View Full Version : Lavaborn Deck Test
Kolky
16th April 2003, 00:29
Ok, ik heb maar weer eens een deck gemaakt, deze heb ik op de site gezet:
http://www.trefpuntmagic.nl/Magic/Strategy/Decks/deck.php?id=13
Lever hier je commentaar.
ik wil graag nog het volgende van jullie horen:
Of ik Barbarian Rings of Cabal Pits moet spelen?
Mr G. Bears
16th April 2003, 08:38
ik vraag me serieus af of je de opponents hand leeg kan houden, ik betwijfel het hoor
aekold
16th April 2003, 12:08
Ik ben daar idd ook benieuwd naar, ik zou zeggen, bouw het en probeer het.
Kolky
16th April 2003, 16:45
Je moet het deck eens in actie zien, op Apprentince werkt het echt wel..
Want je hoeft niet te discarden tot 0 kaarten maar tot 2 dat schilt een hoop... Lukt het niet, heb je altijd nog een 3/3 hill giant en je 7/1's + damage spells om te kill'n
Carnage
16th April 2003, 18:26
Op zich ok.
Goed, artifacts en vooral enchantments tegen je krijgen is game over.
Misschien wat meer mass-destruction ofzo.
aekold
16th April 2003, 21:27
Infest of mutilate is een mogelijkheid.
En idd, tegen een mobilization verlies je keihard. Trust me on this one, I know.
Eddy de Eagle
18th April 2003, 11:22
De Cabal therapy gaat volgens mij wel goed werken in jou deck. Je hebt duress, mesmeric fiend en blackmail dus 12 kaarten om in je tegenstander zijn hand te kijken.
Je zou eigenlijk nog een kaart moeten hebben die elke beurt een kaartje kan weg discarden. Je hebt eigenlijk alleen maar kaarten die eenmalig werken, dus dan gaat het leeg houden misschien moeilijk worden. idee:
Cabal Inquisitor
1B, Creature ? Minion 1/1, Odyssey Common
Threshold - 1B, T, Remove two cards in your graveyard from the game: Target player discards a card from his or her hand. Play this ability only any time you could play a sorcery. (Play this ability only if seven or more cards are in your graveyard.)
Illus. Alex Horley
aekold
18th April 2003, 11:45
Therapy is volgens mij niet zo goed in zijn deck, omdat hij vrij weinig creatures heeft om de flashback mee te betalen. Tenminste in neem aan dat je niet je find of muse eraan wilt saccen.
En die inquisitor is wel leuk bedacht, maar als je g een tresshold hebt is hij doelloos. Ik denk dat je dan beter disruptingscepter kunt gebruiken.
Carnage
18th April 2003, 11:48
Ik zou trouwens 2 Undead Gladiator toevoegen voor wat 'Oomph power' en card-filtering.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.