorbel in je oorlel geeft zelden problemen, tenzij je te zware oorbellen in doet... :S:S
Angel.
Angel
26th November 2003, 13:40
Goh, het wordt echt een serieuze helpdesk! :P
Angel.
Planetouched
26th November 2003, 14:09
hehe, mooi zo toch. Maarem, der is toch zo'n vrouw met gigantisch veel piercings, die staat ook in het guiness book of records ofso? vraag me af hoe die dat flinkt zonder hevige infecties. Nouja, zwemmen kan ze toch al niet, dan zinkt ze gelijk naar de bodem. *nasty* kun je trouwens leuke dingen mee doen als je een magneet dernaast houdt.:D
aekold
26th November 2003, 20:06
Als ze dan al die piercings uit doet heb je gelijk een vergiet :D.
Elminster
26th November 2003, 20:47
Ja vet, neemt ze een slokje champagne loopt het er zo weer uit (voor visualisatie zie the mask :D:D)!
Maar idd Plane zo iemand bedoelde ik. Zijn er stik veel van trouwens, met 50+ piercings... Echt niet mooi meer :S
Angel
30th November 2003, 20:07
Ik denk dat zulk soort mensen wel immuun zal zijn voor infecties ).
Angel.
Angel
12th May 2004, 13:50
Ja hoor, hij bestaat nog! :D
Dark Mage wordt opgewonden van zijn avatar... Iemand een reactie???
Angel.
Planetouched
12th May 2004, 14:54
ze wilt het trouwens nogsteeds...maja, volgens mij mag het niet van der moeder. Zit ze mij te porren als oudere het toe te staan...naja, helaas schatje:)
Angel
12th May 2004, 16:06
Time out, ik volg het niet helemaal... Toelichting graag, Planetouched..
Angel.
Planetouched
12th May 2004, 16:36
zie hierboven, navelpiercing.
Angel
12th May 2004, 20:00
Ah, dat. En neem jij dan ook een navelpiercing als zij het mag?? (Trouwring..) )
Angel.
:) wat een gelul over piercings en trouwens die vrouw kwam ik pas tegen die uit guiness boekje wat een lelijk mens zeg :( kots!
Neem gewoon een kinpiercing met z'n punt zwart haar lange zwarte jassen en wat witte make-up ga gothic denken ga net doen alsof je die takke herrie van ze goed vind en je bent een echte Pipo de Clown (lees: Gothic) :)
Wat ook wel leuk is is z'n ring in je neus maar dan wel in het midden z'n STieren ring zeg maar) Kan je lkr aan trekken als je ruzie met die persoon hebt.
Maar ff mijn probleem:
Waarom vinden kleine meisjes (echt klein) naja van 15 , maar zo groot was ik toen ik 8 was ) mij altijd leuk :(
Zoek iemand van je eigen lengte!!:P
Mr G. Bears
13th May 2004, 22:40
Je zit hier echt mee he? )
nou kijk eigenlijk niet, maar het is wel vaag:P
Mr G. Bears
13th May 2004, 22:45
Je leert de aandacht van die dames-in-spé nog wel te waarderen )
dat is het probleem niet, maar waarom van die kleine meisjes:S Er zijn ook wel leuke natuurlijk, maar ja die pech heb ik dan weer:P En meesten vrouwen groeien niet meer vanaf hun 16e dus ja dan is iemand van zeg 1.4 ofzo wel erg klein of niet?
Yavanna
13th May 2004, 23:07
schattig toch (R) )
nou ik stuur ze door naar Roosendaal:P
Laevid
15th May 2004, 00:07
Kleine meiden (Qua lengte, niet qua leeftijd) zijn toch juist cute (?)
Mr G. Bears
15th May 2004, 11:42
Tis maar net hoe klein je bedoelt he
ja idd wat is klein en wat is te klein? (en het was in combinatie met leeftijd he))
aekold
15th May 2004, 11:46
Kleine meiden zijn makelijk onder duim te houden.
Planetouched
15th May 2004, 14:16
idd, op zowel fysiek als geestelijk niveau )
dat hebben jullie wel nodig ja :P Moet ze wel heel klein zijn trouwens)
Planetouched
15th May 2004, 14:45
nodig...?:)
valt wel mee hoor:)
aekold
15th May 2004, 15:00
dat hebben jullie wel nodig ja :P Moet ze wel heel klein zijn trouwens)
In jouw geval zouden we dan een muis op moeten zoeken, omdat alles wat ook maar groter is te moeilijk voor je is.
nee) Kuikens gaan ook nog net)
aekold
15th May 2004, 15:03
Betrapt, nu geef je zelf toe dat je aan animal sex doet :D.
ik heb nergens verteld dat ik dat niet doe of wel? alleen andere verplichten en het filmen vind ik wat minder)
Planetouched
15th May 2004, 16:44
gadver
Angel
15th May 2004, 17:53
HEEFT IEMAND WAT TEGEN MIJN SCHATTIGE, ONWEERSTAANBARE 1.56 METER LENGTE???
Angel.
:P dat is groter dan waar ik het over had.
Yavanna
16th May 2004, 13:43
HEEFT IEMAND WAT TEGEN MIJN SCHATTIGE, ONWEERSTAANBARE 1.56 METER LENGTE???
Angel. ja (R) )
Mr G. Bears
16th May 2004, 14:37
Als dat nou het enige was (L)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.