View Full Version : the Matrix Reloaded
Bremmer
15th March 2003, 11:53
hehe precies een film die ik moet zien en om in de spirit te komen heb ik een tijdje geleden the matrix op dvd gekocht, het is alweer een tijdje geleden dat ik die gezien heb
Conjurer
15th March 2003, 15:39
MUST SEE !
aekold
15th March 2003, 19:29
Best wel ja. Matrix kicks ass.
LoUNgeR
3rd April 2003, 16:07
Die Animatrix is wel kewl.
Nog ff wachten en dan de 1e van de 2 in premiere
Insane Alien
16th April 2003, 13:45
Ik heb gehoord dat matrix drie nog eind dit jaar al uit zo komen, lijkt mij een beetje snel...maar vind het absoluut nie erg.
En mensen hou alvast 15 mei vrij in je agenda he!!!! (matrix reloaded in bios)
greetz,
(A)
Insane Alien
16th April 2003, 13:47
soundtrack matrix 2
CD 1
1. Linkin Park - Session (2:23)
2. Marilyn Manson - This is the New S*** (4:20)
3. Rob Zombie - Reload (4:25)
4. Rob D - Furious Angels (Instrumental) (5:29)
5. Deftones - Lucky You (4:08)
6. Team Sleep - Passportal (2:55)
7. P.O.D. - Sleeping Awake (3:23)
8. UnLoco - Bruises (2:36)
9. Rage Against the Machine - Calm Like a Bomb (4:26)
10. Oakenfold - Dread Rock (4:40)
11. Fluke - Zion (4:29)
12. Dave Matthews - When the World Ends (Oakenfold remix) (5:26)
CD 2
1. Don Davis - Main Title (1:30)
2. Don Davis - Trinity Dream (1:56)
3. Juno Reactor - Tea House (1:04)
4. Rob D - Chateau (3:26)
5. Juno Reactor - Mona Lisa Overdrive (10:17)
6. Don Davis vs. Juno Reactor - Burly Brawl (5:52)
7. Don Davis - Reloaded Suite (17:35)
aekold
16th April 2003, 21:35
Apart, Rage Against The Machine op de soundtrack, terwijl de band al uit elkaar ligt. Apart.
En verder vind ik de soudtrack er niet zo boeiend uitzien.
Yavanna
16th April 2003, 21:46
Neej ik kreeg hem ook gemeeld en ik hoorde dattie geweldig was...
Maar sowieso dat nr van Linkin Park is al de allerkutste van al hun nummers en de rest van de soundtrack vind ik ook nie zo heel geweldig... Deftones mesgien en nog wa anderen maar neej...
Nitro
16th April 2003, 21:47
die soundtrack is niet zo best, eigenlijk best wel heel erg slecht maar ja
Planetouched
16th April 2003, 22:23
'k vind de soundtrack van de matrix wel goed eigenlijk...die trailers ondersteunen mijn positieve mening, btw:
Matrix
Matrix Reloaded
Matrix Revolutions
deel 1,2 en 3 op rijtje...deel 3 komt in November 2003 uit geloof ik.
Quote 1: Do we proceed? Yes, he is still...only human.
Quote 2: Ha..upgrades.
Quote 3: Suprised to see me, Mr. Anderson?
Quote 4: That's a nice trick.
Quote 5: So he's found a way to copy himself. So now there are more.....lots more.
aekold
17th April 2003, 00:29
Klinkt allemaal super vet, maar de soundtrack blijft zuigen.
Ik vond de soundtrack van de eerste film wel ok, met Rammstein enzo.
Pyro
17th April 2003, 01:02
Ja, na allemaal negatieve reacties ben ik toch wel best positief over die soundtrack. Session van Linkin Park vind ik natuurlijk wel heel errug cool, is weer eens wat anders, maar ja hier zal ik wel weer flames op krijgen...
Deftones, Rage, Oakenfold? Klinkt best boeiend allemaal. Daarnaast staat Rob D er ook op, die op de eerste Matrix-soundtrack het nummer 'Clubbed To Death' had, wat ik echt een heel vet nummertje vond!
Kolky
17th April 2003, 01:20
Owkeej..
Na die laatste trailer moest ik ff mezelf tegen me kop aan tikken, en me mond dichtdoen... want die was echt ZO GOED... wowie.. ik award deze film nu al als beste film van het JAAR als al niet van dit DECENIA.
Ik heb nu ook de Matrix Skin voor Winamp 3 ook zo mooi...
http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml?componentId=128629
Je kunt zelfs ook nog wissellen van Character die je wilt zien:
Neo
Trinnity
Agent Smith
Morpheus
'De 2 witte geesten uit de trailer'
2 andere wel aardig uitziende vrouwtjes die vast in de film zullen voorkomen..:D
LoUNgeR
17th April 2003, 01:30
De trailer ziet er wel ok uit, maar dattie nu kan vliegen.....ik weet t niet. Hopelijk gaan ze geen superman, spiderman, daredevil trucjes doen.
Planetouched
17th April 2003, 09:39
Quote 6: He's doing that superman thing.
nee serieus, wordt volgens mij een zeer complex verhaal als je zo die trailer ziet. Komen allerlei nieuwe figuren bij en het verhaal wordt dus het redden van Zion.
Elminster
17th April 2003, 13:10
Wie gaan er allemaal 15 mei naartoe?
1. Elminster
Planetouched
17th April 2003, 14:31
add me...
aekold
17th April 2003, 14:56
And me.....yeah.
Kolky
17th April 2003, 16:43
Ikke natuurlijk ook (Y)
Voor degenen die het nog niet zeker weten:
http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/reloaded_final_640.html
Ultra download:
http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_cmp/trailer_final_1000v2.html
Dit is de laatste Trailer van the Matrix Reloaded.. ook voor mensen die wel gaan KIJKEN!! (Y)
Insane Alien
18th April 2003, 01:18
me 2 (A)
Bremmer
18th April 2003, 01:43
zooo net in de bios dat voorstukje gezien en wow......deze film moet ik zien!
Yavanna
24th April 2003, 00:16
Vet ik wil em ook echt graag zien :D
Maar kweetnognie of ik 15 mei kan... Nogg ff checken :) moet lukken
Grtzz!
