PDA

View Full Version : Discussie

Pages : [1] 2

Planetouched
26th February 2003, 08:59
ik hoorde et al van Taco jah..wel lachen. Laat taco je nou ook die items uit het Psonic handbook gebruiken...btw check de site van monte cook over nog meer psonic spul.
www.montecook.com

Mr G. Bears
28th February 2003, 22:00
ik ben gewoon lekker plain cleric level 3 geworden :D
bevalt nog steeds erg goed :d

Kolky
2nd March 2003, 13:15
Pieter, moet weer ffkes zijn verhaaltje plaatsen, zodat ik de mijne kan plaatsen!

aekold
11th March 2003, 13:38
Ja leuk, maar waar is de thread waar ik mijn verhaal kwijt kan? Ik bedoel, waar zijn de voorgaande verslagen.

Mr G. Bears
11th March 2003, 16:24
Trefpuntmagic.nl Forums > Dungeons en Dragons (D&D) > Quests > Shadows in the Dales (DM: Elminster) > Discussie

KOLKY: of gewoon hier: http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/showthread.php?s=&threadid=523

aekold
12th March 2003, 00:56
Ja, lekker vaag. Als ik op de link klik kom ik er wel, maar als ik de shadow of the dales thread in ga zie ik maar 1 thread, namelijk de discussie thread.

Nitro
12th March 2003, 02:00
dan staan je instellingen verkeerd, dan moet je:
- user cp
- edit options
en bij Thread View Options ff die Default Thread View op show all threads zetten
dan kun je hem wel zien

aekold
12th March 2003, 09:18
Kijk, das beter. Thanx voor de tip Nitro.
Zodra ik thuis ben zal ik mijn verhaal posten.

Elminster
3rd April 2003, 15:58
Pieter besluit het bolletje er tegen aan te gooien. Dit wordt een soort van spinneweb...(als mijn geheugen mijn niet in de steek heeft gelaten).
Pieter gooide het zakje stof: jullie hadden namelijk een scroll in een scrollcase gevonden (door jullie joint gedoopt) een zakje met een bolletje (bolletje, jawel) en een zakje stof (poeder, jawel).
Dit poeder heeft Pieter er overheen gegooid; alles kwam er toen direct stoffig en bewebd uit te zien, alsof er al jaren niemand door die deur was gegaan.

aekold
3rd April 2003, 19:58
Uit dat bolletje dat ik gooide kwam een vleermuis, die na 10 minuten weer verdween. Errug nuttig.

Shandril
4th April 2003, 18:28
aha, een les voor de volgende keer dus:
1. Alles letterlijk opschrijven
2. Alles meteen opschrijven.
Bedankt!
Wanneer mag ik weer volgende week? Dan kan ik nog ff oefenen ;)

Shandril

Elminster
7th April 2003, 22:24
Damn heb je net geleerd dat je alles gelijk opschrijft, spreken we net af dat we het niet meer zo precies doen :)
nouja ieder moet het voor zichzelf weten, laten we het daar maar op houden

aekold
8th April 2003, 15:50
Ik heb op zich geen probleem met en pelen en opschrijven. Als jullie willen wil ik wel van elke sessie een verslag maken.

Kolky
8th April 2003, 16:48
Nee Joh, hoeft niet, ik doe het ook wel.. ik heb er geen problemen mee.. (Y)

Nitro
8th April 2003, 16:50
volgens mij zijn Mr G Bears en ik de enigste die het niet leuk vinden

Mr G. Bears
8th April 2003, 16:52
nope, sorry maar et dnden vind ik gaat voor et verslagen er van hebben, dus ik hou er mee op. tenzij der echt bezwaar tegen is dak er mee ophou

Elminster
8th April 2003, 17:42
we hebben het er vrijdag nog wel over

Planetouched
12th April 2003, 17:15
Of Taco doet ze zelf gewoon maken just like me...maja...zo betrek je je party er iets meer in..gewillig of ongewillig

Nitro
12th April 2003, 18:08
tis al opgelost, Mr G Bears en ik maken naderhand de verslagen, dus we schrijven nu tussendoor niks op, maar proberen naderhand alles weer te herinneren en de rest verzinnen we er wel bij.
en ja gewillig, we moesten wel, anders waren we ineens een stuk minder sterk ;)

Planetouched
12th April 2003, 18:57
oeso?

Nitro
12th April 2003, 19:47
nee hoor was niet serieus

Mr G. Bears
13th April 2003, 11:11
dan zou de DM ons in de volgende sessie wel es hebben (C)

Elminster
13th April 2003, 21:19
Right! Wie geen goed verslag maakt burned XP !!!! (T)(T)(T)(T)

aekold
14th April 2003, 01:00
MACHTSMISBRUIK!!!!!!!!!!!
kijk uit hoor, of ik stuur een ja.....uhm....denk......ik verzin wel wat.......je zult het iig niet leuk vinden...... ..... ... ... .. .

Elminster
19th April 2003, 13:49
ben benieuwd wat jullie ervan denken: deze sessie hebben 29 peasants niet overleefd!! Mighty Michel fire flamed ze naar de peasant-hemel...
Shandril: 'Maar zij begonnen!!'
:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&:&
(ok dit ziet er vet uit ej yavanna)

Mr G. Bears
19th April 2003, 14:22
haha, we're just plain evil :D
dit was echt een belachelijke sessie
maar ik sluit me deze keer aan bij Claudia
THEY STARTED (T)

Nitro
19th April 2003, 14:31
whahaha I told them I was a mighty wizard, so why did they even try?(T)

Planetouched
19th April 2003, 15:46
hehe...bij taco betekend evil doen in een campain meestal gevolgen

Mr G. Bears
19th April 2003, 17:09
dat liet ie ook al duidelijk merken ja, hij zat me al helemaal bang te maken

Shandril
22nd April 2003, 23:59
eej nog ff over het verslagen maken:
Met de visie op mijn nieuwe vervolgopleiding (ja eindelijk een definitieve keuze gemaakt) wil ik wel verslagen schrijven, mocht marcel of michel er niks aan vinden (wat ze doen), en sorry dak t zeg (hier ga ik echt problemen mee krijgen en hoor ik nog een jaar aan) maar vrouwen schijnen twee dingen tegelijk te kunnen doen, en ik moet toegeven dat het me de vorige keer dat ik een verslag schreef goed is gelukt...Dus... ik stel me euh available (?)

Shandril

Bremmer
23rd April 2003, 00:01
vervolgopleiding journalistiek?

