View Full Version : Wat speel je nu?
Nitro
19th April 2003, 14:56
Na de thread 'waar luister je naar?' Nu de thread 'Wat speel je nu?'
Het idee is simpel vertel welk spel je speelt op het moment.
Ok, barst los
Carnage
19th April 2003, 15:24
Street Fighter Alpha 2 middels CAPCOM Arcade simulator aka FinalBurn
Shinkuuuuhhhh-Ha-Do-Ken!
Laevid
19th April 2003, 16:31
ja spelen en internetten gaat niet echt samen bij mij......kheb net wel ge-fifa-2003-ed.....
Kolky
22nd April 2003, 17:26
Ik heb het net gedownload: http://www.sharereactor.com/release.php?id=4498
Battlecruiser Millennium Gold
Best aardig spel...(Y)
Mr G. Bears
22nd April 2003, 17:51
slime volleybal :D
aekold
22nd April 2003, 23:25
Soldat, supervet, soort 2D unreal idee :D
En wil ook nog wel eens een spelletje Super Mario Smash Bros spelen.
Bremmer
23rd April 2003, 00:05
Hattrick.....dat wil zeggen bijna: nog 630 wachtenden voor me (?)
LoUNgeR
25th April 2003, 00:36
valt nog mee dat het niet: waar speel je nu mee, is
Bremmer
25th April 2003, 00:40
sssst dat staat in het private forum......niet verder vertellen! :D
LoUNgeR
25th April 2003, 00:51
guitaar is een net antwoord
Bremmer
25th April 2003, 10:07
ah dat bedoelde ik..........ik zelf speel de acordeon, afgewisseld met een mooie solo met mijn mondharmonica ;)
Nitro
26th April 2003, 16:59
ik ben weer NWN aan het spelen sinds een lange tijd, ik heb nu alle quest gedaan van chapter 1 en ga nu beginnen aan chapter 2. Ben trouwens een dwarf: level 7 fighter en een level 1 Barbarian. Mijn henchman is een level 7 cleric en is een elf
Planetouched
26th April 2003, 17:03
Ashampoo Media player - Anouk
Shandril
26th April 2003, 19:09
Kirby - Crystal Shards. Enne Supersmash Brothers, en de rest van de kirby spellen is ie nog aan het downloaden als het goed is.
Shandril
aekold
26th April 2003, 20:33
Starlancer. Gaaf space spel, lekker scheepjes afknallen in een prachtige 3d omgeving.
Kolky
26th April 2003, 21:56
'k Heb net GTA 1, Multiplayer mode gespeeld...
Da's echt perfect.. alleen als je het vergelijkt met GTA 3, dan is GTA 1 echt kei traag.. zelfs mej een snelle pc..:S
Eddy de Eagle
28th April 2003, 12:08
Ik heb bij mij in Bels op kot een beetje trage pc staan. Dus ik moet het met warcraft 1 en 2 doen. Lekker old skool.
Bremmer
28th April 2003, 12:48
hattrick.......
online voetbal manager
www.hattrick.com
en het is kool......
Shandril
28th April 2003, 13:14
Een of ander spelletje van de Kinder ?berraschungs Eier, (suprise eieren (die van chocola)) Moet je een of andere cyberheks verslaan die met parfum sproeit, en van die parfum wordt een een lelijke versie van jezelf. Het is geen spelletje voor mijn leeftijdscatogorie, maar ik moest ff uitzoeken hoe het werkt voor me zussie (plz geloof me:| )
Shandril
Mr G. Bears
29th April 2003, 10:50
de denkbeeldige drums, en slimeball.tk
Shandril
29th April 2003, 10:51
ik speel een spelletje van @home, en ik ga straks eens kijken op slimeball.tk
Shandril
Bremmer
29th April 2003, 18:51
heb je Dynomite wel eens gespeeld op @home site? zeeer verslavend!best wel eent tijdje gespeeld
Diamond mine is ok wel ok.....
LoUNgeR
3rd May 2003, 00:53
kabouterrace (http://www.kabouterrace.com/)
Shandril
3rd May 2003, 01:02
Ik vind die big money ook een erg hoge verslavingsrate hebben. Vooral de versie waar je snel moet spelen.
