PDA

View Full Version : Pussy lounge

Planetouched
3rd May 2003, 03:19
Nouja, ik heb me er vandaag maar es aan gewaagd, de Pussy Lounge in La Vie. Hard trance gemixed door een bekende dj die ik niet kende en 2 hete wijven die het podium zaten op te geilen. Nou, de muziek viel wel mee...een beetje hard trance is nooit iets slechts. De vrouwkes...tja nothing I haven't seen before maar...jeezus..een van de 2 was echt zo freakin lelijk...nouja, der hoofd dan. De rest was wel redelijk. Die blonde was trouwens best wel oke:D.

Cup C, een goede portie hard trance en een paar glazen bier maakte dit tot een fenomeen waar ik volgende keer zeker weer heen ga.

Carnage
3rd May 2003, 04:29
Ik kom terug uit de stad....ook niet echt veel aan...samen met Bremmah, Dark Mage en Untouchable ff de boel uitgecheckt :P

Planetouched
3rd May 2003, 11:59
:)vandaag net vriend op pad gestuurd voor de sensation kaartjes. De white edition. Wordt volgens mij ook een zeer leuk event, eens kijken wie er allemaal gaan draaien.

Carnage
3rd May 2003, 12:34
Ik ga straks ook White edition kaartjes halen....

Mensen ik heb er nu al zin in !!!

*EDIT* --> Mensen let op: GEEN wardrobe!!

--> http://sensation.id-t.com

LoUNgeR
3rd May 2003, 13:26
ja teveel zwarte gothic kleren heh Carnage.

Ik vind Sensation echt asociaal duur.
Ok tis iets speciaal, maar da ga ik er echt niet voor betalen

Planetouched
3rd May 2003, 13:41
yups..maar is goed jeroen, xie jullie daar wel denk. Blijven jullie tot 7 uur ofnie? Wij gaan denk iets daarvoor weg. 5 uur ofso. Even kijken tot hoelaat we het uithouden. BTW je krijgt dus een abbonement op zo'n tijdschrift bij je kaartje.

Laevid
3rd May 2003, 16:32
is dit niet iets voor in het muziek-forum ipv het algemene funstuff-deel?

Planetouched
3rd May 2003, 20:07
GODVER...ik hoor net van degene die de kaartjes ging halen dat ze toen hij er aankwam(12 uur) allemaal al waren uitverkocht...das om 12 uur...ze gingen pas open om 9!!!...in 3 uur alle tienduizende kaartjes verkocht...shit zooi...nu moet ik weer een jaar wachten op sensation.

aekold
4th May 2003, 04:16
Tja, dan moet je maar op de stoep gaan liggen net zoals wij hadden gedaan om kaartjes voor Youp van 't Hek te krijgen.

SadisticManiac
4th May 2003, 17:24
Originally posted by Planetouched
GODVER...ik hoor net van degene die de kaartjes ging halen dat ze toen hij er aankwam(12 uur) allemaal al waren uitverkocht...das om 12 uur...ze gingen pas open om 9!!!...in 3 uur alle tienduizende kaartjes verkocht...shit zooi...nu moet ik weer een jaar wachten op sensation.

Volgens mij was gisteren niet alles uitverkocht... Alleen de eerste 1000 vipkaarten waren uitverkocht.

Uh ja over de pussy lounge...ben er 1 keer geweest. Dj Paul Elstak en the Darkraver draaiden...twee grieten (1 blondine en 1 brunette) gingen strippen en zichzelf inzepen. Was wel leuk voor 1 keertje. Jammer van het vechtpartij na afloop.

Nitro
4th May 2003, 18:13
Originally posted by Laevid
is dit niet iets voor in het muziek-forum ipv het algemene funstuff-deel?

nee hoor, ze zien zelf al in wat er bij het Muziek forum hoort en dat doen ze nu idd goed (T)

aekold
5th May 2003, 01:18
Originally posted by SadisticManiac
Jammer van het vechtpartij na afloop.

HET vechtpartij??? Zelfs mijn taalgebruik is minder erg :D.
Met die vechtpartij had ik trouwens niks te maken.

Pyro
5th May 2003, 04:24
Zulke taal hoor ik wel vaker van SadisticManiac, zo zegt hij ook 'dat griet' in plaats van 'het meisje'. Ik ben het allang gewend...:D

SadisticManiac
5th May 2003, 05:07
Originally posted by aekold

HET vechtpartij??? Zelfs mijn taalgebruik is minder erg :D.
Met die vechtpartij had ik trouwens niks te maken.

haha Lachen :P :O

aekold
6th May 2003, 09:17
Jij zat zeker achter die vechtpartij??? Naja, met zo'n nickname was dat te verwachten :D.

Bremmer
28th June 2003, 23:08
gaat er iemand wel eens naar die old school parties in La Vie? Schijnt wel vet te zijn met paul elstak en de darkraver en meer

Carnage
29th June 2003, 11:53
Ja, WIJ de volgende keer :D

Bremmer
29th June 2003, 12:20
deal *jump*