FirstBlood
3rd May 2003, 04:28
The Matrix Reloaded is weer zo'n MUST SEE film in bioscoop ;p
Ik ga hem zien primiere in Antwerpen ;>
Mr G. Bears
3rd May 2003, 10:12
das leuk......ik zie wel, kben nou ook weer niet ZO enthousiast
kvind et wel een goeie film maar meer ook niet
Shandril
3rd May 2003, 10:49
firstblood? hijs terug :D
ik ga hem denk ik wel kijken. Ik vond 1 goed gemaakt. Dus gaan we in het kader van de filmafdeling hier, hem ook ff kijken :D
Shandril
LoUNgeR
3rd May 2003, 13:42
Firstblood, waar in A'pen?
Waar alle nederlanders gaan , metropolis
of UGC in het centrum.
FirstBlood
3rd May 2003, 13:54
LoUNgeR, Metropolis ;>
aekold
4th May 2003, 04:46
Ik weet niet wanneer en waar ik ga, maar ik ga iig wel. Ik denk gewoon in Roosendaal,.
Shandril
4th May 2003, 14:03
Ik ga na mijn examens, en waarschijnlijk met die pappie, die wou 'm ook zien (?)
Shandril
aekold
4th May 2003, 14:32
Mss is het handig als we een lijstje maken met namen wie er allemaal megaan naar de premiere?? Alex had het er al over, zodat we op tijd kaartjes kunnen bestellen.
Insane Alien
4th May 2003, 14:54
Zet mij maar op dat lijssie.....
Enne mss is het leuk om voor de film de matrix te kijken??
greetz
(A)
Oke, ik was van plan te gaan reserveren, dit wil ik ook wel voor jullie doen, alleen, dan moet ik het geld wel van te voren ffkes hebben, kan het namelijk niet voorschieten, hieronder edit ik telkens wel ff het lijstje van degenen die meegaan:
Alex (Betaald :P)
Carolien (Betaald)
Yuri (Betaald)
Eschwin (Betaald, door schulden van mij...:&)
Taco
Roel
Pieter (betaald)
Marianne (betaald)
Stefanie
L.V.
Yavanna
4th May 2003, 17:06
Heey Kolky als je ff alle vorige posts een beetje leest kun je zien dat al meer mensen hebben gezegd dat ze mee willen ;)
Taco ook dus, en Roel, Pieter ook
En ik ga ook wel meej denk ik
Grtzzz
Laevid
4th May 2003, 22:41
yeah...the matrix....schrijf mij ook maar erbij :D
Conjurer
5th May 2003, 00:09
Count me in 2
aekold
5th May 2003, 01:22
Zet Stefanie er maar ook bij, het is nog niet 100 % zeker dat ze meegaat, maar waarschijnlijk wel.
Insane Alien
5th May 2003, 13:29
Dat betaald achter mijn naam,i like it......
greetz
(A)
p.s. ik heb er echt zin in...
Conjurer
5th May 2003, 14:37
Ik krijg nog geld van kolky dus ik denk wel dat ik ook betaald heb ;)
aekold
6th May 2003, 09:31
Ik chanteer Kolky wel met wat hij zondag allemaal heeft uitgevreten, dus dat zijn ook een een kaartje voor mij en Stefanie.
ik ga niet naar die film, omdat het me gewoon niet zo'n leuke film lijkt
Yavanna
6th May 2003, 15:04
Nou jah ehm.. ik ga dus wel meej he maarre... kolky moet ik perse vantevoren betalen..?
Ben namelijk bang dat je mijn geld opmaakt aan drank (T) hehe
Grtzz!
aekold
6th May 2003, 15:56
Oei, dis onder de gordel. Wel humor trouwens, go idol :D.
Stefanie gaat trouwens zeker mee.
Originally posted by Conjurer
Ik krijg nog geld van kolky dus ik denk wel dat ik ook betaald heb ;)
Jepz jij hebt idd ook dus al betaald. Bedankt dat je het me even herinnert!
Dit is ook meteen herinnering voor de rest, ik wil het geld graag zo snel mogelijk van jullie ontvangen.. Zodat ik misschien vrijdag zelfs al kan gaan reseveren! Dus? Ikke ben donderdag vrij.. of je kunt me spreken op MSN!
Planetouched
7th May 2003, 02:24
uh...kom je ff langs?:D
als iedereen gewoon betaalt @ The Party Piccolo Paradiso dan komt alles goed. Zoveel haast zou het wel niet hebben dat het perse vrijdag al moet en anders schiet je het maar ff voor ofzo
Insane Alien
7th May 2003, 13:51
Ik denk niet dat Kolky KAN voorschieten.....Met zijn grote behoefte aanalcohol e.d.
ik ga niet naar die film, omdat het me gewoon niet zo'n leuke film lijkt
Oke best, wel vaag.. juist kei vet..:P
als iedereen gewoon betaalt @ The Party Piccolo Paradiso dan komt alles goed. Zoveel haast zou het wel niet hebben dat het perse vrijdag al moet en anders schiet je het maar ff voor ofzo
Goed Idee (Y) zo'n haast heeft het idd niet, maar dan ga ik wel maandag al reseveren! Dus? Misschien kunnen d'r ok al mensen betalen bij Ralf zijn feessie?
Ik denk niet dat Kolky KAN voorschieten.....Met zijn grote behoefte aanalcohol e.d.
Euh idd :&
Shandril
11th May 2003, 23:24
Verdorie, wil ik eindelijk die trailer gaan kijken, doet mijn computer raar. Nou ook trouwens, ik typ sneller dan dat hij/zij het laat zien...
Misschien is het maar tijd dat hij/zij gaat slapen ;)
Shantje
Planetouched
12th May 2003, 09:11
Ik heb gedokt, I await my ticket
Mr G. Bears
12th May 2003, 09:56
nou kolky je mag voor mij reserveren, dan heb ik nog maar 32,50 van je tegoed :P
Kolky
12th May 2003, 10:20
Ikke kan alleen kaartjes halen voor wie betaalt heeft (had ik in me post vermeld..) :S
Dus ik ga kaartjes halen voor:
Pieter ('k geloof met Claudia)
Stefanie (ook met claudia??)
Marianne
Roel
Yuri
Carolien
Eschwin
Kolky
Claudia (doet ze zelf)
Taco (heeft zijn eigen kaartje!)
Dat doe ik vanmiddag dus... alleen voor L.V. weet ik nog niet hoe we het gaan regelen...