Shandril
FirstBlood
3rd May 2003, 03:55
Ik speel Unreal Tournament InstaGib Capture The Flag \\o o// \o/ /o\ ^^
http://stuff.firstblood.ath.cx/images/smilies/Unreal_Tournament/Flag_Run.gif
http://stuff.firstblood.ath.cx/images/smilies/Unreal_Tournament/InstaGib.gif
Jammer dat [IMG] uitstaat ;/
Mr G. Bears
3rd May 2003, 10:03
ik speel gta 3, nou ja, danet dan anders zou ik hiero niet zitten
aekold
4th May 2003, 04:03
Ik speel nu Forum :D
Carnage
4th May 2003, 05:23
Kan je het een beetje winnen? :P
aekold
4th May 2003, 05:27
Nee, er staat iemand anders boven aan met posts, maar ik ben aan een inhaal race begonn en :D
Bremmer
4th May 2003, 12:31
Originally posted by Shandril
Ik vind die big money ook een erg hoge verslavingsrate hebben. Vooral de versie waar je snel moet spelen.
Shandril
jah maar big money vind ik een beetje "zoveel mogelijk drukken op alles wat je ziet" .....tenminste dat is mijn tactiek :P
Shandril
9th May 2003, 17:13
ja ok, maar dat maakt het voor mij verslavend...Het is niet te moeilijk :P
En net speelde ik Monkey Island, op verzoek van Elminster, maar ik zit vast in een kippe-emmer-ding. Hoe verder? :D
Shandril
Yavanna
12th May 2003, 13:47
Ik ben begonnen aan Neverwinter Nights, vet spelleke tot nu toe (Y)...
Okee ik heb de training nog nie eens afgerond maargoed, vet spelleke tot nu toe :D
Trouwens een slimme actie van Marianne: In de trainingsruimte voor rogues moest ik eerst met zo'n vrouwke praten over traps enzo maar ik, na al dat gepraat met al die poppekes had daar ff geen zin meer in en liep lekker door, recht in die trap die daar zat voor de training (?):S Goed bezig (?):S Maarjah.... :D volgende keer maar gewoon doen zoals het moet heheheh :D
Doodgegaan tijdens de training... *zucht* diep gezonken...
Grtzz!
Eddy de Eagle
12th May 2003, 14:29
Ik ben op dit moment bezig met:
colonisten van catan
diplomatie
magic ;) (al wordt dat wel minder)
heroes of might and magic IV (dank u kolky)
warcraft II (ja 3 draait niet op mijn computer, is nog uit het stenen tijdperk dus ja:| )
enne dat was het wel zo'n beetje
Bremmer
12th May 2003, 14:34
ik speel nu dus nog steeds: hattrick
een online real time voetbal manager game, mijn team speelt momenteel in de 7e divisie maar misschien gaan we dit seizoen promoveren, nog 9 wedstrijden te gaan dus zat kansen
diegene die geinteresseerd zijn:
www.hattrick.org
Nitro
12th May 2003, 23:29
ik was NWN een week gelede aan het spelen, maar door wat kleine frustratie ben ik nu weer aan iets ouds begonnen nl JA2 (Jagged Alliance 2) echt vet spel is dat, hopelijk komt er ooit nog een vervolg op
Kolky
12th May 2003, 23:55
Oke, ik heb vorige week GTA 3 uitgespeeld (eindelijk), het beste spel van het jaar overigens, dus ik heb wat extra's zitten downloaden:
Nieuwe Auto's:
- Ford Focus (jeroen zijn bak ;))
- Audi TT (me favo bak)
- VW Golf (me pa's bak)
- Batmobiel (euh... oke?)
Extra Land:
- Stuntbaan (check Screenshot)
- Autosnelweg (om het spel heen, met tankstation :P)
- Miss Liberty (het is in NY dus...)
- Vice City water (licht blauw als in Miami)
Andere Extra's:
- Helikopter (waarmee je WEL goed kunt vliegen)
- Multiplayer extratje (moeten we doen op LAN)
- Trainer (ja ik heb zonder uitgespeeld, alleen met Garage editor)
Ik ga ook OOIT nog eens zelf een stukje bouwen bij GTA3...
Met dit speel ik NU dus allemaal GTA 3!
Enne ik ben ook nog eens GTA Vice City aan het downloaden (nog meer fun :D)
Elminster
14th May 2003, 14:02
ik speel Super Smash Bros, Link (ik) tegen Kirby (hoogste niveau) allebei 99 levens :D:D:D
Het staat nu 77-44 levens over
aekold
14th May 2003, 14:44
Das een idee ja, moet ik ook maar eens een keertje doen. 99 levens.
Ook humor, geen tijd instellen, je komt er alleen niet uit.
