View Full Version : Is Carnage gothic?
Laevid
17th April 2003, 22:52
Het gerucht ging al langer maar nu zijn de eerste bewijzen toch echt binnen aan het komen:
Carnage is GOTHIC!!!!!
Ja je leest het goed, in het weekend gaat hij door het leven als iemand die meer into trance is e.d., maar dat is slechts een dekmantel om meer meiden te trekken, want wie valt er nou op een kerel die heel veel weg heeft van Marilyn Manson...
De eerste bewijzen beginnen binnen te lopen zo wist hij bijvoorbeeld dat de tekst:
"If I go crazy then will you still call me Superman? If I'm alive and well, will you be there holding my hand?" uit het nummer Kryptonite van 3 Doors Down kwam...
als dat even geen groot bewijs is, dan weet ik het ook niet meer....
Ik hoop dat de mensen hier nier te geschokt door zijn en dat anderen ook bewijzen aan kunnen dragen om dit mysterie op te lossen...alvast bedankt voor de medewerking.....
Nitro
17th April 2003, 23:45
huh? wie is Carnage nou weer?(?)
Laevid
17th April 2003, 23:55
wat dacht je van bekkah aka j.d.b. aka "die originasator van de magic-toernooien"
Nitro
17th April 2003, 23:59
ja weet ik ook wel, was ;) :P
Laevid
18th April 2003, 00:23
ooooooowwwwww zooooooo :D ik schrok al......
nee maar nitro kom op vertel es wat weet jij er bijvoorbeeld van :D volgens mij best veel namelijk.....
Conjurer
18th April 2003, 00:48
I am deeply shoked om dit te horen, maar het zal wel waar moeten zijn gezien de feiten
Insane Alien
18th April 2003, 00:59
Hij heb de nieuwe cd van placebo, sleeping with ghosts, in zijn auto liggen. Hoe komt ie daar nou aan ;)
Carnage
18th April 2003, 01:06
....*slik*.....
I deny everything?? :D
Insane Alien
18th April 2003, 01:11
Heb ook uit betrouwbare bron (hemzelf maar of da da betrouwbaar is weet ik nie zo) dat hij OK Computer van Radiohead ergens heeft liggen...
to be continued
Conjurer
18th April 2003, 01:20
Hmmmmmmmmmm ontken het maar niet langer. Wees eerlijk als de pit nu niet dicht was geweest een zaterdag was je er geweest niet waar?????????????
Bremmer
18th April 2003, 01:42
schokkend nieuws:
uit betrouwbare bronnen is ook vernomen dat er helemaal geen vrijkaartjes voor de film van Georgina waren!!!
Hij is samen met erwin naar een gothic concert weekend-achtig-iets gegaan, eerst een kart tournooi met andere gothic fans en daarna een heel weekend lang gothic muziek!!
En bovendien is op slinkse wijze door professionele gothic ster imitators de handtekening van georgina nagemaakt........
hmmmm......8)
aekold
18th April 2003, 11:55
Ik moet toegeven, mocht dit echt waar zijn, dan stijgt hij ontzettend in achting. Althans bij mij dan. Mss kunnen we hem overtuigen om mee te gaan naar fields of rock ofzo :D
Insane Alien
18th April 2003, 12:41
Mensen en andere wezens,
ik heb het meest schokkende nieuws denk wat tot nu toe gepost is:
Hij is greetig ingegaan op mijn verzoek om make-up te lenen...
Er is nu echt geen andere verklaring meer mogelijk denk ik, goede topic lv!!!! Zo kom je nog eens wat te weten van je medemens...
Ideetje voor de volgende tpoic is mss, is lv homo?? of kan hij gewoon zo goed het nadoen kwa dansen??
greetz
(A)
Laevid
18th April 2003, 18:00
Originally posted by Insane Alien
Ideetje voor de volgende tpoic is mss, is lv homo?? of kan hij gewoon zo goed het nadoen kwa dansen??
whahaha...ik kan gewoon zo sexy dansen dast :D
maar we helpen carnage echt heel goed denk...kan tie volgende week eindelijk es in z'n dagelijkse outfit de hele avond in the pitt rondhangen, zonder dat tie zich er nog voor hoeft te schamen ;)
Carnage
18th April 2003, 19:06
Beste medemensen en andere Aliens ;)
Ik ga alleen die make-up lenen....misschien ga ik er wel mee stoepkrijten ofzo :D
Enneh nee LV ik kom niet met mijn spiegelbloes naar de Pitt :D
Laevid
19th April 2003, 16:10
Originally posted by Carnage
Enneh nee LV ik kom niet met mijn spiegelbloes naar de Pitt :D
Nee, maar wel in je gothic-pakske ;)
Nitro
22nd April 2003, 17:41
en dan is hij helemaal onherkenbaar. Misschien is hij wel Simon:D
Conjurer
22nd April 2003, 19:33
hij zit nog in de ontkennings fase
Laevid
22nd April 2003, 23:22
Originally posted by Nitro
en dan is hij helemaal onherkenbaar. Misschien is hij wel Simon:D
NEEEEEEE :D
maar dit weekend heb ik carnage nog herkent in z'n witte outfit in chagall....maar deze zaterdag is de pitt weer open...dus nou'st moment van de waarheid....:D
Conjurer
22nd April 2003, 23:24
We zullen het wel zien ja, meer kunne we niet doen dan afw88
aekold
22nd April 2003, 23:48
Originally posted by Conjurer
hij zit nog in de ontkennings fase
Wie LV, omdat hij homo is of Carnage die beweerd geen gothic te zijn, terwijl alle bewijzen tegen hem in wijzen :D
Carnage
23rd April 2003, 00:55
Ik heb een verjaardag a.s. zaterdag....en part of that pary is a trip to Highstreet.....
