View Full Version : Trefpunt T-Shirts
Kolky
14th May 2003, 12:47
D'r zijn hier al een aantal mensen de trotse eigenaars van een heus TrefpuntMagic T-Shirt. Met een logo voorop, achterop een Nickname met daaronder een Magic Arcana Sketch plaatje. D'r zijn 4 eigenaars van een T-Shirt:
Kolky met een Smother achterop
Aekold met een Magma Sliver achterop
Carnage met een Vengeful Dreams achterop
Conjurer met een Kamahl's Summons achterop
Omdat ik van een aantal mensen heb gehoord dat ze ook best wel zo'n T-Shirt willen (waaronder de eigenaar van Caf? 't Trefpunt :D). Vraag ik bij deze of nog andere mensen zo'n T-Shirt willen. Ik zal vanmiddag even een voorbeeld T-Shirt posten. Het zal in ieder geval niet goedkoop zijn om er een te bestellen. (Minstens 15 euro :&)
Achterop het T-Shirt kunnen niet alle foto's geplaats worden er is een bepaalde selectie te vinden hier:
http://search.atomz.com/search/?sp-q=sketches&sp-k=&sp-a=sp10025a73&sp-p=all&sp-f=ISO-8859-1
Misschien dat sommige andere foto's ook nog achterop kunnen, maar dan moet even gekeken worden naar de grootte van het plaatje en de kleuren!
Shandril
14th May 2003, 13:25
Ik wil ook graag een T-shirt, maar dan alleen met mijn avatar, en aangezien we nog niet weten of dat gaat zullen we dat ff uit moeten zoeken :D
Dr staan we mooie plaatjes tussen, dus ik "shop" nog wel ff verder...:)
Shandril
*edit: die havik is wel gaaf...., maar die met die sik (die gast van de fata morgana) is niks*
Planetouched
14th May 2003, 14:03
Ik zou graag die van mijn pamela willen hebben, kon dat?
Laevid
14th May 2003, 23:19
Mijn eigen prodigy-muziek-forum-moderator-trefpuntmagic-t-shirt lijkt me wel leuk.....maar dat zal wel niet gaan
Elminster
15th May 2003, 11:21
Ik denk dat ik er dan ook maar eentje ga nemen... Moet nog ff Mijn kaart vinden... Terror of Trashing Wumpus of Seal of Doom zijn wel mooi, maar misschien is een recentere leuker..
Is het in massa-order niet goedkoper?
Kolky
15th May 2003, 12:19
De prijs die ik in mijn text heb vermeld (15 euro) is al in een massaorder. En waarschijnlijk zullen jullie dan ook nog een T-Shirt moeten regelen..:S
Met achtergrond plaatjes, ik heb besloten dat alleen Sketches van de Arcana mogen dus gebruik de volgende link om een mooi plaatje te zoeken:
http://search.atomz.com/search/?sp-q=sketches&sp-k=&sp-a=sp10025a73&sp-p=all&sp-f=ISO-8859-1
Anders ziet het er niet uit, zie je iemand met een Pamela :D en iemand anders met een Sliver of Dwerg achterop....:S
*EDIT: Deze link is makkelijk, allemaal op 1 pagina: http://search.atomz.com/search/?sp-q=sketches&sp-a=sp10025a73&sp-f=ISO-8859-1&sp-k=Magic%3A+The+Gathering&sp-advanced=1&sp-p=all&sp-w-control=1&sp-date-range=-1&sp-start-month=0&sp-start-day=0&sp-start-year=&sp-end-month=0&sp-end-day=0&sp-end-year=&sp-x=any&sp-c=49&sp-m=1&sp-s=1 *
Elminster
15th May 2003, 13:15
Golden Wish is wel heeeel mooi btw
Maar 15 euro kan er wel een keertje af, vet als we naar een toernooi gaan emt zn 10-en en allemaal zo'n Tshirt hebben (Y)
Planetouched
18th May 2003, 21:08
ik ga denk voor de grinning demon, tenzij we binnekort ook uit scourge kaarten mogen kiezen. In dat geval wil ik Soul collector of Nefashu achterop mijn t-shirt.
