PDA

View Full Version : Time Machine

Kolky
15th November 2002, 00:54
Nou ik heb dus net Time Machine Gedowned en gezien...

Kwam anders uit dan verwacht..
Het ging over een vet die een Tijdmachine bouwde, rond 1900 en ik dacht dat die machine 100 jaar later ofzo gebouwd werd..
Ik verwachte ook dat ie nietzover de toekomst inging; 800.000 jaar... beetje veel, verwachte dat ie maar een jaartje of 100 a 200 in de toekomst ging. Dit idee was natuurlijk ook leuk, maar hoe het met de aarde nu verliep is snel schetsend afgebeeld..

Aarde is te vol dus gaan mensen naar de maan, maan te vol, maan breekt. Stort neer op de aarde, bijna alle mensen dood, alle cultuur weg. Holo overleefd verteld alles, 2 rassen overleefd: bovenaards en onderaards.. de onderaardse zijn evolved en sommige zijn telephatisch en wat nog meer...

Toch Spannedere als verwacht met een leuke wending, wie heeft hem nog meer gezien, en wil er wat over vertellen!?

Mr G. Bears
15th November 2002, 08:36
Niet gezien
maar hoe ie volgens jou gaat, dan wil ik em wel zien

Shandril
15th November 2002, 09:55
na kweenie, dr klopt geen hout van die hele film, het moet voor mij een beetje realistisch blijven (Ook Lord of the Rings vind ik realistisch, met mensen en dan ...nou ja...het is goed mogelijk dat er een andere wereld bestaat zoals die, in mijn fantasie is het mogelijk, maar mijn fantasie gaat niet de richting van de bovenstaande flim uit).

Shandril

Nitro
15th November 2002, 12:50
ja bij LOTR heb je nog een realistiser beeld, tis een lijkt op de middeleeuwen met die zwaarden en dorpen. Alleen de magie en orcs kunnen niet. Bij Time machine is eigenlijk niks realisties en een tijd machine al helemaal niet. Dan vind ik orcs nog realistiser

Bremmer
15th November 2002, 13:35
Och lijkt me wel een grappige film ja, maar niet zo dat ik er ff achter aan ga.

Carnage
15th November 2002, 14:23
Nu je het over tijdreizen hebt....:) - nee, zal ik maar niet doen :D

Nitro
15th November 2002, 15:09
Begin maar hoor Carnage dan loopt deze thread ook weer goed. en trouwens ik dorst naar kennis dus hou je niet in

Carnage
15th November 2002, 18:01
....maar doe het niet hier, maar in die andere thread waar de rest van de onzin al staat :)

aekold
20th November 2002, 20:40
Het lijkt mij wel een gave film, vooral als je nagaat dat het zo ook kan gaan met de mensheid. Hetlijkt onwaarschijnlijk, maar wie weet wat de toekomst brengt (wat klinkt dit filosofisch zeg).

Ik zou hem best ween keer willen zien.

BTW: heb nu de film stigmata op video. Is een thriller. wie heeft zin om die een keer voor het uitgaan te komen kijken?
Alleen komende zaterdag niet, dan zit ik in dordrecht.