Heb ik even pech....:|
Insane Alien
23rd April 2003, 02:52
Hey hey,
hebben we eogenlijk nog wel meer bewijzen nodig?? Eigenlijk niet toch? Maar vooruit dan maar, heb in zijn muzieklijst van zijn pc'tje zitten snuffelen en verschillende interessante dingen aangetroffen. Wat ik me allemaal nog herinner, we hebben een Offspring gezien, Linkin Park, Red Hotjes, Evanescence(of hoe je da ook mag schrijven) en nog vele andere bands.
Hij had waarschijnlijk te weinig tijd om te wissen :P
En als echte die-hard pittfanaat stelde die zelf voor om dan maar vrijdag uit te gaan i.p.v. zaterdag (met da feest). Maarja wie gelooft er nou dat hij wordt uitgenodigt op een feest, (wie spelener in de 031 of speelt er ergens anders een death metal band???????)
greetz,
(A)
Mr G. Bears
23rd April 2003, 08:46
haha, ja dat zit er dik in ja, of anders gaat ie wel naar een of andere underground metal meeting, met allemaal andere metalheads, helemaal opgemaakt enzo, er is geen ontkennen meer aan Carnage, geef et maar toe
Carnage
23rd April 2003, 11:31
Insane (A) is bezig met een diepgaand onderzoek volgens mij :P
Enneh nog iets jongens: ik vind dog eat dog ook wel goed (hehe "no fronts, no tricks, no.....")
Nitro
23rd April 2003, 12:43
o jee Dog Eat Dog ook al, ja een metal band met rap invloeden, maar ja blijft metal ej.
en Carnage zegt Metallica je iets?
Carnage
23rd April 2003, 14:19
en Carnage zegt Metallica je iets?
Zekers....goede nummers vind ik:
- Until it sleeps
- Nothing Else Matters (ofcourse)
- Let your son go
- Dat nummer waarin dat omaatje staat te neurien en die clip waarop ze staan te zingen op zo'n platform dat draait....
Nitro
23rd April 2003, 15:16
alleen de hardcore metalfans kennen Metallica, dus geef maar toe. en bovendien die nummers wie je geeft, dat zijn nou net de 4 hardste dus
Conjurer
23rd April 2003, 20:08
Hij kan er gewoon niet meer omheen maar toch blijft ie volhouden dat ie niet gothic is........................................SHAME !!!!
Kolky
25th April 2003, 09:56
Behalve Gothic is onze Carnage ook nog eens leraar. Dit bewees hij gisterenavond in de La Vie. Waar het eindexamen feest werd gehouden van het Gertrudis College.
Shandril
25th April 2003, 16:30
hij is nog meer behalve leraar, maar dat durf ik nu niet te zeggen :P. Kreeg ik gisteren al een kwaaie blik over....
Shandril
ik vertel het nog wel een keer alsie wijd weg is, op vakantie ofzo ;)
Conjurer
25th April 2003, 19:49
Aja ok, ben benieuwd
Mr G. Bears
25th April 2003, 21:57
ik denk dat et bij benieuwdheid blijft, et zal wel niet geopenbaard worden aan de massas
LoUNgeR
25th April 2003, 22:44
Tijd voor Baantjer en zijn maatje Rex om op onderzoek te gaan
Shandril
25th April 2003, 22:55
LoUnGeR, ik denk dat jij twee series door mekaar gooit...:S (C)
Mare je doet maar, ik wacht met spanning op die coole herdershond, en zijn knappe baasje :& (en daar bedoel ik niet de Cock(met c-o-c-k) mee)
Shandril
Carnage
26th April 2003, 03:12
Originally posted by Shandril
hij is nog meer behalve leraar, maar dat durf ik nu niet te zeggen :P. Kreeg ik gisteren al een kwaaie blik over....
Shandril
ik vertel het nog wel een keer alsie wijd weg is, op vakantie ofzo ;)
Hmmm....what can that be? Ik kan het me niet herinneren (en nee, ik was niet zat :P)
Shandril
26th April 2003, 12:42
Wij vonden Carnage een beetje vaag; dus hebben we het volgende bedacht: (we hopen we datie het geintje er van kan in zien :&
We gaan er proberen voor te zorgen datie in de nieuwe van Dale komt.
Hier is onze in zending:
Jeroen de Bekker: ( Zie ook: Bekkah, Carnage, JDB) ( m ) ( ev ) ( - s ) : een bepaald type persoon dat vaak te vinden is in het trefpunt, regelmatig de dakota of andere cafe's onveilig maakt. Volgens eigen zeggen af en toe te bezichtigen in een spiegelblouse. Zijn woordgebruik kan als aanstekend gezien worden. Maar met een positieve boventoon, hij is bovenalles een toffe gast
Shandril & Bear
Carnage
26th April 2003, 21:58
Is er ook nog een meervoudsvorm of niet?
Shandril
27th April 2003, 10:41
een meervoudsvorm? Alsjeblieft niet zeg :P
daar moeten we het nog ff over hebben eej Bear?
Shandril
Mr G. Bears
27th April 2003, 11:36
hmm ik denk et ook, dit vraagt om overleg, kom Shandril, we gaan rond de tafel zitten :D
Conjurer
27th April 2003, 19:17
Meervoud NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dat is echt niet goed voor de volksgezondheid als die zou bestaan :D
aekold
27th April 2003, 23:36
Zekers....goede nummers vind ik:
- Until it sleeps
- Nothing Else Matters (ofcourse)
- Let your son go
- Dat nummer waarin dat omaatje staat te neurien en die clip waarop ze staan te zingen op zo'n platform dat draait....
Until it sleeps is fantastisch. Nothing else mattersheb ik iets jte vaak gehoord, maar blijft een goed nummer.
Let your son go bestaat niet, dat nummer heet Mama Said, maar idd, ook lekker nummer.
