PDA

View Full Version : All-famous magic-kits

Carnage
3rd May 2003, 04:24
stop de persen

Iedereen kent misschien wel die kistjes die ik altijd gebruik om m'n Magic in mee te slepen....

Nou guess what, ik heb drie van die doosjes als prijzen geregeld....dusseh, als dat geen extra motivatie is om goed te spelen? :)

Kolky
3rd May 2003, 09:03
Ej vetheid....Da's wel cool ja (Y)

Maar dan moet je wel eerst winnen....:S

Ga je die weggeven op het Extended tournooi?

Planetouched
3rd May 2003, 12:00
ow yeah, nu ga ik helemaal mijn best doen met extended

Carnage
3rd May 2003, 12:10
Ik denk telkens als hoofdprijs ofzo...op zich best dure dingetjes namelijk :)

Of je moet direct geld bieden? :)

aekold
4th May 2003, 04:11
Had je dat niet een tournooitje eerder kunnen doen? Dan had ik er nu al tenminste een :D

Planetouched
4th May 2003, 04:11
naast de normale prijzen:D

aekold
4th May 2003, 04:50
Idd, zoiets. dan had ik dubbel prijs. Dat had ik niet echt erg gevonden ofzo hoor :D.

aekold
12th May 2003, 09:23
AND FINALLY I POSSES ONE OF THE TREASURED MAGIC-BOXES (T).

Kolky
12th May 2003, 10:12
Nu wil ik d'r nog een winnen....
Euh ik wil wel Highlander spelen ofzo...
Of Iron Man...:P

IIG iets waar ik mee kan winnen....:D

Euh ik zal niet overdrijven.. gister ging namelijk echt slecht :&

Carnage
12th May 2003, 15:01
Bij mij ging ook niet erg best ;)

Op zich had ik wel een lachen deck vond ik btw ;)

Eddy de Eagle
13th May 2003, 18:09
Wat wordt het volgende toernooi? type I of type 1.5 please?

Planetouched
13th May 2003, 18:50
tis net extended geweest, doe es iets in teamverband ofso? Nouja vorige keer plaats 4 met spirit deck. Toch redelijk al zeg ik het zelf.

Planetouched
13th May 2003, 18:51
Wel balen opzich dat alleen nr. 1,2 en3 met boosters werden beloond...tja eens kijken wat volgende keer wordt, ik moet es in de top 3 komen.

Eddy de Eagle
13th May 2003, 18:55
Ja two headed giant ofzo is wel leuk. Ben je ook gelijk van die andere magic boxen af. Twee voor de twee winnaars....;)

aekold
14th May 2003, 00:20
Doe Highlander, dat wil ik weer eens spelen. Is zooooooooooooo gaaf.

Carnage
14th May 2003, 00:58
Het volgende formaat uuuhm tjaah eeeeeh....ik beslis er nog wel over, maar in alle redelijkheid zoals jullie gewend zijn van mij :D.

Over die prijzen (nrs 1,2 en 3 boosters)....tjah er deden 13 man mee waarvan 3 gratis (Insane Alien + broertje alien en ikzelf)...
Om een redelijke toernooiprijs te kunnen houden kan ik niet al te diep in de boosters duiken. Hangt ook een beetje van Bert af ofcourse....persoonlijk vind ik ook de fun belangrijker dan de prijzen. (Wees blij dat de zaal gratis is :))

Kolky
14th May 2003, 01:14
Originally posted by aekold
Doe Highlander, dat wil ik weer eens spelen. Is zooooooooooooo gaaf.

Is ook vet.. ik had hem vorige keer gewonnen

Het gaat toch over alles 1 keer? of over allemaal commons?
BTW ik heb ze toch beide gewonnen.. (daardoor sta ik zo hoog... voor de rest ben ik kei slecht :D)

Planetouched
14th May 2003, 01:17
tja de fun...mij gaat het om de kaarten hoor:D hehe geintje..nouja anyway, why deden ze gratis mee? Is dat een loting systeem ofso?:D Nooit iets van gemerkt toen ik zelf voor het eerst mee ging doen

Insane Alien
14th May 2003, 01:26
Ja, aliens krijgen een speciale behandleing he....:P. Moet je ook maar alien worden...

Nee, jeroen had gezegd dat je eerste tournooi gratis was... Maar dat was meer om mij over te halen om mee te doen (ben deels ook Nederlander he, buiten mijn alienstatus). Dusja daar heb ik hem danmaar aan gehouden...

(A) ruleren muhahahahahaha

Planetouched
14th May 2003, 01:31
eerste gratis? 2.50 terug nu jeroen:D hehe maar man jij heb wel mazzel zeg, doet net mee aan magic, heeft nu al bijna evenveel kaarten als mij en 't koste mij enkele jaren(oke jeroen en yuri helpen aardig mee bij jou) en nu ook gratis toernooitjes...tja geen wonder dat men anti-alien is...zo'n behandeling wil ik ook wel...oke, als planetouched ben ik toch ook half van een andere plane? krijg ik nu ook 30 cm aan kaarten:D Nee? Damn...nouja dan maar door op dezelfde weg.

aekold
14th May 2003, 09:03
Dus als je de eerste keer mee doet is het gratis?? Mooi, dat onthoudt ik voor Stefanie als die een keer meedoet. Ben het haar namelijk aan het leren en ze heeft al twee keer van mij gewonnen (E).