*EDIT: Vanmiddag werd dus vanavond (bios was dicht :S)
Marcel gaat trouwens niet mee....:+
Mr G. Bears
12th May 2003, 12:33
claudia zelf ging toch ook reserveren of :S?
huh
want ik zou met claudia meegaan ofzo, omda michel nie meer meeging
huh
ik vat et echt nie meer hoor
Kolky
12th May 2003, 15:10
Oke dan was je dus zaterdag avond en zondag ochtend (op tournooi) niet echt wakker.. want toen heeft Claudia het je nog gevraagd.. en ik en Claudia afgesproken samen te gaan!
Via MSN zeg je nu weer van niet..? :S
Laevid
12th May 2003, 22:28
Originally posted by Kolky
Dat doe ik vanmiddag dus... alleen voor L.V. weet ik nog niet hoe we het gaan regelen...
Is dat een vraag? :) ik spreek je straks wel op msn denk.....
Nitro
12th May 2003, 23:40
Originally posted by Mr G. Bears
want ik zou met claudia meegaan ofzo, omda michel nie meer meeging
ik was nooit van plan mee te gaan hoor
Shandril
13th May 2003, 00:02
ik heb nog 1 plaatsje over.
ik neem steef en marcel mee. Ow en mezelf natuurlijk
ok ff voor de formaliteit, betaal je mij niet voor donderdagavond, ga je niet mee. Ik zit namelijk ook met een probleem...genaamd geld
Shantje
aekold
13th May 2003, 00:45
Volgens mij is nu alles geregeld. Althans wat ik ervan begrepen heb.
YEAH 1000 posts (T)
Mr G. Bears
13th May 2003, 08:08
voor mij ook, thnx schotje (Y)
iemand die making of The Matrix: Reloaded gezien
ik wel iig
ik vond em wel heel vet eigenlijk, maar ik vraag me toch af waarom al die acteurs aan baard of lang haar krijgen na een aantal jaren, tis net alsof ze tussen de films maar niks aan hun haar doen en allemaal een flinke baard en lang haar gekweekt hebben :P
Planetouched
13th May 2003, 11:58
the making of was echt super, ik heb zo zin in die film...can't wait
Shandril
13th May 2003, 12:45
ik ga er neutraal naar heen, jullie zijn allemaal al gemanipuleerd :D
ik kan de trailer niet eens kijken, maar ik heb een stukje gelezen in de gids (ja ik lees :)) en hij lijkt me wel vet
Shantje
Insane Alien
13th May 2003, 12:59
The making of was idd een mooi stukkie tv, vooral met de Matrix ervoor...ik had hem ook al zo lang niet meer gezien (zondag ochtend:P).
Nadeel is alleen: IK WIL NIE MEER WACHTEN!!!!!!
(A)
Kolky
13th May 2003, 13:12
Oke ik heb dus express NIET die Matrix Reloaded Making Off gekeken zodat ik niet teveel weet van de film voordat ik hem zie.
Ik ben hem wel vergeten op te nemen? Heeft iemand hem? Kunnen we hem voor het uitgaan dan kijken ofzoiets?
aekold
13th May 2003, 13:59
Ik heb expres zo min mogelijk vooraf gezien en gelezen, omdat ik gewoon zoveel mogelijk verrast wil worden. Het enige wat ik gezien heb is de trailer.
Bremmer
13th May 2003, 14:13
yup met too, das wel zo leuk.......
Shandril
13th May 2003, 14:35
hm dat kan ik natuurlijk ook zeggen, ik heb gewoon de trailer niet bekeken. Maar het is soms wel moeilijk om er onder uit te komen, als je echt niks wil zien, bedoel ik. Omdat er over al wel stukjes van te zien zijn. Reclames ed.
Shandril
Planetouched
13th May 2003, 15:46
wat ik ondertussen erover te weten ben gekomen maakt denk niet zo veel verschil...wel kewl dat ze gewoon 2.5 km snelweg aanleggen voor een filmscene en dat bijv. in de terras battle met 100 agents Smiths er meer bewegingen en special effects zitten dan in heel deel 1, zulke dingen sporen je toch aan helemaal warm te lopen voor die film.
Conjurer
13th May 2003, 22:39
maar hoelaat draait ie eigenlijk, kben er niet helemaal van op de hoogte. dus als iemand mij kan vertellen hoelaat ik bij de bios moet staan.
Kolky
13th May 2003, 23:29
Originally posted by Planetouched
wat ik ondertussen erover te weten ben gekomen maakt denk niet zo veel verschil...wel kewl dat ze gewoon 2.5 km snelweg aanleggen voor een filmscene en dat bijv. in de terras battle met 100 agents Smiths er meer bewegingen en special effects zitten dan in heel deel 1, zulke dingen sporen je toch aan helemaal warm te lopen voor die film.
Ej kop dicht... (M)
Just joking... maakt niet zo veel uit hoor..:)
Enne Conjurer, hij draait om 22:00 uur... We moeten dit keer HEEL ERG vroeg zijn.. omdat het echt DRUK wordt. Dus.. ikke zal er om 21:00 uur al zijn denk.. met Claudia? wie nog meer?
Shandril
13th May 2003, 23:46
eej elmister, waarom kom je niet eerst naar mij, vanuit je werk, half negen is inderdaad best wel vroeg. Ik mail je ook nog wel, aangezien je er niet van houdt nieuwtjes te lezen via het forum.
Ik wil er ook best eerder zijn, thermosflesje mee :D
Shantje
Yavanna
13th May 2003, 23:57
Ej Shan, ist goed als ik ook naar jou kom dan? :)
Planetouched
14th May 2003, 00:07
Ik wil ook wel vroeg gaan alleen dan wil ik daar niet alleen gaan staan, wordt er trouwens nog wat meegesmokkeld door de people here offe moet dat nog geregeld worden?
aekold
14th May 2003, 00:30
Zeg maar hoe laat ik bij jou moet zijn schotje. I'll be there.
Als het om drinken gaat neem ik een literpak chocomelk mee en verder zie ik wel wat ik aan eten mee neem.
Shandril
14th May 2003, 01:00
Okidoki dus iedereen komt naar Shantjes place
Good, maar hoelaat tja. kijk maar uur of acht, half negen?
Shantje
aekold
14th May 2003, 09:05
I'll be there. Er bestaat trouwens een kans dat we Steef even moeten ophalen, maar mss kan ik wel met haar regelen dat we haar bij de bios zien.
Shandril
14th May 2003, 13:18
Amigos, ik heb net gechecked, en jullie kunnen hier niet eens verzamelen, ik zit met twee kleine meisjes die moeten slapen. Het was alleen een ideetje om taco tegemoed te komen.
Dus het gaat niet door, verzamelijk bij mij...
