PDA

View Full Version : Party @ Piccolo Paradiso

Planetouched
5th May 2003, 07:55
Nou jongens in vervolg op 17 november 2 jaar geleden, en afgelopen zondag komt er aanstaande zaterdag, de 10de that is een vervolg..jawel deel 3 van de feest-reeks. Ow, de naam vand e thread. Ons huis heet eigenlijk Piccolo Paradiso dus vandaar. Onze eigen Jeroen zal hoogstpersoonlijk het dj-werk voltooien die avond.(oftewel hij neemt een draaitafel mee) Ik stel voor net zoiets als afgelopen keer te doen. Ik sla 1.5 krat bier(jupiler) in en jullie verzorgen de rest. Alle kleine beetjes helpen en iedereen is welkom(Ja Koen ook je vriendin:D)

Eehm, nou ik stel voor weer rond een uur of 8 te beginnen. Magic/Kolonisten zal weer aanwezig zijn. Misschien is het een idee om Cosmic encounter mee te nemen ofso? En misschien komen we dit keer wel aan filmkijken toe. Owja, de schommel is dit keer voor Kolky verboden gebied en achter in de tuin is een stuk afgezet voor Marianne en Michel. Als andere stelletjes ook privacy willen trek je maar een nummertje:D
Ik weet niet of iedereen wil blijven i.p.v. uitgaan maar aangezien het vandaag al super kewl was denk ik dat het toch redelijk druk blijft.

mzzls, your host, Plane

Shandril
5th May 2003, 13:08
no offence maar dat feest was toch op de 17e? twee jaar geleden?

Shantje

Carnage
5th May 2003, 13:34
Ik denk niet dat ik die nog kan regelen op dit korte tijdstip...enneh btw als ik ga draaien krijg ik problemen met 2/3 deel van de feestgangers vrees ik :D

Insane Alien
5th May 2003, 13:59
Waaronder een paar hele gevaarlijke (T) (T)
Muhahahahahahahahahahahahahahaha

greetz

(A)

Nitro
5th May 2003, 14:06
altijd beter als kotsgeluiden en bovendien na heel veel alcohol vind je alles mooi, iig redelijk. en is er tegen die tijd al een bankje?(R) :)

Planetouched
5th May 2003, 18:25
hehe..ok...claudia je hebt gelijk...'t was de 17de...foutje..
volgende week wordt wel kewl:)

Shandril
5th May 2003, 18:30
Vorige keer wat het letterlijk koel.

:D

Shandril

Kolky
5th May 2003, 18:44
Oke.. ik ben ook weer van de partij! Dit keer zal ik me concentreren op alleen bier, dat andere deed het hem gister toch wel....:S
Gelukkig was ik de volgende dag direct al beter, heb wel eens anders meegemaakt...:&
Ik blijf denk ik ook de hele avond, om nog naar the Pitt te gaan, heb ik geen zin in. Het is zowiezo gezelliger daar :D
Ik neem dus ook geen andere drank mee dan bier...
Magic, tja ik zal maar weer minstens 1 nieuw deck maken, aangezien de rest mijn decks maar niks vond 8)
Ow, en moeten we niet een beetje oppassen als het de volgende dag weer Magic Tournooi is?
Het is ook wel handig, kan iedereen zijn deck testen! Hehe..:P

Nitro
5th May 2003, 18:57
volgende dag magic tournooi? ej ja das waar ook o dat maakt het echt veel cooler:D

Mr G. Bears
5th May 2003, 19:11
haha, dan blijven we met zijn allen plakken tot 11 uur sochtends en fietsen dan gezellig naar et trefpunt :D:D:D:D

Shandril
5th May 2003, 20:03
No f*cking way, dat ik blijf tot 11 uur. Ik moet weer werken :(. En als ik dan tot 11 uur daar blijf, kan ik niet gaan werken, en 's avonds moet ik ook naar mijn ma, aangezien het MOEDERDAG is.

Shandril

Nitro
5th May 2003, 20:07
o ja ook nog moederdag, ach ja boeie mijn pa geeft het kado wel ofzo

Yavanna
5th May 2003, 20:10
Waaaaaah ik wil ook echt heel graag ok vond het zooo cool gisteren :D ik neem ook wel drank mee maar zoals ik al zei: keb ook nog wa anders te doen dus ik kom later... Ik weet niet hoeveel je van gisteren hebt onthouden Roel maar mesgien weet je nog wat voor plannen ik heb ;)

Dat stukje tuin voor Michel en mij zie ik wel zitten, bankje is idd gewenst maargoed...

Owjah en Roel... condooms voor 2 euro kan echt niet hoor!!!!!!!

Grtzz!

Shandril
5th May 2003, 20:17
Originally posted by Nitro
o ja ook nog moederdag, ach ja boeie mijn pa geeft het kado wel ofzo

fijne zoon ben jij :P

Shandril

Yavanna
5th May 2003, 20:24
Muhahaha jaja hoor je het ook is van iemand anders :P:P;);)

*niet slaan*

grtz!! :D

Shandril
5th May 2003, 20:31
Nee sorry ik vind niet dat je dat kan maken Nitro, jij Yavanna?

Shandril

Insane Alien
5th May 2003, 20:56
Why not? De meeste moeders krijgen nie eens een kado dus.... Nouja het ligt vooral aan je opvoeding en hoe dat je zo'n dag viert.....

Wij doen er thuis dus nix of vrij weinig aan...

greetz

(A)

Shandril
6th May 2003, 01:02
Bij ons is dat heel anders, ik zie mijn moeder maar eens in de twee, drie weken. Dus het is min of meer een verplichting.

