PDA

View Full Version : Doomtown en meer afgedane ccgs

feenomenon
24th May 2003, 16:08
T zal wel niet het geval zijn. Maar zijn er toevallig nog Doomtown spelers in R'daal. Het lijkt me wel geinig om eens tegen iemand anders te spelen dan gewoon thuis. (om die reden is het ook mijn bedoeling het mee te nemen naar een spellenmiddag)

En verder speel ik nog Young Jedi. Ookal is dat wel een erg eenvoudig spelletje, maar leuk op z'n tijd.

So any cowboys in Town?

zooo fout......goed fout

Carnage
25th May 2003, 14:17
Afgedankte card games :D.

Ik heb nog gespeeld:

- Wyvern
- On the Edge
- Mythos

Echt waardeloze drop-offs van magic, maar goed.

feenomenon
25th May 2003, 17:26
Doomtown is wel goed. Zit best veel in. Is ook een crossover van een aantal bedrijven, waaronder Wotc, waardoor meerdere gepatenteerde mechanismen gebruikt zijn. Zitten elementen in van magic maar ook erg veel van Rage.

Alleen de omschrijvingenop de kaarten zijn vaak erg omslachtig (soms zelfs onduidelijk) wat natuurlijk niet echt in het voordeel van het spel werkt. En omdat je de meeste kaarten in principe maar 1 keer in het spel mag hebben. Zit er ook wat meer verschillends in dan de kwartetten bij magic.

aekold
26th May 2003, 13:45
Ik heb nog wel:
Highlander en Guardians.
Vooral Highlander is vet, stik makkelijk om een beurt 2 kill te hebben, vraag maar aan marcel.

Kolky
26th May 2003, 15:38
Pieter, wat d8 je van onze Dragon Dice's... da's toch ook wel vet.. het is alleen geen echte ccg... maar wel cool!

Ik wil eigenlijk nog wel, Magic Poker en die andere extra vorm van Magic? wie heeft die?

Carnage
26th May 2003, 19:40
Dragon Dice, dat heb ik toch nog weggeven op toernooien een keer? Aan jou zeker, Kolky? :P

Ik heb een Magic Poker deck, als je dat bedoelt...

Kolky
26th May 2003, 21:59
Originally posted by Carnage
Dragon Dice, dat heb ik toch nog weggeven op toernooien een keer? Aan jou zeker, Kolky? :P

Ik heb een Magic Poker deck, als je dat bedoelt...

Taco, Yuri en pieter hebben ook decks!

Maar dat Magic Poker moet je echt es meebrengen, bij spellenmiddag ofzo! Ziet er echt zo gaaf uit!

Carnage
27th May 2003, 01:32
Originally posted by Kolky

Taco, Yuri en pieter hebben ook decks!

Maar dat Magic Poker moet je echt es meebrengen, bij spellenmiddag ofzo! Ziet er echt zo gaaf uit!

Hoezo gaaf? tis gewoon normaal kaartenspel met magic-backs...that's all

Eddy de Eagle
27th May 2003, 10:52
Je kunt ook bicycle cards pakken, dat zijn speelkaarten met hetzelfde formaat als magic kaarten. Stop ze in een hoesje met zwarte achterkant, en voila... je bent klaar.

Elminster
27th May 2003, 12:51
Dragon doce, ja wel ene tijdje gespeeld. Het was nogal ongebalanceerd (cantrips 8) :|) en niet heel boeiend na een potje of 10. En toen had aekold een dikke dobbelsteen met ergens 4 cantrips, en elke keer als je die rolt mag je ze gebruiken, dus ging hij gewoon lopen, verdedigen, alles met die dobbelsteen, en 1 op de 6 keer (of meer?) had-ie dus 4 mana en kon hij weer iets wegblazen... dus nu ligt mijn 'deck' zoal kolky t noemt te bestoffen in de kast...

aekold
27th May 2003, 16:54
Goed geregeld toch??? Altijd bij de hand wat je nodig hebt, stik makkelijk :D.

feenomenon
28th May 2003, 23:27
Ik wil eigenlijk nog wel, Magic Poker en die andere extra vorm van Magic? wie heeft die?

Als je magic Vanguard bedoelt: daar heb ik nog een aantal kaarten van...

Elminster
29th May 2003, 15:22
Vanguard is vet, Carnage een keer een toernooitje daarmee?

Kolky
30th May 2003, 13:37
Originally posted by feenomenon

Als je magic Vanguard bedoelt: daar heb ik nog een aantal kaarten van...

Ik zelf ook (1e set - Maraxus), dus die bedoelde ik niet, het ging om zo'n ander ook kaartspel gebaseerde magic vorm, ik geloof gewoon een heel kaarstok met Magic Art d'r op (shivan dragon, serra angel, andere angels en dragons)