View Full Version : Wijs besluit
Shandril
10th November 2002, 02:54
Ik mag hopen dat van het volgende wat te recht komt, maar ik heb er vertrouwen in.
Vanavond (vroeg in de morgen op 10-11-2002) is besloten dat er een eind moet komen aan de discussie tussen het trance en het rockfront. Dit omdat het nu toch echt uit de hand gaat lopen.
Iedereen blijft bij zijn eigen band, en iedereen houdt zijn (of haar) mond over de andere muziekstijlen.
SMAKEN VERSCHILLEN NU EENMAAL, zo is het leven anders zou het er saai uit gaan zien op deze wereld.
Shandril
Mr G. Bears
10th November 2002, 02:57
Ik ben et er op zich mee eens want als sommige mensen zich echt gekwetst erdoor voelen dan is het nooit goed natuurlijk.
Maar dan verwacht ik ook dat iedereen zich er aan houdt
Shandril
10th November 2002, 03:01
dat verwacht ik ook
Shandril
Kolky
10th November 2002, 12:22
Het is wel HEEL moeilijk om je eraan te houden!
Planetouched
10th November 2002, 12:27
ik moet zeggen dat ik dat toch een van de leukste discussies blijf vinden, altijd leuk om je tegenstander zwart te maken....zucht...zal het gaan missen....:(
Mr G. Bears
10th November 2002, 12:47
Maar Als mensen zich ECHT beledigt gaan voelen dan is het maar goed dat er eindelijk es iets aan gedaan wordt om et te stoppen.
Shandril
10th November 2002, 13:38
Originally posted by Kolky
Het is wel HEEL moeilijk om je eraan te houden!
je houdt je eigen er gewoon aan Alex, het is nu echt genoeg geweest
Shandril
Yavanna
10th November 2002, 13:39
Goeie beslissing want het was mesgien wel leuk maarre... op een gegeven moment zegt iedereen toch nog alleen maar dezelfde dingen en dat kan flink vervelend worden...
Peace!
Greetzzz
Mr G. Bears
10th November 2002, 13:46
if only people had seen it before
ja et is een goeie beslissing
Planetouched
10th November 2002, 14:22
wat worden we weer soft..:D een discussie over de problemen in een andere thread...
Bremmer
10th November 2002, 14:49
eerlijk gezegd las ik de thread met die discussies over muziek niet eens meer, omdat inderdaad steeds hetzelfdde gezegd werd en omdat de een de ander toch niet kan overtuigen
Laevid
10th November 2002, 18:52
Ik wil ff een aantal dingen kwijt:
1. Wat gister met Pyro gebeurde kwam (in mijn ogen) vooral door het feit dat er meer als een uur nix anders werd gezegd dan: "wat een kut-trance....." en woorden van gelijke strekking. en dat gaat wel irriteren maar dat heeft eigenlijk alleen maar indirect met het forum te maken...
2. Ik heb al vaker gezegd om threads te sluiten of aan te passen moet je eerst overleggen met degene die die thread heeft aangemaakt en/of met de moderator van het betreffende forum...in dit geval dus met mij...ik heb niet het idee dat er gister iets over de thread "waar luister jij naar" is gezegd....het ging over het algemene gedoe..dus ik was er liever op een andere manier achtergekomen....want van zoiets wordt ik dus juist pissed...
2b. De thread "waar luister jij naar" ging nu over het nummer Bro Hymn....is dat een reden om een thread te sluiten?
2c. De thread "waar luister jij naar" is nooit bedoeld als groot discussie-gebeuren dat is zo gegroeid...dus dat kan makkelijk ook in een andere thread gebeuren....
3. Heb je geen zin in discussie....of zie je het als ruzie (wat het dus ABSOLUUT niet is) blijf dan zelf gewoon lekker weg...als je wel gaat re-plyen dan heb je natuurlijk grote kans dat een ander daar weer op reageerd....
3b. Laat degenen die er wel willen komen gewoon lekker daar komen...
Voorbeeldje bij 3: ik hou bijv. niet van ijsdansen...dan ga ik toch ook geen tickets kopen om daar naar te gaan kijken...of mijn oordeel daar dan nog es te geven....dan zullen de experts/fans ook op mij reageren....
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk geweest ben....
Ik sta open voor re-ply's...maar dat sta ik altijd...