Shandril
23rd April 2003, 00:04
Hoe kom je drbij? Ja, ik ga verslaggeefster worden, en hopelijk veel reizen, dus kijk maar uit, ik kom ooit een keer op tv....:&

Shandril

*edit: sorry titel vergeten*

Nitro
23rd April 2003, 00:21
onze verslaggeefster ter pleke :D

Mr G. Bears
23rd April 2003, 08:43
das koel, nou ja, met dat 2 dingen tegelijk doen, zoals je ziet, Nitro en Bremmer waren slim, die gingen er niet op in, dus ik dan ook maar niet. ik vind het best, ik vind dat die verslagen dus een 'smet' op et dnden, en dan klinkt dit heel egoistisch, wat et ook wel is, maar, ik heb der niks aan dat die verslagen geschreven worden, en laat mij nou ook 1 keer egoistisch doen :D

aekold
23rd April 2003, 09:04
Twee dingen doen, gaat bij mij altijd redelijk goed af hoor. Ik haal nu namelijk adem en zit tegelijkertijd te posten :D.

Elminster
23rd April 2003, 17:01
typisch vrouwelijk kenmerk...

Voortaan Shandril typeteef maken :)

*edit alvast* sorry neem alles terug, straks wil ze nooit meer een verslag maken en dat vinden we heel jammer :& *edit*

Shandril
23rd April 2003, 20:54
TYPTEEF??? Tegen wie denk jij wel niet dat je het hebt, maatje

Shandril

aekold
25th April 2003, 11:32
Nu komt ze los :D

Net zoals gisteravond tijdens de stunt.

Planetouched
25th April 2003, 12:49
perssletje klinkt al veel aardiger:D

Mr G. Bears
25th April 2003, 14:29
vertel es, kwam claudia los tijdens et stuntfeest :d

Shandril
26th April 2003, 01:38
Nee ik heb me niet misdragen, ik heb enorme lol gehad, alleen jammer dat sommige personen zo vroeg naar huis moesten, omdat ze moesten werken (zou het zo duidelijk zijn??:P) (geintje)

Nee het was echt gezellig, maar inderdaad jammer, dat de meeste al vroeg naar huis waren...:(

Shandril

Mr G. Bears
26th April 2003, 10:34
en dat er sommige niet bij waren, als dit dan et laatste stuntfeest was, heb ik er dus geen meegemaakt :(, kdenk dak daarin de enige ben :(

Shandril
26th April 2003, 15:02
Dan organiseer je dr toch zelf 1 over 2 jaar, ik kom wel hoor (L)

Shandril

Mr G. Bears
26th April 2003, 17:59
ow yeah, al 1 bezoekster, tgaat lekker :D

Shandril
26th April 2003, 19:03
je moet ergens beginnen eej, maar ik kom niet als je entree te hoog is

Shandril

Mr G. Bears
27th April 2003, 11:54
voor vrienden ist gratis he

aekold
27th April 2003, 23:30
Ik kom ook wel hoor. Voor gratis feestejes ben ik altijd wel te vinden.

Wanneer komt het volgende deel van de story lijn trouwens???

Shandril
28th April 2003, 00:21
en wie moet dan doen? Mwoi? ik hoef het alleen maar over te typen :D

Shandril

Nitro
28th April 2003, 00:52
ok u kunt beginnen het af te kraken :)

Shandril
28th April 2003, 18:34
mare Bear, wanneer ga je 8 posten?

Shandril

Mr G. Bears
28th April 2003, 18:39
als mijn brein et toelaat

Shandril
28th April 2003, 18:43
En wanneer wordt dat? Of kunnen we dat helemaal vergeten (geintje). (ben weer lekker bezig vandaag)

wie moet er trouwens na Michel? Eerst Pieter, en dan Alex, maar wij hadden geruild dus ik, klopt dat?

Shandril

Mr G. Bears
28th April 2003, 18:54
haha, geeft niks, we zijn elkaar al de hele tijd aan het jennen, is wel leuk toch :D
nee, dat gebeurt nog wel es hoor.....

Nitro
7th May 2003, 20:15
kom op mensen we lopen al achter met verslagen, laten we dus wel een beetje doorposten ermee :)

aekold
8th May 2003, 00:08
OK, ik post nu wel ff een lege post en edit hem morgen wel.
Vrijdag trouwens geen dnd i.v.m. feest van Ralf.

Nitro
17th May 2003, 14:10
verslagen!:|

Elminster
17th May 2003, 14:53
JA

niet DNDen is een mooie kans om weer bij te komen, hoe langer je wacht hoe moeilijker het is te herinneren!

aekold
17th May 2003, 19:55
Ik heb alles op papier staan, ik moet alleen nog een keertje mijn post editen.

Shandril
18th May 2003, 19:33
wies tr aan de beurt?

Shandril

aekold
18th May 2003, 19:48
Volgens mij alex met de slachting van peasants bij dat tweekopppige monster en daarna ben jij met de "marathon".

Elminster
18th May 2003, 20:45
Maar Claudia had de sessie van Alex toch overgenomen?

Shandril
19th May 2003, 20:54
Jeps dus ik ben...

ik post het wanneer mijn drukke schema dat toe laat, ik weet niet wie er na mij komt...maar die heeft vast geen haast...

Shandril

Elminster
19th May 2003, 21:47
Jij moest 2 keer na elkaar, of zelfs 3 keer :S

Post evt maar een lege post (2/3x) als-ie maar wel ooit gevuld wordt ej aekold & bear!

Shandril
19th May 2003, 23:39
das niet waar,8)
ik heb er eentje geschreven voor alex, en toen kwam iemand anders weer....wie komt er na alex...?

Shandril

*edit: tis zo gegaan, alex en ik hebben geruild...Dus alex is na mij*

Kolky
22nd May 2003, 19:14
Oke... In de thread is te zien dat Pieter als laatste was.. dus dan zou ik aan de beurt moeten zijn, maar omdat Claudia en Ik dus 1 keer geruild hadden mag zei nu. Zou je dat a.u.b. snel willen doen, want volgens mij zitten we nogal in de problemen..?? Al is het maar een lege post. Ik wil mijn verhaal kwijt voor de volgende sessie (dus voor 20 uur morgen)

Elminster
22nd May 2003, 19:48
'zij' kolky, niet 'zei' :S

Enne Pieter en ik hebben ff zitten denken (jaja)... Dr was een sessie bij mij (ogres verslagen) en een sessie bij kolky daarna (peasants geschopt) gevolgd door eentje bij pieter (marathon-poging, opgepakt enz). Die 2e in dit lijstje heb jij volgens mij gedaan kolky?

Elminster
22nd May 2003, 19:49
Ok tis nu duidelijk, eerst is Claudia nu dan Kolky en dan degene die de marathon heeft beschreven (weer Claudia) dan tenslotte weer een sessie bij Pieter (Hallo meneer de dragon) maar ik weet niet wie die heeft gedaan..

en dan zijn we bij!

Als mr Beer tenminste zijn lege post nog even wil vullen!

Nitro
22nd May 2003, 20:43
en dan aub voortaan alles bijhouden want dit is echt niks

Elminster
22nd May 2003, 21:05
Tja ik snap niet echt wat het voordeel is van 3 weken later posten ipv gelijk...