Shandril

Planetouched
6th May 2003, 02:38
hehe...voor 1.50 wel dan marianne?:D vette winst hiero. Ow en ik hoorde dat de kabouters ook ff willen langskomen..ze nemen jupiler mee:)

Nitro
6th May 2003, 03:23
ik zou zeggen, pleur een bankje in de achtertuin en zet er een condoom-automaat naast, voor die service wil ik er wel 2 euro voor betalen

aekold
6th May 2003, 09:06
Dan kan je ze beter in de winkel kopen, 2 euro??? Dan wordt je echt zwaar geript. Roel, kan ik trouwens ook een stukje tuin reserveren voor Stefanie en mij??? :D.

Yavanna
6th May 2003, 12:12
Whahaha oei, naja als wij jullie maar niet kunnen zien Piet, dan vind ik alles goed :P Haha

En Roel, neej, ook niet 1,50! TSSSS :P (maar wel een bankje plies :))

Grtzz!

Yavanna
6th May 2003, 12:58
Ej Roel kunnen we nie gewoon allemaal blijven slapen (naja zal nie veel van komen magoed) gewoon, 6 mensen op de bank, 2 op de schommel, 1 (of 2 ;)) op de glijbaan, 2 in Michel en mijns stukje tuin, 2 in jouw bed (:P), 1 of 2 in het hondehok, 6 in de paardenstal... enzo hebben jullie vast nog meer plek!

Owjah gastenverblijf :P

Grtzz!

aekold
6th May 2003, 13:57
De glijbaan is iig voor Alex, die heeft afgelopen zondag al ingenomen :D.
Ik neem zelf wel mijn tweepersoonsluchtbed mee en twee slaapzakken (T).

Yavanna
6th May 2003, 14:12
Muhahahaha AMATEUR!

2 slaapzakken hahaha das toch saai... :P

Okee behalve als je ze aan elkaar maakt maargoed dat moet je dan maar zien, het lijkt me trouwes ook wel een slim plan als roel eerst goedkeurt als we blijven haha ;)

grtzz!

aekold
6th May 2003, 15:37
Tuurlijk rits je die aan elkaar. Kom op zeg, elke mogelijkheid om zo dicht mogelijk bij elkaar te slapen moet je met beide handen aangrijpen :D.
Maar idd, eerst moet roel het goed vinden.

Shandril
6th May 2003, 17:43
And again, count my out, if it is to happen. Shantje moet gewoon werken die dag erop...:S

Shandril

aekold
6th May 2003, 19:28
Das balen ja, dus je kunt Jeroen dan ook niet steunen de dag daarop tidens het magic tournooi?? Das mooi, dan zullen we hem ff goed trashen (hoop ik).

Yavanna
6th May 2003, 20:22
Neej Pieter dat gaat niet lukken denk ik... Jeroen is namelijk al oud (jaja) en wijs (jaaaaahjah) dusjah...

:D grtz!

Planetouched
6th May 2003, 21:38
blijven slapen...haha...eeh jot, mij allemaal best. Kunnen jullie helpen de troep op te ruimen voor de dag erna. Ergens in de middag komen mijn ouders dan ooit thuis. Just tell me, hoeveel matrassen moet ik in de woonkamer neepleuren?

Owja, nog een gouden regel...niet krikken in het huis, buiten mag maar binnen niet(I gotta live there you know)

Als je wilt blijven slapen->post en dan edit ik je naam in deze post wel.

Planetouched
6th May 2003, 21:38
hehe...something tells me sunday is gonna be crap als het aankomt op magic:D

Carnage
6th May 2003, 21:50
- Zo iedereen heeft en plekkie besproken? Mooi! Ik neem de rest van het huis en de tuin!! :D

- Shantje motiveert mij die avond wel genoeg om jullie kompleet van tafel te vegen zondag :D (*kuch*)....als ik tenminste nog een deck kan bouwen :P

- Enneh, wie had het over slapen?? :)

Planetouched
6th May 2003, 22:04
Ik ga naar Roel's mansion en ik neem mee:

ok, ik zorg voor 1 krat jupiler en er staat nog een half van amstel en een heel krat palm maar volgens mij is de palm al over de datum...ver over de datum, 2002 kinda stuff.

Verder, we hebben Canal +(hier is een programma overzicht: http://www.canalplus.nl/Gids/gids.asp?ID=4) Ikzelf stel Shrek voor. Let wel, canal + kent gelukkig geen reclame. Dus een film is een paar uur onafgebroken achter elkaar aant spelen. Bier zal dus naast de bank staan:D

Nitro
6th May 2003, 22:51
we kunnen toch ook gewoon een beetje in de tuin zitten net als afgelopen keer.
btw ik reserveer alvast 1 matras :). of ik nou om iets voor 6e 's ochtends thuis kom of 's middags dat maakt allemaal niet zoveel uit denk ik. nou ja ik moet tussendoor toch nog wel ff naar huis voor een deck optehalen

aekold
6th May 2003, 23:19
Ik weet nog niet of ik wel blijf slapen, als ik th uis met Steef blijf slapen, dan mag ik tenminste binnen krikken :D en dan kosten de condooms geen 2 euro per stuk (blijf het een ripp-of vinden). Mss ben ik dan de dag daarop iets minder brak voor het tournooi.

Shandril
7th May 2003, 00:04
Ik motiveer wel, maar slapen nee dank je, dat gaat echt niet...
Hoe vet ik het ook vind :(

Shandril

Yavanna
7th May 2003, 00:07
Haha ik vind het ook echt heel vet enzo en hoewel ik met het idee kwam geloof ik... weet ik nog niet echt of ik wel blijf slapen, want jah... mijn ouders zijn daar nie zo makkelijk in (E) :+

Magoed als ik ze zover krijg blijf ik zeker :D:D:D
En ik geloof dat ik een apart matras moet reserveren want ik mag er zeker geen delen met michel? (R)
Naja... tuin is ook goed, als het goei weer is :D

Grtzz!