Dat nummer met dat oude vrouwtje heet The Memory Remains.
Maar idd, weer onweerlegbare bewijzen dar Jeroen gothic is.
Vandaag tijdens het tournooi ook weer, zijn stitch together clothes waren indruwekkend.
Carnage
28th April 2003, 00:17
Het ergste is dat ene Insane Alien nu met het idee rondloopt om met een electronisch niet-apparaat dat werk eens in de realiteit uit te voeren.....helllupp!!!
Planetouched
28th April 2003, 00:23
:D, eigenlijk wel erg kewl idee. sort mode verschijnsel onder de un-dead
Insane Alien
28th April 2003, 00:35
Electronisch??? Da ga veelste snel hoor, met de hand en dan maar rammen totdat ie er goed inzit....
Leuk idee toch?
Je kunt natuurlijk ook een mooi borduurpatroonnemen, heb je je t-shirt nie meer nodig van trefpunt, handig als het warm is toch??
(T) (T) (T)
greetz
(A)
Shandril
28th April 2003, 00:44
ik volg jullie niet meer, wie is insane alien anyway...
Shantje
Insane Alien
28th April 2003, 01:32
that's a really good question.....
(A)
Mr G. Bears
28th April 2003, 09:54
it's an alien gone insane, makkelijk toch :d
i believe her real name is Carolien, maar als ik het fout heb, dan moet je er me nie op aankijken he (T)
Shandril
28th April 2003, 10:27
Aah carolien, leuk :)
Ik wist niet dat jij dr ook was, gezelli
Shantje
Mr G. Bears
28th April 2003, 10:34
zo zie je maar, et gaat hard et leven, voor je het weet heeft carolien zich ook al aangemeld op et forum
Insane Alien
28th April 2003, 12:26
it's me jah,
heb me al 16 maart aangemeld hoor, maar ben pas later een klien beetje actief geworden op dt forum...
greetz
(A)
p.s. thanks bear for your good discription of me :)
aekold
28th April 2003, 12:58
Het is iig wel een stuk gezelliger op het forum :D, volgens mij is Carnage het daar ook mee eens.
Insane Alien
28th April 2003, 13:02
bedankt.....!!!!
greetz,
(A)
Shandril
28th April 2003, 13:06
tis inderdaad gezellig, jammer dat ik een tijd off forum was. Maar ik ben weer terug :D:D:D
Shantje
Carnage
28th April 2003, 13:34
Alleen ben ik nu het 'lijdend voorwerp' geloof ik...
Shandril
28th April 2003, 14:29
Ach ja zoiets blijf je toch altijd wel houde eej :P
Shantje
Mr G. Bears
28th April 2003, 14:37
et is wel te merken dat shantje of hoe ze nu weer genoemd wil worden terug is, je post echt wel heel veel :D
niet dat ik et erg vind hoor maar goed
Nitro
28th April 2003, 14:45
hmm ja je weet hoe ik over die dingen denk ej, maar toch is het leuk dat je weer terug bent
Shandril
28th April 2003, 15:01
Ik probeer Elminster in te halen, maar dat duurt nog wel ff. En ik vermaak me eigen wel.
En je mag me van alles noemen behalve claud, da vink niks
Shandril
Mr G. Bears
28th April 2003, 16:06
dit bied mogelijkheden, als je bekijkt hoeveel woorden er zijn anders dan claud, dan kun je haar veel noemen hoor :D:D:D:D:D
Shandril
28th April 2003, 16:34
ff tellen:
Shandril, Shantje, Schotje, Shotje, Scotje, Clau, Wolkje (variant op claud van pieter) En nog Shandril met dubbel L (bremmers versie ;))
Het gaat lekker....
Shandril
*edit: Schortje, schatje*
*edit: van de duitsertjes (zusjes) Schrotje (oftewel: iets met schroot)*
*edit: engel*
Mr G. Bears
28th April 2003, 16:59
je vergeet Schortje
Carnage
28th April 2003, 18:06
...Schatje :& :)
Shandril
28th April 2003, 18:15
schortje? waar komt die vandaan?
schatje? ja ok dan :P
Shandril
ik edit wel
Mr G. Bears
28th April 2003, 18:18
schortje komt van taco
pieter komt nu met een toevoeging : uitschot
en jeroen : slijmbal :P en das geen bijnaam, khad et tegen jeroen zelf ;)
Shandril
28th April 2003, 18:25
uitschot is toch van Taco?
maar dan nog hoe komen jullie op schortje?
Shandril
Mr G. Bears
28th April 2003, 18:30
kweet nie, je werkt in een grandcafe, wie weet moet je dan wel es een schort aan ofzo, kweet niet
ik vind em iig wel goed :D
Shandril
29th April 2003, 10:59
Ik vind dit wel een mooie thread voor de 14.000ste post.
:D
kwam schortje niet van hier thuis dat ik een schort om had, of heb ik het niet een keer perongelijk zelf gezegd? :&
Anywayz dit is niet mijn thread, deze is helemaal toegewijd aan Carnage dus....
Shandril
Mr G. Bears
29th April 2003, 11:06
congrats :D
ja, carnage, nou, hij is gothic, what more to tell?
Shandril
29th April 2003, 11:32
Hij zag inderdaad wat bleek van de week (he rijmt :D)
Shantje
Mr G. Bears
29th April 2003, 11:37
ik voel hier steeds sterkere hokjes ontstaan :D
ach ja, boeit niet verder hoor.......
ja idd, en zijn ogen, leken zo zwart opeens :D
Shandril
29th April 2003, 12:33
hm ik denk dat je dan verkeerd heb gekeken Bear.
En dat van de hokjes, ja kan iemand toch niet in een hokje stoppen omdat niemand (van ons dan) echt gothic of trance-liefhebben of Gabber (mark) is.
