View Full Version : Blabla
LoUNgeR
25th June 2002, 10:33
Geachte leden van het forum,
Mijn nieuwe Topic gaat over zeehonden, je weet wel die onschuldige lieve diertjes die bruut met een knuppel worden doodgeslagen. Deze dieren verkeren in een hele erge toestand, zo erg zelfs dat de regering een nieuw fonds heeft opgericht die directe en indirecte punaises uit de oren van de ministers haalt, op zo'n dergelijke wijze dat zelfs het plafond van de ooit zo mooie kabinetskamer besmeurt raakt met het welgekende pfffoepfoe-gasse.
Ik hoop nu dat jullie allemaal, als ??n geheel kunnen functioneren met de zweep op de kont en het zweet op je voorhoofd met de doelstelling dat jullie niet stoppen met komkommers snijden totdat je erbij neervalt.
Als er vragen zijn over dit bijzondere, verrassende en toch ook schokkende nieuwsfeit, dan kunnen jullie vanaf nu direct met behulp van een telefoon, een stukje papier en visdraad, contact opnemen met de politie van Hilversum. Zij zullen u vertellen wat voor leuke truukjes je kunt doen met een stuk papier en visdraad.
Om dit geheel niet te lang te laten worden heeft ook de regering gezegd dat wie dan ook zichzelf snijdt aan de visdraad, is er zelf aansprakelijk voor, in voor en tegenspoed.
Met vriendelijke groeten
Het hoofd van de grote oebiedoebie met het konijn dat IMMERS en DAARENTEGEN zegt
Bedankt voor uw aandacht
Carnage
25th June 2002, 14:10
....amen? (hehe)
BTW -> Zeehonden doodknuppelen vind ik een slechte zaak hoor
LoUNgeR
2nd July 2002, 12:24
Uit verder onderzoek is gebleken dat na vermelding van het vorige schokkende nieuwsfeit, tientallen ministers het heilige boek der onnavolgbare pindakaas hebben schoongelikt.
Het is nu zo dat er ook sprake is van een heuse malaise en polonaise die van hieruit naar oeteldonk gaat.
Als u zich mede aansprakelijk voelt voor deze angstaanjagende feiten dan wordt u dringend verzocht uw visdraad en papier in te leveren om zo een gezamelijke opstand te creeren waarvan mensen nog lang zullen spreken.
Tevens is er verzocht om plastic bekertjes en nylondraad mee te nemen.
Op deze manier kan men communiceren met de mensen die vooraan lopen in de betoging die in de geschiedenis boeken zal gaan als de betoging der wilskracht, wilskracht met plastic bekertjes.
Voor meer informatie stuur een SMS naar de belgische verantwoordelijken van dit onnavolgbare gebeuren: +32/497/37/40/75
Dank voor de aandacht
Mr G. Bears
10th July 2002, 08:49
Jezus jij kan echt lullen, ik dacht al dat ik vaag was maar dat valt natuurlijk in het niets bij jou he,
Je moet mij toch es leren hoe je dat doet hoor, dat wil ik ook mama!!!!(M)
zeehonden doodknuppelen is trouwes zielig he, geen dierenmishandeling op dit forum!!!
LoUNgeR
10th July 2002, 10:40
Nog niemand heeft een sms gestuurd!
Dit betekent dat jullie niks geven om de zeehondjes!
SCHANDE
+32/497/37/40/75
Carnage
10th July 2002, 12:03
Dat ziet er wel errug Belgisch uit, dat nummer van jou.
Aangezien ik het zwaar oneens ben met de politiek in dit ontwikkelingsland ben ik niet van plan me enigszins te gaan inlaten met contacten met Belgi? :D :)
Pyro
10th July 2002, 13:24
Niks tegen Belgen he Carnage! :D Ze maken in ieder geval wel een stuk betere muziek dan de Nederlanders! Bovendien klinkt 'sleurhut' 10x leuker als 'caravan'! :)
Carnage
10th July 2002, 15:43
De muziek uit Belgi? is vele malen beter inderdaad, moet ik nageven.
Laevid
10th July 2002, 23:00
Er wordt betere muziek gemaakt in Belgi??
Zou het? K3 en de M-kids komen ook uit Belgi?...
Volgens mij maakt het geen ene reet uit waar je vandaan komt om goeie muziek te maken...
