View Full Version : RAMMSTEIN UIT ELKAAR !?!?
Nitro
9th March 2003, 21:47
Dit stond in een officieel bericht:
Officieel bestaat de groep Rammstein nog gewoon, maar het zou zo maar eens kunnen dat dat binnenkort niet meer zo is. De heren zijn op dit moment in bespreking over het voortbestaan van de band. Volgens een insider hebben de bandleden het gevoel dat ze alles uit hun muziek en shows hebben gehaald wat er in zit. Nu zou het voor iedereen tijd zijn om een andere muzikale weg in te slaan. Gitarist Richard neemt op dit moment demo's op voor zijn nieuwe band emigrate. En wie zitten daar nog meer in???? Till lindemann en bassist Oliver.
Kolky
9th March 2003, 22:55
Ik zit af en toe es op het Rammstein forum.
Toen ik dit las ben ik er natuurlijk direct naar toe gegaan.
Maar daar stond er helemaal niks over...:S
Dus...
ik geloof t'r niks van..
Laevid
9th March 2003, 23:15
Dat zou wel een beetje jammer zijn als ze uit elkaar zouden gaan....
Misschien zijn ze wel gewoon te oud geworden voor al dat geweld op het podium en zijn er een paar die wel door willen gaan en die gaan dan verder onder een andere naam....
Pyro
9th March 2003, 23:25
Nou, ik vind het nog niet eens zo ongeloofwaardig klinken hoor. Als je bedenkt dat ze toch alweer best een tijdje aan de gang zijn, waarschijnlijk heel de wereld hebben rondgevlogen en zich misschien wel helemaal kapot hebben gespeeld. Het zou wel erg jammer zijn, het zijn toch wel een beetje rocklegendes a-la de Stones geworden, als je bedenkt hoe lang ze al meedraaien...
aekold
10th March 2003, 00:52
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, als het echt zo zou zijn, dan zou ik dat heel jammer vinden, maar laten we nou maar afwachten wat de heren zelf zeggen.
Mr G. Bears
10th March 2003, 09:04
Ik zou et echt erg vinden, want ook al ben ik dan geen grote Rammstein fan, ik heb wel respect voor wat ze doen, echt veel respect. ze zijn gewoon heel bekend geworden en commercieel , ja natuurlijk, maar hun muziek blijft hetzelfde, en dat slaat ook gewoon aan, dat is natuurlijk al knap op zich, en wat de rest al zei, ze draaien al heel lang mee, ik zou et ook erg vinden als Iron Maiden er mee kapte want die zijn al 26 jaar bezig, en bij Rammstein is dat dan wel iets minder maar nog steeds is het (N)
Kolky
10th March 2003, 15:44
Originally posted by Mr G. Bears
ik zou et ook erg vinden als Iron Maiden er mee kapte want die zijn al 26 jaar bezig, en bij Rammstein is dat dan wel iets minder maar nog steeds is het (N)
Bedoel je niet (Y).. :D
Mr G. Bears
10th March 2003, 15:52
nog steeds is het (N) als in dat ze uit elkaar zouden gaan
Nitro
10th March 2003, 16:12
kolky vindt het ok dat ze uit elkaar gaan;)
Kolky
25th August 2003, 15:32
Die bespreking die ze hadden was dus over een nieuw album dat ergens in december uitkomt. Ook zullen hun shows niet meer gehouden worden met veel vuur, maar zal het anders worden... dat belooft wat. Helaas is er ook bekend dat ze veel minder gaan touren, idd vanwege hun leeftijd. Al zijn ze nog best jong vergeleken met sommige andere Rockers!
Elminster
25th August 2003, 15:44
4 words :)
RHCP
sorry chrono ;)
Mr G. Bears
25th August 2003, 16:06
2 words. iron maiden, die touren ook nog steeds stikveel!
Nitro
25th August 2003, 16:53
nou de oudste is 40 jaar, zo oud zijn ze dus nou ook weer niet
aekold
26th August 2003, 21:45
Over wie heb je het nu, Maiden of Rammstein(=beuksteen)
Laevid
26th August 2003, 23:17
Rolling stones die zijn nog veel ouder :D
aekold
27th August 2003, 01:19
Maar daar beginnen de gebreken nu ook op te spelen, zangeres die hun stem verliezen ofzo ;).
Mr G. Bears
27th August 2003, 11:16
Originally posted by Laevid
Rolling stones die zijn nog veel ouder :D
Rolling Stones die hadden al gebreken toen ze begonnen.......is nooit meer goed gekomen.........
Rolling Stones (N)
Nitro
27th August 2003, 14:10
Originally posted by aekold
Over wie heb je het nu, Maiden of Rammstein(=beuksteen)
Rammstein
aekold
27th August 2003, 19:36
Originally posted by Mr G. Bears
Rolling Stones die hadden al gebreken toen ze begonnen.......is nooit meer goed gekomen.........
Rolling Stones (N)
Respect voor de stones, ik vind ze soms best lekkere muziek maken hoor. Gewoon om af en toe naar te luisteren.
Shandril
28th August 2003, 11:51
ik heb niet alles gelezen, slecht weet ik, maar ik heb dr ff geen tijd voor. Anyway...Ik denk niet dat Rammstein denkt dat ze alles wat ze uit hun shows hebben kunnen halen, er uit gehaald hebben. Die gasten geven echt abnormale vage shows.... Dr is vast nog iets vagers te bedenken
Shandril
Kolky
29th August 2003, 00:54
Originally posted by Shandril
ik heb niet alles gelezen, slecht weet ik, maar ik heb dr ff geen tijd voor. Anyway...Ik denk niet dat Rammstein denkt dat ze alles wat ze uit hun shows hebben kunnen halen, er uit gehaald hebben. Die gasten geven echt abnormale vage shows.... Dr is vast nog iets vagers te bedenken
Shandril
Jup, maar ditmaal Zonder vuur :D
Elminster
29th August 2003, 14:15
Zover ik weet is vuur(werk) niet iets speciaals / origineels op concerten.. Dus als ze zulke vage shows gaven kunnen ze dat zonder vuur ook vast volhouden (Y):)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.