Mr G. Bears
18th May 2003, 21:27
tradewind of hermit of grizzly bears :P
Elminster
18th May 2003, 21:37
Ik dnek de insidious dreams (http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/arcana/69) al heb ik er nooit mee gespeeld :(
Kolky
18th May 2003, 21:49
BTW hier is dat voorbeeld nog:
aekold
19th May 2003, 00:03
Dank u, dank u.
Ik vind het zelf ook een erg mooi shirt :D.
Shandril
19th May 2003, 11:24
ow ow, ik had er ook nog twee opgezocht:
"Resilient Wanderer" en "Devoted Caretaker"
(ik let alleen op de plaatjes ;))
Maar toch wil ik het liefste mijn eigen avatar, maar....:(
Shandril
Elminster
19th May 2003, 14:54
Sorry 2 spoil ur fun... ik zie ze niet bij de sketches staan?
Zijn wel vet ja, maar t hoeft natuurlijk niet een plaatje van jezelf te zijn. Zie aekold (boven) of Kolky (Smother:))
Nitro
19th May 2003, 17:56
voor de 18+ t-shirts
Planetouched
19th May 2003, 18:03
iew die ziet er gaar uit...nee ik blijf bij mijn Soul collector
Shandril
19th May 2003, 18:27
Originally posted by Elminster
Sorry 2 spoil ur fun... ik zie ze niet bij de sketches staan?
Zijn wel vet ja, maar t hoeft natuurlijk niet een plaatje van jezelf te zijn. Zie aekold (boven) of Kolky (Smother:))
Ik weet ook wel dat ze niet bij de sketches staan, waarom denk je dat ik zaterdag diplomatisch (uhum) bezig was....
En ik wil graag mijn avatar, want dat is Shandril....
Shandril
Planetouched
19th May 2003, 18:35
Zijn dnd boeken van gemaakt...was een machtige spellfire wielder. Is vast wel een mooi plaatje daarbij te vinden in een van die boeken.
Shandril
19th May 2003, 18:37
dat bedoel ik (L)
tnx dude ;)
Shandril
ow en een eigen T-shirt, zag ik dat ergens. Is geen probleem....Maar dan is het best wel een prijzig geintje..
? 15,- + een t-shirt...(het maakt mij niks uit hoor, ik meld het ff)
Planetouched
19th May 2003, 18:38
kun je ook een polo laten drukken?:D
Elminster
19th May 2003, 21:56
NEE DAT KAN NIET :P
Uniformiteit, ben jij nou een Rus ;)?
En het is idd 15 eurootjes, beetje prijzig maar goed, wel vet (Y)
Shandril
20th May 2003, 13:13
http://www.jordanna.net/dma/images/shandril.gif
deze is nog te klein eej Alex?
Shandril
We zullen weleens een mailtje sturen naar Wizards of the Coast, wie niet waagt wie niet wint, right?
Planetouched
20th May 2003, 13:22
ik vind dat er ook een polo versie hoort te komen, is net hetzelfde alleen andere ondergrond en de prijs van het shirt is iets duurder
Mr G. Bears
21st May 2003, 09:21
Originally posted by Shandril
http://www.jordanna.net/dma/images/shandril.gif
deze is nog te klein eej Alex?
Shandril
We zullen weleens een mailtje sturen naar Wizards of the Coast, wie niet waagt wie niet wint, right?
die is niet alleen te klein die is ook nog vreselijk vaag, de pixels kun je bekant op je vingers tellen joh das echt niet mooi dus
Shandril
21st May 2003, 12:21
nou sorry hoor, ik heb net een mailtje weggedaan, dus...ik ben benieuwd...