Shandril
Mr G. Bears
29th April 2003, 12:36
je kan niemand in een hokje stoppen, omdat hokjes meestal 1 cm bij 1 cm zijn, en de meeste van de groep, zeg maar gewoon alle, toch iets je groter en breeier zijn :D
Shandril
29th April 2003, 12:40
Bijdehand.
Maar ik vind ook dat je niemand in een hokje mag stoppen. Al wordt het toch wel gedaan (ook door mij). En dat gaat niet over de soort muziek waar je van houd, of in wie je geloofd, maar om je gedrag. Bij mij dan.
Shandril
Mr G. Bears
29th April 2003, 12:58
ja dat is zo, iedereen zegt wel dat ie tegen hokjes is, maar zoals dat met de meeste dingen is, waarvan veel mensen fel tegen zijn, ze doen et dan waarschijnlijk zelf ongewild ook
Carnage
29th April 2003, 17:02
Jongens en meiden, niet 'hokken' maar bij the subject blijven he ;) :D
Uuuhhh wat zeg ik nu ?? :P
Shandril
29th April 2003, 17:39
jij hebt gehokt :P
Shandril
Insane Alien
29th April 2003, 20:30
is ie eindelijk geen 'lijdend voorwerp' meer, wilt ie da toch weer graag zijn...strange...pijn fijn???
maareh bear je hebt helemaal gelijk over die hokjes, maar die termen zijn soms wel handig als je het over iets hebt, want om elke keer de omschrijving van zulke woorden te geven is ook een beetje tijdverspilling. Dit is dan ook de enige reden waarom zelfs ik ze soms gebruikt. Muzieksmaak zegt namelijk best veel over hoe je karakter is...vooral de veranderingen in je muziekkeuze, maareh ik houd al wel weer op over hokjes...
greetz
(A)
p.s. Een alien is geen hokje, maar een verzamelnaam voor verschillende rassen die niet bij menselijk ras thuishoren...
Carnage
30th April 2003, 19:03
Ik heb toch maar ff een andere avatar genomen om de boel een beetje recht te trekken (lees: provoceren) :D.
Enneh over hokjes en muziekkeuzes en karakter....wat voor karakter heb ik dan, Insane? :)
Insane Alien
30th April 2003, 19:11
Wat ben jij een vette na-apert zeg!!!!! Das van mijn truitje ja met bitch inside!!
you will pay for your mistake (T) (T)
greetz
(A)
Carnage
30th April 2003, 21:00
Hmm jongens en meiden, mocht ik niet meer kunnen lopen, dan weten jullie hoe het komt.
BTW: ik moest gaan zingen geloof ik in jullie band....hebben jullie iets van Radiohead ofzo?
Laevid
30th April 2003, 23:07
Hij waagt zich gelijk aan het moeilijke zangwerk :D....
die avatar klopt niet echt eej carnage; heb je het nog steeds moeilijk met het naar buiten brengen van je ware aard? :D
jawel het is toch maar schijn met de avatar van Carnage want als je het negatief krijg je deze schokende afbeelding:
Shandril
1st May 2003, 11:12
Het is het een of het ander Carnage.. dus doe maar gothic
(je omvorming werkt niet echt, eej?:P)
Shandril
Carnage
1st May 2003, 12:03
Alweer ontmaskerd :| :D
aekold
1st May 2003, 12:17
Eigenlijk moet er nog een stikkertje bij:
Metal Core Inside.
Yavanna
4th May 2003, 14:24
Haha ja psies... maar carnage heeft wel een heeeeeele vette bloes ;) --> gisteren in the pitt, maar wel flauw dat je je jas niet uit durfde te doen hoor tsssssssssss ;)
Carnage
4th May 2003, 14:33
hee dan moet ik gevarengeld gaan vragen als ik dat in de Pitt ga uittrekken....allemaal agressieve mensen daarbinnen (Aekold en Taco bijvoorbeeld) :D
aekold
4th May 2003, 14:45
Dus??? He started it (ergens eerder gehoord, bij dnd ofzo). Maarja, wel gave bloes van Carnage, ik werd er alleen door verblind.
Yavanna
4th May 2003, 17:08
Hoe kun je dr nou door verblind worden alstie zn jas aanlaat :(
damn that thing was working really good:D
Laevid
4th May 2003, 22:49
Kan niets anders zeggen dat die bloes wel erg mooi was hoor (Y) :)
waar koop je die? :D
Shandril
5th May 2003, 01:07
En daar hebben we nummer 3, je bent een echte trendsetter, of die blouse werkt gewoon als een soort magneet. :D
Shantje
Carnage
5th May 2003, 01:10
Er zitten inderdaad metaalvezels verwerkt in die bloes...ik heb de magnetische variant ervan gescoord....nu alleen nog ff afstellen dat er alleen maar meiden tot me aangetrokken worden :D
Bloes kwam van 'Grizzly', winkeltje tussen de markten...maar is zeker al half jaar oud, dus uit de collectie...
BTW: die winkel is niet goedkoop....ik denk dat die bloes iets van 50 euro gekost heeft.
aekold
5th May 2003, 01:10
Nou, kijk, in de heksenketel had hij geen jas meer aan en Yuri en ik hebben toen 5 minuten met onze ogen staan knipperen voordat we eraan gewend waren.
Insane Alien
5th May 2003, 13:24
Maareh zoals je al las was ie ook nie voor jongens ogen bestemd....
greetz
(A)
dat is nou juist het grote voordeel, er zit gewoon al een filter op. nou ja 50 euro, bij D&Den zijn Magical items ook duurder dus in real life heb je dat ook. +2 Charisma?:D
Mr G. Bears
5th May 2003, 19:14
+2, nie zo bescheiden he :D
Carnage
5th May 2003, 19:22
My Magic Item:
Enlightened Blouse of Attraction:
Men only gear
+10 Cha
+ 20 ft Light Radius
Damage done by female characters is prevented (jammer Insane Alien :D)
All women in a 20 ft radius are attracted to the wearer.
