PDA

View Full Version : Duals? Fake or True?

Kolky
13th May 2003, 14:36
Oke een hele vage rumor op MTGnews. Plaatje kwam uit Mtg.com database (dus het wordt nog vager)
Maar er is dus een Tundra in een 8th edition hoesje ontdekt..

betekent dit dat ze terug komen wat denken jullie?

Ik zou het wel cool vinden, maar dan daalt wel de prijs ervan wat weer minder is!

Eddy de Eagle
13th May 2003, 14:51
Ik zou het niet zo leuk vinden eigenlijk, want ik heb net sinds een paar dagen een paar dual lands.....ik zou het niet zo leuk vinden als die opeens sterk in prijs zouden dalen. Trouwens ik heb ze ook verry cheap geruilt, dus ik moet niet zeuren.

Planetouched
13th May 2003, 15:33
opzich wel balen dat de prijs ervan zakt(al valt dat volgens mij ook wel weer mee, oude blijven veel waard) enne dat betekend dat ze weer in alle types gespeeld mogen worden wat ik weer erg beter zou vinden, ik ga echt wel 8th boosters kopen, maakt me niet uit hoe ze eruit zien. Ik denk trouwens dat het niet waar is van die kaart, waarschijnlijk een of andere gast die voor de fun ff wilde kijken hoe ie er zo in de 8th look uitzag.

Eddy de Eagle
13th May 2003, 18:14
Ik denk dat ze fake zijn. Ze hebben niet voor niks de hele tijd pain, depletion en andere commes into play tapped landjes uitgebracht. Het is duidelijk dat ze deze duals te sterk vinden.

Maar toch, ik zie ze het wel doen. Ik zou het wel vet vinden als alle kaarten opnieuw werden uitgebracht. Weer back to basics met de beta-rediscovery serie.

Conjurer
13th May 2003, 20:48
ze verkrachten het spel alleen maar nog meer op deze manier, I is a shame

aekold
14th May 2003, 00:19
Ik geloof niet dat ze die oiit opnieuw uit zullen brengen. Dat is gewoon niet de policy van wizards.

Carnage
14th May 2003, 00:47
Het is tenslotte det 10e verjaardag van Magic....

En, als ze nu die duals terugbrengen zouden ze
a) Creatievere decks toejuichen
b) de prijs van de duals drukken (veel meer in omloop) omdat
c) iedereen 8th gaat kopen. (Marketing Technisch interessant).

Maar....als iemand nou gewoon ff de 'reserved list' checkt ergens op www.wizards.com kan je gelijk kijken of die kaarten nog terug komen.

Planetouched
14th May 2003, 01:25
yup hij staat erop http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/products/ReprintPolicy

opzich, ik vind het wel jammer nu is het idee zo dat je moet kiezen tussen of dubbel en damage, dubbel en tapped in play of bijv. een soort City of brass effect, de duallands zijn grof, wel erg leuk maar toch grof. Het veranderd de andere kaarten in waardeloze junk, wie speelt er nou een coastal tower alssie een tundra bezit..nu wordt het door de prijs en type toernooi nog beetje in maat gehouden maar anders zie ik allerlei aparte en spannende decks opkomen die vroeger alleen in type 1 gespeeld werden...nouja IMHO dan:D

Nitro
14th May 2003, 02:16
dit moeten ze dus echt niet gaan doen. en btw het ziet er ook niet uit

aekold
14th May 2003, 09:00
Dit klopt volgens mij niet met iets dat ik op www.magicthegathering.com heb gelezen, namelijk dat ze geen land meer uit willen brengen dat gewoon beter is dan basicland en duals zijn dat dus wek.

Eddy de Eagle
14th May 2003, 11:31
Het zal waarschijnlijk gewoon afwachten worden. Je weet nooit met die wizzards. Niemand had toch verwacht dat ze de kaarten zo in looks zouden veranderen? Straks komt er misschien wel een creature-pikachu? weet jij veel, of dat het magic verhaal opeens verder gaat in de digitale wereld van digimon....... ik zou nergens meer van opkijken, ze zijn echt tot alles in staat.

Elminster
14th May 2003, 13:33
Wie die link van Planetouched kan dus lezen dat Tundra NOOIT gereprint gaat worden, net als de rest van die lijst (met Black Lotus etc). En da's maar goed ook vind ik. Als issie best mooi, vind ik dan :)

Eddy de Eagle
14th May 2003, 13:47
Ja ik geef toe, hij is niet lelijk. Maar het blijft een verkeerde look hebben.

summoner
18th July 2003, 22:10
Volgens de rollout list van wizards zit ie er niet bij
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/8e/coreset

Knarf
20th July 2003, 02:52
Deze 8th ed. dual kwam van origine van www.misetings.com af. Niet echt een betrouwbare bron (wel erg komisch bij vlagen)