Maar goed ik heb makkelijk praten :D

Planetouched
22nd May 2003, 23:52
idd waarom doe je het niet gewoon zelf..zo veel tijd kost het nou ook niet echt.

aekold
23rd May 2003, 12:30
Omdat hij een luie DM is :D.

Shandril
23rd May 2003, 13:22
ik heb ook de marathon gedaan, maar ik ga zo, als we niet gaan eten nu, posten. Mare niet iedereen heeft evenveel tijd om te posten nitro, vooral niet als je in je examens zit...

Shandril

Mr G. Bears
23rd May 2003, 16:52
Planetouched: In Story-Line komt zoals de thread al zegt,enkel de story line te staan, commentaar of aanvullingen daarop kun je aangeven in de discussie thread, deze dus

Hier is de tekst voor als je em hier nog wil posten:

spiegel/eye-less...waar herken ik dat toch van?

Elminster
23rd May 2003, 17:47
Tsss Planetouched... alsof jij hem zelf bedacht heb!

Oja en bear thnx voor t verplaatsen, het was mij nog niet opgevallen... Ga je sessie 8 nog een keertje editten?

En aekold + shandril: x=10

Shandril
23rd May 2003, 18:06
x=10? Hoe heb je dat berekent? :P

ik zal het veranderen, tot u orders

Shandril

Planetouched
23rd May 2003, 23:42
hehe...morgen staat hopelijk de we-killed-the-innocents-sessie erop...wordt smullen.

Shandril
24th May 2003, 01:25
ze waren niet onschuldig, iig niet op dat moment (T)

Shandril

Elminster
24th May 2003, 15:10
O jawel dat waren ze wel

er waren maar 5 mensen zeer schuldig op dat moment (T)

Nitro
24th May 2003, 16:09
leuk verslag Shandril, maar nog ff over die dingetjes uit de hemel die een keer snachts langs kwamen --> zij hadden ook nog wat mensen geheald die echt wat nodig hadden

Shandril
24th May 2003, 16:13
zullie waren inderdaad schuldig...Jij was er niet bij dus je moet je mond houden :P. Ik heb jou niet mee zien vechten :P

enne tnx nitro ;)

Shandril

Nitro
24th May 2003, 16:30
Originally posted by Shandril
enne tnx nitro ;)

je moet mij niet bedanken maar die hemelse dingetjes ;)

Shandril
24th May 2003, 16:49
ik bedankte je voor je complimentje....:S

Shandril

Nitro
24th May 2003, 16:58
o das ook goed, maar je hemelse beestjes hebben ook hun best gedaan ej;)

Shandril
24th May 2003, 17:01
(vervelen we ons ofzo :P)

Ja de hemelse beestjes hebben het ook goed gedaan, ook een complimentje voor de hemelse beestjes, well done (Y)

Shandril

Planetouched
24th May 2003, 19:16
Mijn party encountered jullie party.

Op jullie zoveelste wandeling door het vredelievende dorpje vlak bij de grote stad zien jullie in de verte een klein groepje mensen een deels ongewapende of slechtbewapende groep aanvallen. Als rijpe kersen spatten de lichaampjes van de tweede groep uiteen door de vlijmscherpe messteken van de eerste groep.

-Taco: Wat zien we precies?
-DM: Een vijftal humanoid creatures slaan net de 35ste pleasant neer. Met grijnzende bekken kijken ze op.
-Ferry: Moordenaars, lafaarden kunnen jullie wel, taste my Morning star!
-Koen: Wat is de kleur van hun ogen?
-Taco: Detect evil.
-DM: Sorry Taco, daar moet je voor focussen maar Koen je ziet wel dat ze rode ogen hebben.
-Ferry: Burn infidels, burn!
-Rest v/d party: Charge!

Nitro
24th May 2003, 20:17
Michel:mhahaha more peasants --> more firefalls

Planetouched
24th May 2003, 20:34
one problem, zij zijn bijna 2x jullie level en met z'n 6en:D...en vergeet de pseudodragon niet:D

Shandril
24th May 2003, 21:02
wij hebben nog een hoop extra levels, vanwege de afgemaakte peasents, en kijk uit, we hebben een chagerijnige dwerg (sorry pieter)

Shandril

aekold
25th May 2003, 00:57
Tja, was eigenlijk wel te verwachten. Elf, need I say more (E) (zal nu ermee ophouden).
En ach, die party krijgen we wel een keertje.

Nitro
25th May 2003, 14:13
jullie onderschatten ons, maar daar kunnen jullie niks aan doen, jullie weten slechts wat Elminster jullie heeft vertelt. Who said you need a DM for D&D? Kortom we zijn al een paar levels hoger :D

Elminster
25th May 2003, 17:55
Ja de laatste tijd heb ik als DM weinig in te brengen :(
Monsters zijn dood zonder dat ik het merk, mensen gaan ineens level up... t zijn barre tijden :)

aekold
25th May 2003, 19:58
Dan moet je maar opletten tijdens het dnd'en en niet tussendoor een spelletje gaan magiccen.

Elminster
25th May 2003, 21:23
Het lijkt me slimmer hier niet op in te gaan

ok dan toch maar:
ik lette perfect op, maar er stond SOAD op en er waren meer dan normaal mensen en iedereen praatte door elkaar en als ik dan niet direct reageer als iemand wat tegen mij kwijt wil, beginnen SOMMIGEN gelijk te schreeuwen dat mn monster dood is ofzo (E) (E) (E) (M)

aekold
26th May 2003, 11:11
Tja, je moet toch op een of andere manier jouw aandacht trekken :D. Bij ger had dit juist het tegenovergestelde effect. Hij pakte zijn magic en stond op toen we zeiden dat hij dood was.

aekold
4th June 2003, 12:44
He, Marcel, wanneer post jij je verslag van de laatste sessie. Aangezien je geen aantekeningen hebt gemaakt raad ik het je aan ASAP te doen, omdat je anders dingen gaat vergeten.

aekold
9th June 2003, 15:39
Niet zeuren over mijn spelfouten, want zonder mij had het nog eeuwen geduurd voordat het erop stond. Dank u.

Shandril
9th June 2003, 15:40
niemand zeurt over je spelfouten

Wanneer is de volgende keer dnd, vrijdag?

Shandril

Nitro
10th June 2003, 01:24
idd Aekold, nu staat het er teminste weer op.
en volgens mij as vrijdag gewoon D&D

aekold
10th June 2003, 10:28
Vrijdag is het gewoon dnd ja, voor de verandering. De vraag die nu nog rest is, waar???