Elminster
14th May 2003, 16:38
Ha Kirby down en nog 61 levens over!
Wie verbetert dat?!
(Leuk is dat je hier kunt zien dat ik er dus 11 keer in ben gesprongen, en Kirby 10 keer :))
aekold
14th May 2003, 19:42
11 keer maar?? Valt wel mee, vooral als je weet hoe vaak marcel er inspringt als hij Link (het character dan) is.
Mr G. Bears
14th May 2003, 20:03
erg grappig (R)
Elminster
15th May 2003, 10:46
Ja vind ik wel :)
BTW Kirby springt er zelf meestal in door een steen te worden, van het level af te glijden en dan keihard naar beneden te sodemieteren :D
aekold
15th May 2003, 11:44
Daar heb ik nooit last van, athans bijna nooit. Gewoon omdat je weer terug kan veranderen en dan weg kan vliegen.
Elminster
15th May 2003, 13:33
Tja maar je valt snel hoor als je steen bent, en soms blijft de PC erg lang steen
Ook leuk als je steen bent in de acid :) -> Zo lang mogelijk steen blijven, hopen dat de acid snel weg is :P
Vampirekiss87
21st May 2003, 23:17
Originally posted by Carnage
Street Fighter Alpha 2 middels CAPCOM Arcade simulator aka FinalBurn
Shinkuuuuhhhh-Ha-Do-Ken!
Street fighter (Y) , tekken op de gba is ook niet mis ;)
Shandril
22nd May 2003, 00:30
ik zou nu mooi never winternights kunnen spelen...Maar omdat ik een maand geleden bij Kolky iets besteld heb, vanwege mijn hart voor goede doelen, gaat dit nog niet....Je hebt zeker geen keurmerk voor goede doelen, Alex?
;)
Shandril
aekold
22nd May 2003, 17:35
Nee, alleen de bond van huisvrouwen, geloof dat jij daar ook lid van bent :D.
Elminster
22nd May 2003, 20:59
Ahem iemand zoekt hier ruzie / pak slaag :D
Kheb niets meer om te spelen, wie heeft er UT ofzo voor mij? Graag met een werkende editor...
aekold
23rd May 2003, 12:18
Moet je eens contact opnemen met david. Die heeft nog een cd voor je.
Kolky
23rd May 2003, 15:06
Anders ik wel tegen een redelijke prijs...:D
Ikke speel nou niks eigenlijk, gisteren GTA Vice City gespeeld.. da's wel cool!
Shandril
23rd May 2003, 15:31
Dan krijg je zoiets taco, bestellen, maar niet krijgen...gelukkig heb ik Alex ook nog niet betaald....:P
Shandril
Elminster
23rd May 2003, 18:21
er... proef ik hier enige irritatie?
Zargoth
6th June 2003, 00:18
Ik speel nu Nukezone en Utopia je kent ze vast we vage Online strategy games Op www.Nukezone.uk en op Games.Swirve.com/Utopia
LoUNgeR
6th June 2003, 00:50
ik heb net met mijn op een na grootste teen gespeeld....was echt leuk
Elminster
6th June 2003, 16:48
Dat is weer eens een interessant stuikje info Lounger!
Ik heb schaak gespeeld... en gewonnen van iemand die al 4 jaar schaakt op een club!! 3 nivo's of wat het ook waren, ik ken dat niet
En 3 keer verloren, maar da's een detail... mijn eindspel zuigt nogal sterk!
Shandril
6th June 2003, 17:17
Rollercoaster Tycoo met alle mogelijke uitbreidingssetjes (L)
Shandril
Zargoth
16th June 2003, 20:52
ik speel nu GTA: Vice city
Het rijden lukt nog niet echt als ik ergens ga dan sterfen er altijd wel wat mensjes maar, OK. het word al better.
aekold
17th June 2003, 00:48
Vice city is echt gaaf, maar idd. Rijden kan dodelijk zijn, vooral voor voetgangers (T).
Elminster
17th June 2003, 13:12
Is elke GTA niet vrij dodelijk voor voetgangers ;)?
Speel iemand hier Zeld64, Ocarina of Time?
Zargoth
17th June 2003, 20:34
Met moters rijden is COOL alleen als je pleurt krijg je schade en dat is niet zo cool.
Het is wel erg EVIL als je over de stoep gaat lopen en *knife* en nog eens *knife* gaat doen.