"Mijn" band komt toch ook uit Nederland, dus zulke slechte muziek wordt daar niet gemaakt....kuch kuch....
Maar waar GAAAT dit topic over? zeehonden....ik haat honden....maar zeehonden zijn wel leuk...doodknuppelen ja dat mag niet...en als je dat wel doet....dan is er ??n zeehond minder in leven...maar de wereld is dan gelukkig niet vergaan...anders zou ik wel sms'en (denk ik)
LoUNgeR
11th July 2002, 16:26
Belgische festivals zijn ook veel beter!!!!!!!
Whhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JUNK
Millionaire, Zornik, Ozark Henry, dEUS...enz enz die maken muziek waar nl jaloers op kan zijn.
Maarja, de mensen die dit topic nog steeds niet snappen, zijn genoodzaakt te sms-en want als je oebiedoebie zegt tegen een ooievaar dan kun je beter heel hard rennen want anders werpt ie zo een baby in je schoot.
dank u
Elminster
11th July 2002, 18:25
Maarja, de mensen die dit topic nog steeds niet snappen, zijn genoodzaakt te sms-en want als je oebiedoebie zegt tegen een ooievaar dan kun je beter heel hard rennen want anders werpt ie zo een baby in je schoot.
En hiermee heeft LoUNgeR in 1 keer uitgelegd wat hij eigenlijk wil zeggen:
nix dus
alsjeblieft
Laevid
11th July 2002, 21:40
Originally posted by LoUNgeR
Belgische festivals zijn ook veel beter!!!!!!!
Whhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa JUNK
Millionaire, Zornik, Ozark Henry, dEUS...enz enz die maken muziek waar nl jaloers op kan zijn.
Nou ze zijn alle 4 wel leuk, maar iet wat aan de softe kant Calibre das een goeie belze band.....maar Belgi? ken geen Brainpower en Within Temptation is ook Nederlands....
Pinkpop toevallig meegekregen? dat was echt enorm goed...had net als Werchter Rammstein en Faithless....maar ook nog Muse en System...en daar heb ik niks van gehoord dat die op Werchter zouwe kome..maar daar heb ik helaas ook minder van meegekregen....
Pyro
11th July 2002, 22:04
Je hebt gelijk Laevid, dat waren gave festivals, met Faithless als hoogtepunt, dat is echt de ALLERBESTE live-act die ik ooit heb gezien en gehoord...
En ja ze zijn zelfs beter dan Rotterdam Terror Corps, wie die live-act kent weet dat die moeilijk te overtreffen zijn ;J
Carnage
11th July 2002, 22:09
Faithless is zowiezo een zeeer ruige groep,
Ik heb veel mixen van hun nummers, de special edition CD van Reverence, Outrospective en de Maxi-CD single box The Testimony chapter one.
En nog steeeds wil ik meer!!
Jammer dat die Maxi-Jazz weg is nu....maar ja, Dido kan ook veel he.
PS: Wisten jullie dat Rolo z'n eerste nummer het nummer was "Don't you want me" van Felix?? :)
Laevid
11th July 2002, 22:18
WAT MAXI-JAZZ weg????????? sinds wanneer? Hij ston nog zo goed zn best te doen op Pinkpop....Maar Faithless zonder Maxi Jazz is als....ja het einde voor faithless....
Bedankt voor de Knowledge ik wis wel dat ie ook achter Kristine W zat....felix o dat was echt zo goed..."it will make me crazy" het eerste nummer dat ik ooit opgenomen heb van de radio....samen met o.a. Outta space van The Prodigy
Pyro
11th July 2002, 22:19
Wow...Don't You Want Me is nou echt zo'n dance-classic. Die was altijd op de radio toen ik een beetje muziek begon te luisteren (en NATUURLIJK fan van 2 Unlimited was ;) ).
Maarre...dat van die Maxi Jazz wist ik helemaal niet. Jammer...zonder Maxi Jazz vind ik dat de sterkte van Faithless een beetje is verdwenen...en van die Dido ben ik nie zo kapot moet ik eerlijk zeggen.
Mr G. Bears
12th July 2002, 09:20
Faithless is echt gaaf, idd jammer dat die Maxi Jazz weg is,
Dido is inderdaad ook minder piero(L)
Maar hoe goed faithless ook is , geef mij toch maar
(/S\)(/O\)(/N\)(/A\)(/T\)(/A\) (/A\)(/R\)(/C\)(/T\)(/I\)(/C\)(/A\)
LoUNgeR
15th July 2002, 03:57
Pinkpop is eigenlijk hetzelfde als Werchter.