Elminster
11th June 2003, 17:58
Nou ik heb t ook al rondgemaild, maar het is dus vrijdag bij mij

Eindelijk MIJN muziek (T) *music*
*shoot* *gitar*

Shandril
14th June 2003, 01:16
ik zal het goede voorbeeld eens geven :P

Shandril

Planetouched
14th June 2003, 01:40
ik vond dat ons bezoekje toch een beetje kil werd afgehandeld...komen we ook eens kijken..helemaal legally blond moeten missen:)

Yavanna
14th June 2003, 09:55
Whahaha zo te zien was het een hele gave sessie :D

En Alex eindelijk dood, dat heeft lang geduurd zeg (T) ;)

Haha o en ik had nog wel ff langs willen komen maar wist zegmaar nie echt waar het was, tot dat ik om ongeveer half twaalf las dat het bij Taco was lalala *bier*

Mr G. Bears
14th June 2003, 10:41
ja en als je de hele sessie bekijkt, zijn claudia en ik ongeveer samen 10 keer knock gegaan ofzo
samen 18 dex verloren intotaal, we staan dus allebei op 4 dex nu nog maar en euhm, ik ging na de eerste klap al knock, stond steeds nl op 1 hitpoint want als ik gehealed wor, dan na een tijdje straft men god me weer ofzo, dus das allemaal heel leuk hoor, :S

Nitro
14th June 2003, 13:23
Pieter en ik hebben het de hele sessie goed volgehouden :)

Shandril
14th June 2003, 13:35
ja dat wel, maar ja je moet wat als elf....

Shandril

Mr G. Bears
14th June 2003, 13:47
khoop dat we die epidemie snel vinden en kunnen oplossen want, kword et behoorlijk zat

aekold
14th June 2003, 15:16
Ik kan snappen dat je het niet zo meer vind, als je ziet hoe erg jij genaaid wordt.

Mr G. Bears
14th June 2003, 15:17
kvind er gewoon geen klap maar aan, kijk op zich ja, et zal wel moeten maar ik verlies er gewoon de lol in, want dan kan je zeggen ja jij bent zo iemand die perse goed wil zijn om et leuk te vinden, dat is nie helemaal zo, want dit is nou weer et andere uiterste........

Nitro
14th June 2003, 18:56
ik kan me dat wel voorstellen Mr G Bears, dat je HP telkens op 1 wordt gezet is echt teveel, als het nou alleen de spells waren...

Elminster
15th June 2003, 21:39
Tja maar aan de andere kant is Marcel's quest de eerste die opgelost gaat worden, anderen moeten langer ermee rond lopen...

En ik mis het even van dat straffen door god (?)? Bedoel je die vampire spawn die Kolky opat?

Nitro
16th June 2003, 03:28
we waren toch wel van plan Marcel's quest als eerst opte lossen, want hij is ook genaaid doordat hij geen spells kan casten.
en van dat straffen als Mr G Bears bv 10 hp heeft krijgt hij ineens 9 damage, zo bedoelt ie het denk ik

aekold
16th June 2003, 10:41
Die vampire spawn die kolky opat, 2 bad, maar dat marcel zoveel zwaarder wordt genaaid dan is vervelend.

Shandril
16th June 2003, 11:09
Waarschijnlijk halen we, als het zo door gaat, Marcel z'n quest niet eens.

Shandril

aekold
16th June 2003, 13:15
Of het duurt een maand voordat we erzijn, omdat we steeds moeten rusten na die encounters.
Tegen de tijd dat we er zijn is het dorpje al uitgestorven.

Nitro
16th June 2003, 14:00
mwhahaha and that makes 2(T)

Elminster
16th June 2003, 14:24
Nitro bevalt het wel ;)

Maar jullie komen straks in een wat minder druk gebied, dan gaat het reizen als het goed is een stuk sneller... Als jullie nou teleport eens leren :P

Shandril
16th June 2003, 16:36
minder druk gebied, dus kunnen we beter gebruik maken van het openbaar vervoer :P kortere wachtijden, minder vertragingen ed

Shandril

Elminster
16th June 2003, 16:58
Hehe denk toch dat jullie liever lopen dan de NS te gebruiken :D

Net als in het echt :| :)

Nitro
16th June 2003, 17:10
waarom zijn de posts verwijderd terwijl er nog niets veranderd is?

Elminster
16th June 2003, 18:08
Ja inderdaad! Ik heb dat niet gedaan, ik zat te wachten...

Shandril
16th June 2003, 18:26
ik snapte dr al niks van

Welke malloot heeft die posts verwijderd?

Shandril

aekold
17th June 2003, 10:36
Ik niet, ben namelijk geen moderator :D.

Shandril
17th June 2003, 11:58
ik ben wel moderater maar niet hier, en weet dus niet wat ik nu moet editten...:S

Shandril

Elminster
17th June 2003, 13:07
Ik kan het hier deleten, maar heb het niet gedaan

It wasn't me!

Dus Kolky MrG of Carnage! Biecht op, wie was het?!

Shandril
17th June 2003, 13:16
of ze lezen het toch niet, of ze geven het toch niet toe....

Shandril

Nitro
17th June 2003, 14:08
waarschijnlijk kolky als wraakactie op the evil DM :D

Mr G. Bears
17th June 2003, 14:08
euhm kan iemand me uitleggen WAT er weg is, of wat er veranderd is :S

Nitro
17th June 2003, 14:21
er was door Elminster en mij gepost in het verslagen forum omdat Shandril nog wat in der post moest editen om het verslag helemaal in orde kon maken, maar nu zijn die posts + nog 2 andere die erna kwamen verwijderd. Terwijl Claudia's post nog niet ge-edit was *no*

Mr G. Bears
17th June 2003, 14:49
ik heb niks gedaan :S?

Shandril
17th June 2003, 17:07
aha dus nog twee verdachten....

Shandril

*ik word denk ik maar detective :P*

Kolky
17th June 2003, 18:26
Ja dat was ik omdat ik het beter vind als je dat commentaar in DEZE thread zet, das wel zo handig!

Shandril
17th June 2003, 18:28
waarom heb je ze dan niet verplaatst?

Shandril

Mr G. Bears
17th June 2003, 18:51
je kan geen aparte posts verplaatsen naar mijn weten, alleen complete threads, maarre kolky, ik vind dat je als admin dat op zijn minst moet melden dus voortaan kondig het even aan als je et doet

Nitro
17th June 2003, 19:33
als ze er nog een paar uur hadden gestaan hadden ze gewoon verwijderd kunnen worden, maar nu moeten we er allemaal moeilijk door gaan doen :S

Elminster
17th June 2003, 22:06
Ik had zelfs gepost dat ik ze allemaal zou deleten naDAT Shandril had ge-edit :S

Maar goed...

Shandril
17th June 2003, 23:37
mare amigo's wat moet ik editten dan?

Shandril

Elminster
18th June 2003, 13:59
In ieder geval het einde: Aekold probeerd een coup de grace te maken, maar de vampire spawn hoorde hem en ze vochten even en toen peerde Aekold hem weer... dat heb je weggelaten!

