PDA

View Full Version : Jongleren

Elminster
31st May 2003, 11:51
Ik dacht echt dat zo'n thread al bestond, maar zal wel gewist zijn...

Anyway even over jongleren! Laatst zaten roel koen en ik op een woensdagnacht lekker op een terrasje van Moeder Overste, komt er een jongleur met fakkels en slingerdingen en vuurspugen :). Best lachen, geeft een heel showtje (was niet speciaal goed ofzo maar och) en zn vriendin (?) ging met de pet rond -> (Y) lachen! Maar het probleem is dat je daar in Nederland een vergunning voor moet hebben, echt triest.

Maar ik kreeg door die voorstelling dus enorm veel zin om ook eens met vuur aan de slag te gaan, zoveel moeilijker kan het niet zijn, zoveel spectaculairder wel. Alleen is er in Roosendaal volgens mij geen fatsoenlijk verkooppunt daarvoor... Weet iemand een plek waar je wel fakkels, vuurballetjes en vuur-devilsticks kunt kopen??!

LoUNgeR
31st May 2003, 11:59
met sambal-ballen......ook warm.
ik dacht dat je in Bergen op Zoom een goeie winkel daarvoor had, maar dat moet ik ff navragen.

Eddy de Eagle
2nd June 2003, 15:01
Je zou eens bij Jan Monnikendam langs kunnen gaan. Die heeft wel veel van dat soort spul:
Eenwielfietsen, ballen in diverse maten, kleurstellingen en kwaliteiten, clubs, messen, sigarenkistjes, fire sticks, jongleerbordjes, ringen, diabolos, jojo's, cups, doeken en zelfs devilsticks. Uiteraard ook wat (engelse) literatuur over het boeiende vak jongleren.

check:
http://www.goochelen.nl

Je kunt online bestellen, dus je hoeft er niet eens langs.

Kolky
2nd June 2003, 19:32
Originally posted by Elminster
Ik dacht echt dat zo'n thread al bestond, maar zal wel gewist zijn...

Taco wij wissen geen threads! (E)
Zo zou je niet moeten denken!
Ik kan me wel herinneren van zo'n soort thread, maar die staat dan ergens anders verstopt!

aekold
3rd June 2003, 10:06
Ik kan wel wat voor je fabriceren, weet alleen niet of ze 100% veilisg zijn.

Elminster
6th June 2003, 14:06
Originally posted by Kolky
Taco wij wissen geen threads! (E)
Zo zou je niet moeten denken!
Ik kan me wel herinneren van zo'n soort thread, maar die staat dan ergens anders verstopt!
Daarom staat er zeker in de fade-balk steeds de link naar 'opruimen'?! :)
Maar ik bedoelde meer, dat-ie bij de crash met mij was weggegaan...

Kolky
6th June 2003, 14:11
Originally posted by Elminster

Daarom staat er zeker in de fade-balk steeds de link naar 'opruimen'?! :)
Maar ik bedoelde meer, dat-ie bij de crash met mij was weggegaan...

Dan moet je maar eens in die thread gaan kijken dan!
Daar staat namelijk over het opruimen van de Admins en Mods.. niet van de posts!

Elminster
13th June 2003, 12:29
O nee da's weer een andere thread...

Maar goed als-ie niet gewist is, kan je me dan de link geven...!!

onemangang
31st July 2006, 17:22
Jongleren is oud gedaan ...