Enne muse was vorig jaar al op werchter...
Faithless rules
.caliber is idd heel vet
En Within Temp. suckt Brainiac rulezzz (met live band helemaal)
maareh ik was Novastar vergeten, nederlander die in NL geen respect kreeg en in Belgie wel. WAT IK NIET SNAP!!!!!!!!!!
Van de Dropkick murphys gaan we dit jaar denk ik veel horen (ik hoop het teminste.
Carnage
15th July 2002, 11:23
Zeggeeh Lounger, die tijd van die post van jou is 3.57 uur...in de ochtend!!
Just an addict? :)
LoUNgeR
15th July 2002, 13:26
ja, ik kwam net uit het caf?.
ik was nog te wakker om te slapen dus ben ik maar men mail gaan checken en dan vind je in je JUNKMAIL iets over trefpunt... en dan ga je maar lullen eej.
Verklaard ook waarom ik nu pas wakker ben.
Pyro
16th July 2002, 01:39
LOL...de meeste van mijn posts worden ook pas na middernacht het forum opgekeild hoor...maar ja dan ben ik ook het helderste...
Overdag ben ik een wandelende zombie en als het laat wordt...tja dan ben ik iets minder een wandelende zombie gok ik. :D
En voor diegenen die nu al driftig beginnen te zoeken: Nee, die heldere momenten zijn NIET in mijn posts terug te vinden...
LoUNgeR
16th July 2002, 06:23
hehehe tis nu een dag verder en ik kom nu pas thuis.
we hebben de hele nacht in het park gezeten.
en heb weer appeljenever en andere groenten opgeroo.... opgedronken
junk
vroegste/laatste reply ooit
Mr G. Bears
17th July 2002, 08:53
toen was ik er al om 5 uur uit ofzo, maar ik geef toe, jij hebt de laatste, maar ja, ik kan niet alles hebben, ik weet een ding zeker,
Pyro zal mij nooit overtreffen met de vroegste post
Laevid
18th July 2002, 22:12
Haha....nee Pyro zal M.G.Bears nooit verslaan want M.G. Bears wekt altijd Pyro....haha...wat een lol (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Mr G. Bears
19th July 2002, 15:26
ja precies, IK bepaal of mark naar toernooien kan of niet,
Ik bepaal of ie naar school kan of niet,
I feel mighty and evil
Pyro
21st July 2002, 22:27
Tja, het is inderdaad een groot probleem dat ik er zelf eigenlijk gewoon niet fatsoenlijk uitkom. Pas sinds de laatste twee weken wordt ik ook daadwerkelijk wakker van mijn wekker, daarvoor heb ik iedere keer door die herrie van dat kreng doorgeslapen...
Mr G. Bears
26th July 2002, 10:02
ff herinneringen ophalen, dat waren tijden, toen hadden wij nog geen Kazaa en zaten de hele middag aan de radio gekluisterd om dat ene nummer op te nemen(R) (R) (R)
Back in those days, toen was ik nog jong en had een hele andere muziekstijl, voor de mensen die het weten, JE HOUDT JE MOND!!!!(T)
ja en ik kom er steeds moeilijker uit, the tables are turned dus, en als ik er uitkom heb ik mijn alram twee uur te vroeg gezet(M)
Laevid
29th July 2002, 22:25
Ik weet het ik weet het....
o dat was niet de bedoeling ;J :D ;J :D ;J
Pyro
30th July 2002, 00:00
Ik vrees dat Mr. G Bears je niet echt dankbaar zal zijn Laevid, na deze aktie. Nu heb je zijn best bewaarde (mwah) geheim verklapt!
Ow jah...die Hardcore CD die ik voor je gebrand heb kom ik als het bij jou uitkomt woensdag wel brengen als ik terugkom van het uitzwaaien van Maud...maar daar bel ik je nog wel over.