Maar wel leuk als zowel Insane als Yavanna en Shandril 'm mooi vonden....wordt ik wel verlegen van :& :P
Insane Alien
5th May 2003, 21:22
Mijn mening over die blouse is spontaan verandert...zeker door die damage prevent regel....
Met da andere kan ik nog wel leven, uit jou buurt blijven is nie zo moeilijk hoor (maybe is het wel zeer fijn)
greetz
(A)
Laevid
5th May 2003, 22:53
BTW: die winkel is niet goedkoop....ik denk dat die bloes iets van 50 euro gekost heeft.
Ja maar met zoon aantrekkingskracht....daar heb je dat toch wel voor over? :D
Shandril
6th May 2003, 01:35
No offence maar ik denk niet datie samen werkt met je sik LV, die blouse bedoel ik...:S
Shandril
de sik reflecteert al genoeg licht;)
aekold
6th May 2003, 09:22
Die bloes mag dan niet voor mij bestemd zijn, maar ik werd er nog steeds door verblind.
De damage die Carolien doet wordt trouwens niet prevented. Ze is alien, geen vrouw. (komt trouwens aardig overeen :D)
Laevid
6th May 2003, 09:23
don't say sik to the mighty ringbaard :D
maareuh ja die heeft natuurlijk ook al een grote aantrekkingkracht ;) aar daar kun je niet genoeg van hebben, toch :D
aekold
6th May 2003, 09:35
Hhhhmmmmm....aantrekkingskracht zeg je??? Nog nooit wat van gemerkt, zal een iets beter gaan opletten. Roep ook ff als het te zien is :D.
Shandril
6th May 2003, 10:35
Aantrekkingskracht? op wat dan? Iig niet op mij, op mij werktie eerder afstotend :P
Shandril
Laevid
6th May 2003, 11:45
Originally posted by aekold
Hhhhmmmmm....aantrekkingskracht zeg je??? Nog nooit wat van gemerkt, zal een iets beter gaan opletten. Roep ook ff als het te zien is :D.
Ik waarschuw wel :D; daarstraks in de trein kwam er toch al een vrouwke naast me zitten ;)
Originally posted by shandrilAantrekkingskracht? op wat dan? Iig niet op mij, op mij werktie eerder afstotend
ja niet iedereen heeft dezelfde smaak eej :)
Yavanna
6th May 2003, 12:39
Originally posted by Laevid
Ik waarschuw wel :D; daarstraks in de trein kwam er toch al een vrouwke naast me zitten ;)
Whahaha toch nie zo'n Chinees die de weg nie wist ej ;)
Hahaha neej laatmaar we willen nie eens weten wat voor vrouwke ;)
grtzz
Shandril
6th May 2003, 13:12
Ik denk niet dat ze van LV's leeftijd was, en ze was min of meer verplicht te gaan zitten...Omdat er verder geen plek was...:P
(gei(n)tje)
Shandril
Insane Alien
6th May 2003, 13:32
mss was het wel gewoon een omaatje die altijd al een kleinkind wilde hebben...
En waarschijnlijk enigste plekje in heel de trein idd
greetz
(A)
i like being mean
Yavanna
6th May 2003, 14:23
Ja ej maar meissies hebben jullie hier wel es aan gedacht:
Mesgien houdt LV wel van ouwe omaatjes!!!!!
jaja... best schokkend ik weet et :D
Grtzz!
aekold
6th May 2003, 15:54
Dat was Stefanie en die zat al bij je, dus dat telt niet.
Shandril
6th May 2003, 15:59
Aha nu val je door de mand..:P
Shandril
aekold
6th May 2003, 19:41
Tja, hij was vergeten dat ik er ook bij zat, ik stapte alleen in breda al uit.
Yavanna
6th May 2003, 20:09
Whahaha LV valt op steef! En Steef is een ouwe oma! En ze wilt heel graag een kleinki....HUH?!
Oh my god I'm going cross-eyed (?)!!
Laevid
6th May 2003, 22:17
Dat was Stefanie en die zat al bij je, dus dat telt niet.
haha...ja je wilt niet weten waarom ik zo blij jou uitzwaaide....ik denk nou is me kans :P
maar je hebt weer niet goed opgelet heh....er kwam wel een vrouwke naast mij gaan zitten, terwijl er ook nog plek was aan de andere kant van het pad.....steef zat recht voor mij....naast jou (DUH)
aekold
6th May 2003, 23:31
Ik dacht, die komt wel naast jou zitten, jou een beetje gezelschap houden.
Yavanna, ff een paar dingen:
1. Dat LV op Steef valt, moet hij zelf weten, zolang hij maar van haar afblijft.
2. Steef is geen oud omaatje.
3. Dat Steef kleinkinderen wil kan geregeld worden, dan moet ze het maar ff doorgeven.
Yavanna
6th May 2003, 23:47
Oeioei Pieter strikes back!
And don't touch his steefke heheheh :D!
Shandril
6th May 2003, 23:50
lv als je op zoek bent naar een wat oudere dame, kom gerust een keer kijken op Wiekendael, misschien zit er nog wel iemand tussen met veel poen voor je. Al kun je dat ook ver vergeten behalve als ze het goed verstopt hebben, want ze worden nu ook al corrupt :S
Shandril
Yavanna
6th May 2003, 23:53
Corrupt? betalen ze niet alle drankjes meer :D die oudjes ook ej...