Shandril
Elminster
14th May 2003, 14:00
ja het is ook al niet meer nodig, ik heb (denk ik tenminste :&) mn werk afgezegd omdat ik dacht dat het vroeger begon. Spreken we af tussen 9.00 en 9.15 in de bioszaal te zijn?
aekold
14th May 2003, 15:44
Is mij ook best.
Mr G. Bears
14th May 2003, 16:07
we kunnen er ook een avond van maken dat (bijna) iedereen voor de film bij elkaar gaat zitten bij iemand thuis ofzo, lijkt me wel gezellig, al zitten er veel met examens natuurlijk, goed idee of nie?
Planetouched
14th May 2003, 16:13
lijkt mij wel kewl, beetje magiccen vantevoor...
Insane Alien
14th May 2003, 17:00
Ik vind het ook een goed idee, en ik zal het hiero eens thuis gaan navragen of het kan....
En laat het zo snel mogelijk weten...
(A)
aekold
14th May 2003, 19:47
Klinkt ook goed ja. Doe dat maar.
Planetouched
14th May 2003, 20:33
hehe, vandaag ff laten weten dan want morgen is het de dag, de dag waar ieder matrix-fan 4 jaar op heeft moeten wachten, morgen zien we deel 2!:D
Elminster
15th May 2003, 10:48
Waar woont alien als ze op aarde is? Dijken?
Shandril
15th May 2003, 11:03
en voor het restje? Mwoi en Conjurer? 21.00 bij de bios?
Shandril
aekold
15th May 2003, 11:50
Ik ga vanuit Steefjes huis naar de bios toe, dus ik zie jullie daar allemaal wel. 21:00???
Insane Alien
15th May 2003, 12:50
Hey mensen en andere wezens,
Ons huis staat voor u ter beschikking vanavond, iedereen mag komen, post het liefst wel ff hiero want dan weet ik ongeveer hoeveel er komen..
Adres: Lavadijk 38
(A)
Planetouched
15th May 2003, 12:54
ik kom wel...hoe laat ongeveer?
Kolky
15th May 2003, 13:03
Oke, ikke ben d'r ook!
Meneer Bear, kan'k met jouw meefietsen? Het huis van Insane Alien kan'k niet zo makkelijk vinden, maar 2 keer geweest.
Elminster
15th May 2003, 13:07
Mm ik zie jullie in de bios wel, ok?
Trouwens nog ff bellen hoelaat de zaal opengaat, straks gaat-ie pas om 9.30 open sta je daar een half uur te staan & dringen & duwen, da's no fun...
aekold
15th May 2003, 13:27
Ik zie jullie ook allemaal wel bij de zaal.
Carnage
15th May 2003, 13:31
Ik zie jullie allemaal niet in Metropolis Antwerpen (T)
Shandril
15th May 2003, 13:32
Elminster: dat vrouwke zei dat het druk ging worden, dus het maakt niet zo veel uit om daar een half uur te gaan douwen ed, want als we allemaal bij elkaar willen zitten, zullen we wel vroeg moeten gaan, ik denk niet dat er 13 stoelen toevallig vrij zullen zijn....:)
Shandril
Laevid
15th May 2003, 13:38
ik weet op dit moment nog niet of ik genoeg tijd heb om naar de lavadijk te komen....maar anders dan ben'k gewoon om 9 uur bij de bios.....tenminste als we dan binnen mogen natuurlijk :D
Elminster
15th May 2003, 13:38
Ja maar een uur vantevoren is relatief vroeg hoor
De eersten kunnen gelijk twee rijen achter elkaar vrij houden (13 stoelen daarvan dan)
Behalve als je in je eentje als eerste bent dan :D
Planetouched
15th May 2003, 14:51
wat boeit et Taco, kom jij dan om 9.30, mij allemaal best, we houden ze wel bezet...maar ik vind et niet zo erg om om 9 uur al voor de city te staan...maar hoelaat moeten we nu bij Insane zijn? Enne magic mee ofnie?
Insane Alien
15th May 2003, 15:22
Jot neem je magic maar mee, enne ja hoe laat...euh....rond een uur of half 8 ofzo?
Enne lv, doggie staat je al op te wachten hoor, dus nu moet je wel komen :)
En met z'n alle staan te dringen kan ook leuk zijn hoor :P
(A)
Yavanna
15th May 2003, 16:42
Ik kom ook, maar wel pas om een uurtje of 8 denk ik, maar ik kom wel ;)
Laevid
15th May 2003, 17:20
Originally posted by Insane Alien
Enne lv, doggie staat je al op te wachten hoor, dus nu moet je wel komen :)
hmm ja is wel enorm aanlokkelijk aanbod, maar ik moet als het ware morgen een werkstuk afhebben....
je hoeft niet op me te wachten, als ik er niet ben dan ben ik er niet.....dan zien jullie me om 9 uur wel (tenminste als dat dus de afspraak is :S)
Laevid
16th May 2003, 02:02
Ok hij was echt cool, alleen op de een of andere manier vondt ik 1 beter....maar daar heb ik een nacht over om daar in me slaap over na te gaan denken waarom dat eiglijk zo was......weltrusten :D
Planetouched
16th May 2003, 02:09
same here, al denk ik dat het kwam door de wel erg lange combat scenes..sleep tight
Carnage
16th May 2003, 02:12
Hij was echt cool
Oh en mijn visie op het verhaal:
BTW: -- SPOILER STARTS HERE - DON'T READ IF YOU WANT TO SEE THE MOVIE YET!!!
..
..
..
..
OK luistert
vroeger was er de Matrix v1.0
De mensen hierin hadden geen 'keuzes', ze waren zeg maar een goudvis. Dit werkte dus niet lekker...mensen accepteerde deze realiteit niet.
De Architect (het controle-proces / programma) kreeg toen advies van het Orakel (ook een programma) om keuzes in te bouwen
dit werkte voor 99% van de mensen, deze accepteerden de nieuwe Matrix v2.0 1% niet
die ene 1% verzet zich.
Oplossing --> creeer een fake realiteit binnen de Matrix waarin die 1% denkt dat ze 'vrij' zijn
dat is dus de 'echte' wereld inclusief Zion (die dus niet 'echt' bestaat volgens mij)
'Neo' is een software-bug, een anomalie die eens in de zoveel tijd optreedt. Die is dus al 5 keer eerder opgetreden.
Net zoals in computer software staat de loop der omstandigheden vast, dus ook het gedrag van 'Neo', het Oracle en de Architect.