Shandril
7th May 2003, 00:14
kan het niet een andere keer? :+ of heeft iemand een soort van tijdmachine ergens in een schuur/garage staan? plz???

Shandril

Yavanna
7th May 2003, 00:16
Tijdmachine CHECK! Die heb ik maar hijs kapot sinds ik hem de laatste keer gebruikte....(?) (?)

In de zomervakantie kan het mesgien nog een keertje :D lijkt me vet !
Groet!

Shandril
7th May 2003, 00:17
kun je dr niet ff naar kijken van de week, je hebt nog wel een poster van Aragorn van mij gekregen :+

Shandril

Yavanna
7th May 2003, 00:26
aaaaaah nou das goed ik zal kijken wat ik voor je kan doen :)

Nie huile!

Shandril
7th May 2003, 00:27
Vind het niet leuk hoor :+ :+

Shandril

Laevid
7th May 2003, 00:28
Originally posted by Shandril
kun je dr niet ff naar kijken van de week, je hebt nog wel een poster van Aragorn van mij gekregen :+

Shandril

poster van Aragorn, WAAR, WAAR??? ;)

Carnage
7th May 2003, 01:23
ok, ik zorg voor 1 krat jupiler en er staat nog een half van amstel en een heel krat palm maar volgens mij is de palm al over de datum...ver over de datum, 2002 kinda stuff.

Ver over de datum....dat betekend dat ie door gegist is...oftwel het alcohol-promillage is omhoog gegaan --> YAY! :D

Planetouched
7th May 2003, 02:14
hehe...ik heb er een genomen, smaakte naar honing...en tja...heb et overleefd dus...eeh, tja slapen/niet slapen. maakt mij niet uit...feest gaat toch wel door, denk dat er zoiezo niet geslapen wordt en dat de hele meute om 11.30 op de fiets richting trefpunt gaat...nouja dat waarschijnlijk niet aangezien er al een zooi eerder weggaan, maar zou wel kewl zijn geweest.

aekold
7th May 2003, 09:18
Originally posted by Yavanna
Magoed als ik ze zover krijg blijf ik zeker :D:D:D
En ik geloof dat ik een apart matras moet reserveren want ik mag er zeker geen delen met michel? (R)
Naja... tuin is ook goed, als het goei weer is :D

Grtzz!

Volgens mij mag je best samen op een matras salpen, zolang je maar niet gaat liggen krikken. Lekker knuffelen mag toch wel??? daar heb je volgens mij niet zoveel last van.

Nitro
7th May 2003, 10:10
en uitdehand gelopen lekker knuffelen mag dat?

aekold
7th May 2003, 13:37
Van mij wel, heb er niet zoveel last van. Probeer het eens uit zou ik zeggen :D.

Yavanna
7th May 2003, 20:02
Whahaha YEAH! beter....

Maargoed, ik geloof dat jij niet mag beslissen, damn :D

Planetouched
7th May 2003, 23:58
jot je doet maar, zolang het niet in mijn gezichtsveld komt:D

Komende mensen:
Kolky
Taco
Marianne
Michel
Pieter
Steef
Jeroen
Claudia
Carolien
Yuri
Marcel
Mark
Julia?
Sabine?
Ferry?
Koen(en vriendin)?
Roel(hehe)

wie nog meer

aekold
8th May 2003, 00:04
Dat moet gezellig worden. Mss Eschwin nog???

Kolky
8th May 2003, 00:29
Jaja ik sta bovenaan!

Staat het op volgorde van wie het meeste drinkt?

Zou bijna kunnen kloppen joh, alleen ff Carolien beetje omhoog en Jezelf beetje omhoog!

Mr G. Bears
8th May 2003, 00:31
you forgot me

aekold
8th May 2003, 00:56
Kolky, zaterdag potje driemannen??? Je hebt alleen maar 2 dobbelstenen en veel bier nodig. Prima spel om dronken te worden.

Kolky
8th May 2003, 01:00
you forgot me

Jij staat toch goed waar je nu staat?

Kolky, zaterdag potje driemannen??? Je hebt alleen maar 2 dobbelstenen en veel bier nodig. Prima spel om dronken te worden.

Miss wel, maar hebbie daar niet een derder pers. voor nodig (aangezien de naam) Ik wil ook eerst ff de regels weten, terwijl ik nog nuchter ben!

Insane Alien
8th May 2003, 01:51
Euhh....wordt ik nou uitgemaakt voor een alcoholist??? En dat door een alcoholist....(R)

Maareh derde persoon nodig?? Of is het echt alleen maar voor mannen... spin the bottle is btw ook best leuk :)

greetz

(A)

Kolky
8th May 2003, 01:53
Originally posted by Insane Alien
Euhh....wordt ik nou uitgemaakt voor een alcoholist??? En dat door een alcoholist....(R)

Maareh derde persoon nodig?? Of is het echt alleen maar voor mannen... spin the bottle is btw ook best leuk :)

greetz

(A)

Hier je laat het zelf in je eigen post al merken joh... doe nie moeilijk..:P :D

Planetouched
8th May 2003, 01:55
i'll join

hier nog wat spelletjes:

Threeman?
benodigdheden: 2 dobbelstenen drank (bier, cola etc. is toegestaan, als er maar koolzuur op zit!)