Shandril
6th May 2003, 23:54
Ja daar begint het mee weet je, maar het einde zijn we allang zoek, ze "lenen" van mekaar. (geld wel te verstaan)
Shandril
Laevid
7th May 2003, 00:08
Ik dacht, die komt wel naast jou zitten, jou een beetje gezelschap houden.
nou iemand lief in de ogen kijken is nog veel leuker :P
shandril> een date in wiekendaal....ik kijk er nou al naar uit....:&
Shandril
7th May 2003, 00:10
Ja niet met mij eej ;)
Shandril
Yavanna
7th May 2003, 00:10
Haha ja dus je moet blijkbaar oppassen met die ouwe mensjes.
Ze lenen van elkaar, maar weten dan toch nie meer van wie, en wat ze geleend hebben, en de ander weet niet meer aan wie en wat ze uitgeleend hebben dus dat schiet volgens mij niet echt op ;)
En LV ik weet zeker dat Shan wel een date kan regelen voor je keigesellie!!!!!!
Grtz :D
*AAAAAAH moet je nou altijd net iets sneller zijn dan ik grrr ;)*
Shandril
7th May 2003, 00:19
Ik wil gewoon eerder zijn dan jij :P
maar 't wordt echt crimineel, tja dat lees je niet in de krant, gha heb ik mijn eerste primeur :D
Shantje
Laevid
7th May 2003, 00:19
Ja niet met mij eej ;)
Shandril
ow damn.....:D
nee maar zoon heel ervaren meske zie'k ook wel zitten hoor :D
Yavanna
7th May 2003, 00:21
op een ouwe fiets moet je et leren ej...
Shandril
7th May 2003, 00:21
Zo'n ervaren meiske als een oude dame mag ik hopen?
Shandril
Laevid
7th May 2003, 00:26
ja ik weet niet...wat kun je er allemaal onder verstaan dan? :)
Mr G. Bears
8th May 2003, 11:28
vind je et erg dat ik deze gesprekken heel beangstigend vind (?)
Shandril
8th May 2003, 11:55
op Lv ga ik niet in
Bear: eng vind ik het ook wel worden :S
Shandril
Mr G. Bears
8th May 2003, 13:27
ik vind et heeeeel eng worden shandril. plz stop this madness
aekold
8th May 2003, 13:40
Originally posted by Yavanna
Oeioei Pieter strikes back!
And don't touch his steefke heheheh :D!
Als je dat maar weet. En idd deze conversatie wordt heel eng.
Shandril
8th May 2003, 14:19
AAAAAAAAAAAAAAH ik wil hem stoppen, maar ik denk niet dat ik dat kan. LV cut the crap!
Shandril
Yavanna
8th May 2003, 18:16
Hm... ik denk dat je nog niet eens een beetje hebt gezien tot wat LV in staat is (okee mesgien wil je dat ook nie weten:P)... Als je dit al eng vindt ;) moet je toch nog eens zn cu2 lezen haha onder de vlekken ;), en mijn naam staat er ook nog op...
Grtzz!
Shandril
8th May 2003, 18:20
ik geloof dat ik die alleens gezien heb, maar toen hard ben weggerend :D.
Wat is z'n Cu2 ook al weer???
Shandril
Yavanna
8th May 2003, 18:28
www.cu2.nl/laevid ej ;)
Shandril
8th May 2003, 18:30
ff checke
edit doe ik zo wel (om Yavanna ff te plage!:P)
Shantje
*edit: had ik dus al gezien, mare lv een andere foto mocht ook wel, deze vind ik niet zo geweldig...Is niet mijn beste kant :&*
Yavanna
8th May 2003, 18:32
Haha ja edit jij maar lekker raak hoor, als je het maar niet doet als ik net aan het reply-en ben :P
Grtz!
Laevid
8th May 2003, 23:49
cutacrap is een leuk programma van Studio Brussel.....zal ik dan ook maar doen......ik zorg toch altijd weer voor opschudding op het forum ;)
en mijn naam staat er ook nog op...
je vroeg er zelf om :D
je vroeg er zelf om :D
hmm dat is wel iets wat je zo leuk vindt dat je het vraagt. (?) :S
Laevid
9th May 2003, 00:24
hmm dat is wel iets wat je zo leuk vindt dat je het vraagt. (?) :S
ja kennelijk wel :D
aekold
9th May 2003, 11:28
Geen commentaar, alleen een diepe zucht.
Yavanna
9th May 2003, 14:16
haha en hier nog 1 *zucht*
Shandril
9th May 2003, 16:41
call me stupid, maar ik heb geen idee waar 't over gaat...
Dus om mee te gaan zuchten... Ik wacht nog ff :P
Shandril
LV wou bijna weer over die oma's gaan beginnen, zoals bij die andere thread. Ik denk dat je nu genoeg weet?
Shandril
9th May 2003, 18:16
ploing...het duppie pleurt...
nee lv daar gaan we niet nog een thread mee verpesten...:D
Shandril
Laevid
9th May 2003, 18:47
LV wou bijna weer over die oma's gaan beginnen, zoals bij die andere thread. Ik denk dat je nu genoeg weet?
uhhhhhhhhh......ik had het tegen/over yavanna....dusse die vindt jij een oma :S.....zal ze blij mee zijn :D
o wacht, ik gooi ff wat dingen door elkaar, maar je hebt helemaal gelijk Laevid daar ging het niet over.
Laevid
9th May 2003, 20:19
ok dan is dat misverstand opgelost :)
Shandril
10th May 2003, 10:05
hm ok... zijn jullie daar ook uit....maar wat was het nu helemaal?:S:D
Shandril
Nitro
21st May 2003, 02:46
lees de posts nog een keer door Shandril.
steekwoorden:
Marianne
op
LV's
cu2
8) :S :| (K)
Shandril
21st May 2003, 11:34
AAh nu pleurt het duppie...
bedankt (L)
Shandril
Laevid
21st May 2003, 22:20
weer al ;)
Elminster
21st May 2003, 22:38
Niet w??r die cu2 van lv... nogal veelbesproken! :)
wat issie ook alweer? http://www.cu2.nl/laevid ?