Neo gaat dus in elke 'incarnatie' elke keer naar de Source
Zion wordt telkens vernietigd, Neo bouwt 'm opnieuw op en vertelt zelf over de prophecy
de prophecy is overigens onderdeel van de Matrix v2.0 om die 1% mensen onder controle te houden
echter, deze 6e keer heeft Neo een meissie
en 'kiest' ie voor een andere loop van omstandigheden
Aanwijzingen waarom Zion en de 'vrije' realiteit niet bestaan:
-> Neo kan in de 'echte' wereld ook ineens machines beinvloeden
-> Hoe kan de Agent in de echte wereld overleven in die kerel ?? Het is immers een computerprogramma
Any thoughts? :P
Nitro
16th May 2003, 02:16
eu Carnage, werkstuk? :D
Planetouched
16th May 2003, 02:17
ik had exact dezelfde gedachtes toen ik die shot van neo en die sentinels zag, lijkt me ook de enigste manier waarop dat mogelijk kon zijn. Opzich wel weer lache, hoe bevrijd je een wereld en jezelf uit een programma waarin jezelf eigenlijk niet leeft. Volgens mij is dat het hele probleem, Neo is slechts een programma dat deel is van het systeem.
Kolky
16th May 2003, 02:24
Oke mijn idee + reactie op jeroens verhaal.
Wat je zegt dat Zion nep is, dat begin ik ook wel een beetje te denken ja. Let ook op die dromen die hij heeft, dit kan namelijk ook door de Matrix Beinvloed worden, en dat van die machines ook ja.
Ik denk dat deel 3 zal bestaan uit, dat Neo ontdekt dat achter Zion nog een Fake Wereld is, en dat hij dan dus echt op aarde staat!
Shandril
16th May 2003, 11:34
Ik ga me er op dit moment niet in verdiepen, ik zeg alleen dit:
Het was een gave film, en het is een matrix in een matrix. Zo punt:P
(dat denk ik tenminste)
Shandril
ik vond trouwens ook dat er erg veel romantiek inzat, en dat vond ik dus ook wel een beetje jammer. Maar de special effects en het zwaardvechten :) was gaaf!
aekold
16th May 2003, 12:38
1was toch op een of andere manier beter dan 2. Maar 2 was mooier. Het verhaal is iig een stuk uitgediept.
Laevid
16th May 2003, 15:57
ik denk dat het er ook mee te maken heeft, dat in deel 1 alles als het ware "nieuw" is voor de kijker terwijl hierin in deel 2 meer op voorgeborduurd wordt, hij wordt daardoor iets voorspelbaarder.
Mr G. Bears
17th May 2003, 13:03
kdenk dat lv gelijk heeft, ik vind et een leuke film, maar soms net iets te hoor
Elminster
17th May 2003, 15:08
Carnage zegt t goed, wel mee eens. Heb alleen blijkbaar niet genoeg opgelet op het einde :&, want: is Zion nou al neer of niet? Ze hadden het over slachting enz.. Miste ik even. En wanneer komt die agent buiten de Matrix? Bij het achterdeurtje bedoel je ofzo?
Maar tis wel heel vet, alles is tot zover dus gewoon gepland, nix rebellie, alleen Neo is te sterk voor die matrix-in-matrix. Anders had hij die machines niet aangekunt. Maar het kost hem toch blijkbaar behoorlijke moeite, gezien de coma waarin hij de film eindigt.
Iemand nog wat te zeggen over de allerlaatste shot? Die ene overlevende?
aekold
17th May 2003, 20:06
Dat is Bane, die probeerde in Zion Neo ookal te vermoorden. Hij was die persoon die met dat mes in zijn hand stond te kerven en net toen hij wou steken, kwam er iemand achterop gerend. En hij heeft er dus voor gezorgt dat die tegenaanval mislukte.
Elminster
17th May 2003, 20:17
Maar waarom was hij z'n hand aan het bewerken?
Insane Alien
18th May 2003, 04:43
Nou kijk, dat deed ie dus om te kijken of het mes wel scherp genoeg was waarschijnlijk....
(A)
Planetouched
18th May 2003, 04:57
haha, droog:D
Shandril
18th May 2003, 11:37
maar Bane gaf Neo toch een handdruk? En dan had, volgens mij, Neo bloed aan zijn hand moeten hebben....Dat leek mij ook het hele idee dr achter, maar dat was niet zo (?)
Shandril
Carnage
18th May 2003, 11:44
Carnage zegt t goed, wel mee eens. Heb alleen blijkbaar niet genoeg opgelet op het einde , want: is Zion nou al neer of niet? Ze hadden het over slachting enz.. Miste ik even. En wanneer komt die agent buiten de Matrix? Bij het achterdeurtje bedoel je ofzo?
Maar tis wel heel vet, alles is tot zover dus gewoon gepland, nix rebellie, alleen Neo is te sterk voor die matrix-in-matrix. Anders had hij die machines niet aangekunt. Maar het kost hem toch blijkbaar behoorlijke moeite, gezien de coma waarin hij de film eindigt.
Iemand nog wat te zeggen over de allerlaatste shot? Die ene overlevende?
ok ff snel --> Zion staat nog, alleen die Metalen warriors (ben naam ff vergeten) hebben de hele verdedigings linie afgeslacht.
Die Agent neemt ergens in het begin een kerel (Bane neem ik aan) over die dan via de telefoon wordt weg ge-beamed.
En Bane ligt dan dus idd naast Neo in coma.
FirstBlood
18th May 2003, 12:57
Originally posted by Shandril
maar Bane gaf Neo toch een handdruk? En dan had, volgens mij, Neo bloed aan zijn hand moeten hebben....Dat leek mij ook het hele idee dr achter, maar dat was niet zo (?)
Shandril
Net ff gekeken hij gaf met andere hand Neo een hand ;>
En die Metalen warriors waaren volgensmij Sentinals
Elminster
18th May 2003, 14:13
Hij snijdt met rechts in links, dan roept die dodo Neo, stopt hij zn mes in zn linkerhand en geeft m zn rechterhand. Valt ook helemaal niet op, stroom bloed achter je rug :)
En btw nogal radicale manier om te testen of het mes scherp genoeg was... :P
Laevid
18th May 2003, 16:39
Originally posted by Elminster
En btw nogal radicale manier om te testen of het mes scherp genoeg was... :P
FF laten zien dat tie een keiharde bikkel is :D
Shandril
18th May 2003, 18:37
*mannen*
(ff een reactie uitlokken) ;)
Shandril
aekold
18th May 2003, 19:52
Wij durven zoiets tenminste. Jij zou al flauw vallen bij het eerste druppeltje dat uit je kwam. Zo, ff lekker flamen.
