View Full Version : Unreal Tournament
FirstBlood
8th May 2003, 14:11
Zijn er ook nog mensen hier die UT spelen(?)
;>
aekold
9th May 2003, 10:35
Zeker speel in UT. Tegenwoordig wat minder dan vroeger, maar nu nog steeds. Speel ook nog wel eens UT 2003.
Heb wel veel UT gespeeld maar nu niet meer. Ik denk dat ik binnenkort maar is UT 2003 ga downloaden er weer een beetje begin
Insane Alien
9th May 2003, 11:06
Hey, je hebt nog naar mijn geluisterd ook...cool!!!!!
Nou ik heb dus best een tijdje geUTd...En doe het nu weer, nouja kwam alleen wel tot de conclusie dat je het best verleerd eigenlijk...
greetz
(A)
FirstBlood
9th May 2003, 13:14
Tijd voor wat oefening dan he Insane Alien ;P
Planetouched
9th May 2003, 15:13
tja vroeger erg veel, zelf verschillende levels zelf gemaakt. maarja, nu steeds minder eigenlijk ben het spel ook kwijt volgens mij.
Insane Alien
11th May 2003, 08:33
Originally posted by FirstBlood
Tijd voor wat oefening dan he Insane Alien ;P
Ik ben er mee bezig, nouja nie momenteel...Maareh hij staat al weeer op mijn pc, doet het nog nie zo goed, maarja...
I WILL BE BACK AND........FRAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(A)
Carnage
11th May 2003, 11:10
Dan doe ik ook wel mee :P
aekold
12th May 2003, 09:22
Count me in 2. Mss toch maar een keertje een LAN-party organiseren, om het weer te leren???
Insane Alien
13th May 2003, 17:39
Oefenen helpt, maar een ping van rond de 100 i.p.v. rond de 1000 helpt ook goed mee hoor :P
(A)
aekold
14th May 2003, 00:17
Dat zal wel ja. Op onze school is het altijd lekker netwerken met een ping van rond de 12 :D.
FirstBlood
14th May 2003, 13:06
Ping van 100 is nog te hoog :< dan moet je al op netspeed 4000 spelen anders raak je niks... ping 60/70 op netspeed 20000 dan raak je alles \o/
En tje aekold op LAN owned het altijd ;P
Blade of Darkness
21st May 2003, 12:00
Ik speel unreal, Firstblood, ben jij Firstblood van de rsd-clan ???
Planetouched
21st May 2003, 12:03
ej anders gaan we via internet unreal toernementen, mijn verbinding is daar nu snel genoeg voor, offe anders half life ofso(vonk ook een kewl spel)
FirstBlood
21st May 2003, 12:33
Originally posted by Blade of Darkness
Ik speel unreal, Firstblood, ben jij Firstblood van de rsd-clan ???
Uhu :)
Elminster
21st May 2003, 22:33
Zie de LAN-party thread voor d? oplossing! thnx 2 Eddy
Enne Planetouched, je zou toch aan UT komen, ik ben m ook al lang kwijt en levels maken is nog steeds leuk (Y). Via Kolky ofzo toch?
Planetouched
22nd May 2003, 00:00
uh...ik ga em nu downloaden?:D
aekold
22nd May 2003, 17:39
Vandaag weer op het netwerk op school lopen schieten, echt gaaf.
Het schijnt alleen niet meer te mogen, omdat spelletje de dll-bestanden van verschillende programma's die wij nodig h ebben voor school zou deleten. Echt een goed excuus om niet te gaan spelen.
Elminster
22nd May 2003, 21:01
Zo van dat type spellen dat als je ze uninstalled heel je C:\ schijf meeneemt naar de prullenbak :D
Echt waar ze bestaan!
aekold
23rd May 2003, 12:17
Das iets anders, wij hebben het hier over spellen die bestanden wissen bij het installeren/spelen.
