PDA

View Full Version : filmtips

LoUNgeR
4th June 2003, 12:30
films die je zeker moet zien:

Dogville, van Lars von Trier, met Nicole Kidman.
Alles speelt zich af in een studio.
De huizen en straaten zijn aangeduid door lijnen op de grond. Er staan enkel een paar decorstukken in de studio. vrij weird dus, maarja.....
de film duurt drie uur, maar heeft mij geen minuut verveelt.

Ken Park, van de makers van Kids.
hoef ik nie veel over te vertellen, sex, drogs geweld.

Shandril
4th June 2003, 13:17
Bloody Sunday

Gaat over Bloody Sunday op 30 januari 1978 (?) in Ierland...Jaar weet ik niet zeker. Maar een mooie film, heel realistisch gefilmd vond ik. Ik had het gevoel of ik echt daarmee mee liep.
En ook kreeg ik het gevoel dat ik echt mee wou vechten voor dat doel, gelijkheid.

Shandril

Insane Alien
4th June 2003, 13:38
Dark city, echt een toppie film van de makers van de Matrix...

Donnie Darko, een andere cultfilm, die echt vaag is en waar je het naar de hand nog uren over kan hebben over hoe het nu precies zit...maar hijs wel vet!!!!

*edit: Dreamcatcher.....*

(A)

aekold
4th June 2003, 21:06
Dreamcatcher lijkt mij idd een heel gave film. Ik heb alleen nog steeds geen idee waar hij precies over g aat, maar daar kom ik hopelijk nog wel een keertje achter.

Carnage
4th June 2003, 22:01
Memento

Zoek de recensie maar eens op :P

Laevid
4th June 2003, 22:19
Originally posted by Insane Alien
Donnie Darko, een andere cultfilm, die echt vaag is en waar je het naar de hand nog uren over kan hebben over hoe het nu precies zit...maar hijs wel vet!!!!

JIJ OOK AL :D een week of twee terug was er iemand anders die mij die ook al aanraadde....da's iets voor in de vakantie een keer te huren dus :)

Shandril
4th June 2003, 23:51
dreamcatcher, daar wou/wil ik ook heen, maar ik ging met iemand die er niet in mocht ;) Nou ja net niet in mocht, ik zal het netjes houden :P

Shandril

FirstBlood
5th June 2003, 12:01
Dreamcatcher is zeker een gave film ;P eergister zitten kijken

LoUNgeR
5th June 2003, 17:17
dreamcatcher heb ik nog niet gezien, want ik heb er eigenlijk alleen slechte dingen van gehoord.....behalve dan dat ze vantevoren The Animatrix laten zien. Maar kzal dan toch eens gaan zien.

memento, tja hoeft geen uitleg. gewoon goed
Donnie Darko, idem

bloody sunday, schande dat ik em nog niet gezien heb.

Binnenkort kan ik jullie vertellen of jullie de volgende films MOETEN;) gaan zien:

- Any way the wind blows -> filmdebuut van Tom Barman, ge wit wel dieje van dEUS
- Swimming Pool
- The kid stays in the picture -> docu over Robert Evans, regisseur van The Godfather
- Fanfan la tulipe

maarja, ik zit nu wel midden in mijn examens, dus geduld (niet dat jullie er op wachten...)

Shandril
9th June 2003, 13:41
Ff over Dreamcatcher:

1. Wat betekend SSDD?
2. Weet iemand hoe je een dreamcatcher maakt, of een NEDERLANDSE site waar dat uitgelegd staat. De engelse handwerk termen gaan mij niet zo goed af :S

Shandril

Carnage
9th June 2003, 15:13
Volgens mij was het SDSS, wat staat voor

Same Day, Same Shit.

Shandril
9th June 2003, 15:15
nee het was SSDD dat weet ik heel zeker. Ik zal weleens kijken of ik iets kan googelen (vinden bij google)

Shandril

*edit: Ha heb gelijk :P. maar je zat wel in de buurt:
Same Shit, Different Day*

*edit: And you obviously weren't paying any attention to the movie if you still don't know what SSDD is, they only repeated it 1000 times! SAME SH! T DIFFERENT DAY! *

Nitro
10th June 2003, 01:23
Yavanna en ik hebben vandaag (9-6) Anger Management gezien en ik moet zeggen dat het, best wel een coole film was

Laevid
10th June 2003, 01:33
ja ik heb em zaterdag ook gezien (op bas' feest) en hij is idd erg vet....hele leuke komedie...alleen die giuliani hadden ze van mij weg mogen laten....