Shandril
18th May 2003, 20:12
ik heb meer bloed gezien dan jij denkt....Ik heb tenminste een stoer litteken...:P (lekker puh)
Shandril
Mr G. Bears
18th May 2003, 21:39
haha
tgaat er weer hard aan toe op trefpuntmagic
Elminster
18th May 2003, 21:52
ik heb meer bloed gezien dan jij denkt....
DUH
je bent een vrouwmens :P :P :P
dan krijg je dat
Laevid
18th May 2003, 23:01
wat een geluk dat "wij" mannen dat niet hebben :D
aekold
19th May 2003, 00:26
Je wilt niet weten hoeveel bloed ik heb gezien. Ik ben tenminste tegen de rand van een zwembad aangezwommen en had daardoor een flink gat in mijn neus.
Maar idd, ik denk toch dat jij het wat dat betreft wint, maar dat komt omdat je vals speelt. Net zoals alle vrouwen.
Carnage
19th May 2003, 01:43
Ik ga mijn rol als Administrator maar eens serieus nemen:
Laevid en Elminster, niet zulke suggestieve opmerkingen maken hey :).
Bremmer
19th May 2003, 13:17
toch vond ik die van elminster best grappig, mister administrator.....:O.......aparte thread maken?....... battle of the sexes......;)
Elminster
19th May 2003, 15:12
Dank u, dank u, ik ook ;)
Laatst ook, over bio examen: het onderwerp was oa menstruatie
'Dat hebben we nou gehad bij bio, anw & verzorging!! De menstruatie komt me mn neus uit!'
'Bloedneus?'
Sorry admin Carnage :D
Planetouched
19th May 2003, 18:05
maar we zijn wel bloedserieus eej:D
Elminster
19th May 2003, 22:01
Originally posted by Carnage
(..)
Aanwijzingen waarom Zion en de 'vrije' realiteit niet bestaan:
-> Neo kan in de 'echte' wereld ook ineens machines beinvloeden
-> Hoe kan de Agent in de echte wereld overleven in die kerel ?? Het is immers een computerprogramma
Any thoughts? :P
Kun je nou ns dat 2e punt uitleggen Carnage? Ik weet nog steeds niet welke scene je bedoelt...
Kolky
19th May 2003, 22:37
Oke, als Morpheus en (dat vrouwtje weet ff d'r naam niet) aan het overleggen zijn.. voelt Neo dat er een Agent aan komt, en laat de anderen vluchten.. hij vecht met de agent(en). Maar een andere agent pakt nog ff zo'n gast over die wil vluchten (ya know, hand in zijn buik.. en hij wordt een agent) ik denk dat jeroen deze gast bedoeld. Dus dat die undercover agent (spion agent) dus niet naar zion kan en toch wel doet..
Beetje slechte uitleg, hoop dat je het snapt..:S
Elminster
19th May 2003, 22:39
Volgens mij was dat niet wat Carnage bedoelt... zal m ff PM-en want ben nu toch wel benieuwd!
Yavanna
19th May 2003, 23:46
CHECK! ik weet tenminste waar carnage het over heeft
Keb btw de film nu 2x gezien, ben zondag nog een keer met mn broer geweest
Op een gegeven moment, als net het feest in Zion is geweest, zie je daarna een shot van 2 kerels in the matrix. De ene heeft een zakje vast met iets erin wat belangrijk is (je ziet in deze film nog niet wat het is). Ze praten over een agent die heel sterk was ("wow, did you see that agent, blabla") 1 van de 2 gaat al door de telefoon terug, dan komt smith eraan en neemt de andere over, Bane dus. Hij wordt een agent smith, die vervolgens de telefoon opneemt en uit de matrix wordt gehaald. Dezelfde dus die daarna zichzelf in zn hand snijdt (ga ik verder nie op in ;)) en die op het eind op de brancard ligt
Grtzz!
Carnage
20th May 2003, 02:05
Yavannah is right!
Planetouched
20th May 2003, 02:10
ik begreep alles wat carnage zei anders wel, een matrix in de matrix
Mr G. Bears
20th May 2003, 07:58
Jeroen: Hoe kan die agent overleven, ten eerste in het begin van de film met al die smith gastjes, daar vertelt smith toch een heel verhaal dat ie idd bevrijd was en geen agent meer was ofzo? ligt et dan daar nie aan?
Elminster
20th May 2003, 12:34
Tis me nu helemaal duidelijk!
Was dat stukje al weer enigszins vergeten :)
Planetouched
20th May 2003, 13:21
nee, smith is dan wel geen agent meer hij is een losstaand programma nu. Maar hij kan gewoon nog binnen de matrix bewegen en dus ook binnen Zion.
Carnage
20th May 2003, 13:35
Het schijnt dat Keanu Reeves heeft gezegd dat er geen 'Matrix in the Matrix' is.... en dat Zion toch echt is.
Men zegt dat Neo nu fysiek in verbinding staat met de matrix....
Nou jah, we will see.
Elminster
20th May 2003, 18:06
Da's eerlijk gezegd wel leuker... ik vond matrix in matrix (evt in matrix in matrix in matrix) toch wel een beetje makkelijk...
En eh Planetouched, als je een losstaand programma bent kan je nog niet uit de matrix, naar Zion, als er geen 2e matrix is...
Man deze speculaties maken me nog meer uitkijken naar revolutions!
Blade of Darkness
21st May 2003, 12:05
Wie was er allemaal blijven zitten en heeft dus de trailer van Revolutions gezien ???
Planetouched
21st May 2003, 12:07
i did, vond hem echter wel een beetje vaag
Blade of Darkness
21st May 2003, 12:14
Heb je al een op www.moviemistakes.com gekeken. Er staan fouten bij die nergens op slaan, maar af en toe zitten er wel vage tussen. Zo wapperen de haren van trinity niet als ze op de vrachtwagen staan terwijl die rijd en zie je in en scene in de bril van agent smith de lampen reflecteren...
grtz
FirstBlood
21st May 2003, 12:36
Originally posted by Blade of Darkness
Wie was er allemaal blijven zitten en heeft dus de trailer van Revolutions gezien ???
