View Full Version : Hoe vaak speel je in de week?
Outcast
12th November 2002, 23:10
Hoe vaak speel je D&D gemiddeld in de week, wat mij betreft is het nu erg laag helaas dat komt omdat de groep zeer weing tijd heeft om te spelen.
Ik zeg zelf zo'n 3-4 uur per week, meer zal het niet zijn.
Wel jammer.
Planetouched
13th November 2002, 00:32
Wij houden met onze groep nu een wekelijkse sessie, van 19.00 tot ongeveer 22.30, 3 en een half uur dus. Op verzoek van Taco gaan we zo nu en dan ook op een dinsdag of op een zondag dnden, die sessies gaan ook 3 a 4 uur duren denk ik. We komen gewoon niet aan meer uren aangezien iedereen ook een druk social life heeft. Maar ik moet zeggen dat het zo ook gaat hoor.
Nitro
13th November 2002, 11:39
vrijdags van 20.00 tot 00.00 zo ongeveer, maar zeg maar 2,5 uur per week. Mag wel wat meer van mij maar vind het opzich wel ok. Wel jammer dat het soms wil uitvallen.
Carnage
13th November 2002, 18:17
Nou, Outcast, dan doen wij het nog vrij goed met zo'n 4 - 5 uur per week ongeveer.
BTW: Gaan jullie weer Machiavelli spelen vanavond zeker (woensdagavond)?
Planetouched
13th November 2002, 18:21
Ik denk dat je om je quest levendig te houden je minimaal 1 keer in de 2 weken moet spelen, het liefst 1/week. En dan wel sessies van rond de 4 uur. Opstarten enso kost ook veel tijd, voordat je echt aan het spelen bent ben je alweer 15-30 min kwijt.
Mr G. Bears
13th November 2002, 19:48
4 uur zou et moeten zijn, maar met wat pauze's en mensen die eerder weg moeten enzo is het idd zo ongeveer 2,5 uur
Planetouched
14th November 2002, 17:39
Ik zou wel vaker willen, maar zie maar eens een groep van 7 man op een dag elke week op de juiste tijd en plaats bij elkaar te krijgen, misschien dat het met kleinere party's soepeler gaat maar bij ons is het een heel geregel...zeker nu we ook op zondagen willen gaan spelen.
Kolky
14th November 2002, 17:59
Tja, ik heb zo ongeveer hetzelfde als MR G Bears... deed OOIT nog mee met Zondag D&D.. maar das niet meer......
Bremmer
14th November 2002, 18:04
Originally posted by Carnage
Nou, Outcast, dan doen wij het nog vrij goed met zo'n 4 - 5 uur per week ongeveer.
BTW: Gaan jullie weer Machiavelli spelen vanavond zeker (woensdagavond)?
yep MAchiavelli gespeeld woensdag was weer lachen, vrijdag weer D&D natuurlijk
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.