Nitro
18th June 2003, 18:18
ik heet Datzi - ik vind het niet echt handig met die namen, kan het echt niet gewoon met onze namen?
telekinese --> Far Hand
en voor je studie journalistiek; het is jouW naam - ja sorry flauw ej.

en volgende duurt helaas nog een tijdje maar dan komt het allemaal weer goed, want ik heb wat handige tips van de DM gehad

Shandril
18th June 2003, 18:25
Je moet met Angel gaan praten Nitro...;)
Heb het ge-edit

Shandril

Nitro
18th June 2003, 18:35
neeeej ga aub niet naar de conrector, van 4&5havo en ook nederlandse lerares ;) :P

Elminster
18th June 2003, 19:32
Originally posted by Nitro
[...]en volgende duurt helaas nog een tijdje maar dan komt het allemaal weer goed, want ik heb wat handige tips van de DM gehad
Hm ik weet van niets meer :)
*bier* *bier* *bier*

Kolky
15th July 2003, 00:00
en wat moet ik nu doen de volgende quest?
moet ik perse komen opdagen? :D

(Taco, ik wil ook best terugkeren als een ander character :P)

Elminster
9th August 2003, 20:52
Je moet iig komen, we vinden sowieso een oplossing... je party zal gewoon op zoek moeten naar een lvl 17 cleric met geld en tijd teveel (T)

Nitro
13th September 2003, 13:54
gister hebben we eindelijk weer geD&Dd en het was weer vet en echt veels te lang geleden

Mr G. Bears
13th September 2003, 14:50
gister hebben we eindelijk weer geD&Dd en het was weer vet en echt veels te lang geleden

klopt helemaal
et was echt weer leuk!

Elminster
13th September 2003, 15:56
Twas weer v??l te lang geleden, dat ik dit 10 weken heb moeten missen... *snif*
Over 2 weken weer, m?t fullsized kaart van faerun :P (Y)

aekold
15th September 2003, 13:15
Mss wel eerder, als we allemaal op donderdag kunnen.

Shandril
15th September 2003, 16:43
check mail, ik kan niet te laat, en marcel kan niet vroeg dus ik denk niet dat we ver komen deze week

Shandril

Mr G. Bears
15th September 2003, 20:46
hmm, geen mail gehad

enne, wat is niet "te laat"

ja nou ja, miss volgende week ergens doordeweeks
zodat we toch in 2 weken 2 keer ged&d hebben

Shandril
15th September 2003, 21:25
ik had dus een poging gedaan te mailen, waarschijnlijk alleen naar Kolky.

Ik kan niet pas om half tien dnden, ik heb vrijdag een toets, en die begint
om 9.15u. Ik moet daarvoor dus om half zeven uit mijn bed, het is naar mijn
mening niet goed om om twaalf uur naar bed te gaan, en er om half zeven uit,
en helemaal niet als je een toets hebt. Dus ik denk dat het niet door kan
gaan...

groetjes

voila de mail

Shandril

aekold
16th September 2003, 12:05
Dat zit er dus deze week niet in vrees ik.

Mr G. Bears
16th September 2003, 16:44
sorry
kdacht dak donderdag kon
maar dan blijk ik die ***infoavond te hebben
sterf stomme info avond (E)

aekold
16th September 2003, 22:22
Positief blijven denken, je krijgt er LOB-uren voor als ik het goed heb.

Elminster
16th September 2003, 22:31
Ook als je niet gaat maar wel snel lult...

Ik spreek uit ervaring )!

Planetouched
2nd October 2003, 23:52
oeh, hoe gaan jullie het nu doen met dnd en Pieter? Lang geen sessies offe?

Nitro
3rd October 2003, 00:35
as vrijdag zal het geen D&D zijn, maar volgende week vrijdag als het goed is wel weer, want dan is Pieter weer thuis

Shandril
3rd October 2003, 11:50
Dus beer, nu moet je nog langer wachte :P

Zijn er ideeën plannen over wat we vanavond gaan doen?

Shandril

Mr G. Bears
3rd October 2003, 12:45
ga er maar van uit........

aekold
7th October 2003, 11:26
Vrijdag is het idd gewoon dnd bij mij, het enige is mss dat ik af en toe moet gaan liggen, omdat de pijn anders te erg wordt of dat we mss gewoon iets eerder moeten stoppen, maar dat zien we dan allemaal wel.
We zorgen er vrijdag trouwens wel voor dat Marcel zijn spells terug heeft .

Nitro
7th October 2003, 14:15
ik neem aan dat er genoeg te eten is*jump*

aekold
7th October 2003, 18:48
Dat is er idd, althans als het om snoep gaat. Als er iemand chips wil, dan moet je dat zelf meenemen.
Drinken moet maar weer iemand wat meenemen,

Shandril
8th October 2003, 18:21
sinas?

Shandril

aekold
10th October 2003, 00:22
Dat is prima, wanneer komen de nieuwe verslagen er trouwens weer??

Shandril
10th October 2003, 00:52
Als ik een keer voor 23.57u tijd heb....

je bent student en je wilt wat :S

Shandril

Nitro
10th October 2003, 00:56
Shandril, je hebt de letterlijke verslagen toch al op papier staan?

aekold
31st October 2003, 18:00
Verslagen. Plz, ik wil ze lezen.

Nitro
31st October 2003, 18:01
je was toch bij de sessies dus wat zeur je )

Planetouched
31st October 2003, 18:04
miss dat ik vanaaf ff langs kan droppen...taco krijgt nog een map en nog wat troep van me...?

Nitro
31st October 2003, 18:10
hmm als je CR onder de 7 ligt mag je wel langs komen :D

Shandril
1st November 2003, 09:05
Shandril, je hebt de letterlijke verslagen toch al op papier staan?
\
de verslagen staan in mijn journalisten handschrift op papier, dat wil zeggen halve woorden en afgekapte zinnen. Ik ga kijken of ik zo dadelijk er eentje al kan overtypen.

Shandril

Planetouched
1st November 2003, 12:17
tja, toch maar niet gegaan, kreeg geen reactie over wat en hoe...achja volgende keer dan maar es...had uiteindelijk toch een feestje bij David(endran), dus tja had toch ook niet gekund denk ik zo:D woei, de opa en oma van david zijn liev:p

Shandril
8th November 2003, 01:27
Het raadseltje:

"I began as water
when I entered air
to strike the earth
and become fire.
Take me up now
and follow my will.
Before my first
ends my last."

bliksem dachten we eej....*denk*denk*, ik denk nog ff verder.

Shandril

Elminster
8th November 2003, 17:44
Leuke riddle ej :)

Zelf bedacht *trots trots*

Maar volgende week wordt wel vet geloof ik. Hopelijk iets minder druk, het vertraagde nu nogal.