Mr G. Bears
17th June 2003, 20:39
ik speel ook vice city, zit nu op 40 % van et spel ongeveer
aekold
18th June 2003, 10:35
Originally posted by Zargoth
Met moters rijden is COOL alleen als je pleurt krijg je schade en dat is niet zo cool.
Het is wel erg EVIL als je over de stoep gaat lopen en *knife* en nog eens *knife* gaat doen.
Helemaal humor is rondlopen met je katana, je weet wel, samurai zwaard. Kun je ook lekker mee uithalen.
Zargoth
18th June 2003, 15:08
Ik ben nog niet zo ver dat ik een Katana kan kopen. Maar een politie knuppel werkt ook wel hoor.
EvilBunnyRabbit
18th June 2003, 15:09
Wolfenstein: Enemy Territory :D
aekold
19th June 2003, 10:11
Ik ben nog niet zo ver dat ik een Katana kan kopen. Maar een politie knuppel werkt ook wel hoor.
Die moet je niet kopen, die moet je vinden.
Mr G. Bears
19th June 2003, 10:27
precies, de katana kan je vinden in de garage van het huis naast Vercetti Estate als ik et goed heb
Zargoth
26th June 2003, 18:43
Die katana is weak vind ik want je hebt niet eens iemand er in 1 keer mee dood. De politie knuppel is echt veel te sterk gemaakt daar heb je iemand in 2 meppen dood. of de Chainsaw maar dan loop je soooooo sloooww!
Elminster
26th June 2003, 19:32
Eh de katana is zwak want het kost meer dan ??n mep, de knuppel is hard want dat kost twee meppen, ik mis hier iets. :S
Anyway iemand die nog andere spellen speelt nu?
Eddy de Eagle
2nd July 2003, 17:11
afkorting van neighbours from hell. Daar moet je je buurman het leven zuur maken en zo de kijkcijfers opkrikken. In het huis van je buurman hangen namelijk allemaal cameras
Nitro
2nd July 2003, 18:23
haha klinkt vet, op welk platform kun je dat spel spelen?
Eddy de Eagle
3rd July 2003, 11:05
je kunt er overal en nergens demos van downloaden. Gewoon even in een zoekmachine intikken!
Mr G. Bears
3rd July 2003, 12:49
Die katana is weak vind ik want je hebt niet eens iemand er in 1 keer mee dood. De politie knuppel is echt veel te sterk gemaakt daar heb je iemand in 2 meppen dood. of de Chainsaw maar dan loop je soooooo sloooww!
Katana als je der tenminste mee om kan gaan kan je echt wel iemand in 1 keer dood hebben en das bij de knuppel niet
daarom is de katana gewoon veel beter
Elminster
3rd July 2003, 16:15
Dit vond ik als eerste:
http://www.gamershell.com/download_2284.shtml
kijken wat het is...
Zargoth
7th July 2003, 13:10
Originally posted by Mr G. Bears
Katana als je der tenminste mee om kan gaan kan je echt wel iemand in 1 keer dood hebben en das bij de knuppel niet
daarom is de katana gewoon veel beter
Mmm ja met de "Forward Thurst" ja maar dan mot je wel eerst 2x slaan voordat je zo slaat of nie?
Mr G. Bears
7th July 2003, 13:18
kan ook gelijk iemand zijn hoofd er gelijk af slicen
Zargoth
7th July 2003, 13:23
kan ook gelijk iemand zijn hoofd er gelijk af slicen
Hoe, Hoe hoog mikken????
Mr G. Bears
18th August 2003, 09:29
ik speel nu
Street Fighter Alpha 3 op de mame, een hele goeie arcade emulator
Sengir Vampire
18th August 2003, 13:24
Originally posted by Elminster
Speel iemand hier Zeld64, Ocarina of Time?
Uitgespeeld .... m'n vriendin is alleen er beter in en dat is frustrerend.
Planetouched
19th August 2003, 15:26
ik speel nu met mijn leu....he bah wat een vieze thread is dit eigenlijk:) ik speel nu met mijn leuke vliegenmepper om die lastige vlieg die me al dagen irriteert neer te meppen.
aekold
27th August 2003, 12:22
Ik ben nu bezig met alien vs predator, echt vet spel.
Pyro
28th August 2003, 00:53
The Legend Of Zelda: A Link To The Past op de GBA. Net gekocht, misschien zorgt dat ervoor dat ik me er wel toe kan zetten hem uit te spelen...
Elminster
28th August 2003, 14:18
Als je je tot een spel moet zetten is het vast niet zo'n geweldig spel :S...
