PDA

View Full Version : Feest!

Planetouched
4th May 2003, 15:59
Oke..ik hoorde net dat ik gister heb zitten lullen over een feestje bij mij...oke ik was zat maar ik wil mijn belofte wel nakomen. Vanavond, vanaf een uurtje of 8 denk, mijn ouders zijn toch niet thuis.
Enigste probleem: Wij hebben thuis nog maar een half kratje staan. Nu, kolky wilde al een half kratje en nog wat andere drank meenemen. Ik vraag jullie dit ook te doen. We hebben een breedbeeld hier dus een film meenemen is een goed idee. Kolonisten staat hier nu ook thuis en magic meenemen lijkt me ook handig. Nu de grote vraag: Wie komt er allemaal?

Kolky
4th May 2003, 16:05
Ikke kom dus.. je zegt het zelf al!
Ikke neem niet een halve krat mee denk, een flesje of 5 denk maar :S enne wa andere flessen, weet niet wat pcies, maar dat horen jullie nog wel..:P
Ook neem ik magic mee..
En Steden en Ridders, miss nog een andere spelleke als'k wat zie!

raging_goblin
jeej ik kom wel

Carnage
Ik weet nog niet precies hoe en wat, maar i'll keep you informed :D

Mr G. Bears
4th May 2003, 17:14
ik kan niet, Children of Bodom concert vanavond, sorry, khad graag gekomen

Pyro
4th May 2003, 17:40
Ik kan niet komen. Ik ga met Mr. G Bears mee naar het Children Of Bodom-concert...

Planetouched
4th May 2003, 17:44
Taco net gebeld..hij komt ook

Yavanna
4th May 2003, 17:50
Ehm nou op zich wil ik best komen maar ik moet nog even kijken of mn ouders het ook een goed planneke vinden :S

Yavanna
4th May 2003, 18:20
count me in!

maar niet tot al te laat sorry :S

Nitro
4th May 2003, 18:40
ik kom ook

Kolky
4th May 2003, 18:42
D'r komen:

Roel.... DEUH
Alex
Koen
Taco
Michel
Marianne

Elminster
4th May 2003, 18:43
Originally posted by Yavanna
count me in!

maar niet tot al te laat sorry :S
same goes for me I'm afraid

Maar goed, iig eventjes...

Yavanna
4th May 2003, 18:43
Sow ff voor de duidelijkheid ej kolky ;)

Maar ik wou nog zeggen: ik zal ff kijken of ik nog wa drank het huis uit kan smokkelen...

LoUNgeR
4th May 2003, 18:44
shit feestje, kzal zien of ik met men priv?jet van Brussel naar R'daal kan vliegen:D

uiteindelijk zou ik toch niet welkom zijn, ik heb geen spelletjes om mee te nemen:+

Planetouched
4th May 2003, 18:52
juul en sabine komen miss ook..ligt eraan of ze kunnen. Cladia zei net dat ze misschien ook wel kwam. Kan iemand pieter of jeroen bereiken?

Kolky
4th May 2003, 18:56
Sow ff voor de duidelijkheid ej kolky ;)

Maar ik wou nog zeggen: ik zal ff kijken of ik nog wa drank het huis uit kan smokkelen...

Ik vind dat dat altijd wel nodig is op het forum, anders vergeet ik het alsmaar enzo.. enne ken'k het niet snel ffkes vinden zo wel... lekekr handig!

LoUNgeR
4th May 2003, 20:50
nou mensen, ik neem aan dat iedereen nu onderweg is naar het feestje (omdat het bijna 20u is en omdat ut zo rustig is op het forum)
veel plezier, en drink er ene voor mij.
cheers
*hik*

Bremmer
5th May 2003, 00:19
sorry planetouched ik kreeg je pm pas nu :(

carnage is wel gekomen?

Carnage
5th May 2003, 00:45
Ik ben ff wezen kijken, maar ben bijtijds teruggegaan....al die zatlappen daar ook :D :P

BTW Bremmah --> volgende week zaterdag schijnt het nog eens plaats te gaan vinden....wel een Amerikaans feest idee, maar dat is wel goed.

Shandril
5th May 2003, 00:51
Je hebt echt wat gemist hoor Bremmer, potje voetballe, volleyballe, bietje drinke.