Shandril
10th November 2002, 19:51
ik heb niks gezegd over threads sluiten, want dat gebeurt niet dat weten we van nitro.
ik wil alleen graag hebben dat de discussie zoals gisterenavond plaats vond ophoudt.
Gisteren liep het echt uit de hand.
Shandril
*edit* euhm je hoeft niet kwaad te zijn LV dat ben ik ook niet, ik vat je post een beetje op alsof je kwaad bent.
Laevid
10th November 2002, 20:00
Originally posted by Shandril
ik heb niks gezegd over threads sluiten, want dat gebeurt niet dat weten we van nitro.
Shandril
en zo hoort het ook....
ik wil alleen graag hebben dat de discussie zoals gisterenavond plaats vond ophoudt.
Gisteren liep het echt uit de hand.
Shandril
ja kijk dat was geen discussie meer....dat was gewoon gezeur...
*edit* euhm je hoeft niet kwaad te zijn LV dat ben ik ook niet, ik vat je post een beetje op alsof je kwaad bent.
ik vin't fijn dat je niet kwaad bent...ik was hierboven serieus, dus NIET kwaad (op ??n ding na dan)
Ik was wel kwaad op het sluiten van die thread...want waar ik ABSOLUUT NIET tegen kan is dat als er beslissingen over mij (of iets van mij) worden genomen waar ik zelf niks over mag/kan zeggen....(dat staat ook duidelijk in m'n cu2)....nou raakt dit mij natuurlijk persoonlijk niet zo...maar ik wil gewoon dat er daar eerst over gepraat wordt voordat iemand zomaar een thread ofzow gaat sluiten daar kan ik dus enorm kwaad om worden...
Shandril
10th November 2002, 20:27
Originally posted by Laevid
ik was hierboven serieus niet echt kwaad op ??n ding na dan want waar ik ABSOLUUT NIET tegen kan is dat als er beslissingen over mij over over iets van mij worden genomen waar ikzelf niks over mag/kan zeggen...
sorry maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld, dat komt denk ik door het gebruik van 4 maal over in een zin....Sorry
Shandril
Laevid
10th November 2002, 21:56
Uhm ja.....ik begrijp nog net zelf wat ik ermee wilde zeggen maar ik heb iets te weinig de backspace gebruikt denk....of gewoon dubbele dingen neergezet....
ik ga het ff editen dan moet je dadelijk/straks/morgen of wanneer ook nog maar een keertje kijken....hoop dat je het dan wel begrijpt....
Pyro
11th November 2002, 00:16
Nou ja, allereerst heb ik wel ff wat uit te leggen denk ik. Gisteren op het feestje van Taco was ik op een gegeven moment het constante heen-en-weer gezeur over Rock en Trance wel een beetje beu aan het worden. Er werd gewoon bijna geen gesprek meer gevoerd of om de minuut kwam er wel iets van 'knippen en plakken' of 'simpele muziek' voorbij. En daar heb ik ook weer op gereageerd natuurlijk, dus ik heb het ook wel een beetje over mezelf afgeroepen. Het was alleen dat er gewoon geen normaal gesprek meer doorheen kwam naar mijn idee...
En ik heb inderdaad een beetje kinderachtig gereageerd daarna door in The Pitt op geen enkel rocknummer de dansvloer op te gaan en samen met Taco de helft van de tijd in de Ouwe te zitten. Maar ik was het toen ff zat en had zo'n beetje een houding van 'op alleen Trance kan het ook hartstikke gezellig zijn'. Dat is inderdaad een beetje aanstellerij geweest, geef ik toe, maar ik wilde gewoon ff een punt maken...
(BTW: Ik ben niet alleen daarvoor naar de Ouwe geweest, ook omdat het Taco's feest was en het is dan ook wel net zo leuk om samen met hem ook uit te gaan...)
En nu? Nou, ik ben eerlijk gezegd het hele gedoe wel een beetje beu, dus ik heb geen zin meer om over muziek te discussieren. Dat klinkt raar uit mijn mond, dat weet ik, tenslotte was ik diegene die het een beetje was begonnen door Iron Maiden enzo af te zeiken, en toen Claudia al eerder aangaf dat het soms echt te ver ging vond ik ook dat we gewoon door moesten gaan. Maar goed, ik hou er dus vanaf nu mee op, het is niet zo dat ik opeens een heel andere mening over alles krijg maar die houd ik voortaan gewoon voor me en ik ga gewoon respect tonen voor ieders keuzes. Trouwens, ik vind niet dat de discussie opeens moet stoppen; iedereen die ermee door wilt gaan moet dat echt zeker doen, maar ik zal er niet meer aan meedoen en anderen die er buiten willen blijven moeten dat ook gewoon kunnen...