Insane Alien
2nd July 2003, 18:08
Keb daarstraks Solaris gezien...en vind da echt coole film...leuk idee

(A)

Shandril
2nd July 2003, 18:30
the green mile

ik heb hem op video maar die heb ik nu ff niet ;)

Shandril

Carnage
2nd July 2003, 19:24
Geen commentaar...? *balloon*

Bremmer
2nd July 2003, 20:02
oehoe een onderdonsje *love* *love*

jammer dat ik die puge smilie niet heb.....haha lol ;)

Shandril
2nd July 2003, 21:01
puke smiley? alleen om het feit dat....nee laat maar, denk jij maar lekker verder Bremmer...:P

Shandril

Bremmer
2nd July 2003, 21:06
ehe hij was op z'n minst insuerend, toch?

LoUNgeR
2nd July 2003, 21:20
Originally posted by Bremmer
ehe hij was op z'n minst insuerend, toch?

niet schelden.....

Carnage
3rd July 2003, 02:12
BremmaH in het huis :D

Kolky
3rd July 2003, 02:14
Ikke laatst : Ghost Ship gezien. Wel vette film. Het enigste was, dat het niet de film was, die ik wou zien. Ik wou een film zien, waar iets gebeurt op de oceaan, een of andere storm. Met hele hogen golven. Geloof dat ie dit jaar uitgebracht was, weet iemand hoe tie heet?

Shandril
3rd July 2003, 10:18
ik weet welke je bedoeld, met george clooney isie geloof ik

denk denk denk denk

*the perfect storm*

Shandril

Elminster
3rd July 2003, 15:28
Heb ik gezien...

Wat een BUT-film was dat zeg... of beledig ik nu mensen :P?

LoUNgeR
3rd July 2003, 21:01
zowel perfect storm als ghost ship zijn but-films!!!

any way the wind blows, is een zeer goeie film.
deze film bewijst dat een film niet perse ergens over moet gaan.
gemaakt door Tom Barman (dEUS)

Elminster
4th July 2003, 21:22
Thank you :)

Ghost ship kon je vantevoren al ruiken dat-ie zoog, dus ben ik niet eens naartoe geweest.

Shandril
4th July 2003, 22:13
Ik vind "the clor purple" en "before women had wings" twee enorm goeie films. Maar aangezien het vrouwenfilms zijn denk ik niet dat jullie die hebben gezien, of vrijwillig althans. Misschien heb je het boek gelezen, van de eerste..

Shandril

Elminster
4th July 2003, 22:14
Nee dank u :D

categorie 'Bridget Jones' diary' :P

Shandril
4th July 2003, 22:39
nehe. Bridget Jones is een mutsenfilm. The color purple is een boek wat bekroont is met van alles en nog wat... Dat is echt literatuur. Nee the color purple is echt geen mutsen film, evenmin als before women had wings.

Shandril

LoUNgeR
17th July 2003, 14:06
color purple is een zeer goeie film

LoUNgeR
18th July 2003, 21:56
Ik heb gisteren Les triplettes de Belleville gezien.
zeker de moeite waard.
Het is een animatiefilm, met de Tour de France als achtergrond.

Shandril
19th July 2003, 00:07
Originally posted by LoUNgeR

dank u

ik heb vandeweek het boek nog gekocht.

Shandril

Insane Alien
4th September 2003, 12:50
Phone Booth...gezien op lowlands terwijl ik hem ook al op mijn pc had staan om hem nog te kijken, maar goed. Is echt een mega goede film die je gezien moet hebben...hij zit echt goed in elkaar enzo.

(A)

Bremmer
4th September 2003, 13:40

jamaar Opdrah Winfrey irriteert mij :O

LoUNgeR
4th September 2003, 20:16

jamaar Opdrah Winfrey irriteert mij :O

gelukkig speelt dr Phil niet mee8)

Bremmer
4th September 2003, 20:17
hehe Dr Phil, jaaaaaaaa.....

Nitro
4th September 2003, 21:51
de huismoeder koningin

Laevid
4th September 2003, 22:43
Originally posted by Insane Alien
Phone Booth...gezien op lowlands terwijl ik hem ook al op mijn pc had staan om hem nog te kijken, maar goed. Is echt een mega goede film die je gezien moet hebben...hij zit echt goed in elkaar enzo.

