View Full Version : Intruding elfjes
Elminster
18th April 2003, 20:20
Help me mrG, hoe krijg ik m'n vage Intruding Elfjes deck onder controle zodat-e van meer mensen wint dan alleen Endran of kolky (allebei slechts soms)??
Tis met Intruder Alarm, zooi Elfjes (Wirewood Channeler), Treasure Trove, Call of the Wild, Islands met briefje 'Cradle' erin, en wat forests....
Kolky
18th April 2003, 20:43
Originally posted by Elminster
Help me mrG, hoe krijg ik m'n vage Intruding Elfjes deck onder controle zodat-e van meer mensen wint dan alleen Endran of kolky (allebei slechts soms)??
Tis met Intruder Alarm, zooi Elfjes (Wirewood Channeler), Treasure Trove, Call of the Wild, Islands met briefje 'Cradel' erin, en wat forests....
3 Dingen die ik je wil zeggen:
1. Mr.G.Bears runt dit forum al een tijdje niet meer, vooral Mister Carnage helpt mensen met hun decks.
2. Ikke pakte geen Lavaborn Muse dat potje.. dus easy win voor jouw..:P nee ik zelf vind het geen slecht deck, maar het komt te langzaam op gang.
3. Je moet er iets tegen de creatures van je opponent d'r in douwen, want het wint alleen als al JOUW creatures het overleven, dus zorg voor een soort van removal, aangezien je blauw speelt is Bouncing wel een goeie. Ook zou ik er toch een paar islands in doen, want je elfjes geven ook wel blauwe mana, maar niet direct en niet gratis..:S
Carnage
19th April 2003, 01:59
Hee Elminster-maat, post ff een decklist?
aekold
19th April 2003, 11:27
Originally posted by Elminster
Islands met briefje 'Cradel' erin, en wat forests....
Het is CRADLE!!!
Elminster
19th April 2003, 14:13
Ik zet mn deck wel ff eerst op Nedermagic
Kolky
22nd April 2003, 17:45
Je kunt hem ook als extra bij ons op de site zetten...
Dan gebeurt daar ook nog eens wat..:S
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.