Planetouched
28th August 2003, 22:17
alien vs predator is echt kewl ja, moet ik ook nog es branden van iemand. Speel nu niet echt iets, btw zelda is op de GameCube echt vet, al wordt je er wel snel duizelig van na een halfuur....of dat kwam door et bier..
Mr G. Bears
28th August 2003, 22:21
Als je je tot een spel moet zetten is het vast niet zo'n geweldig spel :S...
er toe zetten om em UIT te spelen, niet om em uberhaupt te spelen.........kortom als je vast zit ergens en je kan maar nie verder, dat je dan niet et spel weglegt, maar door gaat tot et bittere eind, waar je na veel zwoegen en proberen toch nog de oplossing bij vind...........snap je :D
Kolky
29th August 2003, 00:36
Ik heb net het Nieuwste spel van Rockstar Games gespeeld!
Rockstar is de maker van GTA 3 en GTA Vice City en meer van zulk soort spellen, heb nu 'Midnight Club 2' van hun gespeeld, wel aardige graphics en leuke wagens, maar mis een beetje het GTA gevoel, van het even uitstappen en nieuwe wagen pakken. Voor de rest errug leuke missie's. Makkelijk te doen denk ik zo!
FirstBlood
29th August 2003, 01:56
En ik zit beetje Star Wars Jedi Knight Jedi Academy te spelen :)
Elminster
29th August 2003, 14:45
er toe zetten om em UIT te spelen, niet om em uberhaupt te spelen.........kortom als je vast zit ergens en je kan maar nie verder, dat je dan niet et spel weglegt, maar door gaat tot et bittere eind, waar je na veel zwoegen en proberen toch nog de oplossing bij vind...........snap je :D
Wie speelt het spel nou? Beer oder Pyro? Of beiden?
Nitro
3rd September 2003, 14:42
Ik speel nu een spel wat ik gister bij de V&D heb gekocht voor 5 euro. Het heet Rival Realms en is een strategy game. Het lijkt het meeste op Warcraft, het is er een soort voorloper van. Het spel komt uit 1998. Wel een grappig spelleke
Conjurer
19th September 2003, 13:26
Spyro : Enter the dragonfly (PS2) zit ik nu te spelen. Egt humor!
Kolky
19th September 2003, 19:42
Originally posted by Nitro
Ik speel nu een spel wat ik gister bij de V&D heb gekocht voor 5 euro. Het heet Rival Realms en is een strategy game. Het lijkt het meeste op Warcraft, het is er een soort voorloper van. Het spel komt uit 1998. Wel een grappig spelleke
DE warcraft (oftewel de eerste versie) stamt geloof ik uit 1994/1996 dus dit spel is gebaseerd op Warcraft!
Ikke speel/speelde daarstrax Bejeweled:
Nitro
19th September 2003, 19:50
Originally posted by Kolky
DE warcraft (oftewel de eerste versie) stamt geloof ik uit 1994/1996 dus dit spel is gebaseerd op Warcraft!
ja ik zeg het verkeerd warcraft 3, maar ja er zullen vast wel meer spellen zijn die dat hebben
FirstBlood
20th September 2003, 00:37
Ikke speel/speelde daarstrax Bejeweled:
Vind mijn gemiddelde toch wel ownaasj :)
Planetouched
20th September 2003, 02:57
@ Kolky, hehe je hebt wel een belachelijk laag gemiddelde..nouja met 71 potjes is het niet gek dat je bovenaan staat)
Kolky
21st September 2003, 14:08
Originally posted by Planetouched
@ Kolky, hehe je hebt wel een belachelijk laag gemiddelde..nouja met 71 potjes is het niet gek dat je bovenaan staat)
hehe idd :& Maar ik heb veel pech gehad hoor..
bij een score van net over de 1000 gaf tie meestal al : 'geen zetten meer mogelijk' tjah dan kom je snel aan veel potjes :P
Mr G. Bears
14th December 2003, 14:27
trots dat het spel op mijn pc ook werkt, ondanks de GeForce 4 MX: ik speel nu Prince of Persia: Sands Of Time, en het is echt supervet!
Kolky
14th December 2003, 15:57
trots dat het spel op mijn pc ook werkt, ondanks de GeForce 4 MX: ik speel nu Prince of Persia: Sands Of Time, en het is echt supervet!