Shandril
Mr G. Bears
21st May 2003, 16:36
das nie onaardig bedoeld hoor, kprobeer je alleen te redden van een gepixelde teleurstelling :)
Shandril
21st May 2003, 16:49
ik zag ook datie wel slecht was, maar ik heb er eerlijk gezegd niet echt goed na gekeken. En ik wacht met spanning op mail van de "wizards"
Shandril
Planetouched
21st May 2003, 17:46
sorry als dit je teleurstelt claud maar ik denk niet dat wizards Non-OGC vrijstelt. Ik stel voor dat je een meeltje stuurt naar Monte Cook of Ed Greenwood en het hun persoonlijk vraagt, heb je denk ik meer kans.
www.montecook.com
Elminster
21st May 2003, 18:09
Kan je Shandril, de avatar niet gewoon ergens bihig vinden? Weet niet waar je deze vandaan hebt...
Shandril
21st May 2003, 18:11
cnacu?o (spasibo) = russisch voor dank je wel.
Ik ga de montecook uitproberen.
Shandril
*edit: nee hij is er niet groter...:(*
Yavanna
21st May 2003, 18:16
cnacu?o (spasibo) = russisch voor dank je wel.
Das goed, maar je spreekt het uit als [spasjieba] ;)
Mooie taal :D
Shandril
21st May 2003, 18:19
ik weet hoe je het uitspreekt maar dat is een beetje lastig posten, zoals ik het schreef, schrijf je het met westerse tekens...
:|
Shandril
*edit: dr is een mail weg naar Skip Williams, editor van Dragonmagazine (ofzoiets)*
Yavanna
21st May 2003, 18:22
Okee dan heb ik nix gezegd :D
Elminster
21st May 2003, 22:06
Ehm sorry to interupt maar waarom schakelen jullie ineens over op Russisch 8)8):S
Vrije tijd over zeker..?
Planetouched
22nd May 2003, 00:14
dat was als thanks richting mij gericht, wat weer te maken had met diplomatie-forum...btw morgen boogschieten...heb er echt zin in.
aekold
22nd May 2003, 09:14
Zolang jij jezelf maar niet aan de muur nageld vind ik alles best.
Shandril
22nd May 2003, 11:09
Heb net een mailtje gehad van MonteCook en die zeggen dat ik naar WotC moet, en bij WotC zeggen ze dat ze niks hebben wat aan mijn verachtingen voldoet...Mijn hoop is nu nog Ed zelf :S
Shandril
Wie heeft Shandril eigenlijk getekend?
*edit: (I) ik ken iemand die die boeken heeft, misschien datie ze kan inscannen ofzo, de kaft dan...(I)*
*edit: ze zijn getekend door Clyde Caldwell...hm misschien kunnen we daar iets regelen*
Shandril
23rd May 2003, 16:54
ze worden al groter
http://www.o-love.net/realms/covers_large/pic_shd3.jpg
I'll just keep on looking
Hand of fire vind ik trouwens wel de mooiste
Shandril
Haha de aanhoudster wint
http://www.unelune.com/livres/R.O/illustrations/caldwell/magefeu.htm
Elminster
23rd May 2003, 17:46
[...]aan mijn verachtingen voldoet...Mijn[..]
Tss je verachtingen :)?
Nou ik blijf erbij dat ik die kaft mooierder vind dan die undead dragon die gemold wordt... jammer dat er lettertjes overheen staan!
Shandril
23rd May 2003, 20:23
Ja ik heb hem, hij wordt alleen nog een x aantal keer heen en weer gemailt, maar ik heb mezelf op een t-shirt, tenminste bijna (L)(L)(L)(L)
Shandril
Planetouched
23rd May 2003, 21:10
maar eehm waar en voor hoeveel kunnen we onze t-shirts bestellen?
Carnage
23rd May 2003, 21:40
Kolky is our man - he should do it like no-one else can :P
(leuke zinsspeling op zijn Custom magic-card :P)
Elminster
24th May 2003, 14:46
Ja Kolky waar blijft de beloofde info?