Maar ik denk dat ik er volgende week ook ben...Nog ff euh navragen of er dan niet iets is/was.

Shandril

Planetouched
5th May 2003, 00:51
Volgende week, 8 uur..weer hier, zelf drank meenemen net zoals vandaag:), btw jeroen je hebt zelf meegedaan aan volley:D
Iedereen is weer uitgenodigd. Mzzls Roel.

Shandril
5th May 2003, 00:56
zal gabber thuis laten

Shantje

aekold
5th May 2003, 01:26
Volgende week zondag??? Denk dat ik dan wel kom. Na het tournooi ff snel eten en dan lekker Roel zijn huis trashen :D.

Planetouched
5th May 2003, 06:35
hehe...ik wilde het eigenlijk zaterdag houden...mede omdat dan Jeroen ook tot laat kan blijven en we de dan niet de maandag erop school hebben.

Planetouched
5th May 2003, 06:37
was trouwens wel een leuk feessie moet ik zo zeggen:D iedereen redelijk zat, een kotser, goede muziek, spellen...yeah...morgen om 12 uur epic dnd...wohoe! Nouja slaap ze, ik ga Gladiator kijken en dan ff douchen voordat Taco strax alweer komt.

Mr G. Bears
5th May 2003, 06:38
ik vond het ook een zeer gezellig feestje, ......en ik ben er zaterdag ook wel weer bij denk ik

Insane Alien
5th May 2003, 07:00
Ut was een best wel toppie feest, met hier en daar wat vreemde bijgeluiden...

Enne ik kom zekerz weer...mss wel in een iets sportievere bui...

greetz

(A)

p.s. voetballe is cool in ut donker met zaklamp (vooral als degene die hem vasthoudt getakkeld word door een hond)

Planetouched
5th May 2003, 07:03
:)...6.00 een post...woehoe...kewl..dus marcel en ik zijn niet de enigste die vanavond niet geslapen hebben. Wel sportieg trouwens dat Pieter gewoon nog ff langskwam en marcel en mark ook ff binnen dropten.

Mr G. Bears
5th May 2003, 14:00
ik heb toch nog geslapen, vandaar dat ik te laat ben voor et dnden

Nitro
5th May 2003, 14:03
ja feest was cool en ik ben er volgende week ook zeker bij. en ik ben nu eigenlijk best wel uitgeslapen das wel vaag eigenlijk nou ja :P

Yavanna
5th May 2003, 19:50
Ik wil ook wel volgende week maar keb al andere plannen... waarschijnlijk kom ik wel later!

Het was echt keigsellie!!!!! Jammer dat ik zo vroeg weg moest :( keb fgeloof ik best veel gemist....

grtzz!

Nitro
6th May 2003, 03:25
Ik wil ook wel volgende week maar keb al andere plannen... waarschijnlijk kom ik wel later!

oeps, das waar ook, eu ja kom ook iets later (R)

aekold
6th May 2003, 09:01
Jajaja, samen eerst even......... Naja, ik zal er verder niet op in gaan :D.
Deze week ben ik ook zeker weer van de partij, mss dat ik Stefanie ook mee kan nemen. Roel, als ze jullie paard mag zien komt ze zeker mee :D (chantage).

Yavanna
6th May 2003, 12:24
Haha daar kan je gewoon heenlopen (naar da paard ej) :P

Je kunt ook altijd nog verf meenemen en het paard wat vrolijker maken :D Haha oei :&

Jajaja, samen eerst even.........

Jaja Pieter daar weet jij alles van ej maargoed... we gaan er idd maar nie verder op in ;)

Grtzz!

aekold
6th May 2003, 13:58
Daar gaan we idd niet verder op in, althans op dit forum dan :D.

Yavanna
6th May 2003, 14:19
oei dat belooft niet veel goeds ofwel? ;) Ik weet niet hoe nieuwsgierig je bent aangelegd pieter maarre... haha mesgien vertellen we het nog wel is :P

Nitro
6th May 2003, 14:39
als je oud genoeg bent...eu wacht je bent ouder dan ons...maar hoe kunnen we dan...eu ik snap er niks meer van. :D

aekold
6th May 2003, 15:45
Damn, het heeft dus ook nog voordelen om oud te zijn. Nooit geweten.