Dus nog ffkes...sorry voor wat ik gisteren heb geflikt en wat ik eerder op het forum heb gepost! Ik hoop dat iedereen het nu een beetje begrijpt...:?
aekold
11th November 2002, 00:47
Claudia en Mark hebben idd gelijk, het wordt erg saai, want als ik eerlijk ben maken we ook de gehele tijd dezelfde opmerkingen.
Ik denk ook dat het een goed idee is dat we ermee ophouden, hoe moeilijk het ook is Alex.
Nitro
11th November 2002, 01:36
Vanavond (vroeg in de morgen op 10-11-2002) is besloten dat er een eind moet komen aan de discussie tussen het trance en het rockfront. Dit omdat het nu toch echt uit de hand gaat lopen
Nou ik vond het dus niet uit hand lopen, we deden gewoon een beetje flauw tegenelkaar maar om dan meteen te stoppen vind ik onzin aangezien het geen haat opwekt naar andere en als je dat wel vindt moet je je eigen toch maar ff snel bedenken want dit is nou eenmaal niet zo. en ik wil trouwens van niemand zijn muziekstijl veranderen geef er alleen mijn mening over en die kunnen degene die ernaar luisteren op reageren hun visie erop en elkaars argumenten bekritiseren
Shandril
11th November 2002, 09:13
ja....
naar mijn mening liep het uit de hand Michel, en dus heb ik besloten om de blauwhelm te spelen...
Shandril
Mr G. Bears
11th November 2002, 09:18
Dat is dan goed opgetreden van je. Ik zou het zelf niet hebben gekund, ik ben niet zo van, Dat gooi ik ff in de groep , maar ja
ik blijf zeggen, ik ben er niet kwaad om maar
If only anyone had seen this before
Carnage
11th November 2002, 18:01
"We begraven de strijdbijl; de ratio heeft zegegevierd"
Special Thanx to peacekeeper / blue helm Shandril.
...en ik hoop dat er inderdaad geen ruzie is ofzo.
Shandril
11th November 2002, 18:43
dr was (nog) geen ruzie maar discussie (voor zover je het nog een discussie kon noemen) lopen weleens uit de hand...
Shandril
Kolky
11th November 2002, 19:19
Tja wat moet ik hier nog aan toe voegen...
Ik ga mee met Nitro... Ik vind het een beetje flauw...
Maar zaterdag liep het idd wel uit de hand...
Maar om er dan meteen over op te houden...??!!
Ik zal wel proberen me een beetje in te houden, aangezien bijna iedereen (except Nitro en Ik) er mee wil stoppen...
Shandril
11th November 2002, 19:58
Ik zal wel proberen me een beetje in te houden, aangezien bijna iedereen (except Nitro en Ik) er mee wil stoppen...
en waarom heb je dat zaterdagavond dan niet gelijk gezegd?
Shandril
Mr G. Bears
11th November 2002, 20:49
Als mensen er echt door gekwetst zijn, dan houd ik er echt mee op
maar zoals Kolky al ongeveer zei
et lukt niet om opeens alle muziek zomaar te respecteren
maar ik zal er alles aan doen om et te laten lukken
Laevid
11th November 2002, 23:03
Ik ga mee met Nitro... Ik vind het een beetje flauw...
Maar zaterdag liep het idd wel uit de hand...
Maar om er dan meteen over op te houden...??!!
Vergeet mij niet :D.....en Elminster als tie ooit nog es opduikt....
Maar ik heb eiglijk weinig meer aan het geheel toe te voegen...ben blij dat de thread weer open is....ook al zou er nu nix meer in gezegd worden....
Pyro heeft het allemaal goed opgehelderd....
en ja zoals al gezegd discussie is geen ruzie...en respect is belangrijk....en zoek zelf maar uit of je wil discussieren of niet....je weet wat je kan verwachten....
en voor de rest kunnen er op het muziek-forum ook gewone dingen gezegd worden...zonder gevaar voor eigen leven....dus feel free to visit...