Kolky
8th November 2003, 21:26
Originally posted by Elminster
Leuke riddle ej :)

Zelf bedacht *trots trots*

Maar volgende week wordt wel vet geloof ik. Hopelijk iets minder druk, het vertraagde nu nogal.

Goed van die riddle man... ik ben daar echt slecht in... :(

Ik denk nog steeds dat iets uit het water opstijgt boven de aarde, en de aarde met vuur bekogelt.. voordat het water waar tie uit komt hem killt...

En dat over die drukte.. dit is zeker een 'stille' hint :P

aekold
10th November 2003, 11:14
We weten al zo half/half dat het over bliksem gaat.
Kijkende naar de vijfde en zesde regel van het raadsel zou je kunnen zeggen dat de bliksem ons door die mist moet leiden. Deze bliksem zou je kunnen opwekken door in die mist te gaan staan en dan een metalen voorwerp (zwaard ofzo) omhoog te steken en kijken wat er gebeurd.

Nitro
10th November 2003, 16:03
Lighting Bolt, Lighting Bolt, Lighting Bolt, Lighting Bolt, enz (R)

Elminster
11th November 2003, 11:55
Tja Nitro that's your job... maar denk maar niet dat het je lukt ej :S
Of je moet scrolls gaan inkopen of wands ofzo...

Kolky
11th November 2003, 12:57
Misschien he, moeten we gewoon wachten tot we een hogere level zijn? :|

aekold
11th November 2003, 13:31
Ik denk niet dat dat de bedoeling van taco is.

Mr G. Bears
11th November 2003, 14:17
kom, laten we eigen partymembers afgaan maken om zo xp te krijgen, dan kunnen we lightning bolts casten, en dan kunnen we verder.......
wie doet mee?

Angel
11th November 2003, 15:59
Originally posted by aekold
We weten al zo half/half dat het over bliksem gaat.
Kijkende naar de vijfde en zesde regel van het raadsel zou je kunnen zeggen dat de bliksem ons door die mist moet leiden. Deze bliksem zou je kunnen opwekken door in die mist te gaan staan en dan een metalen voorwerp (zwaard ofzo) omhoog te steken en kijken wat er gebeurd.

Nou, ik kan je wel vertellen wat er gebeurt als je met een zwaard omhoog in het onweer gaat staan: Bzzzzt Krrsst *B* *knife* (N)

Angel.

Yavanna
11th November 2003, 16:14
Originally posted by Mr G. Bears
kom, laten we eigen partymembers afgaan maken om zo xp te krijgen, dan kunnen we lightning bolts casten, en dan kunnen we verder.......
wie doet mee?
(Y) :D Ja ik denk dat DAT wel de bedoeling van Taco is :D

Planetouched
11th November 2003, 16:44
gnagna...:)

Nitro
11th November 2003, 18:41
ok laten we dan maar Taco afmaken (T)

aekold
11th November 2003, 20:30
Dat moet wel een hoop exp opleveren, maar ik vrees dat het verhaal dan plotseling tot een halt komt.

Nitro
11th November 2003, 20:57
we hadden afgelopen sessie 2 DM's dus dat lijkt me geen probleem :D

Planetouched
12th November 2003, 18:41
pcies

Elminster
12th November 2003, 19:27
Dit wordt nog afwachten vrijdag... Moet maar zorgen dat ik op het ergste (lees: vergezochtste voorbereid ben :P

Oja en een wapen meenemen )

Angel
16th November 2003, 20:54
Oja en een wapen meenemen )

Euhm, is het nog wel veilig bij jullie?

Angel.

Elminster
17th November 2003, 16:24
Is het dat ooit geweest :)? Wel eens naar de muur gekeken als je bij pieter boven was of niet ) :D?

aekold
17th November 2003, 18:18
En dan heb je mijn prive verzameling niet eens gezien ).

Angel
20th November 2003, 19:33
Is het dat ooit geweest :)? Wel eens naar de muur gekeken als je bij pieter boven was of niet ) :D?

He's not afraid to use them.... *knife*

Angel.

Shandril
20th November 2003, 20:56
Dwarf Vader...

Sorry pieter, moest er ff tussen door

Shandril

Yavanna
20th November 2003, 23:14
Mesgien ook wel leuk.... Aangezien ik ben toegelaten tot jullie party _O_ *love* :D mesgien hier mar ff de vraag... wat voor character kan ik het beste gaan spelen...? Ik had zelf bedacht dat jullie mesgien wel een fighter ofsow kunnen gebruiken maarre... any ideas? Jullie kunnen zelf het best oordelen... (Er gebeurt wss toch nix zonder goedkeuring van Taco, maar bedenken kan nooit kwaad ej :))

Thnx alvast!

Nitro
20th November 2003, 23:56
koffiejuffrouw (T)

Yavanna
21st November 2003, 00:06
koffiejuffrouw (T)
Okee met nutteloze voorstellen kunnen we nix beginnen hier.... FLIKKER OP MAN (M) ) :D

(*love*)

Nitro
21st November 2003, 00:17
Originally posted by Yavanna

(*love*)

stiekem vindt ze het dus ok (Y) (T)

Yavanna
21st November 2003, 00:24
stiekem vindt ze het dus ok (Y) (T)

2e keer... FLIKKER OP MAN! of we gooien je uit de party muhahahaha :P:D)

aekold
21st November 2003, 10:09
It looks like someone is taking over the party.

Mss kun je iets van fighter worden ofzo ja, tot nu toe moet ik al het werk doen ).

Elminster
21st November 2003, 11:26
Alles best als het maar geen elf is :D

Shandril
21st November 2003, 16:02

Mss kun je iets van fighter worden ofzo ja, tot nu toe moet ik al het werk doen ).

zeg, wil je nog ergens een piercing bij? :P

Shandril

Yavanna
21st November 2003, 19:21
Well... this helps a lot...

Okee.. dan wordt ik dus ehm... niet elf...

Okee: Human lvl3 fighter lvl2 koffiejuffrouw... (das alles wat ik eruit op kan maken :P)

Mwah we kijken vanavond dan maar ff :D

Mr G. Bears
21st November 2003, 19:46

als je zo opschept over je inbreng in de party, dan vinden we dat zo dapper van je, mag je gelijk alles in je eentje oplossen :P

Yavanna
21st November 2003, 20:00
I'll save the plante, change the world, I'll make a one-girl stand!!

(A one girl-party that is ):P)

Elminster
22nd November 2003, 15:30
Druid klopt leuk met Yavanna btw. Alleen het gnome-gedeelte niet :D

Yavanna
23rd November 2003, 21:02
Psies :D Vandeweek maar es ff een character in mekaar zetten :)

Elminster
13th December 2003, 14:34
Wanneer komen de verslagen???