Nice Nice... ik ben d'r ook al flink mee bezig geweest, kom alleen niet verder :( Ben al wel op 27%...:D
Mr G. Bears
14th December 2003, 20:30
Nice Nice... ik ben d'r ook al flink mee bezig geweest, kom alleen niet verder :( Ben al wel op 27%...:D
waar zit je vast dan?
Kolky
14th December 2003, 22:08
waar zit je vast dan?
Een gevecht, waar ik de eindbaas nie kan uitschakelen :(
Want hij krijgt continu nieuwe mannekes, die ik maar niet kan stoppen, kzie nergens een balk met health ofzo... :(
Dis minder... naja een keertje google'n voor tips, en ik kom wel verder. Had ik laatst ff geen zin in, dus was ik maar begonnen met Tony Hawk Pro Skater 4 :D
Daarmee ben ik nu errug ver, moet alleen nog wat geld om laatste level te kunnen spelen, en ik zit op 100%. Dus dat wordt geld zoeken...
Mr G. Bears
14th December 2003, 23:47
als het in die kamer in dat paleis, waar je ook voor het eerst de gemuteerde wachters tegenkomt is, en je aankomt en die vrouw zit al te schieten , dan is mijn taktiek:
eerst toch alle andere mennekes verslaan, op een gegeven moment houden ze echt op met komen, je moet gewoon overzicht houden, en om je health op peil te houden, gewoon af en toe je zwaar intrekken en dan door de fontijn rollen zodat je ze te snel af bent, en dan kan je steeds je health aanvullen, als je dan uiteindelijk alleen nog de big boss moet verslaan, moet je steeds over em heen springen en dan meppen, en dat de hele tijd, om een gegeven moment zal ie dan dood gaan.
Is het verder in et spel, dan ben ik er dus nog niet........maar et lijkt me sterk dat dit het is, want dat kan toch niet al 27 % zijn van het spel, dan ist wel erg kort :(
Mr G. Bears
17th December 2003, 21:48
ik ben nu trouwens op 33 % en heb nog geen 2e baas gezien hoor, dus kweet niet waar jij zoekt )
Het spel wordt trouwens echt met de dag vetter :D
Planetouched
17th December 2003, 23:13
halo online, nice..:)
Mr G. Bears
19th December 2003, 20:29
nog steeds Prince of Persia, ben nu op 55 % ongeveer, en nu isset heel erg frustrerend, maar goed, er is geen uitdaging te groot voor onze prins he (C)
Elminster
20th December 2003, 12:47
Ben benieuwd hoe je aan die percentages komt (?)?
Kolky
20th December 2003, 22:21
Ben benieuwd hoe je aan die percentages komt (?)?
Handig van de makers van het spel, staat bij de save games :) Evenals bij THPS4 en LOTR ROTK, die ik dus met z'n allen door mekaar gehaald heb. LOTR had ik 27% en PoP had ik 22% en THPS4 heb ik 88 % dus.... en nu klopt het welles :D
Yavanna
21st December 2003, 17:44
Prince Of Persia ziet er echt vet uit :D wowie...
Gelukkig krijg ik em van mc :)
Mr G. Bears
30th December 2003, 11:35
jeuj, eergisteren Prince Of Persia uitgespeeld................maar nu ben ik ten einde raad )
Moet een nieuwe uitdaging vinden...........ik speel nu dus niks, en it's really bugging me
Kolky
30th December 2003, 12:56
Jah ikke van de vakantie...
NFS Underground uitgespeeld... NICE NICE (Y) (naja met hulp van me neefje..)
enne ben nu bezig met NWN Hordes of Underdark :D Net 3 Bone dragons geslayed. Nu moet ik een war voeren tegen de drow... en ik heb er zin in )
Elminster
30th December 2003, 17:51
Begin lekker in NWN te raken en bevalt prima. Zullen we er eens een thread over openen, over wat tips enzo, wat een paar quest zijn niet voltooid volgens mn journal maar ik heb geen idee wat ik nog kan doen, a.j.b.w.i.b.
Kolky
30th December 2003, 18:21
Is al een thread voor: http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/showthread.php?postid=35798#post35798
Carnage
30th December 2003, 20:16
jeuj, eergisteren Prince Of Persia uitgespeeld................maar nu ben ik ten einde raad )
Moet een nieuwe uitdaging vinden...........ik speel nu dus niks, en it's really bugging me
Wat dacht je van Star Wars - Knights o/t Old Republic?? Slechts 4 CDs :P
Mr G. Bears
30th December 2003, 20:36
uit de passie waarmee jij mij dit spel probeert te verkopen maak ik op dat die 4 cd's natuurlijk gratis aan mij overhandigd kunnen worden )
Elminster
30th December 2003, 21:24
Is al een thread voor: http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/showthread.php?postid=35798#post35798
Excusez-moi, je retrait a cette trčte tout de suit...(L)
aekold
1st January 2004, 15:23
Ik speel nu LOTR ROTK, super vet, maar uitermate frustrerend als je niet verder komt.