Nitro
11th November 2002, 23:38
en ja zoals al gezegd discussie is geen ruzie...en respect is belangrijk....en zoek zelf maar uit of je wil discussieren of niet....je weet wat je kan verwachten....
doen we ook we zijn soms alleen een beetje flauw
en voor de rest kunnen er op het muziek-forum ook gewone dingen gezegd worden...zonder gevaar voor eigen leven....dus feel free to visit...
doe ik toch wel, want ik geloof niet in een ruzie of uitdehand gelopen situatie
Mr G. Bears
12th November 2002, 07:55
Ja Maar Mark voelde zich er echt rot over , als dat al gebeurt zonder jullie er erg in hebben, dat is toch verkeerd, als je zo er in opgaat dat je er niet eens erg in hebt dat iemand gekwetst wordt, dat kan toch nooit meer gezonde discussie zijn
want ik voelde me ook rot toen sommigen in Rotterdam Non-stop HIM af bleven kraken de hele middag door
Shandril
12th November 2002, 11:30
ik zeg niet dat je de andere muzieksoorten gelijk moet respecteren, je moet de mening en smaak respecteren, en de persoon in het algemeen.
de discussie moet niet eenzijdig worden...
Shandril
Yavanna
12th November 2002, 12:48
Originally posted by Pyro
Nou ja, allereerst heb ik wel ff wat uit te leggen denk ik. Gisteren op het feestje van Taco was ik op een gegeven moment het constante heen-en-weer gezeur over Rock en Trance wel een beetje beu aan het worden. Er werd gewoon bijna geen gesprek meer gevoerd of om de minuut kwam er wel iets van 'knippen en plakken' of 'simpele muziek' voorbij. En daar heb ik ook weer op gereageerd natuurlijk, dus ik heb het ook wel een beetje over mezelf afgeroepen. Het was alleen dat er gewoon geen normaal gesprek meer doorheen kwam naar mijn idee...
En ik heb inderdaad een beetje kinderachtig gereageerd daarna door in The Pitt op geen enkel rocknummer de dansvloer op te gaan en samen met Taco de helft van de tijd in de Ouwe te zitten. Maar ik was het toen ff zat en had zo'n beetje een houding van 'op alleen Trance kan het ook hartstikke gezellig zijn'. Dat is inderdaad een beetje aanstellerij geweest, geef ik toe, maar ik wilde gewoon ff een punt maken...
(BTW: Ik ben niet alleen daarvoor naar de Ouwe geweest, ook omdat het Taco's feest was en het is dan ook wel net zo leuk om samen met hem ook uit te gaan...)
En nu? Nou, ik ben eerlijk gezegd het hele gedoe wel een beetje beu, dus ik heb geen zin meer om over muziek te discussieren. Dat klinkt raar uit mijn mond, dat weet ik, tenslotte was ik diegene die het een beetje was begonnen door Iron Maiden enzo af te zeiken, en toen Claudia al eerder aangaf dat het soms echt te ver ging vond ik ook dat we gewoon door moesten gaan. Maar goed, ik hou er dus vanaf nu mee op, het is niet zo dat ik opeens een heel andere mening over alles krijg maar die houd ik voortaan gewoon voor me en ik ga gewoon respect tonen voor ieders keuzes. Trouwens, ik vind niet dat de discussie opeens moet stoppen; iedereen die ermee door wilt gaan moet dat echt zeker doen, maar ik zal er niet meer aan meedoen en anderen die er buiten willen blijven moeten dat ook gewoon kunnen...
Dus nog ffkes...sorry voor wat ik gisteren heb geflikt en wat ik eerder op het forum heb gepost! Ik hoop dat iedereen het nu een beetje begrijpt...:?
Ik begrijp het eigenlijk wel ja maarre... laten we dit maar gewoon afsluiten dan gewoon weer peace ennuh Marruk:
Ga je zaterdag mee dansen in the pitt? :D afgelopen zaterdag kon ik je niet overhalen dusseh... ;)
Greetzz!
Laevid
12th November 2002, 22:30
Originally posted by Mr G. Bears
Ja Maar Mark voelde zich er echt rot over , als dat al gebeurt zonder jullie er erg in hebben, dat is toch verkeerd, als je zo er in opgaat dat je er niet eens erg in hebt dat iemand gekwetst wordt, dat kan toch nooit meer gezonde discussie zijn
Dit verhaal klopt.....maar nu lijkt het net of ik ook tot "jullie" behoor....maar Shandril zei op een gegeven moment tegen mij: "LV die houdt zich maar wijselijk op de achtergrond" en dat was waar.....maar ja ik heb ook nix tegen trance of wat daar ook voor door gaat.....en had geen zin om op het eentonige gezeur in te gaan....