Shandril
14th December 2003, 22:33
ik ga kijken of ik in de kerstvakantie ergens tijd kan vinden, vast wel. Maar ja....
Doe mijn best

Shandril

Nitro
7th January 2004, 00:11
en Shandril is er nog iets van gekomen?
en gaan we as vrijdag gewoon D&Den?

Yavanna
7th January 2004, 13:48
Als et aan mij ligt wel :D Keb er alweer sin an!

Elminster
7th January 2004, 13:51
Verslagen staan er nog niet :S

Maar neem aan dat het wel gewoon dnd is vrijdag!

Shandril
8th January 2004, 00:22
hoe raar het voor jullie ook mag klinken, ik heb in de kerstvakantie geen tijd gehad. En daarbij lagen mijn verslagen thuis en was ik daar niet....

Komende weken heb ik ook geen tijd om ze online te zetten, hoge werkdruk van school...:(

Shandril

aekold
8th January 2004, 19:03
Komende vrijdag gewoon weer dnd, zoals van ouds

Elminster
8th January 2004, 22:27
Oww yeah... weer een sessie als vanouds hopelijk, met 2 missies opgelost (bijna dan), 1 afgevallen (en begraven (T)) en nog 2 te gaan. Shantje's beurt, weten jullie nog wat haar opdracht was?

Shandril
8th January 2004, 23:35
ow ow, ik weet het (denk ik)

Was er niet iets met een monster, dat een dorpje bedreigde...En ik moest dat monster verjagen...? Zoiets...toch? Toch?? )

Shandril

Nitro
9th January 2004, 00:11
ow ow, ik weet het (denk ik)

Was er niet iets met een monster, dat een dorpje bedreigde...En ik moest dat monster verjagen...? Zoiets...toch? Toch?? )

o wacht die weet ik. We moeten dat monster verjagen dus als ik thuis blijf hebben we de quest dan opgelost?(R)
en btw mister DM, we willen graag al die kostbaarheden in dat kistje nog hebben. :)

Elminster
9th January 2004, 10:52
Lijkt me handig anders is de tweede quest niet bepaald opgelost... En al die kostbaarheden hij bewaarde daar zijn WC-papier in ).
Daarnaast geloof ik niet dat de bedoeling van shandril's quest nog heel helder is, dus denk r nog ff over na vóór vanavond :)

Nitro
9th January 2004, 13:26
Daarnaast geloof ik niet dat de bedoeling van shandril's quest nog heel helder is, dus denk r nog ff over na vóór vanavond :)

wat moest kolky ook alweer doen? )

Yavanna
9th January 2004, 19:30
Ik heb nagedacht ennnnn ..... weet het niet meer....

kgeloof ook niet dat ik het ooit geweten heb )

Elminster
10th January 2004, 17:56
Net als kolky's nieuwe quest, kent-ie niet en heeft-ie nooit gekend :s damnit damnit damnit

Yavanna
11th January 2004, 15:52
Okee dit is even een hele serieuze post en ik heb dus een paar dingen te zeggen...

Ten eerste: Weet iedereen nu zn quest? Pieter, weet jij hem nog precies, anders moeten we het NU aan Iltak vragen, nu kan het nog, we zijn nog bij hem... Dat kan alleen jij beoordelen, we reizen nu namelijk verder weg en als je er strax achterkomt dat je hem niet meer weet hebben we een (redelijk groot) probleem...

En dan ten tweede: VERSLAGEN??? MAN! 14 JUNI DE LAATSTE! Wat raar dat jullie niets meer weten! Okee dit zijn geen verwijten, maar Claudia, jij hebt voorgesteld om het alleen te doen... tsjah... mesgien moet het dan ook gebeuren...
Ik stel voor: Weer net als eerst, iedereen om de week, het is echt maar even werk... EN NIET: nee hoor, dan moet ik heel de sessie schrijven... Dat slaat dus nergens op... In een verslag hoef je alleen de HOOFDZAKEN te vermelden, dus niet, "ik deed 3 damage, ik rolde 13, ik schoot een pijl..." Nee meer als: "dit monster kwamen we tegen, en dat versloegen we" (tijd tussen een monster tegenkomen en het verslaan = wat? een uur? dus een uurlang niet schrijven) en eventuele bijkomstigheden als: "die of die is doodgegaan" en hoofdzaken zijn ook dus dingen als "deze quest kreeg ik".....

Kijk, Taco is DM, en een DM improviseert wel eens, en soms is het handig dat de DM kan teruglezen HOE hij het ook alweer gedaan heeft, zodat hij daarop verder kan gaan...
Bovendien is het soms voor jezelf ook wel eens fijn om terug te lezen, bijvoorbeeld als je een deel van een sessie een half jaar geleden niet meer zo goed weet (kan ik me voorstellen )) of als je gewoon de gebeurtenissen weer even op een rijtje wilt zetten...

Ik hoop dat jullie even laten weten wat jullie ervan denken... Thnx

Elminster
11th January 2004, 21:50
Pieter weet hem nog redelijk geloof ik, zn quest. Verder ben ik het 100% met Yavanna eens, vooral dat improviseer-gedeelte: ik maak namelijk aantekeningen over een sessie, maar dingen die in een verslag komen (da's niet alles maar wel veel) laat ik liggen met de gedachte 'dat lees ik wel na'... En dat gaat dus niet echt :(

Mr G. Bears
11th January 2004, 22:49
Ik heb er al eerder men mening over gegeven, maar kzal et nog een keer doen

Ik heb daar dus totaal geen zin in om een verslag te schrijven
Niet tijdens de sessie omdat ik er dan me of de hele tijd op fixeer, of het een hele tijd vergeet en daarna opeens alles weer bij moet schrijven. En ook niet na de sessie, ik D&D voor men plezier, en ik heb geen zin in huiswerk.

Over dat vragen aan die Iltak.......das wel een puik idee

Nitro
12th January 2004, 02:30
nou Mr G Bears, het is eigenlijk bijna geen werk hoor, want als je het gewoon op de nieuwe manier doet, kost het geen 5minuten. Zoals Yavanna zegt moet het, dus echt heel kort.
klein vb'tje van afgelopen keer
we hebben in de stad een aantal dingen verkocht en hebben dat gekocht. Toen hebben we onze quests nagevraagd bij Iltak, Claudia moest monster verslaan, Pieter bodyguard, ook werd voormeld dat onze dooie lid dan wel dood was maar nog wel de quests op moest lossen en dat was dat hij iets moest terugbrengen. Toen gingen we kijken hoe we naar de volgende plaats gingen om de quest van C. op te lossen. Omdat we wat sneller wouden gaan besloten we eerst paarden te regelen, maar gelukkig hebben we Iltak voor dit klusje kunnen spannen, want hij bood ons een tapijt aan. Het probleem wat we daar nog mee hebben is dat we er niet helemaal uitkomen met het gewicht.