Sengir Vampire
1st January 2004, 20:49
NFS Underground
Heerlijk om online te doen en je klasgenoten te vernederen :P
Insane Alien
2nd January 2004, 14:13
Atomic bomberman!!!!!!!!!!!!!!! Enorm lache op LAN's en helaas erg slecht te spelen via inet...daar zitten echt nog veel bugs in enzo das echt jammer.
(A)
FirstBlood
2nd January 2004, 16:02
Originally posted by Insane Alien
Atomic bomberman!!!!!!!!!!!!!!! Enorm lache op LAN's en helaas erg slecht te spelen via inet...daar zitten echt nog veel bugs in enzo das echt jammer.
(A)
Atomic Bomberman over internet tja kan eigenlijk niet eens :P
Is IPX, had dus met Snipie een IPX tunnel over TCP en helaas is dat niet snel genoeg, vandaar mega lag :) door elkaars bommen lopen etc.
Elminster
2nd January 2004, 18:06
Ej waar haal je die, eens op de LAN van TU/e proberen! Bomberman ruleert namelijk :)
Mr G. Bears
2nd January 2004, 18:09
Bomberman op de Zsnes: 3 op het toetsenbord, 1 op de gamepad , EN GAAN!!! (C)
Kolky
2nd January 2004, 19:21
Originally posted by Insane Alien
(A)
Jah dat van die bugs, das jammer.. maar het spel is ook al best oud, denk niet dat ze nog es gaan update'n of nieuwe versie uitbrengen :(
FirstBlood
2nd January 2004, 19:21
Ej waar haal je die, eens op de LAN van TU/e proberen! Bomberman ruleert namelijk :)
Daar moet ie toch wel ergens op netwerk rondzwerven :)
Het word op TU/e heel veel gespeeld, iig afgelopen 3 jaar :)
Mijn versie komt ook van TU/e van iemand :)
FirstBlood
2nd January 2004, 19:23
Bomberman op de Zsnes: 3 op het toetsenbord, 1 op de gamepad , EN GAAN!!! (C)
Hehe, is die zelvde als Atomic Bomberman?
Atomic Bomerman kan je op lan trouwens met 2 per pc en met 5 pc's dus 10 man :)
Sengir Vampire
2nd January 2004, 20:05
Originally posted by FirstBlood
Atomic Bomberman over internet tja kan eigenlijk niet eens :P
Is IPX, had dus met Snipie een IPX tunnel over TCP en helaas is dat niet snel genoeg, vandaar mega lag :) door elkaars bommen lopen etc.
Is gewoon een IPX/SPX protocol installeren niet genoeg dan ??? Dat doe ik ook altijd voor Starcraft op de LAN en dat werkt ideaal ... :D
Carnage
2nd January 2004, 20:30
Op LAN wel, maar internet is TCP/IP dussssss :-).
FirstBlood
3rd January 2004, 00:32
Precies en daarom moet je dus IPX tunnelen over TCP/IP heen, wat dus niet net zo snel als native is )
En daar komt nog bij het spel nooit op ping gemaakt is dus dat er dan echt werkelijk niks meer van klopt helaas <
Zou leuk zijn ze eens keer daar een vernieuwde versie van uitbrengen, en dan niet die 3D versie die bestaat maar gewoon precies net als die oude leuk 2D :P
Elminster
3rd January 2004, 17:41
Originally posted by FirstBlood
Precies en daarom moet je dus IPX tunnelen over TCP/IP heen, wat dus niet net zo snel als native is )
En daar komt nog bij het spel nooit op ping gemaakt is dus dat er dan echt werkelijk niks meer van klopt helaas <
Zou leuk zijn ze eens keer daar een vernieuwde versie van uitbrengen, en dan niet die 3D versie die bestaat maar gewoon precies net als die oude leuk 2D :P
Mee eens, ik vind bomberman 64 al niet tof meer... die van de ZSNES is gewoon de vetste :)
Kolky
3rd January 2004, 20:25
Mee eens, ik vind bomberman 64 al niet tof meer... die van de ZSNES is gewoon de vetste :)
Dan heb je zeker nog nooit Atomic Bomberman gedaan?.. :D
Kun je je eigen levels bouwen, online spelen met max 10 man...