Iedereen die mee doet gaat in een kring zitten. E?n iemand wordt, al dan niet vrijwillig aangewezen als 'Threeman?'. Als 'Threeman?' zijnde moet men bij iedere keer dat met een dobbelsteen een 3 wordt gegooid, een slokje van zijn/haar biertje nemen. Er dient steeds met twee dobbelstenen gegooid te worden. Men mag nog een keer gooien als een 3 wordt gegooid en als het totaal van de ogen 5, 7, 8, of 11 is, of indien een dubbel wordt gegooid. Gooit men vijf dan zegt de werper: 'Enne', de rest antwoord met: 'Auch enne', waarop de werper weer zegt: 'Det dach ik'. Iedereen roept hierna 'JOOOOO!!!!' en drinkt ??n slokje bier. Gooit men 7 dan moet degene die voor de werper aan de beurt was een slokje drinken, indien 11 wordt gegooid degene na de werper. Gooit men 8 DAN mag men iemand naaien, en iemand aanwijzen die hierna een slokje moet drinken. Bij dubbel wijst men twee personen aan die tegen elkaar moeten dobbelen. Het verschil in aantal ogen drinkt degene die het laagst gooit in slokjes. Gooien ze beide het zelfde aantal ogen, dan wordt de inzet verdubbeld, en nogmaals gegooid, de 'verliezer' drinkt dan twee keer het verschil in aantal slokjes, enzovoort.
N.B. Bij elke 3 op ??n dobbelsteen drinkt de 'Threeman?' een slokje, op de 'Threeman?' dient gewacht te worden voor er verder gegooid mag worden. Op iedere andere deelnemer ook al moet die nog vijftien slokjes nemen wordt niet gewacht. Gooit men totaal 3, 6, 9 of 10 zonder een 3, dan is degene na jou aan de beurt!

Beer Hunter
Gebaseerd op de film "The Deer Hunter". Dit uiterst correcte spel kan alleen gespeeld worden met blikken bier. Men benodigt minimaal twee spelers en een scheidsrechter. De scheidsrechter neemt 6 blikjes en schudt er eentje keihard op en neer, uiteraard zonder dat de spelers zien welke. Het spel begint doordat de eerste speler een blikje uitkiest. De scheidsrechter draait het blikje (Rad van Fortuin) op de tafel totdat het tot stilstand komt. De speler waar de bovenzijde van het blik naar toe wijst moet het blikje bier nemen en net onder zijn neusgaten openen. Indien er niets gebeurt, het bier spuit dus niet in zijn neus, zet hij het blikje neer en zijn tegenstander moet dan een ander ongeopend blikje uitkiezen. De scheidsrechter draait het volgende blikje rond. Indien iemand nasale zelfmoord pleegt (d.w.z. hij opent het geschudde blikje), dan wordt er eindelijk gedronken. Eerst het zelfmoord blikje en daarna de rest van de geopende blikjes die een ieder voor zich heeft staan. Dit spel is mogelijk met maximaal 6 spelers.

Zuip fonds
In 'zuip fonds' moeten spelers betalen om te mogen drinken. Om beurten betalen de spelers voor een volle pitcher (ongeveer anderhalve liter bier). Een volle pitcher wordt op tafel geplaatst en de eerste speler gooit er een kwartje in. De speler drinkt in ??n teug zoveel bier uit de pitcher als zijn hartje begeert. (Een beetje correcte Heer trekt hem adje.) Dit gaat zo door totdat iemand besluit voor het geld te gaan. Hij mag het geld hebben als hij de pitcher ledigd. De strategie wordt snel duidelijk. Iemand die niet het geld wil hebben drinkt zo min mogelijk. Diegene die voor het geld gaat moet bijna een volle pitcher opdrinken. Economie studenten schijnen erg goed te zijn in dit spel vanwege hun scherp gevoel voor vraag en aanbod.

Fustje ledigen
Dit spel moet gespeeld worden indien een feestje te saai wordt. Iemand schreeuwt 'zuipen' en het spel gaat van start. De bedoeling is dat in hetzelfde tempo wordt gezopen dan aan het begin van de avond het geval was. Een aantal mensen van de harde kern verzamelen zich rond de tap. Om beurten vullen zij hun glas en drinken deze zo snel mogelijk op. Als de laatste persoon zijn glas bijna leeg heeft moet de eerste al weer klaar zijn voor het opnieuw vullen van zijn glas. Het is taboe om de tap uit te zetten tijdens dit spel, er moet gezopen worden totdat het fust leeg is. Nieuwe spelers zijn erg essentieel in dit spel.

Onder de tap
Tsja, dit spel spreekt voor zichzelf. Een speler gaat onder de tap liggen en probeert zo lang mogelijk met de tap open bier te zuipen. Een onafhankelijke scheidsrechter houdt de tijd bij. Degene met de beste (langste) tijd wordt als winnaar uitgeroepen en krijgt een volle pitcher als hoofdprijs.

De 100-bier club
Het lidmaatschap van de 100-bier club is gratis en staat voor iedereen open. Helaas is het lidmaatschap niet voor iedereen weggelegd. Voor dit spel heeft men een vrij weekendje nodig en zo'n honderd pijpjes. Men heeft vanaf donderdag middernacht tot zondag middernacht om honderd flesjes op te drinken. Dit betekent een flesje elke 43 minuten. Indien een persoon maandagochtend 100 lege flesjes om zich heen heeft liggen en men beschikt over een betrouwbare getuige, dan is deze persoon officieel lid van de 100-bier club.

Boot-a-Bout
Iemand bestelt een pitcher (anderhalf liter). Hij neemt een slok en geeft de pitcher door aan zijn rechter buurman. Dit gaat zo door totdat de pitcher leeg is. De linker buurman van degene die de laatste slok uit de pitcher heeft genomen betaalt een nieuwe en mag als eerste aan een nieuwe ronde beginnen. Meestal is de pitcher nog maar half leeg en iemand zuipt hem al leeg om te vermijden dat hij de nieuwe pitcher moet betalen.

Scheut per minuut
Dit is een Amerikaans spel waar erg stoer over gedaan wordt. De bedoeling is een shot per minuut te nemen een uur lang wat zoveel betekent als anderhalve ounce bier per minuut. Dat betekent zo'n 42,45 gram bier per minuut, dus zo'n 2547 gram per uur. Dit betekent zo'n 13 glazen bier (gestandariseerde Brand glazen). Tijdens het spel mag niemand naar het toilet.