In Roosendaal iedereen die naar mij luisterde ;)
Shandril
21st May 2003, 13:08
I did not, ik heb de trailer van twee ook niet gezien, en wil me bij drei ook laten verassen
Shandril
Insane Alien
21st May 2003, 13:48
Nou, omdat ik dus altijd wel luister, goh wa ben ik toch lief zeg, was ik ook blijven zitten... En vond hem echt wreed...alleen wel aan de korte kant...
(A)
Yavanna
21st May 2003, 18:05
Jaja ook blijven zitten, en de 2e keer ook :D
Zo wapperen de haren van trinity niet als ze op de vrachtwagen staan terwijl die rijd
Jaja heel flauw, de mensen die dat verzonnen hebben hebben vast nooit van haarlak gehoord en dat heeft zij geloof ik nogal veel als ze in the matrix zit :S ;)
Elminster
21st May 2003, 22:14
Je kan vliegen, kogels uit iemand scheppen, machinegeweren tegenhouden, tegen het plafond lopen, van een vrachtwagen afmotoren etc etc in de matrix........
en dan zou je zeker niet je haar een beetje in bedwang kunnen houden :)
Ik vond de trailer eerder gezegd matig, tenminste ik hoop dat de film beter is dan de trailer. Maar ik ga uiteraard wel naar Revolutions want dan krijg je eindelijk ALLES verklaart :)
hopelijk
En natuurlijk:
mister Anderson.... (C) (C) (C)
Laevid
21st May 2003, 22:44
ik was ook blijven zitten, maar ja die trailer een paar scenes en dat was't.....kunt er weinig van zeggen....
Elminster
21st May 2003, 22:56
Ik mag toch hopen dat ze nog niet h??l de film af hebben :S
Dus dan is het moeilijk m??r scenes te laten zien!
Laevid
21st May 2003, 22:57
nou ze hebben het tegelijkertijd opgenomen dus ik neem aan dat op zich de scene's er allemaal al zijn....alleen montage en special effects moet waarschijnlijk nog meej geklooid worden.
Elminster
21st May 2003, 22:59
Kortom heel de film dus :)
Geef toe tis voor een heel groot deel special effects :P
Zou reloaded trouwens niet eindigen in een groot gevecht en revolutions daar verdergaan?
Planetouched
22nd May 2003, 00:24
uh...nee?
maar op zich..ik vond deel een gewoon veel spannender omdat het vanuit een persoon en erg lokaal geschreven was. Geen Zion eromheen, alleen een gast die zijn ware pad zocht en uiteindelijk vond. Heerlijk die eerste film.
Insane Alien
22nd May 2003, 01:16
iemand toevallig ook al da liedje + clip gezien/gehoord van P.O.D. met sleeping awake....
Het begin van de clip vond ik wel vet, en sommige stukjes erin...en het liedje is ook wel cool als je op de tekst let dan...
(A)
Carnage
22nd May 2003, 01:49
Ehm jongens dat na de aftiteling dat was een Teaser, geen trailer.....een trailer is veel grootser opgezet met veel meer verhaal herkenningspunten enzo.
Dat moeten jullie toch weten he :)
FirstBlood
22nd May 2003, 02:59
uhu... maar meeste snappen het dan niet ;)
Laevid
22nd May 2003, 12:23
Originally posted by Insane Alien
iemand toevallig ook al da liedje + clip gezien/gehoord van P.O.D. met sleeping awake....
Het begin van de clip vond ik wel vet, en sommige stukjes erin...en het liedje is ook wel cool als je op de tekst let dan...
(A)
ja het nummer had ik al een week of 3 geleden voor het eerst gehoord op StuBru (waar anders ;)) en de clip afgelopen week ook gezien...beiden zijn wel ok...maar niet echt super (het nummer dan)
LoUNgeR
23rd May 2003, 14:24
Ben naar de premiere gegaan in Brussel. Irritant druk, geflipte mensen, matige film.
matig!?!?!?!, ja matig. Nu weet ik dat de special effects heel belangrijk zijn voor de film en daar ga je ook voor, maar als ik een scene zie de helemaal geanimeerd is dan zakt mijn broek tot op mijn enkels.
En het verhaal....das ook nie echt interessant, maarjah dat moeten we nog afwachten.
Ik vind het eigenlijk ook het einde stom. Maak toch gewoon drie losse films.
Elminster
23rd May 2003, 18:06
Alleen eens met het laatste, ik vind dat de film meer opzichzelf moet staan. Maar buiten dat, issie toch wel meer dan matig denk ik!!!
Insane Alien
24th May 2003, 03:07
Serie moorden door Matrix
De film The Matrix, en zijn opvolger The Matrix Reloaded, is een mix van fantasie en werkelijkheid. Het niet kunnen onderscheiden van fictie en werkelijkheid is waarschijnlijk de oorzaak van een serie moorden in de VS. Josh Cooke, een 19 jarige jongen uit Oakton, Virginia, bezat een jas zoals 'Neo' (gespeeld door Keanu Reeves) die ook aanhad en had een poster van zijn held in zijn slaapkamer hangen. Hij kocht een pistool die leek op die in de film Neo gebruikte om het kwaad te doden. Hij schoot zijn vader en moeder in de kelder van zijn ouderlijk huis en waarschuwde daarna de politie. Zijn advokaten suggereren dat hij in de 'Matrix' leefde. "Hij was heel erg geobsedeerd van het thema van de Matrix' aldus Cooke's advokaat Rachel Fierro. Het zien van de Matrix heeft ook in Ohio geleid tot een moordzaak. Vorige week is een vrouw niet schuldig bevonden van een moord vanwege krankzinnigheid. Tonda Lynn Ansley, 37 jaar, vertelde tijdens haar getuigenis dat ze dromen had, die geen dromen bleken te zijn. De plaatselijke officier van Justitie meende dat ze mede beinvloed was door de film. In San Francisco vermoorde Vadim Mieseges in 2000 zijn hospita Ella Wong, en verklaarde onschuldig te zijn op basis van krankzinnigheid. De politie die hem ondervroeg meldde dat hij ook beinvloed was door de film 'De Matrix'. De jongste van de twee seriemoordenaars, Lee Boyd, die de straten van Washington vorig jaar onveilig maakt met een serie sluipmoorden heeft ook bekend dat de film hem beinvloed had. "Bevrijd jezelf van de Matrix', schreef Malvo in zijn cel.
