PDA

View Full Version : Sneak Attack..?

Kolky
7th May 2003, 02:17
Oke, ik heb nog totaal geen idee wat ik ga spelen zondag op Extended. Maar ik heb sinds kort 4x Sneak Attacks en wou hier een deck mee bouwen. Ik had al in gedachten om dit deck WRG te maken met onder andere de volgende kaarten:

4x Sneak Attack // Draait het deck natuurlijk om
4x Sterling Grove // Zoek en protect je sneak attacks
2x Symbiotic Wurm // Je krijgt lekker tokens
1x Penumbra Wurm // Wurm tokentje d'r bij
1x Genesis // Om je wurms terugtehalen en nog es te gebruiken
2x Wild Research // Zoek sneak attack, miss ook instants?

Miss iemand anders nog idee?n? Of kaarten die er zeker in moeten, of ervoor zorgen om sneller de creatures te pakken. Of nog idee?n voor creatures die wel leuk zijn. (zo'n beetje vanaf Invasion)

Planetouched
7th May 2003, 02:19
Phage..hehe...:Dik lul ook maar wat

Nitro
7th May 2003, 03:57
Sneak Attack deck, tja het werkte soms bij Elminster. Soms lukte het goed en soms helemaal niet

aekold
7th May 2003, 09:39
Mag ik je sneaks lenen voor zondag??? Ik wil er wel mee spelen. Heb namelijk iets heel leuks in gedachten, maar dat post ik hier niet.

Eddy de Eagle
7th May 2003, 15:36
dat is nu flauw. Wel zeggen dat je er iets leuks mee weet, maar het niet zeggen!

Equilibrium is volgens mij wel leuk bij sneak attack. Je zet er een in, je bounced er een van jezelf. Dan gebruik je allerlei kaarten met een "when it commes into play" ability. En misschien ook een survival of the fittest (als je die hebt)
Ik zou er zeker wel blauw in doen om veel kaarten te pakken. Sneak attack doet niks als je geen creatures vast hebt.

Mijn idee: sneak attack - equilibrium
of sneak attack - reanimate

Ander idee, stop er Angelic Chorus en serra avatar in.... False prophet gaat ook goed werken, een wrath of god (zelfs beter) voor 1 rode mana.
Crater helion is leuk. Bloodshot Cyclops is meesterlijk in combinatie met serra avatar. Sneak attack een bloodshot cyclops, daarna een serra avatar. Sac je serra avatar, en je doet damage die gelijk is aan je eigen levens totaal....

aekold
7th May 2003, 15:49
Dan kan het mss flauw zijn, maar als ik voor zondag zijn sneaks kan lenen dan wil ik het natuurlijk zelf uitproberen en dan wil ik niet dat jullie allemaal al weten hoe mijn deck in elkaar zit. Na zondag post ik het iig.

Eddy de Eagle
7th May 2003, 17:07
Je wilt gewoon zo'n doosje waar Jeroen ook altijd mee leurt om je kaarten in te stoppen :D

aekold
7th May 2003, 19:48
Ook dat ja.

Kolky
7th May 2003, 19:52
Ik wil ook wel het doosje hebben... HEEL GRAAG eigenlijk...:P

Nee hoor, boeit me niet zo, is wel cool natuurlijk :D

Ik zat voor me deck ook te denken aan: Rockshard Elementals.
Wat denken jullie d'r van? Hij kost veel mana, doet veel damage, perfect match dacht ik zo..:P

Miss ook Butcher Orgg?

Eddy de Eagle
8th May 2003, 11:59
Ik zou er wel iets in stoppen waardoor je of je tegenstander bijna gelijk killed of een hele tijd dezelfde creatures kan gebruiken (equilibrium) anders krijg je steeds dat jij een grote creature sneak attacked, je tegenstander blocked met een klein *** beestje, en valt daarna weer vrolijk aan met gewone beestjes. Volgens mij werkt serra avatar - bloodshot cyclops wel lekker. (die worden in ieder geval vaak gebruikt in sneak attack decks die op internet staan....) Maar als je die kaarten niet hebt houd het natuurlijk op...

Of stop er een paar "when it is put into the gravejard from play" creatures in.

Kolky
8th May 2003, 12:49
Oke ik heb dus ongeveer het volgende al:

4x Sneak Attack
4x Sterling Grove
4x Browbeat // Kaartjes pakke
4x Yavimaya Elder // Kaartje pakke + Landjes zoeke + Uitdunnen deck
4x Krosan Tusker // Kaartje pakke + Landje zoeke + Uitdunnen deck + Big Beestje voor Sneak Attack
1x Buthcer Orgg // Om al opponents beestjes weg te vagen
3x Rockshard Elemental // Lekker veul damage of creatures weg
1x Rith, the Awakener // tokens bouwen + flying Damage
2x Symbiotic Wurm // Nog meer tokens... en heavy beestje
1x Penumbra Wurm // Trample Damage + trampeling Token
1x Genesis // om Grote beestjes terug te halen!
1x/2x Living Wish // Zoeken van voor moment geschikt beestje

aekold
8th May 2003, 12:55
Ik zou het aantal kaarten dat land zoekt terug dringen.