Mr G. Bears
30th July 2002, 09:11
Pyro, dat was een van de weinige ware dingen die jij ooit heb gezegd. .DAAR BEN IK INDERDAAD NIET ZO HEEL BLIJ MEE< STERKER NOG, IK HOUD ER HELEMAAL NIET VAN ALS MENSEN ZOIETS DOEN, EN WEET JE WAT IK MET ZULKE MENSEN GA DOEN?
een vriendelijk maar pittig woordje toespreken(T) (T) (T)
Laevid
31st July 2002, 21:55
Pyro> ja ik hoorde je aan de telefoon dus dat klopt
Mr G Bears> het waren toch je roots? en "never forget your roots" zggn ze altijd dusse....
Pyro
31st July 2002, 23:02
Bovenstaande titel klinkt meer als een aflevering van de Oprah Winfrey-show maar goed, laat maar zitten...:D
Het is wel zo hoor, de muziek die ik jaren geleden goed vond zal ik nu zeker niet opeens slecht gaan vinden. Als dat wel zo zou zijn zou ik mijzelf af gaan vragen of ik toen die muziek ook wel echt leuk heb gevonden...:S
Mr G. Bears
1st August 2002, 09:51
ja ik snap het ook niet, echt waar, misschien is het wel de PUBERRTEIT ,waar ik nu midden inzit, JA daarom doe ik soms zo stom, nou snap je het dus eindelijk, neem het me niet al te veel kwalijk, ik kan er ook niks aan doen, ik heb het in deze tijden ook heel moeilijk,
maar ja, ik vind rock echt gewoon zzooooo veel beter nu
Pyro
1st August 2002, 19:19
Het schijnt dat ik in die periode ook niet te genieten was, dus zo errug is het ook weer niet. Tenminste, sommige mensen hebben dat mij eens gezegd...
Laevid
1st August 2002, 21:53
Ja de puberteit nee toen was jij niet te genieten.....haha......en marcel is er denk ik al een beetje over zn hoogtepunt heen....dus dat komt vast ook ooit nog goed.....
Pyro
2nd August 2002, 21:42
Laevid was dus een van de mensen die mij dus eens duidelijk hebben gemaakt dat ik toen een enorme etter was. Misschien is Laevid zelfs de enige geweest, maar heeft hij het er zo doorheen geramd dat ik nu denk dat tientallen mensen dat mij gezegd hebben...
Mr G. Bears
3rd August 2002, 08:28
Ik heb jou toen al die jaren duidelijk proberen te maken dat je es beter moest luisteren en aardiger moet zijn, en dat heeft ook niet geholpen, want ik kan nu erg voor jou zijn, maar dat is niks met hoe erg dat van jou was,
Je deed niks voor anderen, zo nonchalant als wat, allemaal schelden op mij, echt verschrikkelijk
Pyro
3rd August 2002, 14:19
Hmmz...dan ben ik toch maar blij dat die tijd voorbij is dan!
Mr G. Bears
9th August 2002, 19:40
ja die van mij is nog bezig, alleen soms denk ik dat ie aan zijn einde komt, maar dan krijg je weer zo'n terugval
maar pyro, je moet maar denken , als ik weer zo rot doe, dat je weet waar het aan ligt
LoUNgeR
16th August 2002, 05:10
Ik begin al schaamhaar te krijgen dus ik denk dat de pubertijd voorbij is bij mij:!
Laevid
17th August 2002, 21:11
Gefeliciteerd lounger met je schaamhaar......
maar dan was ik dus al met me 11e voorbij mn puberteit; tof zeg!
LoUNgeR
17th July 2003, 13:24
nu moet mijn piemeltje nog groeien*brrr*
Planetouched
17th July 2003, 13:57
uh....oke dan*brrr*
Angel
17th July 2003, 16:23
Volgens mij ben ik op een hele foute thread terecht gekomen....
Angel.
LoUNgeR
29th May 2004, 14:37
*jump* goh, ja joh? *jump*
de blabla thread is op denk ik.
Tegenwoordig is het niet eens meer nodig om zeehondjes neer te knuppelen want nu kun je toch amerikaanse kelen opensnijden. Het enige wat ik me afvraag is: Van zeehondenbont maak je leuke dingen, maar wat doe je nu eigenlijk met die amerikanen? Misschien kun je er wel een big mac van maken ofzo.
Elminster
29th May 2004, 16:49
Wow Lounger da's 2 keer achter elkaar in 1 thread dat je wel héél traag antwoord :P
Check je post times maar ns :D
LoUNgeR
31st May 2004, 12:43
zal ik nu antwoorden of over 2 jaar..... (C)
ach ja, zal nu maar reageren *bier*
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.