View Full Version : Terminator III - Rise Of The Machines COUNTDOWN
Carnage
17th July 2003, 18:22
....gaat terminator 3 vanavond In Premi?re!!!
Ik wil d'r echt wel heen binnenkort (ja Shandril, jij gaat ook mee (L)).
FirstBlood
17th July 2003, 18:37
Hijs wel aardig ;> Net zitten kijken :)
aekold
17th July 2003, 18:53
Wanneer gaan we, want ik g a daar dus echt wel naartoe.
Shandril
18th July 2003, 11:10
hij gaat toch pas volgende week in premiere in Nederland. 24 juli?
Shandril
Mr G. Bears
18th July 2003, 11:29
nou gister issie dus al in 1 bios in Nederland in premiere gegaan blijkbaar, maar ja, da was toch veel te ver weg
Planetouched
24th July 2003, 12:53
wij gaan vanavond, belooft veel goeds.
Shandril
24th July 2003, 12:58
Shantje kan niet :(
*borg*
Shandril
Mr G. Bears
24th July 2003, 13:03
ik wil op zich best nog een keertje mee met de mensen die later nog es willen omdat ze nu niet kunnen ? als et een goeie film is, dan heb ik no problems er mee dak em 2 keer zie
Carnage
24th July 2003, 13:54
Hee Shantje, we gaan wel naar Antwerpen binnenkort...
Misschien dat Bremmer en de andere crew ook mee gaat?
Shandril
24th July 2003, 13:58
nanananana ik mag lekker naar Antwerpen :P veel beter :P
Shandril
Bremmer
24th July 2003, 20:43
yup ik ben er, maar dat worden dus wel 2 auto's vrijdag, right?
Carnage
24th July 2003, 20:46
Eeehmz ff for the record: draait ie al in Antwerpen????
aekold
24th July 2003, 21:13
Nee, en dat zal ook nooit gebeuren, alleen om jou te stangen.
Bremmer
24th July 2003, 21:40
hehe deze vrijdag draait tie idd niet, we moeten nog ff wachten
Conjurer
24th July 2003, 23:31
Antwerpen T3 :D :D :D any change dat ik misschien nog mee kan :D
Carnage
25th July 2003, 02:05
denk 't, tis pas volgende week op z'n vroegst dus.
Nitro
25th July 2003, 03:15
en hoe was ie?
Shandril
25th July 2003, 10:31
Probleem: Ik zit volgende week een hele week bij mijn ma, jippie oladiejee :|
Zonder internet, zonder enige verbinding met de buitenwereld, ze heeft zelfs geen krant...
Ik kom pas vrijdagmiddag of laat in de middag terug...Dus volgende week kan ik denk ik niet...:(:+
Shandril
Shandril
26th July 2003, 11:30
ik vond hem echt te gek
Maar ik heb iets gevonden uit niet zo betrouwbare bron:
" Arnold Schwarzenegger heeft bekent gemaakt dat hij niet in Terminator IV zal meespelen. Volgens hem zou de Terminator himself dan in een rolstoel moeten verschijnen"
Shandril
Mr G. Bears
26th July 2003, 12:18
een niet zo betrouwbare bron
vertel........
ja, dan issie 68 ofzo als et vervolg weer zo lang duurt,
zoals ik al zei
Terminator IV: Retirement Day
Bremmer
26th July 2003, 15:32
hij was cool jah
Conjurer
26th July 2003, 20:32
Hmmm, ik weet er nog niets van :( maar kga waarschijnlijk binnekort mee een oom van me dus dan weet ik het wel :D
Shandril
27th July 2003, 13:12
Eej wij gingen toch maandag nog een keer?
Shandril
Conjurer
27th July 2003, 23:34
Dat klopt jah, maar dat wist nog niet toen ik het andere bericht poste ga ik lekker 2x :D
Maar dat spreken we wel verder af.
Carnage
25th September 2004, 17:34
Schwarzenegger in beeld voor Terminator 4
Uitgegeven: 25 september 2004 12:40
LOS ANGELES - 'Governator' Arnold Schwarzenegger speelt mogelijk een rol in Terminator 4. Volgens het Amerikaanse blad Daily Variety is de gouverneur van Californië gepolst door studiobazen.
Het entertainmenttijdschrift acht een beperkt" optreden van de politicus het meest waarschijnlijk. Schwarzenegger speelde in de eerste drie delen de hoofdrol van half mens, half machine die de loop van de geschiedenis moet veranderen. Sinds de acteur politicus werd, bleef zijn filmcarrière beperkt tot een bijrolletje in Around The World In 80 Days.
De filmstudio Warner Brothers zette onlangs het licht op groen voor het derde vervolg van de uiterst succesvolle Terminator-reeks. De productie begint volgend jaar. De eerste Terminator ging in 1984 in première en betekende de doorbraak voor de in Oostenrijk geboren bodybuilder.
Owwwww hell yeah *nasty*
aekold
26th September 2004, 20:13
Zat eraan te komen dat er een deel 4 zou komen, maar ik hoop dat dit toch wel het laatste deel is eigenlijk, want ik vond het bij deel 2 al mooi afgerond eigenlijk.
Kolky
27th September 2004, 00:30
Zat eraan te komen dat er een deel 4 zou komen, maar ik hoop dat dit toch wel het laatste deel is eigenlijk, want ik vond het bij deel 2 al mooi afgerond eigenlijk.
Je hebt gelijk, maar vondt het verhaal van deel 3 opzich niet slecht - al ging het toch meer om de special effects - en een zeer nietsvermoedend einde, wat toch niet was wat ik gehoopt had.
Carnage
13th November 2005, 21:17
Het wordt nog leuker:
'The Terminator' wordt televisieserie
Uitgegeven: 12 november 2005 15:51
HOLLYWOOD - De film 'The Terminator' wordt een televisieserie. Dit meldt het Amerikaanse tijdschrift Variety. De voorlopige titel van de serie is 'The Sarah Connor chronicles'. Hoofdrolspeler in de Terminator-films, Arnold Schwarzenegger, zal naar verwachting geen rol spelen in de tv-serie.
Naast een televisieserie is er ook een vierde Terminator-film op komst. "De film is in de laatste fase van ontwikkeling", vertelt producer Andy Vajna tegen het tijdschrift. Het is niet bekend of Schwarzenegger, gouverneur van de Amerikaanse staat Californië, in deze film wederom in de huid van de Terminator kruipt.
De drie Terminator-films waren wereldwijde successen en de eerste in de reeks betekende de grote doorbraak van 'Arnie' als acteur.
Het is nog niet bekend wanneer de opnamen van de televisieserie en de film van start gaan.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.