Nitro
13th November 2002, 11:57
en had geen zin om op het eentonige gezeur in te gaan....
hopelijk krijg je er meer zin in om ons te overtuigen want anders wordt het weer zo saai.
Laevid
14th November 2002, 17:40
Originally posted by Nitro
hopelijk krijg je er meer zin in om ons te overtuigen want anders wordt het weer zo saai.
Nou alleen maar kut trance daar valt weinig op te reageren eej........het moet wel een beetje inhoud hebben........maar ik denk dat dat hier niet de juiste plek is...
Shandril
14th November 2002, 19:15
ik zeg niks meer over de verschillende muziekstijlen, ik heb geleerd
Shandril
Mr G. Bears
14th November 2002, 19:51
En wat ook niet moet gebeuren is hokjes plaatsen door mensen over mensen, dat ging ook fout hebben we wel gemerkt he
Laevid
14th November 2002, 23:58
En wat ook niet moet gebeuren is hokjes plaatsen door mensen over mensen, dat ging ook fout hebben we wel gemerkt he
Volgens Shandril ben ik grote fan van R&B.....nou nee dank u
Volgens Kolky behoor ik tot een soort "trance-front" terwijl ik trance vaak te soft vin....
Volgens andere hou ik alleen van "negermuziek".....da's ook weer zoon stomme titel....en dat alleen dat is ook flauwekul.....
Ga zo maar door.....
uiteindelijk ben ik gewoon iemand die van veel muziek houdt....en het daar ook graag over heeft....
Maar ja ik kom er wel overheen en ik hoop dat ieder ander persoon er ook overheen komt en dat het weer leuk wordt.....zowel in het algemeen als op het muziek-forum......
Pyro
15th November 2002, 00:05
laten we dit maar gewoon afsluiten dan gewoon weer peace ennuh Marruk: Ga je zaterdag mee dansen in the pitt?
Hehe, ik ben er weer bij hoor a.s. zaterdag en ik doe gewoon weer lekker mee...beetje stroef bewegen enzo zoals ik altijd doe, of dat dansen is laat ik aan jou over...;)
Mr G. Bears
15th November 2002, 08:27
Mooi zo,
je kon et niet laten he
Shandril
15th November 2002, 09:45
hokjes doe ik ook niet meer aan, misschien is het wel verstandig als ik gewoon een hele zaterdagavond mijn mond hou, want als je het zo bekijkt komt er niet veel zinnigs uit....:(
Shandril
Carnage
15th November 2002, 12:52
hokjes doe ik ook niet meer aan, misschien is het wel verstandig als ik gewoon een hele zaterdagavond mijn mond hou, want als je het zo bekijkt komt er niet veel zinnigs uit....:(
Shandril
Shandril, jij zegt nog het zinnigste van ons allemaal. (Y)
Nitro
15th November 2002, 12:54
nou ja ligt eraan hoe je het bekijkt. maar er wil soms ook wel is wat minder goeds uitkomen
Mr G. Bears
15th November 2002, 17:41
Ow jawel hoor Shandril, alleen soms is dat niet zo
maar dat heeft iedereen toch wel es
Yavanna
15th November 2002, 18:22
Originally posted by Pyro
Hehe, ik ben er weer bij hoor a.s. zaterdag en ik doe gewoon weer lekker mee...beetje stroef bewegen enzo zoals ik altijd doe, of dat dansen is laat ik aan jou over...;)
hahaha ach als het beestje maar een naam heeft... Ik noem het altijd maar dansen heej ;) dan weet iedereen waar je het over hebt :D
greetzzz!
Mr G. Bears
15th November 2002, 19:19
For Your Notice:
The Thing You Do In THA PITT Is Called:
GOTHICEN(L)
Laevid
19th November 2002, 22:09
For Your Notice:
The Thing You Do In THA PITT Is Called:
GOTHICEN(L)
Ja op de gothic van Sum 41, Blink 182 enzo ;)
aekold
19th November 2002, 22:52
Gothicen, ja erg leuk, vooral op pudle of mud.