AC-DC
Dit typische drinkspelletje is enorm simpel en erg leuk. Men benodigt kaarten, bier en spelers. De dealer geeft iedere speler twee kaarten open. De speler wedt met de dealer om units bier dat de derde kaart een tussenliggende waarde heeft. De units bier kunnen bijvoorbeeld borrelglazen bier zijn. Er kan gewed worden voor 1, 2 of 3 units bier. De verliezer dient onmiddelijk te drinken. De dealer is meestal een erg dorstig persoon. In het geval van twee opeenvolgende kaarten (bv. een 6 en 7) moet de speler meteen 1 unit drinken.

Rood-zwart
Voor de spelers die ook hun laatste restje hersencellen willen wegspoelen. E?n van de simpelste spelletjes waarvan men uitermate snel dronken wordt. Twee spelers pakken een dek kaarten. De een drinkt indien de kaart rood is, de andere indien de kaart zwart is. Het is ook mogelijk dit spel met een munt te spelen (muntstuk tossen).

Hoog-laag
Een spel kaarten wordt verdeeld over het aantal spelers (stel 4 man). Iedere speler keert per beurt een kaart om. Degene met de lage kaarten drinken voor elke kaart hoger dan de eigen kaart. De speler met de laagste kaart drinkt dus, in het geval van 4 spelersen, drie keer. De speler met de hoogste kaart mag, maar hoeft niets te drinken. Kaarten met gelijke waardes kan men oplossen door vooraf een volgorde te bepalen: bv. Schoppen, Harten, Ruiten, Klaver.

Blaas opblazen
Een aantal spelers gaan zitten in een gesloten ruimte. Iedere speler moet elke vijf minuten een pijpje bier drinken. De eerste speler die weggaat om welke reden dan ook verliest. De laatste die overblijft wint. Dat is het. Ziek he?!

Bekertje gooien
De bedoeling is een plastic bekertje op te werpen. Landt het bekertje precies goed op zijn onderzijde en blijft het staan, dan moet de volgende speler een vol adje drinken. Mocht het bekertje onderste boven landen dan moet de volgende speler een half glas drinken. In het geval dat het bekertje op z'n zij landt dan moet de speler zelf een goede slok nemen. Indien het bekertje van de tafel stuitert moet de speler zelf een adje trekken. Na iedere beurt moet het bekertje doorgegeven worden, voordat er wordt geworpen mag men zelf de richting bepalen. Zo zijn complete vetes en wraakacties tussen twee personen uit te vechten (of uit te drinken).

Zink het glas
Voor het spelen van dit spel benodigt men twee pitchers (anderhalf liter-maat) danwel een aquarium, een glas per deelnemer en een extra glas. Laat het extra glas in een van de pitchers drijven. De rand van het glas moet zich ongeveer drie centimeter boven het algemeen bier peil bevinden. De spelers vullen hun glazen met de tweede pitcher en gieten om beurten bier in het drijvende glas. Elke speler is vijf tellen verantwoordelijk voor het glas (hardop tellen). Na de vijfde tel valt het onder de verantwoordelijkheid van de buurman. De speler die verantwoordelijk is voor het zinken van het glas moet het opduiken en leegdrinken.

Mexicaantje
Tja, een welbekend en uiterst correct spel. Een leuk dobbelspelletje waarbij de combinatie van twee dobbelstenen het lot bepaald. Iedere speler heeft een score dobbelsteen voor zich liggen, die van 6 naar 1 kan worden gelegd. Lager dan ??n betekent zuipen of betalen. De hoogste score is de 2/1 combinatie (mexicoooooo). De laagste score is 3/1. Dubbel 1 is honderd, dubbel 2 is 200, dubbel 6 is 600. Boven de 600 is alleen mexico mogelijk. Het is een leuk bluf spel met vele varianten.

Stuiver stuiteren
De bedoeling is om een stuiver of een kwartje in een gevuld glas danwel koffiekan te stuiteren via de tafel/bar. Lukt het je dan mag je iemand aanwijzen die het glas adje moet drinken (zelf leegdrinken is uiteraard ook toegestaan). Een succesvolle beurt betekent dat je nog een keer mag gooien. Compleet missen dan gaat de beurt naar de buurman. Enkele varianten; de rand raken betekent opnieuw gooien. Als hij drie keer de rand raakt moet je zelf drinken. Of achter het glas nog een glas plaatsen om de kansen te vergroten.

Kardinaal Puff
Dit spel schijnt een van de oudste en beste drinkspelletjes te zijn. Helaas zijn de regels niet bekend. De regels worden namelijk bewaakt door een geheime Orde die zichzelf Kardinalen noemt. De enige manier om de regels te leren kennen is om een Kardinaal te vinden en de regels te vragen. Je leert de regels door te drinken wanneer je blundert. Uiteindelijk wordt je een Kardinaal en de houder van de geheime regels. Dit klinkt in ieder geval nog vager dan de Vrijmetselaarsbeweging.

Kaartje Blazen
Men legt en pak kaarten op een vol glas bier. Om beurten wordt door de spelers tegen de kaarten geblazen. Minimaal ??n kaart moet men er af blazen. Maar er moet altijd tenminste 1 kaart blijven liggen. Indien men alle overgebleven kaarten van het glas afblaast moet er gedronken worden. In het optimale geval blaast men er zoveel vanaf dat er nog maar ??n over is. Op deze wijze naait men de buurman optimaal.

