View Full Version : Radio
Laten we hier is over radiozenders gaat praten.
Ik luister nooit naar de radio, omdat er geen goeie zenders zijn. Luister soms wel naar de internet radio Spinner, misschien kent iemand dat wel. Das opzich wel cool.
Mr G. Bears
8th May 2003, 13:36
Snakenetmetalradio
Kink
Yorin :&
538 :&
Noordzee :&
maar das alleen sochtends en savonds als ik me echt verveel, en toch ff wakker in me bed wil liggen zonder te slapen
aekold
8th May 2003, 13:37
Snakenetmetalradio als ik op school zit, verder alleen maar CD's.
Insane Alien
8th May 2003, 13:39
Nou, ik ken toevallig een hele goede KINK FM. Ze laten mij kaartjes winnen voor de Red Hot Chili Peppers :). En ze draaien precies de muziek die je op dat moment wilt horen, of de band waar je op dat moment aan denkt (nouja bij mij dan wel).
En verder voor de metalliefhebbers onder ons:
http://snakenetmetalradio.com
Zeer vet station, maar wel alleen online te beluisteren...
greetz
(A)
edit: waarom zijn jullie mij voor????
Shandril
8th May 2003, 14:24
Ik luister CD's omdat hier boven de keus heb tussen Omroep Brabant en Skyradio. Maar ik luisterde met m'n oude radio altijd 's ochtends naar Jensen op Yorin...
En beneden, als ik daar luister is het jammer genoeg 10Fm (vroeger 10 Gold, maar nog steeds dezelfde soort muziek :S)
Shandril
Laevid
8th May 2003, 23:41
Ja wij hebben beneden omroep brabant opstaan en daar wordt ik ook altijd mee wakker....maar daar wordt best aardige muziek gedraaid...vooral als me wekker gaat om half 6 altijd wel lekker..geen geouwewoer dan ook....en de weerman is ook heel cool bij hun....
maar verder luister ik alleen naar Studio Brussel (probeer de afreking op zondag tussen 11 en 1 altijd mee te pikken; interactieve lijst is dat) en ja mocht het op Studio Brussel een boutnummer zijn, dan schakel ik nog wel es ff naar 3FM, alleen daar lullen ze de helft van de programma's dus dan stop ik er maar een cd in....
Yavanna
9th May 2003, 00:14
Thuis staat beneden altijd 3fm aan, zelf draai ik boven altijd cd's en op mn werk moet ik luisteren naar Skyradio... Over een ramp gesproken :S
Laevid
9th May 2003, 00:27
Damn helemaal vergeten....bij ons in de mensa staat altijd sky radio op....op zich niet eens zo vervelend om een uur te horen....maar een heel jaar....daar komt echt altijd hetzelfde voorbij.....ik heb I would stay van krezip denk al 200 keer gehoord het afgelopen jaar :S
Shandril
9th May 2003, 00:32
werk ook skyradio, mocht ik 'm al horen, en met bevrijdingsdag, hebben we een speciale cd met bevrijdings muziek (opera ed)
maar als ger in ee gekke bui is, luisteren we ff naar zijn radio :D
Shandril
Skyradio voor die oudjes? ik had classic fm of 10 fm verwacht. Ja ja populaire muziek, veel zuipen en toch is er vergrijzing in de Nederlandse samenleving het is niet echt te zien. Die oma's van tegenwoordig worden ook al aantrekkelijker, ask Laevid ;) (K)
aekold
9th May 2003, 11:24
Thuis luisteren mijn ouders altijd naar classic Fm. THe horror, the pain, the suffering (E).
Laevid
9th May 2003, 11:43
Originally posted by Nitro
Die oma's van tegenwoordig worden ook al aantrekkelijker, ask Laevid ;) (K)
ja daar mag ik alleen geen antwoord meer op geven :D
aekold
9th May 2003, 11:54
Je houdt je mond, anders stuur ik onze school homo op je af.
Yavanna
9th May 2003, 14:21
Whahahahahahahaha! Of onze schoolhomo... (?) brrrrrr!