(A)
Yavanna
25th May 2003, 13:53
Kijk ook in de thread "NEWS" waar ik dit al had gepost ;)
Shandril
26th May 2003, 01:57
Ik heb dan ook eindelijk de trailer gezien, maar ik vond de trailer te kort. En het lijkt me een gave film, de volgende :)
Shandril
Yavanna
26th May 2003, 12:03
Ja alleen wordt die agent Smith nu wel heeeeel erg vervelend hoor, krijg een beetje genoeg van die man ;)
komtie in duizendvoud ofzo terug in de 3e film in november, en daarna komtie ook nog eens in de 3e film van LotR terug... Ik geloof niet dat ik hem dan nog serieus neem als wijze elf...
Shandril
26th May 2003, 12:33
ik vind Smith wel gaaf ;)
Shandril
Yavanna
26th May 2003, 12:39
Njah okee maar je moet toch toegeven dat alstie na een keer of 20 alweer terugkomt en met zo'n leipe stem zegt "hello mr. Anderson" dat het dan toch wel een klein beetje irritant wordt...
Maar Smith is wel (C)
Grtz!
Shandril
26th May 2003, 13:03
Ik vind dat juist wel leuk, tja kweenie, het hoort bij 'm "Hello Mr. Anderson, surprised to see me?" vind ik wel wat hebben
Maar smaken verschillen, gelukkig
Shandril
aekold
26th May 2003, 13:43
Agent Smith is echt gaaf. Gewoon die kille berekende manier van spreken. Echt gaaf. Het probleem treed op wanneer hij de twee films door elkaar gaat halen en er 1000 Elronds rond lopen en Smith Neo op een quest stuurt om de Ring in het hart van de Matrix te gooien.
Shandril
26th May 2003, 17:58
En Pieter weet het weer ff mooi te brengen (L)
Shandril
Carnage
26th May 2003, 19:38
Alle 'computer programma personen' in The Matrix spreken heel koel en berekend, precies zoals computers zijn.
Overigens zal Agent Smith en z'n 2 miljoen kopieen de echte vijand zijn in Matrix - Revolutions maar dat mag duidelijk zijn.
Laevid
26th May 2003, 22:37
agent smith rulezzzzzzzzzzz vetste caracter van de film.....al is morpheus ook wel een bikkel
Yavanna
27th May 2003, 01:14
de grootste bikkel uit de film vind ik toch echt wel morpheus :D
Echt wel gaaf, gewoon alles, zijn vechtstijl, zelfs zijn zonnebrilleke roelt yeah :D
Maar neo mag er ook zijn natuurlijk ;)
Shandril
27th May 2003, 01:23
En of Neo er zijn mag, sjiek zwart pakkie, mooie zonnebril...;)
Shandril
Yavanna
27th May 2003, 01:24
Psieeeees! Wij begrijpen elkaar tenminste ;) :D
Carnage
27th May 2003, 01:29
Ik heb ook een mooie zonnebril? :) :D
Shandril
27th May 2003, 01:32
ja das waar, maar nu nog een sjiek zwart pakkie ;)
Shandril
aekold
27th May 2003, 11:00
En of Neo er zijn mag, sjiek zwart pakkie, mooie zonnebril...;)
Shandril
Ik wil ook wel zo'n jas, het is alleen zo jammer dat die dingen zo focking duur zijn.
Elminster
27th May 2003, 12:43
Ik heb dan ook eindelijk de trailer gezien, maar ik vond de trailer te kort. En het lijkt me een gave film, de volgende :)
Shandril
Heb je het nu over 2 of 3?
Anyway ik vond Smith op een gegeven moment wel ene beetje erg een stereotiepje worden, maar hij is verder wel (C) ja
Morpheus is een beetje een lame vechter vergeleken met Neo, maar als-ie zo zijdelings op de vrachtwagen 'springt' (ook in de trailer te zien) issie wel erg vet, en als-ie de twins killt (aaaw) doet-ie dat ook geweldig :)(Y)
aekold
27th May 2003, 16:53
Killt hij die twins??? Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat ik ze in spoken zag veranderen toen de auto werd opgeblazen. Kan het natuurlijk mis hebben.
Kolky
27th May 2003, 17:08
Je hebt het niet mis, maar als ze nog geleefd hadden, had je ze vast nog gezien verder in de film, ik denk dat ze gewoon dood zijn. Omdat ze misschien niet de hele tijd in een geest kunnen veranderen ofzo? Misschien ook omdat ze toch damage krijgen, ook als ze geest zijn.
Carnage
27th May 2003, 18:48
Shandril had het over de teaser van Matrix - Revolutions.....dus Matrix 3!!!
De twins (ghosts) zijn niet dood, want ze zitten volgens mij in 3 als ik de teaser goed zag (net zoals hun baas).
De guardian van de Oracle doet ook vrolijk mee...net zoals die mega-mechs die de gates van Zion bewaken.
Enneh Agent Smith is the big bad guy in Revolutions....
quote uit de teaser "...ah Mr Anderson, glad you could make it" ofzoiets (in de stromende regen).
BTW Morpheus is *natuurlijk* slechter dan Neo....duh
Mr G. Bears
27th May 2003, 19:12
morpheus vind ik wel vetter als neo, gewoon kweet nie, tis allemaal neo neo neo, dan krijg je echt zo;n superheld hype
veel liever gehad dat et meer wat verdeeld was, maar ja, dan klopt et verhaal met the one natuurlijk nie meer enzo, en da gaat dus nie, helaas :P
Elminster
27th May 2003, 19:36
Tja het superheld-idee is wel aanwezig niet irritant vind ik, op ??n punt na....
'He's doing the superman thing again'
Oh nee 2:
'I won't let you die' (ofzo)
aekold
27th May 2003, 22:50
Tja, in mijn ogen blijft Neo een beetje een rookie, terwijl Morpheus de ervaren rot in het geheel is. Het komt mij ook over alsof Morpheus veel beter weet waarmee hij bezig is dan Neo.
Elminster
27th May 2003, 22:56
Nah in deel ??n is dat natuurlijk ook zo, het idee van een talent zonder kennis (net als harry potter dus :S). Maar in deel twee neemt Neo toch wel totaal controle over, zelfverzekerd, precies alle trucjes kunnend enzo. Dan is het rookie idee behoorlijk weg vind ik... Al blijft Morpheus ouder en met meer gezag uiteraard :)
Shandril
4th July 2003, 22:56
wanneer komt 3 ook al weer? Daar wordt Neo misschien een beetje de baas....Misschien gaatie Morphues wel vervangen. Hm staat dat hier niet ergens al gepost? Whatever
Shandril
FirstBlood
5th July 2003, 03:56
Revolution komt 5 November als het goed is ;>
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.