(A)

IDD hij roeleerde......Forest Whitaker was weer lekker op dreef....echt goeie acteur is dat....

Carnage
5th September 2003, 02:19
Nu we het toch over filmtips hebben:

Stephen King's It!!!

Bremmer
5th September 2003, 13:39
ken ik niet? is die mooi?

Elminster
5th September 2003, 20:54
Net echt bremmer.. :P

Niet gezien, moet echt ns gebeuren. Lijkt me trouwens niets maar goed, da's smaak

Carnage
6th September 2003, 03:47
ken ik niet? is die mooi?

Ehe een of ander afgekeurde Circusclown die wat loopt te bazelen over 'float' en 'Beep Beep'....En wat liters bloed laat vloeien, that's all :D

Bremmer
6th September 2003, 13:32
o......rare clown dan

Shandril
6th September 2003, 14:20
Pirates natuurlijk,

ff denken....Braveheart natuurlijk ook nog
La vita ? bella
The deerhunter
Joan of Arc.

Voorlopig kunen jullie wel door :P

Shandril

Kolky
7th September 2003, 12:43
Lounger heb:

Ken Park en City of a God binnen voor je! ben nu bezig met Dogville en Bloody Sunday!

Dus andere mensen, dat zijn pas films.. volgens lounger dan he :D

LoUNgeR
20th December 2003, 11:10
films van de laatste tijd:

- Les invasions barbares (canadees, zeer traag, maar zeer leuk)
- Hero (afschuwelijk bah bah bah, wat een kutfilm, wel mooie beelden)
- Team Spirit 2 (Belgische versie van All Stars, maar wel leuk)
- Freddy VS Jason (gieren!!! 1e shot zijn borsten)
- In America (zeer mooie film, heeft wel wat weg van Green Mile)
- Tais toi (matige comedy met beste franse acteurs)
- Elephant (film van Gus van Sant, over schietpartij in amerikaanse school, zeer goed)
- Kill Bill (geweldige Tarentino film)
- Zaak Alzheimer (zeer sterke belgische misdaadfilm)
- SWAT (typische actiefilm, maar zeer aangenaam , zelfs voor mij)

Bremmer
20th December 2003, 14:14
verder nog een filmtip van mij, weet niet of jullie hem kennen maar ik vind hem best aardig, hoewel die wel een beetje lang duurt: LOTR III- the return of the king...........*blink* :G

Conjurer
20th December 2003, 15:03
verder nog een filmtip van mij, weet niet of jullie hem kennen maar ik vind hem best aardig, hoewel die wel een beetje lang duurt: LOTR III- the return of the king...........*blink* :G

Duurt wel een btje lang?!?!?! van mij mocht ie nog wel wat langer duren ) maar een aanrader is het ZEKER (Y)

Elminster
21st December 2003, 17:50
Hm heb van veel kanten hetzelfde gehoord inmiddels: geweldige film met een wat langdradig zeurderig einde. Heb er iig zin in!

Yavanna
21st December 2003, 18:00
Inderdaad, heel emotioneel einde ensow heb ik ook gehoord, zo van "in elk geval de laatste 3 minuten mogen weg, lijkt alsof de regisseur geen afscheid kan nemen"

Laevid
21st December 2003, 22:48
Scary Movie 3.....is echt lache film, maar het komt wel van pas als je films als: The Ring, Matrix, 8 Mile en Sings hebt gezien. Gelukkig had ik die op de laatste na allemaal gezien :)

enne 4 leden van de Wu-Tang Clan en Redman zaten erin _O_ :D

Bremmer
22nd December 2003, 14:10
Originally posted by Conjurer

Duurt wel een btje lang?!?!?! van mij mocht ie nog wel wat langer duren ) maar een aanrader is het ZEKER (Y)

vandaar de smilie achter mijn post.... (R):)

Conjurer
22nd December 2003, 15:37
owww tja ikke niet zo slim zijn )

maar de extended dvd version gaat egt lang duren schijnbaar meer dan 4u er zijn ook geruchten van 5u!!!!

Bremmer
22nd December 2003, 20:20
dat zou vet zijn.....