Laevid
21st May 2003, 22:53
ik zal es een banner maken ofzow :P
Mr G. Bears
22nd May 2003, 08:34
kom je op trefpuntmagic, kun je vanuit daar naast et menu en et forum ook gelijk naar de cu2 van Laevid, help (?)
Laevid
22nd May 2003, 12:24
u vraagt, wij draaien :D
maar dan heb ik wel nog ff de hulp van kolky nodig :)
Shandril
22nd May 2003, 12:28
Alex, je denkt er om eej? (T)
Shandril
Elminster
22nd May 2003, 12:29
We weten waar je woont!
Hebben we trouwens al uitsluitsel over de titel v d thread?
Shandril
22nd May 2003, 12:32
ja. Het antwoord is ja :P
Shandril
Elminster
22nd May 2003, 12:47
8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)8)
eh
er...
tja...
Ja altijd al geweten, verbaast me niets :D
Yavanna
22nd May 2003, 20:45
u vraagt, wij draaien :D
Ehm... wast bij jouw cu2 niet... u vraagt, wij trekk.... eeeeehhhhmmm laat ook maar ;)
Laevid
22nd May 2003, 22:33
you naughty girl....
of ja eiglijk was ik dat al haha....nou ja....boeie :D
Yavanna
23rd May 2003, 00:08
you naughty girl....
of ja eiglijk was ik dat al haha....nou ja....boeie :D
EHm... was jij de naughty girl (?) (?) (?)
Wanneer heb je de operatie laten doen? Meisje met baard? WAT?! (?)
:D:D:D
Shandril
23rd May 2003, 02:22
Ej jak, moet dat nu? Moet dat ?berhaupt?
Shandril
Mr G. Bears
23rd May 2003, 17:40
ik sluit me aan bij claudia,
alsjeblieft, bespaar me dit
Elminster
23rd May 2003, 17:41
Anders roepen we de admin erbij!
Dat is nl...
damn :(
Carnage
23rd May 2003, 18:45
Admin, at your service :P
Laevid
24th May 2003, 17:25
EHm... was jij de naughty girl (?) (?) (?)
Wanneer heb je de operatie laten doen? Meisje met baard? WAT?! (?)
:D:D:D
ik moet ook elk woord op de weegschaal leggen ook heh :S
ik was naughty, maar niet de girl, DUH *zucht*
dus aan de rest> er zijn geen details ofzow die jullie niet willen weten want die zijn er dus niet :)
heh de admin wat leuk dat die er ook is :D, alles goed met carnage? je eigen thread gaat niet meer over jezelf doe daar es wat aan :D
aekold
25th May 2003, 01:13
Tja, we zien Jeroen niet zo veel meer de laatste tijd. Waarschijnlijk tourd hij heel het land af voor metal festivals.
Carnage
25th May 2003, 14:14
Ik ben m'n kelder aan het verbouwen tot gothic hide-out, wat dacht jij dan? :D
Nitro
25th May 2003, 14:15
ik geloof er niks van, dat moeten we zien. Zullen we is een keer een tournooi of spellenmiddag bij Carnage houden?
Elminster
25th May 2003, 15:34
Ja Trefpunt is toch bezet... Heb je toch ook wel een trance-zolder ter compensatie?
aekold
25th May 2003, 20:06
We moeten tenslotte ook nog steeds een house-warming party bij jeroen geven, dus combineren we dat gewoon.
Elminster
25th May 2003, 21:12
Over house-demoli.. ehm house-warming gesproken, wanneer mogen we die van Yavanna verwachten?
Yavanna
25th May 2003, 21:54
Nou ff kijken, ik ga dinsdag het contract tekenen en we krijgen in juni de sleutels dus... ergens dan, nog ff afspreken met Michiel :D
Grtzz!
Elminster
25th May 2003, 22:00
En ook nog een house-demolition aan t eind ej :D:D:D
Heb er nu al zin in (Y)
Yavanna
25th May 2003, 22:02
JAZEKER :D
Naja het huis moet dus na 1,5 mesgien 2 jaar gesloopt worden en wij moeten 100 euro borg betalen, wat we dus als het huis gesloopt is niet terugkrijgen. Maar dat hebben wij wel over voor een feestje :D:D
Elminster
25th May 2003, 22:03
Borg op een sloophuis, hoe bedenk je t :S
Nouja dat wordt nog een vet feest, hamer meenemen :D:D:D
Yavanna
25th May 2003, 22:10
Haha psies
Adres: Genestetlaan 71 in Nijmegen :D;)
Nitro
25th May 2003, 23:13
hoe heet die straat??? Je verwacht zeker dat ik die straat kan vinden? Nou ik kan het niet eens uitspreken dus je zult me altijd op het station moeten ophalen.
Shandril
26th May 2003, 01:45
jesus wat een hoop posten in 1 dag...
een letterlijk house-demolition dinges bij Yavanna, yeah count me in :D
Shandril
Laevid
26th May 2003, 09:26
Haha psies
Adres: Genestetlaan 71 in Nijmegen :D;)
Ik kom wel met Bas, die weet dat vast wel te vinden whahaha (T)
Yavanna
26th May 2003, 12:07
Nitro > das goed, ik kom je wel 1 of 2 keer ophalen, als je het daarna zelf nie kan vinden heb je pech (T) haha :P
Shandril > Jup house demolition, maar nu nog nie hoor ;)
Laevid > Vet neem Baske ook maar mee das gezellig. Studeert hij ook in Nijmegen? Zit hij ook op kamers? Oei niet nieuwsgierig hoor :)
Grtzz! :D
Shandril
26th May 2003, 13:05
Nee over 1,5 ? 2 jaar, dan kan ik namelijk nog ff oefenen :D
Shandril
Vampirekiss87
26th May 2003, 13:34
:&... manson is best wel kick vind ik
want wie valt er nou op een kerel die heel veel weg heeft van Marilyn Manson...