Elminster
23rd May 2003, 17:55
Nog leuker! 8)
Raar ej dat ze dat liever niet hebben op school :P
FirstBlood
23rd May 2003, 18:06
Een spel da files wist onder het spelen? nog nooit gehad :P..... maybe zijn eigen temp files maar verder nie :>
Insane Alien
24th May 2003, 01:06
K en vandaag slingerde mijn ping tussen de 3300 en de 40....hoe rootig kun je spelen??
(A)
FirstBlood
25th May 2003, 18:07
Uhu je lagde nogal ;<
Insane Alien
26th May 2003, 11:09
Ik lagde mooi he, had ik toch nog best een kans tegen jullie die-hard spelers....
Maareh ping is al aan ut bekomen en blijft nu alleen nog maar slingeren tussen de 40 en de 400...wel jammer want dan ken ik nie meer zo mooi schokkend jullie allemaal fraggen :D
(A)
FirstBlood
26th May 2003, 18:17
HeHe ;P
Stable 59 op F6 hiero op RSD-Server ;>
aekold
26th May 2003, 18:44
Dat doe je goed. Vandaag Medal of Honor gespeeld op het schoolnetwerk. Loopt ook lekker, alleen UT is vetter.,
Bladluis
27th May 2003, 01:04
ik speel UT en MoH: aa, roeleren allebei wel vrij aardig
RSD-clan ol?! \o/ :)
FirstBlood
27th May 2003, 01:14
Originally posted by Bladluis
RSD-clan ol?! \o/ :)
o @ al 4 RSD-clan members hier
\\o
o//
\o/
/o\
^^
aekold
27th May 2003, 10:43
Wie is die vierde dan, want ik ken:
First blood, Blade of Darkness en dan nu Bladluis, maar wie dan nog meer?
Kolky
27th May 2003, 12:04
Wat dacht je Van Carolien -> Insane Alien.
Ikke wil ook wel in een clan, maar dan niet voor UT!
Iemand interesse in andere games, met een clan?
Elminster
27th May 2003, 12:35
Jot, da's nog eens een idee. Een clan oprichten voor de clan ipv voor een spel. Altijd lachen. Red Alert 2 dan maar :)?
Carnage
27th May 2003, 13:25
Ik ben in voor elke clan voor elke soort game....desnoods een flightsim :D
Kolky
27th May 2003, 13:38
Clan voor clan oprichten was idd de bedoeling, maar dan met het idee dat we niet gekoppeld zijn aan een Spel. Kweetniet, maar dan kunnen we wel eens s'avonds een spelleke Online spelen.. zou'k wel cool vinden!
spellen die ik wel wil doen:
C&C Generals (die is gewoon 't best!, als anderen hem niet hebben, Red Alert 2 dan maar)
Warcraft III of als tie er is World of Warcraft :D :D
Heroes of Might and Magic IV (kan wel lang duren..:P)
Neverwinter Nights.. (hmm wie maakt een vette module?)
Age of Mythology (anyone.. gewoon gaaf vanwege die special powers.;))
Ultima Online (geen omschrijving nodig denk!)
Echte shooters hoeft van mij niet perse!
aekold
27th May 2003, 16:27
Tja, ik hoef niet perse in een clan te zitten ofzo, vind dat altijd een beetje overdreven als ik eerlijk ben.
Planetouched
27th May 2003, 19:11
same here...daarbij een clan is nogal fanatieker dan dit hier momenteel denk. Dat en ik heb geen zin in avonden lang voor de pc
btw Heroes of might and magic ruleert
Mr G. Bears
27th May 2003, 19:16
een clan geeft een gevoel van saamhorigheid, dat vervult je hart met glorie (R)
Planetouched
27th May 2003, 19:22
uh...whatever:D
aekold
27th May 2003, 19:50
In dit geval zou NARF ook prima van toepassing zijn.
Insane Alien
28th May 2003, 01:13
Nou de rsd-clan is nie gewoon een clan om een clan te zijn, maar doet wel degelijk mee aan wedstrijden e.d.
En ja...nie verwacht pieter da ik er ook bij zou zitten???
(A)
aekold
28th May 2003, 09:02
Nee, eigenlijk niet. Als ik eerlijk ben had ik dat niet achter je gezocht.