En Shan, mag ik dat plaatje van jou dan werken we de letters even weg...
En nog even herhaald: dit is mijn plaatje:
Shandril
24th May 2003, 14:56
oops vergeten, ik mail hem wel ff, mooi plaatje heb je trouwens
Shandril
ow wacht ik mail em straksw wel, ik zit nu op de andere computer (braveheart kijken )
Elminster
24th May 2003, 15:09
Nou hopen dat er wat van overblijft op een T-shirt :S
Nouja tis iig groot genoeg :)
Planetouched
24th May 2003, 19:01
eej kolk...het zou wel zo handig zijn als die shirts voor 7 juni(Grand Prix) klaar waren...HINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHI NTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINT HINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHI NTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINT HINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHI NTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINT HINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHINTHI NTHINTHINTHINT....nee niet HIND, HINT...man I hate Idols.
Shandril
24th May 2003, 20:45
roel jochie, dat halen we niet. Ik spreek ff namens en samen met alex, het is nogal veel geregel, maar dr wordt aangewerkt, en u bent genoodzaakt een beetje geduld te hebben.
Bij voorbaad dank.
Shandril & Kolky
Carnage
25th May 2003, 14:00
Die Insidious Dreams van jou, Elminster, is best vet...die wilde ik ook nemen, maar ik vond 'm veels te donker...maar goed.
Elminster
25th May 2003, 16:05
Dan nog niet? Waar laat je dat dan doen :S? Grand Prix was een mooie gelegenheid geweest tot promotie ... :(
Kolky
25th May 2003, 16:20
roel jochie, dat halen we niet. Ik spreek ff namens en samen met alex, het is nogal veel geregel, maar dr wordt aangewerkt, en u bent genoodzaakt een beetje geduld te hebben.
Bij voorbaad dank.
Shandril & Kolky
Waahaaa.. Cool dat er al voor mij gesproken wordt :D :D
Maar claudia, ik kan de t-shirts laten drukken wanneer ik wil, zolang we maar een prijs afgesproken hebben met die gast, en ik t-shirts + geld van jullie heb! 2 Juni gaan wij dus naar de stad toch? Dan zouden we eventueel al 2 shirts, voor taco en roel kunnen laten drukken?
Elminster
25th May 2003, 17:44
MOOI doen we dat 2 juni, krijg je heel snel t-shirt en 15 euro (toch?)
Dus Shantje niet meer voor je beurt namens een ander praten :D
Planetouched
25th May 2003, 18:48
Oke, ik neem van toch maar deze:
http://www.wizards.com/global/images/mtgcom_arcana_120_pic2.jpg
Planetouched
25th May 2003, 20:35
maar dan moeten we wel ff t-shirts halen taco
Elminster
25th May 2003, 21:11
Ja ik heb er nog wel eentje ergens, maar t moet wel een mooie zijn... Beetje kwaliteit, niet zo eentje als die gele van carnaval :D
Ik koop morgen btw wel ff 3 boosters, goed? Voor Ferry dus. Kijk dan gelijk wel ff, misschien hebben ze bij de zeeman nog een fatsoenlijk zwart shirt... L voor jou?
Shandril
26th May 2003, 01:55
ik probeerde alex alleen maar te helpen. Maar mijn dinges is gelukt want dr wordt nu vaart achter gezet :D
Enne alex, zou het een probleem zijn (vast niet) dat mijn T-shirt, strakker zit als die van jullie?
En moet het een katoenen t-shirt zijn, dat is misschien makkelijker...
Shandril
aekold
26th May 2003, 10:51
Strakker??? Waarom niet zo'n shirt waarin je verdrinkt?? Dan past het op latere leeftijd tenminste ook nog :D.
