PDA

View Full Version : Nieuwe muziek - [Dance & Trance]

Carnage
3rd June 2003, 21:34
Okay mensen, nieuw initiatief van me:

Post hier alle nieuwe noemenswaardige (album) releases op het gebeid van dance & trance. (Okay Elminster, Pyro, Laevid, etc, ik weet dat jullie dit leuk vinden).

Een album dat ik echt de moeite waard vind:

Pulsedriver - Night Moves
Echt een heel vet album!

Planetouched
3rd June 2003, 22:07
ik hoop dat de senstation cd's dit jaar iets minder:''Sensation" tussendoor bevatten..man elke 10 minuten kwam ie weer langs..nouja en voor de rest hoop ik op het volgende album van Ferry Corsten, naar mijn mening een van de betere dj's. Enne Tiesto...tja nou die vink niet echt mooi draaien. Al is Flight nr. zoveel wel mooi.

btw wie gaat er zondag naar die dance-party op de kaai? allemaal bekende dj's(Johan Gielen, Jean en nog een zooi) voorverkoop in VVV is 15 euro, aan de tentdeur 18.

Ik moet even kijken of ik zelf ga, zaterdag wordt duur neem ik aan. Ik ben van plan daar namelijk ook nog het een en ander aan te schaffen/ruilen.

Laevid
3rd June 2003, 23:07
Nou hier ben'k denk niet zo goed in hoor :D

maareuh ja always outnumbered, never outgunned - the prodigy zit ik op te wachten zou uitkomen in 2002 daarna lente 2003 daarna eind zomer 2003 en nu ist al begin 2004....ben nog steeds benieuwd :S

Bremmer
4th June 2003, 01:19
die stem gaat heel snel vervelen....en op de remix is het nog 10x erger....:S....moeten ze misschien dit jaar meer bij white doen dan bij black, aangezien ik die toch nooit luister...:)

Pyro
4th June 2003, 22:19
OK, ik zal dan maar een overzichtje geven van wat er allemaal voor interessant spul is uitgekomen of nog gaat uitkomen binnen de Hardcore.

Goede CD's die al uit zijn, zijn o.a. Controlled Demolition (party-gerichte tracks), Ophidian's Blackbox (zelf nog maar deels gehoord, maar veel verschillende stijlen op 1 album) en natuurlijk de nieuwe Thunderdome (2003 Part 1), met een mix tussen industrial/experimentele muziek (zelfs Techno komt voorbij) en opnieuw de nummers die je voornamelijk op feesten zult horen.

Daarnaast komt binnenkort The World Is Mine uit, het eerste album van Catscan. De meeste nummers daarvan ken ik al, en omdat hij samen met Promo een van diegenen is geweest die ervoor gezorgd hebben dat de muziek zich positief heeft kunnen ontwikkelen de laatste jaren is het volgens mij zeker de moeite waard! Daarnaast komt er ook nog een mix-cd van Promo uit, deel 3 in de ID&T Presents-serie, waar eerst Dana en Tomcraft hem voorgingen. Die CD moet volgens mij ook wel in orde zijn, al zijn er betere mixers dan Promo te vinden, zijn platenkeuze is meestal wel erg OK...

Dat was het wel weer zo'n beetje...:O

Elminster
6th June 2003, 16:07
1) ik ben echt slecht op de hoogte van nieuwe releases, slecht eigenlijk ej :&
2) ik kan simpel aan een kaartje voor sensation black komen, iemand die met mij naar Japan gaat had t kaartje en kan dus nu niet meer
3) Pyro bij de Free record shop was een DVD met heel veel Thunderdome, o.a. volgens mij de 1e 5 CD's, dacht dat je dat wel zou willen weten, weet je vast al :P
4) Tiesto, i agree, is niet geweldig. Hij maakt leuke nummers maar wat hij zn toppers vind (bv remix van die another day) daar luister ik na zonder ook maar iets te voelen, gewoon saai. Neemt niet weg dat hij wel goed kan mixen, gewoon niet mijn stijl.

Carnage
13th October 2004, 14:19
Vraagje --> Tegenwoordig draaien ze in Chagall tegen het einde van de avond een stevig hardstyle / hardcore nummer dat volgens mij "Julia" heet.

Kent iemand dit? (Pyro?) Ik wil 't downloaden namelijk.

Nitro
13th October 2004, 16:27
DJ Julia - Julia Is Tha House

Yavanna
13th October 2004, 18:05
:S:S:S das freaky, never do that again!

Carnage
13th October 2004, 20:52
Helaas Nitro --> 'Dj Lhasa - Guilia' is het :-)

Maar goed geprobeerd iig (L) (Y)

Elminster
13th October 2004, 23:08
Gelukkig, Yavanna kan weer rustig slapen )

Yavanna
13th October 2004, 23:47
pfoei! een pak van mn hart (dat nog in mn schoenen zat ))

aekold
13th October 2004, 23:54
Dat was idd even schrikken ja.

Laevid
14th October 2004, 00:09
Helaas Nitro --> 'Dj Lhasa - Guilia' is het :-)

Maar goed geprobeerd iig (L) (Y)

en hoe ben je er nou achter gekomen?

Carnage
14th October 2004, 16:40
KazaA Lite all the way :)....iemand had het nummer al Julia genoemd :D

Planetouched
14th October 2004, 16:56
ik zal em es downen, kijken oft wat is:)

LoUNgeR
18th October 2004, 19:13
Het album van Mylo is ook supervet. Destroy Rock 'n Roll

Carnage
19th October 2004, 15:10
Yep indeed (Y). Hij komt ook op 't Amsterdam Dance Event :)

Geobear
21st December 2004, 13:53
Een mooie nieuwe danceplaat is:
Manyou met Take me home in de club mix dan.

Ik weet dat het geen album is, maar deze plaat is misschien niet zo bekend.

Carnage
21st December 2004, 22:53
Gelijk ff downloaden :-)

Deze is ook wel aardig:

showtek - choruz (phillipe_rochard_remix)

Geobear
27th December 2004, 12:54
showtek - choruz (phillipe_rochard_remix)

Die heb ik nog niet gevonden :S, maar het origineel zoals dat op Best of Hardstyle 2004 staat vind ik niet zo geweldig...

Carnage
27th December 2004, 19:31
Misschien ook wel leuk (maar al wel oud)

DJ Rush - Tetris Russian Theme (Techno Remix) :D

Geobear
14th February 2005, 12:02
Een echte (vermoedelijk) vrij nieuwe chilltranceplaat is
Andain met You once told me
met daarop de vaste zangeres Mavie Marcos (die ten onrechte als featuring wordt aangegeven) (als ik het allemaal goed heb gevonden nu :))

Carnage
28th February 2005, 18:01
Op de live-stream van www.xfm.nl sturen ze nu (eindelijk) de titel van het huidige nummer mee....dit betekent dat de betere stream-rippers nu de separate nummers naar MP3 kunnen rippen (tenzij ze natuurlijk de titel eerder/later veranderen dan het feitelijke nummer ingemixt wordt...)