PDA

View Full Version : CD-quest

Shandril
21st May 2003, 20:32
Nou iedereen is vast weleens op zoek naar een CD. Een originele of een neppert. Een speciale (die dus bijna nergens te krijgen is) of gewoon...
Vandaar deze thread...

ik ben op dit moment op zoek naar de CD van braveheart, de sountrack cd. Heeft iemand die hier?

Alvast bedankt

Shandril

Elminster
21st May 2003, 21:59
tja ik zoek nog steeds een fatsoenlijke versie van the sound of the big babou... op Kazaa zijn ze bagger... Dus heeft iemand een CD van laurent garnier als die er is?

Laevid
21st May 2003, 22:37
op mijn oude pc had ik een goeie versie...ik neem aan dat die nu nog steeds op kazaa staan (?)

ik ben zelf op de moment niet echt naar iets speciaals op zoek wat ik niet in de winkel kan vinden......wel leuk thread-idee btw shandril

Elminster
21st May 2003, 22:57
De Kazaa-versie kraakt en zuigt
En stopt verkeerd en dl-t traag

bagger dus, maar ik blijf proberen, wie weet!

Laevid
21st May 2003, 23:00
of je hebt een ander idee van het nummer als het gedraaid wordt in de pitt dan dat het thuis uiteindelijk blijkt te klinken... dat heb ik wellus in ieder geval....

Carnage
22nd May 2003, 01:45
Ik zoek 'Live at Charlottenburg' van Charly Lownoise en Mental Theo (no shit).

Mr G. Bears
22nd May 2003, 08:31
Sonata Arctica - Winterheart's Guild
Leuk thread idee ja, goeie vooruitgang op de handel van Kolky, nu weet ie precies waar ie geld kan mee verdienen :D

Shandril
22nd May 2003, 11:13
Originally posted by Carnage

Charlottenburg? Als in Berlijn? Zo van de loveparade, iets soortgelijks dan...?

Shandril

Laevid
22nd May 2003, 12:28
Originally posted by Carnage

ja da's wel idee voor eentje ja......als je em gevonden heb...waarschuw mij ff :D

Shandril
22nd May 2003, 12:48
ik heb de mijne gevonden, in de winkel weliswaar.. maar toch.

Ga 'm zaterdag halen :D.

Shandril

*edit: ow...22 euro is best wel veel centjes...:S*

Laevid
22nd May 2003, 12:56
Originally posted by Shandril
*edit: ow...22 euro is best wel veel centjes...:S*

ja je moet er wat voor overhebben heh, voor mooie muziek :)

Shandril
22nd May 2003, 13:00
ja das waar....Ik doe het ook wel, maar ik schrok er ff van, omdat het toch al een wat oudere cd is...Well who cares anyway, je leeft maar 1 keer

Shandril

aekold
22nd May 2003, 13:03
Ik heb zo'n beetje alle CD's die ik zoek al gevonden in de nieuwe large. En het mooie is dat ze maar max 12,25 kosten :D.

Shandril
22nd May 2003, 13:08
lucky basterd :P

Shandril

Insane Alien
22nd May 2003, 13:38
Hey,
heb je al besteld bij de large ofnie?? Want denk dat er wel meer mensen zijn die iets bij de large willen bestellen en dan kun je da mss in 1 keer doen, scheelt weer in de verzendkosten en bij hoog genoeg bedrag krijg je er ook nog zo'n mooie cd bij (toch??).

Naja en ben nog wel op zoek naar de cd van .Calibre maarja da wordt ook kopen denk ik. En de nieuwe cd van Betty serveert...

greetz

(A)

Nitro
22nd May 2003, 16:31
hmm tja ik zoek:
- de cd The Offspring - Self Titled, de versie met 11 nummers
- live cd van Blink 182, Mark Tom and Travis Show
- DVD Americana van The Offspring
- aantal maxi singles van The Offspring
- verder zoek ik het nummer Fifi van de Heideroosjes
- een goeie cd zaak die veel cd's heeft ongeveer net zoveel als in de Large, liefst nog meer.

Insane Alien
22nd May 2003, 17:07
Zoek je een internet zaak of een real life zaak voor van die cd's??

(A)

aekold
22nd May 2003, 17:50
Ja, leuk en aardig, maar ik ben altijd degene die grote bestellingen plaatst. Mijn vader betaald dan altijd en krijgt het geld van mij terug en hij heeft daar niet zo'n zin meer in, dus ik vrees dat je zelf zult moeten bestellen.

Nitro
22nd May 2003, 18:29
ik zoek naar cds, maakt nie uit of het internet of 'real life' winkels zijn

Elminster
22nd May 2003, 20:16
Originally posted by Laevid
of je hebt een ander idee van het nummer als het gedraaid wordt in de pitt dan dat het thuis uiteindelijk blijkt te klinken... dat heb ik wellus in ieder geval....
Tja nummers klinken vaak beter op een zatterdag avond dan thuis ej.... Maar toch, twas zeker weten een andere versie dit

Yavanna
22nd May 2003, 21:41
Tsjah... ik ben NOG STEEDS op zoek naar de soundtrack van LotR 1, die ik wel had, maar al een maand of 4 geleden aan Marcel heb uitgeleend en nog nie terug heb ;) da was een hint Marcel ;)

Grtzz!

Laevid
22nd May 2003, 22:39
Originally posted by Elminster

Tja nummers klinken vaak beter op een zatterdag avond dan thuis ej.... Maar toch, twas zeker weten een andere versie dit

de versie op mijn oude pc was 4:03 lang....en da's de "echte"

Laevid
22nd May 2003, 22:43
Originally posted by Insane Alien

Naja en ben nog wel op zoek naar de cd van .Calibre maarja da wordt ook kopen denk ik.

Kill the logo? Want die zocht ik ook passief (hoe dat gaat weet ik ook niet :D) in Amsterdam..maar als ik ooit nog es in antwerpen kom ofzow zullen ze em vast hebben, maar ja op zich wil ik nog wel meer cds zoals de cd van de groep "the music" (die ook op lowlands komen (Y)) en stoned raiders van cypress hill...

maar alle 3 de cds zijn gewoon in de winkel te bestellen denk...dus niet echt de insteek van deze thread waard :)

Shandril
24th May 2003, 16:24
zouden ze die niet in die ene winkel hebben in Rotterdam, waar ze tweede hands CD's verkopen. Ik wil daar trouwens nog wel een keertje heen...Iemand intresse om mee te gaan?

Shandril

The Boembox heette die geloof ik

Shandril
8th August 2003, 12:15
www.boembox.nl

De braveheart Cd heb ik. Ik dacht dat er twee waren, maar dat zijn twee dezelfde met een ander voorkantje.

Nu ben ik opzoek naar een andere CD. Heeft iemand, of de papa of mama van, de CD Bl?f - Blauwe ruis?
Zou ik die mogen lenen, of wil iemand daar, tegen een vergoeding natuurlijk een kopietje van maken?

Alvast bedankt

Shandril