PDA

View Full Version : charm person ed

Elminster
7th April 2003, 22:06
Ah ik wordt hier gek van, ze lijken wel totaal niet te gebruiken tgen de party, ik zou niet weten hoe dat goed zou moeten. Op z'n allerminst moet de ge-charmde person meewerken, maar waarschijnlijk heeft de rest het zo door dat er iets niet klopt. Er staan wat tips over in the Book of Challenges, maar het blijft aanprutsen. Daarbij wordt charm person vaak gebruikt (preconstructed enz) maar heb ik hem nog nooit in werkelijkheid gezien. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH plz tips iemand, want hij is Zo Vet!!

Bremmer
14th April 2003, 19:56
als level 3 sorcerer heb ik een keer een scroll of charm person gevonden. Op een gegeven moment was ik door al mijn spells heen: ik had alleen mijn crossbow nog.......en toen kwam ik die scroll of charm person tegen en heeft mijn leven gered.......duzzzz jah charmed person is goed idd en sindsdien heb ik ook een zwak voor die spell moet ik zegen

sowieso voor een wizard kan het een must zijn op laag level en voor een sorcerer is het altijd handig om er een scroll voor te hebben.

tips heb ik niet echt, maar je moet iig logisch nadenken wanneer je hem gebruikt (maar dat is eigenlijk met alle spells) dus je hoeft geen charmed person te casten op een wizard of een cleric en verwachten dat de spell effect heeft.....

Planetouched
14th April 2003, 21:27
mwa...is net zoals illusies...maar ik vind charmen opzich nog lastiger. Misschien als je een heel diplomatisch gerichte party hebt...maar dan nog wordt et lastig..

Elminster
14th April 2003, 22:46
Maar ook als je als DM charm person op een PC cast, en hij failed z'n save (rolt-ie die zelf? of heeft-ie het dan gelijk door...) hoe maak je duidelijk dat-ie tegen een goede vriend aan het vechten is en daarnaar moet handelen.. :S
Maar gelukkig, ben niet de enige die hem toch wel erg vet vind :)...

Bremmer
14th April 2003, 23:31
ehe bij ons was het meestal wel leuk als je een keer ongestraft een andere PC in mekaar kon meppen!! :P

aekold
14th April 2003, 23:42
Even stiekem al die frustraties afreargeren op dat ene character.

Carnage
15th April 2003, 00:05
Originally posted by Bremmer
ehe bij ons was het meestal wel leuk als je een keer ongestraft een andere PC in mekaar kon meppen!! :P

Kan ik over meepraten :D

Bremmer
15th April 2003, 01:04
he juist, daarom een toepasselijke Avatar.....;)