Insane Alien
26th May 2003, 10:53
Tip van een alien: gebruik idd liever katoen ofzo, geen rekbare stof want dan gaat namelijk na 1 keer dragen, of eerder, heel je print kapot...
(A)
Shandril
26th May 2003, 11:17
hetzelfde soort idee als dat Kirby shirt. Maar dan in het zwart...
is katoen dus...
Shandril
(moet alleen goed opletten dat ik het in de goede wasmand gooi :&)
Shandril
26th May 2003, 18:53
Originally posted by aekold
Strakker??? Waarom niet zo'n shirt waarin je verdrinkt?? Dan past het op latere leeftijd tenminste ook nog :D.
Je blijft er gewoon bij dat ik dik ben, en anders nog dik wordt eej :P
Shandril
aekold
26th May 2003, 20:26
Ik plaag je maar een beetje, als er iets is wat jij niet bent is het dik. En ach, iedereen wordt later wat dikker, dus dat valt ook niet op.
Shandril
26th May 2003, 20:27
Ik plaag je gewoon terug...Ik weet wie het zegt :P
Shandril
Kolky
26th May 2003, 21:02
Ik ben totaal vergeten naar de Bazaar te gaan...:S
Dan morgen maar.. iedereen Agrees?
Elminster
27th May 2003, 13:33
Ik ben ook vergeten shirts te koopen :&...
Maar Claudia volgens het plan van je tante kom je toch zo'n kilo per maand aan ofzo :P?
aekold
27th May 2003, 16:30
Een paar kilo per maand??? dan is dat wel een stevig programma dat je volgt. Straks krijg je nog dikke vingers.
Shandril
27th May 2003, 18:35
haar programma werkt niet echt, ik ben juist 3 kilo afgevallen :S en heb eigenlijk alleen maar chocola gegeten...
Shandril
Mr G. Bears
27th May 2003, 19:06
ow, een of andere wondertechniek, claudia, vertel ons je geheim, hoe doe je dat, nieuwe tell sell reclame, anybody, het chocola-dieet, revolutionair op et gebied van afslankmiddelen.........zou et aanslaan?
Planetouched
27th May 2003, 19:13
Ja ik heb er nog wel eentje ergens, maar t moet wel een mooie zijn... Beetje kwaliteit, niet zo eentje als die gele van carnaval :D
Ik koop morgen btw wel ff 3 boosters, goed? Voor Ferry dus. Kijk dan gelijk wel ff, misschien hebben ze bij de zeeman nog een fatsoenlijk zwart shirt... L voor jou?
tja...heb je ze nog gekocht? Ik wel;Torment geloof ik, heb gelijk maar bij ferry gedumpt.
Elminster
27th May 2003, 19:34
2x nee :&
Had ortho in mn ene vrije uurtje, was ik even vergeten. Daarna examens, eten, werken, magiccen en dnden
aekold
27th May 2003, 19:51
Dat chocolade dieet van claudia staat me best aan, ik denk dat ik eens bij haar in de leer ga ofzo.
Shandril
30th May 2003, 21:11
hehe ik ga geld verdienen :D
Mare ik las ergens 22 euro voor het t-shirt? Is dat neit een beetje asociaal veel? Dat is 50 gulden... (dat is veel, ookal bestaan ze niet meer)
Echt ?22,-??
Shandril
Elminster
31st May 2003, 12:17
Tja het laatste bedrag dat Kolky zei was 15 euro, plus je eigen shirt, maar nu was het al weer duurder aan het worden (17,50 gister) 8)
Tis idd freaking duur, maar t kan nergens goedkoper blijkbaar!
aekold
2nd June 2003, 11:09
Zelf doen, net zoals claudia :D.
Elminster
6th June 2003, 14:53
Dat strijken is toch minder mooi vind ik... Maar goed nu hebben we ze, morgen lekker mee gaan showen :D
Shandril
6th June 2003, 15:03
dat strijken is wel mooi, alleen als je een fout maakt zoals ik door het in de verkeerde wasmand te gooien, en datie vervolgens iets te warm wordt gewassen, is het probleem.