Laevid
14th May 2003, 09:26
mijn eerste toernooi was invasion-draft dat was toch wel een aardige entree-prijs......JEROEN, mag ik vangen ;), of moet dat via francois teruggevorderd worden? :D

Planetouched
14th May 2003, 09:35
jaja, zie eens wat ik ontketend heb:D

Eddy de Eagle
14th May 2003, 10:53
Highlander is toch van alles maar 1 he?
Peasant was ook wel leuk. Was ik tweede, of eerste? ik weet het niet meer precies.....

Insane Alien
14th May 2003, 11:15
Mr. G Bear helpt bij mij ook mee hoor en die had mijn deck gebouwd, waarmee ik niet laatste ben geworden. Tx bear!!!!!

Maar ook van hem heb ik enkele kaarten mogen ontvangen...(L)

(A)

p.s. als iemand nog van wat kaarten afmoet.....altijd welkom en zeker als er iets paardachtigst op staat.

Carnage
14th May 2003, 11:30
Highlander is van alles 1 idd.

Planetouched --> Nou jah iemand die eigenlijk net komt kijken bij magic en dan gelijk met een extended toernooi meedoet vond ik een beetje lullig om gelijk te laten lappen. Als het nou ervaren spelers zijn (en daar reken ik jou toe if you don't mind :D).

Ik ben van plan om dit voor nieuwe onervaren spelers toe te passen, om zo de drempel een beetje te verlagen. Goed idee?

Laevid --> Yups, vorder maar terug van Francois :)

Aekold --> Steef mag wat mij betreft ook wel een keer eerst proeven dus :D

Laevid
14th May 2003, 11:44
Originally posted by Carnage
Ik ben van plan om dit voor nieuwe onervaren spelers toe te passen, om zo de drempel een beetje te verlagen. Goed idee?

Laevid --> Yups, vorder maar terug van Francois :)

Ja alleen met die regel dan lukt het me zo-ie-zo niet; ik begon bij legacy dus...:(

maareuh de trefpuntexperience alleen is al een gevaarlijke gebeurtenis dus als je daar voor het eerst bij aanwezig bent....mogen ze je wel geld toegeven eigenlijk :D

Elminster
24th May 2003, 15:08
Hey Carnage ik lust als beginneling ook wel 30 cm kaarten :P (R)
Maar tis best een puik plan, iedereen voor wie het het eerste toernooi is bij Trefpunt niet laten dokken ofzo?

Planetouched
24th May 2003, 18:56
oke dan...omdat het moet:D

maar die 30 cm zie ik ook wel zitten, kom taco we gaan em eens goed zat voeren:)

Carnage
25th May 2003, 14:09
Tjezus ik wordt echt zwaar gechanteerd hierzo.

Ik denk dat ik maar kap met magic :D

Elminster
25th May 2003, 15:37
Yeah!
10tje voor al je kaarten ok?
Wacht nog even met kappen tot na de grand prix, voor het vervoer weetje :&

Conjurer
16th June 2003, 01:28
ik ben sinds vandaag ook 1 van de trotse bezitter van de All-famous magic-kit *blink* YEAH *bleep*

aekold
16th June 2003, 10:29
Join the club :D. The elite;) .

Elminster
16th June 2003, 14:40
Eh ik heb het vermoeden dat aekold er ook ??n heeft :)

Maarre Carnage je had het over 3 van die boxjes, ik zag er maar ??n weggaan..?

Carnage
16th June 2003, 16:34
vorige keer heeft Pieter er 1 mee naar huis genomen (ja hij had gewonnen :P)

Elminster
16th June 2003, 16:54
Dus aanstaande toernooi gaat de laatste weg?

Kolky
16th June 2003, 17:34
Nu ben'k verplicht te winnen, sorry dames en heren.. maar volgende keer ga ik winnen :D :D

Conjurer
16th June 2003, 17:53
Originally posted by Kolky
Nu ben'k verplicht te winnen, sorry dames en heren.. maar volgende keer ga ik winnen :D :D

Als je mijn verzameling wilt over kopen dan heb je de all-famous magic kit ook eej

aekold
17th June 2003, 10:31
Originally posted by Kolky
Je hebt mazzel dat ik bij de draft in beldie zit, anders had je het wel gemerkt.

darkraver
7th July 2003, 23:10
wanneer is het volgende tournooi bij the way waar is het en hoelaat begint het.
maar voor ik mee doe ga ik eerst nog ff goede kaarte kopen.
en dan doe ik naar wa oefene wel voor de eerste keer mee over een paar weken ofzo ik wil nie helemaal afgaan maar alvast bedankt.

greetzzz darkraver
*borg* *bier*

Carnage
8th July 2003, 01:54
Hee Darkraver,

Op onze Agenda (http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Tournooi/Agenda/) kan je altijd zien wanneer toernooien plaatsvinden.