Kolky
22nd December 2003, 22:57
- Freddy VS Jason (gieren!!! 1e shot zijn borsten)- Kill Bill (geweldige Tarentino film)
- SWAT (typische actiefilm, maar zeer aangenaam , zelfs voor mij)

Deze films heb ik dus geleeched op die LAN.

SWAT is echt Super vet
Freddy VS Jason moet ik nog zien, maar heb ook nog Jason X was het verschil hiertussen, hebben ze een samenhang ofzo?

Nog een leuke tip van mij:

PhoneBooth is wel grappige film
Red Planet (ook van Lan, met Trinity van Matrix in hoofdrol, dus das al een aardige line-up :P)

Enne LV: Scary Movie 3 ga ik ook maar eens kijken!

Laevid
22nd December 2003, 23:05
Originally posted by Kolky
PhoneBooth is wel grappige film

_O_

Knarf
23rd December 2003, 00:42
Meer cult-stuff:

Ring 1,2,0 en Spiral (0 niet als eerste zien - bederft teveel verassingen in 1, en 0 is waarschijnlijk beter als je al ongeveer weet hoe hij afloopt, daar is hij op gemaakt)

Vidocq. Ja, die is in het Frans. Fantasy/actiefilm, inclusief wire-fu maar dan zonder fu en met smerig straatvechten. Alleen is de plot hier en daar moeilijk te volgen

Rollerball. Ik ken alleen het orgineel uit 1975 (ouder dan mijzelf !), maar valt wel onder de sci-fi cult-klassiekers. Heb de remake uit 2002 niet gezien, maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt uit die versie Rebecca Romijn-Stamos is :).

Bladerunner. Maar dan wel de Director's Cut zonder duffe voice-over die alle vragen beantwoordt.

Bremmer
23rd December 2003, 11:41
Originally posted by Kolky

Freddy VS Jason moet ik nog zien, maar heb ook nog Jason X was het verschil hiertussen, hebben ze een samenhang ofzo?

de samenhang is dat er weer lekker veel dom grut wordt afgemaakt met buitensporig veel gegil........nu wordt alleen freddy krueger (van Nightmare on Elmstreet) nogal boos op jason (uit friday the 13th)

verder is de originele rollerball een supervette film idd, de remake heb ik nog niet gezien. De originele is volgens mij niet op dvd te krijgen (??)........

en bladerunner is natuurlijk een klassieker, die ik niet kon laten liggen bij van Leest toen de director's cut op dvd daar lag voor €8.99

LoUNgeR
24th December 2003, 16:02
Originally posted by Knarf
Meer cult-stuff:

Ring 1,2,0 en Spiral (0 niet als eerste zien - bederft teveel verassingen in 1, en 0 is waarschijnlijk beter als je al ongeveer weet hoe hij afloopt, daar is hij op gemaakt)

Vidocq. Ja, die is in het Frans. Fantasy/actiefilm, inclusief wire-fu maar dan zonder fu en met smerig straatvechten. Alleen is de plot hier en daar moeilijk te volgen

Rollerball. Ik ken alleen het orgineel uit 1975 (ouder dan mijzelf !), maar valt wel onder de sci-fi cult-klassiekers. Heb de remake uit 2002 niet gezien, maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt uit die versie Rebecca Romijn-Stamos is :).

Bladerunner. Maar dan wel de Director's Cut zonder duffe voice-over die alle vragen beantwoordt.

Dit zijn idd zeer goeie films, Rollerball is een film die ik als jong kind (ben nu een ouder kind) zeer aangenaamvond.
Vidocq is zeer knap gemaakt door onze franse vrienden

Geobear
24th December 2003, 16:39
Dogma is echt een vette film!

Elminster
24th December 2003, 18:11
Vind je? Beetje hoog vaagheidsgehalte, wat gekunsteld. Zeker wel vette stukjes trouwens...

Yavanna
24th December 2003, 19:12
Vaagheidsgehalte? :D Moet je Donnie Darko kijken :D

Carnage
24th December 2003, 19:24
Originally posted by Bas P
Dogma is echt een vette film! '

Vooral Jay & Silent Bob :P

Elminster
24th December 2003, 19:40
Damn zat in de war met Stigmata :&:&:&:&:&

Niet dat Dogma niet vaag is... maar toch anders :D

Yavanna
24th December 2003, 19:45
Bedoel je stigmata?

