PDA

View Full Version : DIPLOMATIE TREFPUNT

Pages : 1 [2]

Bremmer
24th July 2003, 19:46
volgens mij doen wij ook niks meer :S

Carnage
24th July 2003, 19:51
Jah Eddy, come get some :D (T) *nasty*

Eddy de Eagle
25th July 2003, 09:01
ik zal vandaag de resultaten weer eens verwerken.

Eddy de Eagle
25th July 2003, 09:35
FAILED ORDERS
Frankrijk
Ionian Sea - Tuniz *MOVE FAILED, al bezet door oostenrijk
Brest - English Channel *MOVE FAILED, bezet door eigen leger (die niet naar North Sea kan)
Englisch Channel - North Sea *MOVE FAILED, al bezet door Engeland

Oostenrijk
Tunis --> Ionian Sea (je kunt niet op die manier wisselen met Frankrijk, indien je naar de Tyrrhenian sea zou gaan was Tunis wel ingenomen door Frankrijk)
aanval op roemenie standoff

Turkije
Aanval op serbia (2 legers) wordt een standoff.
Aanval op Budapest (2 legers) is ook failed.

Dit gaat volgende beurt niet meer lukken carnage! ik sta nu met 5 legers om jou heen, en je hebt er maar 4 om te verdedigen *nasty*

Shandril
25th July 2003, 09:39
welke streek ligt er onder het gedeelte van de Ostsee dat ik heb?

Shandril

Eddy de Eagle
25th July 2003, 09:49
je hebt nog niks onder de Oostzee, maar je zou Kiel of Berlijn kunnen aanvallen vanuit Denemarken en de Oostzee. Je kunt ook via Livonia st. Petersburg innemen met steun uit finland.

Je kunt Kiel misschien met hulp van Frankrijk pakken. Berlijn kun je dan waarschijnlijk gewoon binnen wandelen....

De volgende landen liggen in je bereik: Kiel, Berlijn (van Duitsland) en st.petersburg (van Rusland)

Daarna kun je door naar: Munchen, evt nederland en belgie (van Frankrijk en warsaw (van turkije).

Shandril
25th July 2003, 10:16
nee ik weet dat ik dat niet heb, maar de Ostsee wel, maar hoe heet die streek daaronder?

Shandril

Bremmer
25th July 2003, 11:01
op pagina 1 staat een kaartje met namen.......

De kaart ziet er weer interessant uit, en een paar explosieve situaties...*shoot*

Shandril
25th July 2003, 11:33
ok dank u

Shandril

Eddy de Eagle
25th July 2003, 12:13
Originally posted by Bremmer
De kaart ziet er weer interessant uit, en een paar explosieve situaties...*shoot*

volgens mij wordt het tijd dat wij gaan samenwerken :)

Carnage
25th July 2003, 12:58
Hee eddy --> volgende actie is wat en wanneer? :P

Eddy de Eagle
25th July 2003, 13:05
Ik ben nu twee weken op vakantie, ik kan mijn orders wel aan iemand anders doorgeven dat die deze keer de orders verwerkt?

Ohja nog een vraagje: waarom loopt de tijd van wanneer iets gepost is een uur achter? beetje slordig....

Bremmer
25th July 2003, 13:18
de tijd loopt niet achter, je moet bij instellingen even veranderen in welke tijdzone je zit....

Eddy de Eagle
25th July 2003, 13:20
maar de tijd die op de mainsite staat komt ook niet overeen met de tijd wanneer er op het forum staat dat iets gepost is...

Carnage
2nd August 2003, 00:59
Anyway, gaan we nog verder??? Sure hope so.

En zo niet, dan gaan we iets anders spelen *drink*

Bremmer
4th August 2003, 16:58
uhm...hij is toch op vakantie?

Carnage
5th August 2003, 13:04
Damn you're right.

Please don't hit me :D

Planetouched
18th August 2003, 23:29
gebeurt hier uberhaubt nog iets? Er zou toch een tweede potje volgen?

Shandril
19th August 2003, 10:12
Turkije was op vakantie, en nu zijn Oostenrijk-Hongarije en Frankrijk op vakantie..... (T)

Shandril

Nitro
19th August 2003, 16:45
wapenstilstand, peace (Y), nee 2 vingers idioot! ;)

Bremmer
29th August 2003, 00:12
OH en Frankrijk zijn terug en hebben wat tijd gehad om de plannen op elkaar af te stemmen (T)......dus kom maar op mensen, de volgende deadline?

Carnage
29th August 2003, 12:13
Ehe het verdrag van Mallorca is gesloten inderdaad :D *nasty*

So give us the date of the next Showdown.

Eddy de Eagle
29th August 2003, 14:27
hee gaaf er is weer actie!! we kunnen zondag wel even afspreken hoe we verder gaan met diplomatie. Ik had op Atlantis Kolky nog gesproken en die had nog wel een aantal ideeen om het wat eerlijker te maken. Op dit moment krijg ik toch steeds alle orders als eerste binnen, en dat is toch wel verleidelijk.... vooral nu er een groot complot tegen mij wordt gesmeed.....

Bremmer
4th September 2003, 12:43
ok jongens what is the plan? Gaan we nog verder met dit potje of beginnen we een nieuw potje? Ik stel wel een poll op. Mocht het antwoord negatief zijn dan sluit ik deze thread, die toch al te lang wordt.

vote (http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/showthread.php?s=&postid=29436#post29436) hier