Elminster
28th May 2003, 12:12
Nee achter alien zoeken we geen agressie en bloeddorst hoor (R) !!
Had wel gedacht dat je het speelde maar niet dat je goed was :D:D
(uh oh)
Insane Alien
28th May 2003, 13:01
Waar staat precies dat ik goed ben dan??? Heb UT meer dan een jaar nie gespeeld en ben net pas weer begonnen en met zo'n irri ping enzo... Naja redelijk kun je ut wel noemen hoor (maareh rsd-clan staat momenteel ook op plaats 220....dus ja....)
(A)
FirstBlood
28th May 2003, 13:03
RSD-clan speelt wars meer voor de lol dan rating ;)
Zijn ook nie enkel UT clan ;) vaak LANNEN en meetings etc ;>
Elminster
29th May 2003, 15:26
Originally posted by Insane Alien
Waar staat precies dat ik goed ben dan??? Heb UT meer dan een jaar nie gespeeld en ben net pas weer begonnen en met zo'n irri ping enzo... Naja redelijk kun je ut wel noemen hoor (maareh rsd-clan staat momenteel ook op plaats 220....dus ja....)
(A)
Nou ik neem aan dat als je bij rsd zit je niet slecht bent, en het vrij vaak deed, dus min of meer goed bent? Firstblood? Is ze goed :D?
Bladluis
30th May 2003, 11:20
ze zit net een weekje bij rsd ;)
of ze goed is weet ik niet, ik heb nog niet met of tegen haar kunnen spelen
maar ik zeg maar dat ze goed is anders krijg ik weer schoppen 8)
(A) = (Y)
Carnage
30th May 2003, 11:57
Van wie zou ze dat schoppen nou geleerd hebben? :P
FirstBlood
30th May 2003, 12:58
Originally posted by Elminster
Nou ik neem aan dat als je bij rsd zit je niet slecht bent, en het vrij vaak deed, dus min of meer goed bent? Firstblood? Is ze goed :D?
Als ze wa betere ping heb en wa minder spring :)
Elminster
30th May 2003, 13:09
Minder springen? Dan kan je dr zeker tenminste raken :P
Maarja ping > 300 is idd vrij lastig, zelfs voor de beste speler :|
FirstBlood
30th May 2003, 14:10
Minder springen? Dan kan je dr zeker tenminste raken :P
Maarja ping > 300 is idd vrij lastig, zelfs voor de beste speler :|
Springen raak je JUIST makkelijk :) (blijft ventje op zelvde plek)
Dodgen is dan stuk beter... en ping moet onder 100 zijn anders speel het zowiezo al nie ;<
Elminster
31st May 2003, 12:13
Eh als je vooruit loopt of vooruit springt, ik vind de springer dan lastiger te raken eigenlijk..!
Maar het ergst om te raken is als-ie loopt + springt met dat teleport-wapen (naam vergetn :$ speel het al zo lang niet meer).
Dan flitstie helemaal je scherm over 8)
Planetouched
31st May 2003, 12:21
hehe was onze tactiek niet gewoon dat teleport ding te lanceren naar vijandelijke basis, daar redeemer pakken+vlag en dan als de tering er weer weg proberen te komen...damn we moeten het weer eens gaan spelen:D
Elminster
31st May 2003, 12:25
De vetste tactiek is nog steeds die in face:
vlag pakken (uiteraard naar de overkant komen met de teleporter) redeemer pakken, rug naar je eigen gebouw, redeemer voor je voeten schieten, jij dood, maar je vlag vliegt naar de overkant, daar respawnen en de vlag oprapen :D
Of beneden aan hun gebouw je teleporter leggen, vlag pakken, bovenste verdieping, springen, teleporten, vlag oprapen, rennen... Endran kreeg daarbij een tegenstander achter zich aan die meesprong en te pletter viel :D:D
Planetouched
31st May 2003, 12:28
ow al die goede herinneringen over het levels bouwen enso. Ik moet die CTF Arena van hem nog eens hebben. Die was best vet, een beetje kaal dat nog wel maar wel erg leuk opgezet. Ow en al die kleine probleempjes die we hadden met dat programma(Waarom komt er nou geen water, wat is er mis met de trigger, waarom zie ik de vlag niet, waarom teleporteerd de teleport niet naar de juiste plek etc.)...o die goede oude tijd.