Nou zoiets dus nu heb ik misschien sommige dingen wat slecht erop gezet van wat precies gekocht, want dat kan toch vrij interessant zijn om te weten. en natuurlijk moeten de quests er ook duidelijk op staan. Ik kan je iig zeggen dat het op deze manier echt wel te doen is hoor, je moet dan gewoon afentoe een naam van stad, persoon, monster of object opschrijven en dan de volgende dag ff 5 minuten besteden aan een klein samenvatting'kje.

Oftewel het lijkt me veel beter dat we naar het oude systeem teruggaan, want het is aardig van Claudia dat ze aanbood om de verslagen te schrijven, maar er is sindsdien eigenlijk weinig meer van gekomen dus lijkt me dit toch wel handiger, om de paar weken hoef je dus je hoeft bijna niks te doen, echt vervelend is het niet dus waarom niet...?

Yavanna
12th January 2004, 14:44
Okee... Dus aan Iltak vragen we nog even de quest van pieter na... voor de zekerheid dan maar, en ook die van ex-kolky, wan ik weet niet hoeveel jij (kolky) nog van je vorige quest weet, maar volgens mij was dat ook niet meer dan "ik moest wat jatten", dus ehm... dat lijkt me wel een goei planneke

Verder nog maar even de reacties afwachten over de verslagen??? Ik bied mezelf in elk geval al aan, maar NIET om het elke week te doen...

Het is zo: we zijn met zn 6en, dus 1x in de 6 weken moet je even 5 minuten tijd besteden achter je pc, dat is 1x in de 1,5 maand, dat is 8x per jaar 8) :D Nounou, wat een gedoe zeg... Daar komt nog bij dat het nie elke week dnd is, dus zegmaar 1x in de 2 maanden een verslagje maken... Kom op!!! Das toch nie zoon ramp...

Yavanna
14th January 2004, 14:49
kom op mensen!!!

Kolky, Shandril, Aekold, jullie zijn allemaal al op t forum geweest en hebben dit dus ook gelezen... ik wil heel erg graag reacties!!!
(nee ik wil geen aandacht, ik wil hierop reacties) Dat HOEFT niet perse tot vrijdag te wachten, daar is het forum voor!!!

Edit: Pieter alvast bedankt voor je reactie :D De rest volgt hopelijk snel :)

aekold
14th January 2004, 16:34
Omdat je het zo vriendelijk vraagt ).
Opzich heb ik er geen moeite mee om eens in de zoveel tijd een verslag te maken en het hoeft helemaal niet uitgebreid te zijn.
Maar idd, ik vind dat de oude verslagen toch snel online moeten komen.

Shandril
14th January 2004, 22:47
Ik lees het nu pas, nadat beer mij er op attent maakte.

Ik heb me inderdaad op het tijdsbeslag van het verslagen maken verkeken. Ik ben op dit moment zelfs heel druk bezig met mijn project Stad en interviews.
Als de verslagen er moeten komen kan het beter inderdaad zo.

Shandril

Nitro
15th January 2004, 00:12
nou dan doen we het zo voortaan!

en Shandril zie jij nog enige kans om die verslagen online te zeggen, haal evt uit jouw verslagen de kern eruit en zet die op internet. Dan heb je meteen een goede oefening voor je studie, de kern uit iets halen. )

Yavanna
15th January 2004, 12:17
Mooi, dat is dan afgesproken, lijkt me gewoon het allerbeste ook...

Ik geloof dat alleen Marcel er nog iets op tegen had, omdat hij geen verplichtingen aan dnd wil...

Mr G. Bears
15th January 2004, 16:33
(C)

Nitro
15th January 2004, 17:59
de verslagen moeten wel langer zijn als dat ej beer

Kolky
15th January 2004, 23:55
Jot wil het ook wel doen hoor...
Snap niet dat iedereen dat moet noteren.. Als je toch direct daarna online zet.. wil het ook best vaker doen hoor.. zo veel problemen heb ik er niet mee..

Nitro
16th January 2004, 00:01
Originally posted by Kolky
Snap niet dat iedereen dat moet noteren.. Als je toch direct daarna online zet.. wil het ook best vaker doen hoor.. zo veel problemen heb ik er niet mee..

veel succes met het bijvullen van sessie 12 dan

Yavanna
16th January 2004, 19:18
kee, uiteindelijk blijkt dus dat niemand behalve marcel er problemen mee heeft, maar iedereen het wel gemakkelijk vond dat claudia het deed... )

Nou mooi, das dan afgesproken... Ik vind het fijn dat ik ook een bijdrage heb kunnen leveren aan een verbetering van de quest ) :D Haha, okee das mesgien te veel gezegd maar iig... fijn dat iedereen zo goed meewerkt :D

Mr G. Bears
16th January 2004, 19:26
graag gedaan hoor :D

Yavanna
17th January 2004, 20:20
Okee.... Kolky, je had het verslag toch al gisteren tijdens de sessie gemaakt? Dan mag het ook al wel meteen online... Is net zo handig dan beginnen we meteen goed (Y)

Elminster
17th January 2004, 21:44
Hm hoe frutten we later shantje dr verslagen ertussen?

Kolky
17th January 2004, 21:52
Als ze NU een lege post maakt!

Elminster
18th January 2004, 13:12
Of misschien meerdere, tien ofzo...

Nitro
18th January 2004, 22:31
ze moet er wel een aantal maken, want verwijderen gaat nog wel maar tussenproppen niet. Trouwens ze zal zelf wel kunnen tellen hoeveel het er zijn.

Shandril
20th January 2004, 21:13
is er niet een of andere ding waardoor en later nog posts tussen gemaakt kunnen worden? Creatief met VB?
Ik heb pas in de komende vakantie weer een beetje vrije tijd...

Shandril

Nitro
20th January 2004, 23:04
is er niet een of andere ding waardoor en later nog posts tussen gemaakt kunnen worden? Creatief met VB?
Ik heb pas in de komende vakantie weer een beetje vrije tijd...

je hoeft alleenmaar ff de verslagen te tellen en zoveel lege posts plaatsen. Nog geen 5 minuten tijd en die heb je vast wel

Mr G. Bears
21st January 2004, 09:16
juist, je hoeft er niets in te zetten, gewoon aantal verslagen tellen, en dan zoveel keer replyen met een leeg bericht.

Yavanna
21st January 2004, 11:59
Ja, anders schiet het natuurlijk nog niet op )

Shandril
21st January 2004, 15:55
ik moet er nog een aantal op zoeken,

maar ik post wel 20 lege posts....

Shandril

Nitro
21st January 2004, 16:07
go Shandril! :D
nu de verslagen zelf nog:P

Yavanna
22nd January 2004, 11:39
1 party member minder.... :D

Maarre... we verwachten dat verslag nog wel...

Kolky
22nd January 2004, 11:54
Als je je big smilie weg haalt. (E)