View Full Version : Ti?sto
Carnage
15th March 2003, 18:32
Wat vinden jullie eigenlijk van onze hollandse trots en nummer 1 DJ van de Wereld, DJ Ti?sto?
Ik persoonlijk vind 'm echt werelds....net zoals de muziek die tie maakt. Mijn favoriet is zijn remix van Delerium-Silence.
aekold
15th March 2003, 19:25
Tiesto is een vuile gore ****, een ****************.
Zo dat moest ik ff kwijt
Laevid
3rd April 2003, 22:04
ja het ging hier over tiesto idd....ik hoorde dat tie op tmf awards de intro ging doen......zal waarschijnlijk samen met optreden van Brainpower het enigste interresante worden vrees ik...
aekold
4th April 2003, 10:24
Komt Kane dan niet naar de awards??? Als dat niet zo is zou ik dat zwaar balen vinden. :D
Maar eigenlijk zuigt Kane gewoon zwaar.
Planetouched
1st November 2004, 17:23
ik vind em eigenlijk niet zo slecht hoor(Kane)
Carnage
1st November 2004, 21:51
Ik ook niet ;)
Ow en Ti?sto heeft nu een mix gemaakt van Street Spirit van Radiohead.
Mr G. Bears
1st November 2004, 22:50
ik vind em eigenlijk niet zo slecht hoor(Kane)
Waarom heb jij toch de rare neiging om threads te kicken waarin totaal geen discussie meer gaande is?
Ben je herinneringen op aan het halen ofzo :D ?
Planetouched
1st November 2004, 23:57
ehe, nee ik zag een 2 guests hierin kijken en zag dat ik het einde nooit had gelezen dusja:).
Geobear
21st December 2004, 14:03
Ik wil ook iets over Tiësto zeggen. Ik ben het werk van die man pas dit jaar echt gaan waarderen. Vooral de 2 nieuwste singles 'Love comes again' en 'Just be' zijn hartstikke gaaf. Maar ook sommige langere albumtracks zijn heerlijk om letterlijk bij weg te dromen...en de clip van Traffic ( _O_) is natuurlijk ook gaaf, he Pyro en Laevid?
Lethal industry vind ik persoonlijk de minste plaat, omdat deze wat steviger is en dit niet echt goed bij de rest van de tracks past (op grond van het album waar Flight 643 op staat en wat ik ken van het album Just be).
Tiësto als DJ kan ik niet beoordelen, maar hij zal wel goed zijn lijkt me, als hij zoooo hoog gewaardeerd wordt door het publiek en de kenners van het DJ Magazine.
Elminster
21st December 2004, 22:14
Ik vind Just Be 1 van Tiësto's mindere hits eigenlijk..
Carnage
21st December 2004, 22:57
De albumversie van Just Be is echt veel beter dan de Radio Edit...
Pyro
21st December 2004, 23:37
De albumversie van Just Be is echt veel beter dan de Radio Edit...
...en dat vind ik dus juist andersom: die albumversie is erg onsamenhangend naar mijn idee. Bovendien is de melodie in de Radio Edit ook veel beter uitgewerkt (Y).
Laevid
22nd December 2004, 00:43
Just Be is echt de minste single die ik ken.
En don't fuck met Lethal Industry, da's juist de beste ok :P
Elminster
22nd December 2004, 10:59
Danku laevid :)
Wat vind je dan van Flight 643 trouwens?
Geobear
22nd December 2004, 11:36
...en dat vind ik dus juist andersom: die albumversie is erg onsamenhangend naar mijn idee. Bovendien is de melodie in de Radio Edit ook veel beter uitgewerkt (Y).
Helemaal mee eens :D
En LV...Lethal industry vind ik ook wel aardig hoor. Het is enkel Tijsjes minste single wat mij betreft.
Flight 643 vind ik overigens wel gaaf, maar ook weer zeker niet de beste...misschien vind ik tekst erbij wel mooier ofzo ;)
Pyro
22nd December 2004, 14:40
Inderdaad...Lethal Industry is, vergeleken met wat hij nog meer uitgebracht heeft, het matigste nummer van allemaal :S...
Geinig deuntje hoor, maar verder heeft het nummer helemaal niets en wordt het snel saai. Als je het nummer 1x hebt gehoord, ken je ook gelijk alles. Vooral bij de albumtracks van Ti?sto is dat wat minder; daar blijf je nieuwe dingen in ontdekken. Zijn ook meer echte 'luisterplaten' vind ik...
Just Be vind ik zelf weer erg sterk trouwens omdat de tekst en de sfeer van het nummer goed bij elkaar passen (Y)
Carnage
22nd December 2004, 17:03
En wat van de 'Rain down on me' remix? Die vind ik ook stoer! De live-versie ook.
Planetouched
22nd December 2004, 17:09
issie ook:)
Pyro
22nd December 2004, 18:30
En wat van de 'Rain down on me' remix? Die vind ik ook stoer! De live-versie ook.
Dat is ongeveer het beste wat ooit van Kane is uitgekomen (Y). De live-versie valt echter wel dik tegen, omdat Dinand zijn janksmoel net wat teveel opentrekt :(...
Laevid
22nd December 2004, 23:48
Flight 643 zit bij mij onder Lethal Industry en Traffic.
Rain Down On Me (Remix) als je die mee gaat rekenen met Ti?sto-platen staat die bij mij heeeel erg onderaan, nog onder de voor mij meestal veel te softe en langdradige album-tracks (Die ik ken dan eej ;))
Carnage
23rd December 2004, 14:15
Er zijn toch veel mensen die de verschillende stijlen van Ti?sto leuk vinden merken we zo :).
What about the Delerium - Silence remix van Ti?sto (daar zijn trouwens 2 versies van, de in-search-for-sunrise remix en de sanctuary mix)?
Mr G. Bears
23rd December 2004, 14:35
Een erg lekker nummer. Mooie, dancegeschikte vocals en een lekkere beat.
Geobear
24th December 2004, 09:22
Er zijn toch veel mensen die de verschillende stijlen van Ti?sto leuk vinden merken we zo :).
What about the Delerium - Silence remix van Ti?sto (daar zijn trouwens 2 versies van, de in-search-for-sunrise remix en de sanctuary mix)?
Ik dacht dat ik op de Radio 538 Dance Smash hits CD de Airscape mix had :P
:D ...die is leuk iig
Carnage
24th December 2004, 13:21
Hehe kan best....maar dat is dus geen mix van Ti?sto :) (niet onder zijn offici?le artiestennaam althans).
Laevid
24th December 2004, 22:16
Dat nummer kent zoveel mixen, ik heb echt geen idee wie leuk is en welke nie. Ik weet wel dat ik het niet zo'n boeiend nummer vind over het algemeen gesproken (dat zullen de meest bekende mixen zijn dan ;))
Geobear
27th December 2004, 08:20
Nee, het is trance he :P *jump*
Elminster
27th December 2004, 17:16
Zin in een ban ;)? Je zit in de Ti?sto thread op zich :D
Carnage
27th December 2004, 19:32
hehe ROAR *nasty*
Heeft iemand toevallig al de CD van het concert van Tiesto in de Gelredome geluisterd?
Geobear
28th December 2004, 09:36
Zin in een ban ;)? Je zit in de Ti?sto thread op zich :D
Hoezo? Ik maak gewoon een voor LV begrijpelijke opmerking, denk ik. Ik zie het probleem niet...
Laevid
28th December 2004, 22:02
En dat snapte ik, dus ik zag als mod ook geen probleem. Maar aan die smilies te zien was Elminster ook niet echt serieus :)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.