Goede Tijden Slechte Tijden
Voor mensen zonder wiskunde-knobbel of voor diegene die al de nodige hoeveelheid alcohol tot zich hebben genomen. Men kijkt met een select gezelschap naar de zeep-serie 'Goede Tijden Slechte Tijden' of een ander slecht programma met veel vaste acteurs ('Love Boat' etc.). Een ieder selecteert een karakter (Arnie, Roos etc.) en moet iedere keer als de desbetreffende persoon in beeld is een vastgestelde hoeveelheid units-bier nuttigen. Een variant is bijvoorbeeld Rad van Fortuin, iedereen zuipt als Leontien in beeld is; een adje als haar naam wordt genoemd en een half glas als ze in beeld is.

Bier-estafette
Bedacht anno 1940 door enkele zeer correcte Yale-studenten (USA). Dit is een algemeen bekent fenomeen in de studentenwereld, waarvan vele varianten bestaan zoals: het geknield zitten onder de tafel zodat alleen je hoofd boven het blad uit komt. Het glas gewoon op tafel plaatsen, danwel op het hoofd zetten. Ook is het mogelijk de beide teams te 'timen' met een stopwatch. Strafseconden worden uitgedeeld voor natte haren, natte t-shirts, niet lege glazen etc.

Bier-dammen
Net als normaal dammen maar dan spelen met pijpjes bier in plaats van damstenen. Als je wordt geslagen moet er worden gedronken. een minder correcte variant is het spelen met damstenen en voor ieder geslagen steen een glas bier opzuipen.

Negenennegentig
Elke speler krijgt vier kaarten toegedeeld. De waarden zijn hetzelfde als bij black-jack. De eerste speler werpt een kaart op en noemt de waarde, waarna hij de volgende kaart neemt zodat hij weer vier kaarten in zijn bezit heeft. De volgende speler werpt ??n van zijn 4 kaarten op de neergeworpen kaart van de voorganger en noemt de totale waarde. Indien de totale waarde de 99 passeert moet er gezopen worden door degene die daarvoor verantwoordelijk is. Gelukkig zijn er de volgende kaarten. Een 'Heer' opgooien betekent, buiten dat men correct bezig is, dat men een persoon naar keuze een adje mag laten drinken. Gooit deze ook een 'Heer' op gaat het adje weer terug naar hemzelf. Een 4 betekent een beurt overslaan (en de totale waarde verandert niet). Een 10 betekent plus of min 10 punten, naar eigen keuze. In praktijk gaat het snel naar de 98 toe. Ligt er 98 dan bestaat de mogelijkheid een 'Aas' op te gooien (1 of 11). Je buurman moet dan zorgen dat hij niet over de 99 gaat, dus of een 4 opgooien en een beurt overslaan, of een 10 opgooien en het bedrag weer tot 89 brengen, of een Heer opgooien en een slachtoffer aanwijzen.

Otter zweet
Iedere speler krijgt een kaart die hij zelf niet mag zien, maar tegen zijn voorhoofd moet houden zodat iedereen andermans kaart kan zien behalve zijn eigen. Tegen het hoofd aanplakken of onder een hoed (een pet is incorrect) klemmen is toegestaan. Mocht iemand zijn kaart laten vallen dan moet deze persoon een vooraf bepaald aantal straf-adjes tot zich nemen. Dan begint het bieden; de dealer begint met het noemen van het aantal 'units' bier (borrelglaasje tot halve liter) dat hij inzet op de gok dat hij de hoogste kaart heeft. Spelers die uit het bieden stappen moeten de hoeveelheid bier drinken die in de pot zit. Uiteindelijk is het bieden tot ongekende hoogte gekomen en zijn er twee spelers over gebleven. De verliezer, met de laagste kaart uiteraard, moet de laatstgenoemde hoeveelheid bier units opdrinken.

En toegevoegd door mijzelf met dank aan Sander.

Zap de neger

Benodigdheden:
- een lekkere fles drank
- een dobbelsteen
- een TV, het liefst met afstandbediening en kabelaansluiting
- wat medespelers

Neem gezellig plaats achter de buis en zet het toestel op 1.
Vervolgens neemt de eerste speler de dobbelsteen ter hand en werpt deze op een hard en glas oppervlak. Het gegooide aantal ogen dient omhoog gezapt te worden met behulp van de afstandsbediening.
Nu telt men gezamenlijk tot 10 en wacht totdat er een neger of andere gekleurde medemens door het beeld heen oegoeboegoet. Indien dat het geval dient er te worden gezopen. De hoeveelheid wordt van tevoren in unanimiteit bepaald.
Komt er geen murk door het beeld heen dan gooit de volgende speler met de dobbelsteen en zapt verder de kanalen af.

Enz...

Planetouched
8th May 2003, 02:04
ik neem aan dat threeman hetzelfde is als driemannen? Leg eht nog maar es uit want die belabberde uitleg op internet begrijp ik niet helemaal, is de threeman nu telkens de lul(lees god omdat hij mag drinken?):D

Insane Alien
8th May 2003, 02:10
Wat is dat nou weer, okay jullie denken nu toch al dat ik alcoholist ben dus whatever, een slokje per keer??? Waarom niet een heel glas per keer?? Schiet het wat sneller op...

Enne kan iemand mij uitleggen waarom dat dat drieMANNEN heeft, want uit betrouwbare bronnen zijn meestal de meiden die bij zulke dingen het het langste volhouden :P

Greetz

(A)

Kolky
8th May 2003, 02:50
Da spelleke wat je zelf hebt verzonnen is wel lache.. kan soms wel lang duren... heb het hier ff uitgetest.. maar dan met nummertjes in plaats van slokken bier! En 1 keer gingen d'r niet veel cijfers (in 10 min miss 20 negers..) andere keer toptijden (in 1 min wel meer dan 100 negers)

Shandril
8th May 2003, 11:14
Ik ga dat nie allemaal lezen, ik zie het vanzelf wel. Uitleggen moeten jullie toch wel :P

Shandril

aekold
8th May 2003, 12:53
De versie van driemannen die ik ken:
Je hebt 2 dobbelstenen nodig, veel bier en een aantal mensen. Iemand rolt de dobbelstenen, dan kan het volgende gebeuren:
5: degene achter je neemt een slok
9: Degene voor je neemt een slok
Dubbel aantal ogen: Je mag iemand aanwijzen om een aantal slokken te nemen, gelijk aan het aantal ogen op een dobbel steen. Dus dubbel 3 is 3 slokken voor een persoon.
11: iemand moet een biertje ad-ten.
3: De persoon die in totaal drie gooit wordt de drieman. Nu moet hij elke keer dt er een drie gegooid wordt een slok nemen, ongeacht eventuele bijkomende effecten. Als iemand anders in totaal drie gooit wordt hij de drieman.