Elminster
24th December 2003, 20:02
Ja

Yavanna
24th December 2003, 20:05
Dat vond ik eigenlijk wel een vette film, maar inderdaad heel wat vaagheden :D

aekold
25th December 2003, 18:52
Stigmata vond ik een erg mooie film.
Vidoqu is trouwens ook supervet, heel mooi gemaakt.

Elminster
25th December 2003, 22:08
Waar gaat die over?

aekold
26th December 2003, 13:08
Parijs in de tijd van de franse revolutie. De bekende detective Vidocq word vermoord en de persoon die uit zijn biografie wou schrijven gaat uitzoeken wie dat gedaan heeft.
Mooie fantasie film.

Angel
28th December 2003, 19:36
...Vol vaagheid dus......

Angel.

aekold
1st January 2004, 15:30
Niet zeuren, het was een hartstikke mooie film.

Kolky
1st January 2004, 17:27
Underworld gezien.. (Y) super vet, over vampieren en weerwolven. Alleen klopt de geschiedenis van het verhaal niet helemaal met andere boeken/spellen etc. maarja dat boeit niet :D

Knarf
20th January 2004, 00:23
En natuurlijk het "vergeten deel":

Matrix XP

http://www.gamestar.hu/downloads.php3?op=letolt&lid=2184 (31.3 MB versie, rest is momenteel offline)

LoUNgeR
22nd March 2004, 18:33
nieuwe tips:
- 21 grams (gewoon goed)
- lost in translation (ben bang dat we hiermee al de beste film van het jaar hebben)

Kolky
22nd March 2004, 19:11
21 grams is idd goed!

Hmm ik heb sinds vorige week
Cube, en Cube2: hypercube op dvd... enneh ook zeker aanraders :D

Yavanna
22nd March 2004, 20:37
Lost in translation: veel goeie verhalen over gehoord jah, moet ik denk maar es ff heen

Ennuh Cube = idd errug vet, hoewel cube 2 niet echt perse gemaakt had hoeven worden....

Bremmer
22nd March 2004, 23:16
21 grams is een hele mooie film, die je iig niet op een vrijdagavond voor het stappen moet gaan kijken....aangrijpend drama met uitstekende acteerprestaties van Sean Penn en Naomi Watts.....

squirle
22nd March 2004, 23:54
Het is eens tijd voor een dosis minder cultuurachtige films.

Orgazmo
Toxic avenger 1-2-3-4 vooral 4
hellraiser 6
Bad taste/meet the feebles
Resevoir dogs
Killer tomatoes cycle (george clooney)
Large

En het beste The best of "nacht van de wansmaak".

Yavanna
23rd March 2004, 00:08
Orgazmo > Bedacht door de makers van Southpark, right? Alleen leuk als je ECHT te veel gezopen hebt of op een andere manier ontzettend melig... Persoonlijk vind ik er niet veel aan )
Toxic avenger 1-2-3-4 vooral 4 > dacht dat daar maar 3 delen van waren?
hellraiser 6 > Hellseeker ) jaja ook leuk, maar eiluk niet, nog zoon film waarvan ze niet zoveel delen hadden hoeven maken, net als bv halloween...
Bad taste/meet the feebles > ken k niet
Reservoir dogs > Vind ik zeker wel een goeie film :D (en ook eiluk best cultuurachtig - Quentin Tarantino _O_ :D)
Killer tomatoes cycle (george clooney) > Heeeele jonge George Clooney? ) Heel flauw ook verder )
Large > dunno...

LoUNgeR
23rd March 2004, 12:39
Orgazmo ---> meesterlijke film!!!!!
zag m een paar jaar geleden voor t eerst, maar hij blijft leuk

Dad, I quit doing hamster-style

geweldig

LoUNgeR
2nd April 2004, 18:27
weer serieuze tip:

Girl with the pearl earring.
gaat over t verhaal achter het gelijknamige schilderij van Johannes Vermeer.

en boeit je dat nie, dan kun je nog altijd genieten van Scarlett Johansson

Kolky
2nd April 2004, 21:03
Gister:
Along Came Polly
gezien, wel funny filmpje :) geen topper helaas

Conjurer
3rd April 2004, 00:59
Tis een leuke film, vooral dat fretje is kewl :D, maar niet echt een topper nee, maar zeer zeker wel leuk

Kolky
3rd April 2004, 01:31
net gezien op tv:
Hannibal
Lang niet meer gezien, en das wel een topper.. naja niet dit deel helaas. Vindt Red Dragon toch het beste deel. Het engste iig :D

aekold
3rd April 2004, 12:33
Silence of the Lambs is beter dan Hannibal vind ik. Vooral omdat Silence veel beter het boek volgt dan Hannibal, want bij Hannibal is het einde heel anders en das jammer.
Ook is het jammer dat Jody Foster niet meer in Hannibal speelt.