Shandril
Elminster
6th June 2003, 17:32
Ja maar doorzichtige stukjes zijn zichtbaar gestreken, dit ziet er professioneler uit
Enne, deze T-shirts kunnen ook na ??n wasbeurt weg zijn, volgens de kerel bij de Bazaar, als je ze verkeerd wast!
Mr G. Bears
6th June 2003, 17:35
kan iemand hier posten hoe je ze moet wassen dan, kwil ze toch graag langer als 1 keer kunnen dragen
Shandril
6th June 2003, 17:42
dat papiertje heb ik hier voor jou, in me broekzak, zo kan ik het niet vergeten, je moet me wel ff helpen onthouden dat ik het geef..:S
Shandril
Elminster
6th June 2003, 17:54
Om zo lang mogelijk plezier van uw bedrukte textiel te hebben, is het belangrijk om deze wasvoorschriften nauwkeurig te volgen.
Binnenste-buiten wassen (met de hand of in de machine) op een temperatuur van maximaal 40 graden (Het liefst op 30). Gebruik geen agressieve wasmiddelen en ook geen (chloor)bleekmiddel.
Droogtrommel niet gebruiken.
Indien nodig, uw textiel binnenste-buiten strijken met een strijkijzer op de laagste temperatuur.
Shandril
6th June 2003, 17:56
zou marcel z'n ma dit lezen denk je?;)
Shandril
Mr G. Bears
6th June 2003, 18:10
nee maar jij wel dus mag jij et voor me doen
lief he van mij
Sorry dak een flame heb veroorzaakt alvast btw ;)
Shandril
6th June 2003, 18:14
ik reageer hier niet eens op
Shandril
Mr G. Bears
6th June 2003, 19:16
jammer :D
aekold
6th June 2003, 19:43
Het was het proberen waard. Je zou natuurlijk ook zelf kunnen leren hoe een wasmachine werkt.
Mr G. Bears
7th June 2003, 10:59
ja maar onze wasvrouw leek me meer geschikter
Insane Alien
7th June 2003, 12:20
Je kunt zulke t-shirt ook beter gewoon elke keer met de hand doen...gelukkig heb ik zo'n lieve mama die da doet voor mij en Galahad...blijven je printen echt veel langer mooi :D
(A)
aekold
7th June 2003, 13:00
Jezus, hoe krijg jij die zo gek??? Hoop toch wel dat je ze ervoor betaald.
Mr G. Bears
7th June 2003, 16:27
alvast heel heel heel veel sorry's voor claudia :D
have fun
Mr. G. Bears & Aekold
Shandril
7th June 2003, 19:50
over dat wassen, no offence maar ik vind het normaal als je het zelf doet. Misschien omdat we hier ook met meer zijn....
En dat plaatje: Ik krijg jou nog wel Beer! ;)
Shandril
Elminster
8th June 2003, 21:29
Ja dat ben ik met je eens schotje... ik vind het ook het best als jij mijn t-shirt zelf wast!!! :D
Nou da's weer genoeg, we krijgen r toch niet zover denk ik zo :S :)
Shandril
10th June 2003, 00:56
over dat wassen, no offence maar ik vind het normaal als je het zelf doet. Misschien omdat we hier ook met meer zijn....
En dat plaatje: Ik krijg jou nog wel Beer! ;)
Shandril
Ook leuk jezelf quoten.
Shandril
Elminster
13th June 2003, 16:20
Ej ej ej ej ej
Zaterdag Trefpuntmagic-T-shirts aan?
Carnage
13th June 2003, 16:35
In de stad bedoel je?? *music*
Planetouched
13th June 2003, 16:41
je bedoelt zondag neem ik aan?