Yavanna
8th May 2003, 18:08
haha wowie dat kan nog gezellig worden...

Roel verander trouwes ff je post over wie dr allemaal komen, want zo ist best zielig voor koen ej aaaaah (voor wie het nie wist, hij heb het uitgemaakt met wilhelmina omdat ze hem negeerde vaag meske :S;))

Grtzz!

Planetouched
8th May 2003, 20:35
that's not what I saw...man als hij zijn smsjes es lees...lov ya, waarom bel niet, sms me...eeh..en dat vandaag na dnd zelfs gekregen:D

Carnage
8th May 2003, 23:02
Hoe ga ik nou een krat bier meenemen op de fiets? :D

Anders neem ik wel iets anders mee ;)

Insane Alien
8th May 2003, 23:03
Wat dacht je ervan om die krat achterop te binden???
Maar iets anders mag ook hoor :P, als het maar lekker is....

greetz

(A)

Yavanna
9th May 2003, 00:11
Originally posted by Planetouched
that's not what I saw...man als hij zijn smsjes es lees...lov ya, waarom bel niet, sms me...eeh..en dat vandaag na dnd zelfs gekregen:D

Vandaag nog? Uuuuuuh you got me confused(?)...

Magoed, dat wordt dus een knipperlichtrelatie :P

En Carnage, nie moeilijk doen ej ;), alles voor het bier toch? Dat kun je toch wel ff dragen :) haha achterop de fiets kan idd ook maar ziet er nie zo cool uit :D

Grtz!

*edit* okee krijg net te horen dat ik nacht mag blijven :D
Wel aardig als we dan wel ook ff helpen de zooi op te ruimen enzo...

Planetouched
9th May 2003, 01:41
hehe...mijn ouders komen zo rond het middaguur aan denk dus nog ruim de tijd, moeten toch nog naar trefpunt fietsen dus 't wordt van 20.00 zaterdag tot uiterlijk 10.00 zondag feesten denk:D das precies nog genoeg tijd voor een douche, eten, de laatste rommel opruimen en fietsen naar trefpunt. Wie vertrekt er eigenlijk vanaf mij, misschien handig dat diegenen ff douche en douche spulletjes mee nemen? We hebben 2 douches dus dat zal wel redelijk snel gaan.

ik heb er zin in:D

Yavanna
9th May 2003, 01:45
Douchen coooool ja ik neem mijn douchespullekes wel meej hoor (Y)

Ow, btw mijn moeder vroeg "ej maar wie brengt me dan ontbijt op bed?" :P Muhahaha (T) IK NIET!

Nitro
9th May 2003, 01:54
o douchen, das ook altijd wel handig. Immers altijd fris verschijnen op het trefpunt ej:)

Planetouched
9th May 2003, 01:55
hehe, de mijne zijn er gelukkig dan nog nie:D

Planetouched
9th May 2003, 02:18
vr za zo ma di
Zonneschijn (%) 40 60 50 40 40
Neerslagkans (%) 20 20 20 40 50
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0 1 1
Minimumtemperatuur (?C) 8 7 7 9 10
Middagtemperatuur (?C) 16 17 18 19 16
Windrichting VAR ZW ZW ZW ZW
Windkracht (bft) 3 3 3 3 3

zaterdag ziet er tot nu toe goed uit. hopen dat het zo blijft.
http://www.knmi.nl/voorl/weer/

Nitro
9th May 2003, 02:22
das wel mooi, kunnen we gewoon weer een buiten staan enzo

aekold
9th May 2003, 10:26
Ik slaap gewoon thuis. Mijn ouders vinden het niet zo'n goed idee om de gehele nacht door te halen.
En die krat bier neem je heel eenvoudig mee: In het midden van de krat zit een handvat, zet de krat op de middenstang van je fiets. Vast houden aan het handvat en fietsen maar.

Nitro
9th May 2003, 10:43
hoeveel mensen blijven er slapen?

Shandril
9th May 2003, 11:40
Komt Bartje eigenlijk?

Shandril

Planetouched
9th May 2003, 15:06
denk dat bartje wel komt, bel em vantevoor nog wel ff en pieter helemaal gelijk van dat kratje:D

Shandril
9th May 2003, 16:39
mooi...

ik ga morge nog ff naar de slijter (zaterdag dus)

Shandril

Kolky
9th May 2003, 20:16
Ik blijf ook tot een uur of 10. (slapen dus..:P)
Hebbie een goed ontbijt??
Kratje...hm ik weet niet, we hebben nog niks, ff me ma vragen of ze d'r eentje morge gaat hale!

Planetouched
9th May 2003, 20:24
ontbijt...shit, tja...eehm botehammen voor iedereen denk:D

Carnage
9th May 2003, 22:10
Nou volgens mij worden er veel zombies gespeeld op 't magic toernooi dan :D

...Zal ik dan maar geen rules enforcement level 3 doen deze keer? (T)

Insane Alien
10th May 2003, 04:15
Mag ik ook nog blijven pitten dan...???