[/B]
aekold
26th May 2003, 13:40
Als ik eerlijk ben heeft davod ook het nodige weg van Manson.
Laevid
26th May 2003, 22:14
Laevid > Vet neem Baske ook maar mee das gezellig. Studeert hij ook in Nijmegen? Zit hij ook op kamers? Oei niet nieuwsgierig hoor :)
ja die studeert in nijmegen en nee hij zit niet op kamers...en ik denk dat hij mij mee moet nemen, ik ken de weg daar niet eej :)
Celesta> ja het was ook geen aanval op mr. manson, maar de reden waarschijnlijk waarom carnage zich in "het openbaar" niet als gothic wil laten zien, hij schaamt zich een beetje voor z'n ware zelf....
Elminster
27th May 2003, 13:40
Trouwens best lullig als de house demolitation geslaagd is... voor de slopers :D
Komen ze de volgende dag, huis weg :P!
aekold
27th May 2003, 16:47
Stik vet toch??? Kan je gelijk je slopers kwaliteiten testen.
Yavanna
27th May 2003, 20:08
OKEE :D
Vandaag het contract ondertekend, volgende week dinsdag de sleutels halen. Ben ook gelijk ingeschreven in Nijmegen dus vanaf volgende week dinsdag ben ik geen Roosendaler meer, maar een rasechte Nijmegenaar (?)
Grtzz :D:D:D
aekold
27th May 2003, 22:44
TTTSssssss overloper. Meer heb ik er niet over te zeggen.
Laevid
27th May 2003, 23:19
ik sluit me helemaal aan bij aekold :P
Shandril
27th May 2003, 23:28
euh jullie twee althans 1 van de twee, is toch ook geen echte roosendaler? ikke lekker ook niet, en damn I'm proud of it (L)
Shantje
Laevid
27th May 2003, 23:43
hehe nee dat klopt...alhoewel ik heb me genaturaliseerd, ik ben in me hart roosendaler :D, weet niet hoe dat met aekold zit :)
Shandril
27th May 2003, 23:46
Pieter komt uit Amsterdam, toch?
ikke uit Berrege (L)
Shandril
aekold
28th May 2003, 09:09
Idd, ik kom uit Amsterdam. ookal heb ik er maar ander half jaar gewoond.
Mr G. Bears
28th May 2003, 09:34
ikke wel hoor, een roosendaler, maar tboeit me niks van welke stad ik zou komen, en ik ben er ook niet trots op, maar ook schaam ik me nie ervoor ofzo
Elminster
28th May 2003, 12:05
Ik ben wel een Roosendaler en er wel trots op (C)
Dus Marianne: tssss! shame on u!
Shandril
28th May 2003, 22:32
Dat je er trots op bent heb ik gemerkt met carnaval...:|
Shandril
Kolky
29th May 2003, 00:10
Nou ik ben dus geboren in Rotterdam, en ben in duitsland gedoopt! Na 3 jaar in Rotterdam te wonen zijn we verhuisd naar Roosendaal!
Ik ben er trots op Half-Duitser te zijn.. ha!
Elminster
29th May 2003, 15:03
Dat je er trots op bent heb ik gemerkt met carnaval...:|
Shandril
Hoe wist ik het toch zo dat je dat ging posten :(
Niet hier op t forum aub...
Yavanna
29th May 2003, 17:58
Originally posted by Elminster
Ik ben wel een Roosendaler en er wel trots op (C)
Dus Marianne: tssss! shame on u!
Ik ben ook nog Roosendaler hoor :+ en ik ben er ook nog heeeel trots op, maarjah... aangezien in roosendaal geen universiteit is ;) word ik gedwongen...
Voordeel: 1,5 uur reizen verwijderd van me ouders :D:D:D
Planetouched
29th May 2003, 18:04
hehe...enne ik kom niet eens uit europa, lekker puh:)
Laevid
29th May 2003, 22:58
Ik ben ook nog Roosendaler hoor :+ en ik ben er ook nog heeeel trots op, maarjah... aangezien in roosendaal geen universiteit is ;) word ik gedwongen...
Niet lullen, ik zit toch ook nog in Roosendaal enne Bas ook en die zit ook in Nijmegen :P
Conjurer
29th May 2003, 23:11
Originally posted by Planetouched
hehe...enne ik kom niet eens uit europa, lekker puh:)
Soweej daar mag je lekker trots op zijn :D
Tja wat maak het uit waar men vandaan komt lijkt mij
Shandril
30th May 2003, 10:45
waar kom je dan vandaan Plane?
Enne El Mister, ik mag posten wat ik wil, en zeggen wat ik wil. En zelfs met carnaval doen wat ik wil. (punt :P)
Shandril
Carnage
30th May 2003, 12:28
Ik ben oorspronkelijk een Wageninger :D
En zelfs met carnaval doen wat ik wil
Tot op zekere hoogte dan hoop ik ;)
Elminster
30th May 2003, 12:47
waar kom je dan vandaan Plane?
Enne El Mister, ik mag posten wat ik wil, en zeggen wat ik wil. En zelfs met carnaval doen wat ik wil. (punt :P)
Shandril
Het was maar een verzoek, maar als je wil he, ga dan maar lekker je gang en post wat je wil, met alle gevolgen van dien!
aekold
2nd June 2003, 18:19
Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel Vertel.
Sorry, ben niet nieuwsgierig ofzo.
Shandril
2nd June 2003, 20:10
Hij wordt agressief;), ik laat het maar zo, vertel het wel een keer minder publiekelijk :P
Shandril
Mr G. Bears
2nd June 2003, 21:30
lijkt me wel et beste ja, dis niet echt leuk hoe et zo gaat
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.