Bovendien kan je op de hoofdpagina (www.trefpuntmagic.nl) aan de linkerkant jezelf 'abonneren' op de mailinglist van de trefpunt acitiveiten, je krijgt dan automatisch een mail binnen als er nieuwe informatie is (Y)

Overigens is het volgende toernooi een Draft, het lijkt me persoonlijk geen goed toernooi om voor de eerste keer mee te doen...

Eddy de Eagle
22nd July 2003, 17:39
Oke ik wist niet wat Jeroen met de All-famous magic-kits bedoelde. Maar blijkt nu dat ik er al vanaf m'n 5 een heb! Dus nu is nr. 3 van het draft toernooi gelukkig gemaakt met een magic-kit. Ik heb nu een all-famous snoepdoosje:D *jump* :D (L)

Conjurer
22nd July 2003, 17:42
Jaaaaaaaaaa, tja ach ik gebruik hem eerlijk gezegt als broodtrommel :&

Kolky
22nd July 2003, 23:12
Thnx Eddy .. dat je hem niet gekozen hebt.. kan ik hem ooit nog es winnen.... :D (heb ik nog een kans!)

Carnage
23rd July 2003, 00:08
eeehhm sorry to disapoint you Kolky, maar Sebastien heeft 'm gekregen (omdat ie 2e was).

Conjurer
23rd July 2003, 20:23
Oww nu zal ie pist zijn, zorg maar snel dat je er nog 1tje krijgt :D

Kolky
23rd July 2003, 21:08
euh, nee hoor.. ikke vindt ze nog geen eens zo mooi dus....:D

Conjurer
23rd July 2003, 21:16
Maar het heeft gewoon iets als je er 1tje hebt :D makkelijke brood trommel (T)

Eddy de Eagle
24th July 2003, 10:42
Originally posted by aekold
Ik vind ze toch makkelijker om mijn magic mee te nemen, brood kan ook in een plasticzakje. Ja, ik weet het, magickaarten ook, maar dan beschadigen ze en als brood beschadigt is dat niet zo'n ramp, want in je maag gaat het toch kapot.

Maar magic kaarten gaan ik je maag ook kapot!

Mr G. Bears
24th July 2003, 11:23
ik vind er maar bar weinig aan, aan die magic-kits.........
khad er meer van verwacht

Conjurer
24th July 2003, 23:54
Eej dinge heb cker waarde voor de mense die opkijken tegen Carnage dan vind ik :D hij gebruikte er al 1tje zolang ik het me kan herinneren, it is one getting closer to Carnage ;)

Carnage
25th July 2003, 01:58
Yeah people, worship me _O_

Conjurer
25th July 2003, 21:01
1 thing Carnage (?)

Planetouched
25th July 2003, 21:10
hehe...worship? weet je dat wel zeker? ik bedoel mij best maar dan verwachten we zo nu en dan wel een toegift enso van je...laten we het een teken van dankbaarheid voor ons(*kuchkuch duals kuchkuch*) noemen...

enne als dat niet komt danne *shoot* *brrr* *nasty*

Conjurer
26th July 2003, 02:20
Originally posted by Planetouched
duals

Ehm was dat een hint ofzo anders snap ik hem niet helemaal (A)

Planetouched
26th July 2003, 02:30
nee hoor...ik pak zijn kaartjes morgen wel af om ze ritueel in mijn map te....uh...ritueel te verbranden als eer aan hem;)

Conjurer
26th July 2003, 02:35
Nee ok dan is het goed ik begon al te denken

darkraver
26th July 2003, 12:01
hey darkraver hier nog ff terugkomen op de eerste page.
als ik nou meedoe aan een tournooi is dat dan ook gratis voor mij als het mijn eerste tournooi is of nie????
i hope so

*borg* *bier* greetzz darkraver

Carnage
27th July 2003, 12:18
Ja zeker, het 1e (niet-Draft) toernooi is gratis toegang als je voor de 1e keer meedoet.

Voor de slimmerds onder ons: Dat geldt voor iedereen die nog niet in mijn 'leden' bestand voorkomt :D

Mr G. Bears
27th July 2003, 12:54
Originally posted by Carnage
Yeah people, worship me _O_

nepperd, WORSHIP ME ja

aekold
27th July 2003, 15:18
You are both horrible.

Planetouched
27th July 2003, 16:27
hehe...volgende keer ga ik gewoon onder een andere naam meedoen met het two-headed giant.

Beebles
15th August 2003, 23:58
ja ik heb mijn eigen doosjes al, mooie pokemon doosjes gratis gekregen bij de spellenbeurs. maarja een extra doosje is altijd mooi meegenomen toch. Helaas kan ik het volgende toernooi niet. heel misschien dan. voor de andere veel succes.

groetjes van Gobbo Lord, nu nog beebles