PDA

View Full Version : Movie-appointment thread

Carnage
12th April 2003, 20:07
Omdat de laatste tijd de communicatie tussen onze film-afspraken niet helemaal op rolletjes verloopt (Bremmer en Dark Mage, I'm talking to you boyz), stel ik voor om hier van te voren te melden naar welke film je / jullie willen gaan zodat we niet meer het 'achteraf-die-film-was-whopping-cool' syndroom krijgen :D.

Kay Bremmer en Dark mage --> Die nieuwe Secret Agent film van Rowan Atkinson aka Mr Bean - daar gaan we dus heen. When??

Bremmer
13th April 2003, 13:17
you mean English..............Johnny English

Carnage
13th April 2003, 23:50
Hehe Joris aka Dark Mage wilde vanavond (zondag) dus gaan, maar toen kon ik dus niet....

Nieuwe poging?? Ik kan maandagavond en woensdagavond zowieso niet.

Bremmer
14th April 2003, 01:05
ik dacht dat joris moest leren? bovendien uhm......ik kon dus niet...... ik kan alleen woensdag, donderdag en vrijdag btw.....8)

aekold
14th April 2003, 01:10
Ik ben er vanavond (zondag) naartoe geweest. Wel lache film, niet super, maar wel gewoon voor als je zin hebt in een niet te zware film. Wel aan te raden om te gaan kijken.

Elminster
14th April 2003, 10:08
Hm issie al uit dan? Ik had ook wel meegewild... Maar alleen als-ie echt hilarisch is, en blijkbaar is dat niet zo..? Errug flauw waarschijnlijk, geld dan maar houden voor Matrix Reloaded!

Bremmer
14th April 2003, 11:51
jah die is al uit jah...

btw check dit (http://www.belbios.nl) voor de laatste films bij jou in de buurt

Carnage
14th April 2003, 13:55
Hee Bremmer, viijdagavond is mij best op zich?