Greetz

(A)

p.s. kunnen we die nestelende uil wegjagen, als ie nog nie weg is dan na zondag...;)

Shandril
10th May 2003, 10:08
ik neem trouwens ook een fototoestel mee, kan ik lachen :P

(alleen ff een fotorolletje halen ;))

Shandril

Carnage
10th May 2003, 12:38
Nou jongens, dat wordt een memorabele avond vanavond dan :D

NB: Die fotos komen natuurlijk ook op de site he :P

Shandril
10th May 2003, 14:20
als ik uitgelachen ben, dan vraag ik wel of Bear ze inscand :D

Shandril

Planetouched
10th May 2003, 15:07
hehe, kewl fotoos..man ik heb er zin an, nog 6 uurtjes wachten

Nitro
10th May 2003, 15:35
ik heb er ook echt super veel zin in

Planetouched
10th May 2003, 17:36
net terug van de slijter, een krat jupiler: check

Shandril
10th May 2003, 17:47
Fles rooie wodka: check :D ;)

Shandril

Nitro
10th May 2003, 18:06
nog een krat Jup en een zak chips, check:)

Carnage
10th May 2003, 18:40
Fles Rode Martini....Check!! :D

NB: Die foto's kan je ook gelijk op CD-ROm laten afdrukken geloof ik.

NB: Voor de slapenblijvers --> asperine...check?? :P

Shandril
10th May 2003, 18:54
ik krijg de digitale fotocamera niet mee, gek eej ;)

Shandril

aekold
10th May 2003, 19:42
Ik heb deze keer nix te drinken kunnen regelen, omdat ik veels te laat terug was uit dordrecht en toen waren de winkels dicht, maar zo te horen moet er genoeg te drinken zijn.

Carnage
11th May 2003, 05:00
Het was (weer) vet bij Planetouched!! Respect goes out to Planetouched!! (Y)

Planetouched
11th May 2003, 07:49
Het was weer een groot feest heute abend en Kolky is voor de tweede keer in de fout gegaan: dit maal met een prijs......

Kolky moet DOKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20 euro aan elke aanwezige, want meneer is zat geworden tegen beter weten in.

Insane Alien
11th May 2003, 08:22
Aangezien Kolky meer dan 1 keer heb gekotst, is het 40 euro per persoon die die vreselijke geluiden heb moeten aanhoren geworden, srr kol.....

Greetz

(A)

Chrono
11th May 2003, 09:43
en Planetouched werd lastig gevallen door een mysterieus figuur......een zgn. Matrix-nicht

he roeliepoelie 8)

Carnage
11th May 2003, 11:09
Nou dat was weer een ouderwets geslaagd avondje dan :D

Planetouched
11th May 2003, 11:18
hehe, fuck op met die nicht. Volgens mij heeft Yuri gewoon een geheime relatie met em.

LoUNgeR
11th May 2003, 21:41
Tja, Kolky had verteld dat er een feesje was maar dattie het adres nie meer wist dus hij zou wat laten weten. Ik hoor dus nix, ik bel em.....heeft ie een nieuw nummer ofzo? Mees ik dus nu net dattie een mail heeft gestuurd nondekanonne. Feest gemist, want ik was echt van plan te komen.
Volgende keer beter

Yavanna
11th May 2003, 22:07
damn das kut...!

twas keigsellie! Owjah en Kolky: reken ff meej :D
6 personen x 40 euro = 240 euro!:D

Grtzzzz!

p.s. Roel heb je nog veel problemen gehad met je ouders?? Ik hoop het niet... Twas cool (Y)

Shandril
11th May 2003, 22:30
hee lounger is ter weer...

Hoe kun je eigenlijk zo ..... zijn kokly, iedereen heeft je gewaarschuwd. Je gaat me niet vertellen dat je het serieus lekker vind om te kotsen. Raar ventje ;)

Shandril

Planetouched
12th May 2003, 09:10
een katertje op zijn tijd kan ook heel lekker zijn hoor:D

aekold
12th May 2003, 09:16
Dan mag je die van mij hebben als ik er weer eentje heb.

Mr G. Bears
12th May 2003, 09:48
ik heb hier iig twee katers rondlopen, de ene mag je wel ;)
ow het ging nie over katten :P
ja kolky,. da wordt flink uitbetalen, ja, en ook de afterparty was gezellig hoor, lekkere rooibos thee :P

Shandril
15th May 2003, 20:52
Moet je niet iets posten Elmister? :P

Shandril

Elminster
15th May 2003, 21:40
Nou Shantje omdat je zo aandringt: vooruit dan maar. Iedereen die een beetje fetish is aangelegd luister :)
Pieter ik en Shandril waren dus lekker bezig achter de stallen met de zweepjes van de paarden, niks speciaals dus, en toen schoot mijn zweepje uit en nu heeft ze dus een beetje rooie bult op dr neus. :D
Toen zijn we maar gestopt... that's it!

Nitro
15th May 2003, 23:07
Planetouched nog ff een toevoeging op je beeld in je hoofd:
en hij loopt naar de stal en gaat zijn eigen spanke

Carnage
16th May 2003, 01:22
Niets gemist dus (T)

Planetouched
16th May 2003, 02:11
hehe, die honden, zadel op de rug en kolk daar weer op met de fles Acropolis in zijn hand en een kotsemmer in de andere...yeeha!

aekold
16th May 2003, 12:19
You sick mind, maar das eigenlijk ook niets nieuws meer.

Shandril
17th May 2003, 12:56
Het was veel grappiger, (L). Sorry maar dat was echt zo. Heb nu trouwens niet zo veel last meer van m'n neus alleen als ik er op douw, dus dat doen we maar niet :P

Shandril

Mr G. Bears
17th May 2003, 12:59
tja, moet je je ook niet met zulke extreme activiteiten bezig gaan houden he ;)
dan heb je da nie

Elminster
17th May 2003, 15:09
Ehm Nitro? Nee?
En Plane? Arme Kazan? Die heeft toch geen operatie gehad?:)