Elminster
31st May 2003, 12:45
Hou op Roel, je maakt me sentimenteel .. :)
Ook zo'n heerlijk probleem, altijd vastslaan en herstarten om w??r vast te slaan, muren waar je doorheen kon kijken, het geweldig HOM-effect... zucht
*snikje*
We moeten h??l snel naar David als-ie terug is om zijn (eh... zijn?)UT-cd te jatten!
FirstBlood
31st May 2003, 17:37
Heb je even pech dat in wars geen Redeemer zit :P
Maargoed dodge naarvoren is nog lastiger te raken(maakt hij koprol) en opzei dodgen schiet je gewoon mis :P
FirstBlood
31st May 2003, 17:39
Of beneden aan hun gebouw je teleporter leggen, vlag pakken, bovenste verdieping, springen, teleporten, vlag oprapen, rennen... Endran kreeg daarbij een tegenstander achter zich aan die meesprong en te pletter viel :D:D
Je kan naar beneden springen zonder translocator en niet doodvallen hoor :P
Die wel doodvallen zin n00bs ;)
aekold
2nd June 2003, 11:08
JE kan ook gewoon via de riggels van de toren aan de achterkant naar beneden gaan. Onopvallend en nagenoeg damage vrij. Enig probleem is dat je daarna nog steeds naar je eigen basis moet.
Blade of Darkness
2nd June 2003, 11:20
of je gaat lekker lamen (normal weapons dan) en je teamgenoot en jij gaan boven op de toren staan en pakt wapen 1 en hij schiet jouw zo naar de overkant. Het heeft wel enige oefening nodig, maar het gaat.
aekold
2nd June 2003, 13:41
Das op zich ook een idee ja. Het is maar goed dat is je je translocator gebruikt, dat je dan de vlag niet meeneemt, anders werd het wel heel makkelijk.
FirstBlood
2nd June 2003, 18:00
Originally posted by Blade of Darkness
of je gaat lekker lamen (normal weapons dan) en je teamgenoot en jij gaan boven op de toren staan en pakt wapen 1 en hij schiet jouw zo naar de overkant. Het heeft wel enige oefening nodig, maar het gaat.
En ook dat is verboden in wars :P, trucjes met 2 personen mogen niet
Planetouched
2nd June 2003, 19:02
jammer..
aekold
3rd June 2003, 10:54
Nee, van zulke dingen ben jij niet vies nee.
Blade of Darkness
3rd June 2003, 10:57
Dan maar gewoon goede cover geven
FirstBlood
3rd June 2003, 23:12
Jeej plaatje van Fun potje :)
Met Kolky tha camper :P, hoppelijk let ie er volgende keer op :)
Insane Alien
3rd June 2003, 23:21
K wie gaat mijn record ping van 10000 verslaan??? :D
(A)
FirstBlood
3rd June 2003, 23:24
Die had je toen niet met dat potje :)
En op clanbase is vast nog ergens screenie met 50000 ping van mij te vinden :)
aekold
4th June 2003, 09:11
50000 en dan nog serieus proberen te spelen??? Held.
FirstBlood
4th June 2003, 12:06
Wat moet je anders als er nieuwmand anders kan spelen?... als je niet kan omdat te weinig man is en andere willen niet verzetten hebben ze forfeit win... das helemaal niks ;)
Zargoth
6th June 2003, 00:14
Ik speel wel UT!
Wat is RSD trouwens een clan or zoiets?
FirstBlood
6th June 2003, 01:12
Originally posted by Zargoth
Ik speel wel UT!
Wat is RSD trouwens een clan or zoiets?
Uhu RSD-clan... RSD van Roosendaal... zitten alleen Roosendaalers in :)
Elminster
6th June 2003, 16:55
Da's een hint geloof ik, je mag er niet bij :D
Anyway Kolky schopt Alien dus een beetje :P
Maar hoe kan jij van de top van het gebouw in facing worlds springen, zonder traplopen en zonder translocator, zonder te sterven :S:S:S?