Elminster
4th January 2004, 18:03
Klopt, ik kende het niet... zal het eens downen...
Mr G. Bears
4th January 2004, 20:18
Zsnes blijft echt de leukste, met die japanse stemmetjes erbij _O_
Ik speel nu......euhm: Tunnelsnake
lijkt heel veel op dat helikopterspelleke........wel grappig.........maar deze versie is beter uitgewerkt.
Nitro
5th January 2004, 01:58
Zsnes blijft echt de leukste, met die japanse stemmetjes erbij _O_
Ik speel nu......euhm: Tunnelsnake
lijkt heel veel op dat helikopterspelleke........wel grappig.........maar deze versie is beter uitgewerkt.
hmm ga hartenjagen spelen ofzo (R)
Yavanna
5th January 2004, 14:50
Originally posted by Nitro
hmm ga hartenjagen spelen ofzo (R) Ja, of mijnenveger, FreeCell, Patience... jouw doorsnee dag op de pc :P)
Planetouched
5th January 2004, 16:14
NFS - Underground
nice, een mooi look en strakke auto's die je zelf kunt samenstellen ook nog eens lekker hard kunnen
mijne rijd nu 305 km/uur zonder boost, met iets van 350 schat ik.
en ook nog
LoTR - Return of the king, al zit ik daar echt compleet vast bij alle drie de reizen na ongeveer 2 missions. Het wordt gewoon zo freaking moeilijk.
Kolky
5th January 2004, 17:31
Originally posted by Planetouched
LoTR - Return of the king, al zit ik daar echt compleet vast bij alle drie de reizen na ongeveer 2 missions. Het wordt gewoon zo freaking moeilijk.
Hehe dat heb ik nu ook, alleen met die missie van Gandalf op de stadsmuren red ik het telkens net niet... kweet gewoon dat ik er bijna ben... maar telkens net niet :@
Mr G. Bears
14th November 2004, 20:01
Om deze thread maar eens uit de bekende sloot te halen: Ik speel nu Beyond Good & Evil op de gamecube en het speelt echt heel lekker. Helaas is het volledig Nederlands gesproken :S Ach, Ik heb nu wel Howard Komproe :D......Tis een beetje van alles wat. Zo moet je een hovercraft besturen om van A naar B te kunnen, je moet met een partner samenwerken, je moet wat knokken. Niet al te ingewikkeld, veel variatie enz. Het is een leuke mix van gameplayelementen. De graphics zijn niet heel geweldig, maar dat stoort me niet zo eigenlijk. Al met al een heel aardig spelletje.
Oh ja, en Super Monkey Ball is frustrerend.......30 levels, bij level 9 heb ik al mijn continues al gebruikt :$
Kolky
14th November 2004, 21:37
Hehe :) Good idea (Y)
Ikke vorige week eerst een oude koe uit de sloot gehaald, GTA2, mja dat had ik na een dag weer uitgespeeld. Toen 3 dagen achtermekaar World of Warcraft gespeeld. Toen was me pc kapot, dus heb ik op de laptop Yetisports Deluxe gespeeld. Daarnet, door een 2e voeding op mijn pc aan te sluiten deed ie het weer, Need for Speed Underground 2 zitten spelen.
Yavanna
14th November 2004, 21:56
Vandaag Fable op de X-Box gespeeld, ook een vet spel :D (vond ik dan ;))
Carnage
14th November 2004, 22:56
Om maar eens bij oude koeien te blijven - ik ontdekte dat ik nog Diablo I + Hellfire expansion op m'n Harddisk had zwerven...driemaal raden wat ik af en toe tussendoor speel nu :)
Mr G. Bears
14th November 2004, 23:03
Om maar eens bij oude koeien te blijven - ik ontdekte dat ik nog Diablo I + Hellfire expansion op m'n Harddisk had zwerven...driemaal raden wat ik af en toe tussendoor speel nu :)
1. Patience
2. Putt Putt Goes to the Moon
3. Leisure Suit Larry 1
Yavanna
14th November 2004, 23:11
Commander Keen?? ;)
Mr G. Bears
14th November 2004, 23:47
Dangerous Dave!!!!!1
Yavanna
14th November 2004, 23:50
ik speel nu gitaar :D:D
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.