PDA

View Full Version : 3 Steps Ahead Tribute

Pyro
12th June 2003, 23:15
Peter-Paul Pigmans, ofwel 3 Steps Ahead, een van de mensen die ervoor gezorgd heeft dat Hardcore nu is geworden tot wat het is (met o.a. tracks als In The Name Of Love, Gabbers Unite en Drop It!) is al geruime tijd niet meer actief binnen de muziek vanwege het feit dat hij kanker heeft. Nu is er een initiatief gekomen om geld in te zamelen voor zijn behandeling door een groot 'Tribute'-feest voor hem te organiseren. Zo goed als alle grote namen uit het heden en verleden zullen aanwezig zijn!

Vijf zalen, 15 euro entree, 18 juli 2003, Hemkade Zaandam, van 22:00-06:00. Goede line-up, mooi initiatief, mij lijkt het wel wat. Wie ook?

De line-up voor deze avond:
Neophyte / The Headbanger / DJ Promo / Catscan / Evil Activities / Tha Playah / Bass-D & King Matthew / DJ Outblast / JDA / Base Alert / DJ Vince / The Masochist / Angerfist / DJ Akira / Shadowlands Terrorists / DJ Drokz / G-Town Madness / DJ The Prophet / DJ Dano / DJ Buzz Fuzz / DJ X-Ess / Lady Dana / DJ Rob & MC Joe / DJ Paul Elstak / DJ Panic / DJ The Viper / D-Passion / Endymion / Nosferatu / D-Spirit / Negative-A / Rotterdam Terror Corps

Laevid
12th June 2003, 23:46
Goed initiatief......heb mooi cd van die kerel haha.....als enigste hier denk op het forum.....

maar 8 uur hardcore.....weet nie of ik dat aankan :D

Elminster
13th June 2003, 12:34
idd 8 uur is wel veel :)

Maar goed, wel mooi initiatief, ik denk er serieus over (Y)

LoUNgeR
1st July 2003, 11:46
die kerel was een geval apart.

hij stond tenminste met een shirt aan die bestond uit een ajax-outfit aan de voorkant en een feyenoord-outfit aan de achterkant.
of andersom.....

hij deed tenminste andere alternativere dingen op het hardcore gebied

Pyro
2nd July 2003, 18:47
hij stond tenminste met een shirt aan die bestond uit een ajax-outfit aan de voorkant en een feyenoord-outfit aan de achterkant.
Dat heeft hij inderdaad een keertje gedaan. Dat was om de voetbalrelletjes op veel feesten aan de kaak te stellen, in de tijd dat opeens al die hooligans aan kwamen zeulen. Eerst zagen de bezoekers alleen de voorkant (Feyenoord) en toen begonnen een aantal van die gasten al te juichen. Toen draaide hij zich om en stond Ajax op de achterkant...*jump*

Inderdaad wel een geval apart, met zijn glitterpakken en zijn optredens vol met fakkels. Ook al was lang niet al zijn muziek even goed, hij heeft wel met nummers als 'Hakkuh!' en 'Gabbers Unite' voor een eenheid gezorgd...

Pyro
27th August 2003, 23:25
Ondanks dat Peter-Paul nog heeft kunnen meemaken dat een tribute-party voor hem is georganiseerd, heeft het helaas niet mogen helpen. Hij is vanmiddag overleden na een ziektebed van ruim vier jaar en laat zijn vrouw en twee kinderen achter...

Respect voor deze persoon die zoveel voor de hardcore-scene heeft betekend en de mensen dichter bij elkaar heeft gebracht. Rest In Peace en gelukkig zal de muziek altijd blijven...

In The Name Of Love, One Family - Gabbers Unite!

Planetouched
27th August 2003, 23:47
RIP, kende em niet maar wel jammer dat ie gestorven is.

<gabbermode> Hardcore wil never die!!:D</gabbermode>

nee serieus ik vind de muziek ook niet altijd goed maar op bepaalde nummers moet je gewoon wel gaan dansen;)

Elminster
28th August 2003, 14:13
RIP, gelukkig dat-ie iig die tribute wel heeft meegemaakt!
Weet-ie dat hij niet zomaar vergeten wordt...

Laevid
2nd September 2003, 23:17
Ja erg jammer, maar niet onverwacht, wel jong....

Heb gister al z'n nummerkus die'k heb opgehad....(een stuk of 20 denk)

aekold
3rd September 2003, 12:50
Het is altijd klote als een belangrijk iemand in de muziekwereld weg valt, nu is het niet mijn muziek, maar volgens mij kun je het vergelijken met het wegvallen van Iron Maiden uit de metalwereld bijvoorbeeld.