Planetouched
6th June 2003, 21:29
was volgens mij alleen bedoeld omdat je niet in Roosendaal woont, nothing personal dus
Carnage
6th June 2003, 22:38
Zargoth, wat mij betreft doe je gewoon een keer mee, ze spelen toch altijd over internet (Y)
Zargoth
6th June 2003, 22:53
Ok is al goed maar hoe kan ik ooit een RSD server vinden in de duizenden servers.
Kennen jullie trouwens de map desertstorm??
FirstBlood
6th June 2003, 23:38
Originally posted by Planetouched
was volgens mij alleen bedoeld omdat je niet in Roosendaal woont, nothing personal dus
o lol
had niet eens gezien dat hij niet in Roosendaal woonde...
FirstBlood
6th June 2003, 23:39
Originally posted by Zargoth
Ok is al goed maar hoe kan ik ooit een RSD server vinden in de duizenden servers.
Kennen jullie trouwens de map desertstorm??
unreal://ut.rsdclan.nl
enzo maar zit pass op ;)
Planetouched
7th June 2003, 02:42
eej firstblood ben je door mijn magic-cursusje bij carolien al beetje geinteresseerd geraakt in magic?:D
FirstBlood
7th June 2003, 04:02
Originally posted by Planetouched
eej firstblood ben je door mijn magic-cursusje bij carolien al beetje geinteresseerd geraakt in magic?:D
Jaja, zal nog eens paar keer meekijken :)
Insane Alien
7th June 2003, 12:13
Kolky schopt mij niet, want ik speel normaal, zat er net iets korter in, en kolky deed CAMPEN en als je da doe moet jij eigenlijk nog wel een veel hogere death getal hebben...
Bovendien ging mijn muis happeren(echt waar is geen smoes, heb echt vaak het plafond of de grond snel voorbij zien spinnen), maar da probleem is al opgelost gelukkig :D
(A)
Elminster
8th June 2003, 21:31
Ehm zag je de ':D' Zargoth, zo ja neem dan ook aan dat wat ervoor staat een geintje is!
Ik zit nl zelf niet eens in die clan!
Zargoth
10th June 2003, 00:49
MMmm beetje moeilijk meespelen me als ik de pass nie weet?
En trouwens wat bedoel je met "happy" Zargoth?? Elminster?
Zargoth
7th July 2003, 13:15
Ik snap al wat je bedoelt. Elminster
Maar heb ik deze thread gesloten ofzo?
Vraag over Assault:
Iemand uit mijn klas zegt dat je in AS_Rook (of zoiets diegene met die gigantische deur die open mot)Iemand over die muur kan lanceren is dat waar? en heb je het dan gehaalt?
FirstBlood
7th July 2003, 16:53
Van Assault:
Je kan er idd iemand overheen schieten denk ik (nooit geporbeerd) maar ik neem aan dat het zo goed geschreven is dat de andere doelen behaald moeten zijn.
Kolky
7th July 2003, 16:56
Originally posted by Insane Alien
Kolky schopt mij niet, want ik speel normaal, zat er net iets korter in, en kolky deed CAMPEN en als je da doe moet jij eigenlijk nog wel een veel hogere death getal hebben...
Bovendien ging mijn muis happeren(echt waar is geen smoes, heb echt vaak het plafond of de grond snel voorbij zien spinnen), maar da probleem is al opgelost gelukkig :D
(A)
Jaja, dat is allemaal waar!
Gister op de LAN, ook nog wat gespeeld... ging al beter... geen campen meer ej??? ;)
FirstBlood
7th July 2003, 16:59
HeHe, het campen was idd stuk minder ;)
Insane Alien
8th July 2003, 12:39
Nou speelde je ook een map waarin je bijna nie kon campen...iig nie als er zoveel spelers in zitten dus jah..maar da potje ging errug goed bij mij zal binnenkort wel eens da screenie plaatsen ;) van de stand ver aan ut einde
(A)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.