Elminster
6th April 2004, 20:27
Heb Hannibal laatst gezien, vond het jammer dat-ie veel terugwees naar de vorige niet door mij bekeken film :s. Verder wel origineel plot en zekere spanning, maar zo geniaal als ik hem had verwacht nou ook weer niet....

Ron heeft Twelve Angry Men gedownload, hele oude film, vond hem toendertijd zeer impressive, nog maar eens oordelen! Iig zeer origineel en interessant, waarschuwing: niet zo makkelijk door te komen :P

Yavanna
6th April 2004, 20:30
Haha heb ik het mis of isda die film met Henry Fonda? :D

aekold
15th April 2004, 16:43
Heb gisteren The last of the Mohicans gekocht (en The Green Mile) en de eerst genoemde heb ik gekeken.
Echt een meesterlijke film, gaat over de laatste 3 mohicanen (idianenstam) die ongewilt verwikkeld raken in de oorlog tussen frankrijk en engeland over amerika. De film is o.a. met Danial Day-Lewis die onlangs nog in The Gangs of New York speelde.

Elminster
10th May 2004, 12:30
Gister Pulp Fiction gekeken :). Een echte Tarantino, vol verwijzingen, beetje lang, maar best vet. Zeker hoe alles samenvalt continu, het taalgebruik :D, eigenlijk is het gewoon een komedie )

LoUNgeR
20th May 2004, 14:55
Dat er nog steeds mensen zijn die pulp fiction nog niet gezien hebben.... zucht

aekold
20th May 2004, 17:51
Ik bijvoorbeeld.
Ik weet het, erg slecht.

LoUNgeR
20th May 2004, 18:05
*no* owowowowow *no*

echt heel erg

net zo erg als mensen die trainspotting niet kennen

aekold
20th May 2004, 19:10
*Schaam schaam schaam.

Yavanna
21st May 2004, 18:41
Ik ben het helemaal eens met LoUNgeR, maar aan de andere kant ben ik ook al heel wat gewend vanwege Michel )

goblinmaster
13th July 2004, 05:27
The Cube 1
Ichi the killer
zijn wel leuk/appart

Geobear
23rd July 2004, 10:57
Ik vond Spiderman 2 een erg leuke film. De typische Hollywoodelementen op een goede manier verwerkt. Ik vind dat de film meer psychologisch is dan je zou verwachten...goed acteerwerk van Tobey Maguire :)

Carnage
24th July 2004, 02:43
Dat is de kracht ook van de Spiderman - strips (en de daarop gebaseerde films) - meerdere lagen die elkaar raken, focus op emoties van hoofdpersonen (karakterontwikkeling (Y) vergelijk Superman of Batman), en een held die niet alles per definitie aan kan.

Elminster
24th July 2004, 14:05
Dat laatste is overal wel hoor, de held is allmighty maar bad guys bedenken altijd wel iets waardoor hij t toch anders aan moet pakken...

Goatic
6th August 2004, 02:05
Ichi the Killer is cool ! Ziekelijk, maar cool :D

Ginger Snaps 1 & 2
Nemesis Game
The Butterfly Effect

Bremmer
6th August 2004, 10:55
21 grams zou ik aan willen raden, ik heb hem alle eens hele tijd geleden in de bios in Antwerpen centrum gezien, maar ik was behoorlijk onder de indruk. Het verhaal gaat over 3 levens die ogenschijnlijk niks met elkaar te maken hebben, maar uiteindelijk toch met elkaar worden verbonden door een vreselijk ongeluk.

Naomi Watts speelt er in mee, Benico del Toro.....en vooral Sean Penn speelt meesterlijk...

Het is wel een zware film die je niet even met je vrienden gaat kijken, maar je moet er wel de tijd voor nemen. De moeite waard!

goblinmaster
29th August 2004, 01:52
LOTR 1-2-3
Star Wars 1 t/m 6
Pulp Fiction
Stir of Eghoes
Six scence
The Exorsist
The Toxic Avenger :P