Carnage
9th May 2003, 15:04
Ik luister op de terugweg in de auto altijd naar RuudDeWild.nl van Radio 3Fm....echt lachen altijd :)
Yavanna
9th May 2003, 15:07
haha ja idd echt humor die gasten :D
Wel humor waar je van moet houen btw ;)
Laevid
9th May 2003, 18:42
schoolhomo's o jee......ja ik durf al nix meer te zeggen :D
die van yavanna is dat die ene "mister ik ben de mode"???
nee die is gewoon BrE3z4h!, maar als je die wilt hebben. Hij heeft gewoon soortgenoten om mee te nemen dus nu zou ik echt oppassen:D
Laevid
9th May 2003, 20:18
ow okee....ben nog steeds wel benieuwd wie dat dan wel is? maareuh die hoef ik niet te hebben hoor :& WAT DENK JIJ WEL NIET VAN MIJ (M) :+
Yavanna
9th May 2003, 23:28
Neej haha die jij bedoelt is Voornaam Achternaam... muhaha neej...
ik zat meer te denken aan Pascal Tak HAHAHAHAHA!
(als je m nie kent, mesgien helpt het als ik zeg dattie ook bevriend is met M*rijke B**man bleeeeeeeeeeeh sorry das gecensureerd, te erg voor opt forum)
Laevid
10th May 2003, 15:30
Nee die ken ik niet...maar ja die vriendschap zegt wel genoeg :D
aekold
10th May 2003, 19:58
Dat moet wel heel verschrikkelijk zijn ja.
Shandril
1st June 2003, 11:33
Hee nu alle FM frequenties zijn verplaatst. Of opnieuw ingedeeld. Heb ik ineens 6 radiozenders bij. Ik moet alleen nog ff verder zoeken naar de rest. Mare ik kan radio luisteren. Van ID&T tot KINKFM. (L)
Shandril
Carnage
1st June 2003, 12:26
Jah ik zal wel ff moeten zoeken in de auto morgenochtend ;).
Maareh, ID&T Dance radio ruleert zwaar!
Shandril
1st June 2003, 13:00
vind je? :P
ik ga straks verder zoeken, vannacht kon ik er maar 6 vinden :D
Shandril
Nitro
2nd June 2003, 19:24
is er toevallig nog een radiozender die ook enigzins goed is en met een goeie wekkerradio te ontvangen is?
Kolky
2nd June 2003, 20:28
ik heb ontdekt dat je Kink Fm achter de pc kunt luisteren dus die heb ik gisteravond es geluisterd.. en nu zal'k hem wel es wa vaker gaan luistere.. voor de rest luister ik nooit radio.
Vroeger wel eens naar C-Dance.. maar kan hem niet meer ontvangen...
Bremmer
2nd June 2003, 20:29
c-dance kun je ook online luisteren.......
Laevid
2nd June 2003, 23:27
Originally posted by Nitro
is er toevallig nog een radiozender die ook enigzins goed is en met een goeie wekkerradio te ontvangen is?
hahaha ja ik alleen maar omroep brabant en sky radio :S sochtends heel vroeg is omroep brabant de veel betere van de 2.....
Nitro
3rd June 2003, 00:03
vroeger=3 weken gelden ofzo denk
en Skyradio en OB zijn geen goeie zenders
Elminster
6th June 2003, 15:04
c-dance is goed, topradio ook best wel, die Belgen hebben gewoon betere dance-zenders.
Maar id-t is wel errug soft, vaak saai. Dan liever online di.fm, maar dat wisten jullie inmiddels wel :P
Shandril
6th June 2003, 15:32
Skyradio heeft 's nachts (lees: vannacht om 1 uur :&) wel goeie muziek, alleen jammer dat ik in slaap viel.
Shandril
Dark-Emperor
10th July 2005, 11:32
Neej haha die jij bedoelt is Voornaam Achternaam... muhaha neej...
ik zat meer te denken aan Pascal Tak HAHAHAHAHA!
(als je m nie kent, mesgien helpt het als ik zeg dattie ook bevriend is met M*rijke B**man bleeeeeeeeeeeh sorry das gecensureerd, te erg voor opt forum)
Fijn dat er zo openhartig over mijn broer gesproken wordt =)
-Lucas
Elminster
11th July 2005, 21:06
Ja goed ej :)
Inmiddels alweer meer dan 2 jaar geleden, maar ach. Issie erg veranderd denk je?
Btw welkom op het forum, kwam je hier omdat je broer erop staat?
Dark-Emperor
12th July 2005, 09:57
Hehe, nee ik kwam hier niet omdat mijn broer erop staat, zoals je ziet is mijn account al wat langer van toepassing. Ik heb enkele van jullie toernooien bijgewoond bij t trefpunt en destijds ook eens een account gemaakt.
Hij is in t ene opzicht wel en andere weer niet veranderd, ik zie m natuurlijk elke dag dus ik kan daar niet zo goed over oordelen, maar of je nou moet zeggen een wereldverandering? Tsja, dat laat ik aan anderen over
-Lucas
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.