Shandril
14th June 2003, 11:43
Count Shantje in
Ik doe wel mee, dan ben je niet alleen Elmister :P
Nee zonder gekheid, lijkt me wel cool
Shandril
aekold
14th June 2003, 14:59
Ik doe mijn shirt ook wel aan.
Elminster
15th June 2003, 21:44
Originally posted by Carnage
In de stad bedoel je?? *music*
En dan beweert-ie later dat hij het verkeerd had begrepen en dacht dat we zondag zeiden 8) .. boeh!
Carnage
16th June 2003, 15:20
Zekker pissed-off omdat je glorious verloren hebt van m'n Highlander deck? :D
Elminster
16th June 2003, 16:40
Nee vond het daarv??r ook al :)
Was trouwens een net deck Carnage, leuke potjes ook... Highlander is inderdaad vrij vet (Y)
Niet dat ik niet zo'n deck zou kunnen maken als ik al die kaarten zou hebben 8). Is peasant niets voor jou Carnage? Nu was je totale deckprijs minstens 10 keer de mijne dus... ;)
Shandril
16th June 2003, 17:31
is dat dat deck waar ik gisteren van heb gewonnen :P
(ik sta ff aan jou kant elminster) :)
Shandril
Carnage
16th June 2003, 18:27
Nee vond het daarv??r ook al :)
Was trouwens een net deck Carnage, leuke potjes ook... Highlander is inderdaad vrij vet (Y)
Niet dat ik niet zo'n deck zou kunnen maken als ik al die kaarten zou hebben 8). Is peasant niets voor jou Carnage? Nu was je totale deckprijs minstens 10 keer de mijne dus... ;)
Ach ja, deck verzonnen 's ochtends....beetje uitgangspunt van een normaal deck van vroerger...alleen heavy upgraded. :P
Dat er toevallig veel rares inzaten...jah...maar in dat deck zijn ze gewoon goed. Peasant hebben we al een keer gespeeld btw :P
Enneh Shandril, nee dat was niet dat deckje van gisteren :P
Shandril
16th June 2003, 18:34
Yeah whatever :P:P ;)
Shandril
Elminster
16th June 2003, 20:04
Ik vond het al sterk dat ze gewonnen had, sorry Shandril maar toch :)
Maar peasants heb ik gemist geloof ik... Ben je toen eerste geworden?
Carnage
17th June 2003, 14:16
Kan ik wel nakijken volgend toernooi :P
Shantje --> we doen het nog wel eens over :)
Knarf
27th July 2003, 20:59
Plotselinge thread-revival !
Wat zijn tegenwoordig de prijzen van zo'n t-shirt ?
Ik wil er in ieder geval wel een met Proteus Machine op de rug.
(http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/arcana/369)
Shandril
28th July 2003, 10:08
Kan ik wel nakijken volgend toernooi :P
Shantje --> we doen het nog wel eens over :)
wat doen we ook al weer over? :P
Shandril
Carnage
29th July 2003, 01:12
@Knarf -->
Helemaal precies weet ik het niet, maar ik dacht dat je voor 15 euro klaar was.
Als je samen met een clubje die T-shirts laat drukken, wordt het misschien goedkoper. In ieder geval moet Planetouched nog zo'n shirt laten drukken, misschien nog meer gegadigden?? (Y)
@Shandril -->
Eehm magiccen zouden we nog een keer overdoen....andere dingen mogen ook hoor *jump*
aekold
29th July 2003, 12:08
[B@Shandril -->
Eehm magiccen zouden we nog een keer overdoen....andere dingen mogen ook hoor *jump* [/B]
Show him what you got ;).
Shandril
29th July 2003, 12:53
(L) I will
Shandril
huh popups? Hier?
Angel
2nd August 2003, 13:23
Ik wil ook wel zo'n T-shirt, maar ze zijn ASOCIAAL duur. :+ :+
Angel.
Mr G. Bears
2nd August 2003, 13:44
ja ach ja, becoming a premium member of trefpuntmagic comes with a price ja :D
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.