Weet je, eigenlijk heb ik er helemaal geen zin meer in, in al dat gezeur en gezeik en ge.... (wat er ook kan staan) over muziek. Althans laat ik het zo zeggen: Ik vind het leuk om met iemand te praten over de muziek die ik goed vind. In de trend van das een goed nummer en das een goeie band. Maar ik heb er absoluut geen zin meer in om:
1. Iemand in een hokje te plaatsen, want daar heb ik zelf ook een hekel aan als iemand dat bij mij doet, zo van: jij bent een gothic/alto/skater. dat krijg ik nog wel eens naar mijn hoofd op school.
2. Zeuren over een muziekstijl. Af en toe een geintje is ok, maar als het de gehele tijd gebeurd dan hoeft het van mij echt niet meer. Ik zeg niet dat ik andere stijlen zal respecteren, ik ze alleen dat ik voortaan mijn mond zal houden.
Zo dat wou ik even kwijt
Mr G. Bears
21st November 2002, 19:10
En Als we dan toch bezig zijn kunnen we net zo goed op houden met et M-profiel afzeiken
Nitro
21st November 2002, 19:16
ja mensen gooi je frustaties er maar uit;)
Kolky
21st November 2002, 21:05
Nou dat ophouden over M- profielen stop ik dus echt niet mee...
Zoland Meneer van Doorn er niet mee stopt ik ook niet :D :D
Laevid
21st November 2002, 22:44
Nou dat ophouden over M- profielen stop ik dus echt niet mee...
Zoland Meneer van Doorn er niet mee stopt ik ook niet :D :D
Ja met M-profiel kom je verder........
m-prfielers gaan naar universiteit: Pyro en me.....
n-profielers zijn nog niet verder gekomen dan HBO: Aekold...
Wij zijn living proof dat M-profiel beter is :D
Nitro
21st November 2002, 23:23
en tevens is er ook een verschil tussen Havo en Vwo waardoor het komt dat er mensen naar een HBO gaan en naar een Universiteit
Laevid
21st November 2002, 23:36
Originally posted by Nitro
en tevens is er ook een verschil tussen Havo en Vwo waardoor het komt dat er mensen naar een HBO gaan en naar een Universiteit
Ja slimme mensen komen op het vwo terecht en de wat minder slimme op de havo....:D
Kolky
21st November 2002, 23:59
Moet je zien dit jaar dan zijn jullie weer in de minderheid hoor:
M-Profielen: 2 op UNI (Mark en LV)
N-Profielen: 2 op UNI (Taco en Yavanna)
N-Profielen: 3 op HBO(Pieter en Yuri en Claudia)
HAHA :D
Nitro
22nd November 2002, 00:07
Ja slimme mensen komen op het vwo terecht en de wat minder slimme op de havo....:D
sommige zijn idd slimer maar er is ook verschil tussen luie mensen en hard werkende mensen
Shandril
22nd November 2002, 20:35
Moet je zien dit jaar dan zijn jullie weer in de minderheid hoor:
M-Profielen: 2 op UNI (Mark en LV)
N-Profielen: 2 op UNI (Taco en Yavanna)
N-Profielen: 3 op HBO(Pieter en Yuri en Claudia)
HAHA :D
wat wordt hier nu weer bedoeld, ik weet dat ik niet al te slim ben, en sommige opmerkingen van mij ook niet....maar dees snap ik echt niet
Shandril
Mr G. Bears
23rd November 2002, 09:43
Kolky, als je hier niet mee stopt en wel met het Muziek gebeuren, wat is het verschil dan als ik vragen mag
Als jullie zo op M zeiken dat getuigt dat alleen van bitter weinig respect voor mensen en hun keuzes,
als je dat niet hebt, fijn, ga dan maar lekker door! (Y)
M En N zijn gelijkwaardig, en niet van, dat stomme ckven wat Marcel doet
dat SLAAT OOK NERGES OP want ik heb net zoveel ckv als N profielers. En dat van, dat is maar simpel en zo,
dat gezeik moet ook maar es ophouden,
want als et bij keuzes bij muziek gebeurt dat we er mee ophoudne, waarom hier dan opeens niet mee, is dit dan geen keuze meer ofzo
Shandril
23rd November 2002, 12:02
relax man
het wordt ons N-ers een beetje ingegoten dat M niet zo'n goed profiel is, thanks to Mister Higherhouse...
Ik vind M best, geen problemen mee, wel leuk om geintjes over te maken....soms dan
Shandril
Nitro
23rd November 2002, 13:43
ik ben het er ook wel mee eens dat N moeilijk is als M
Mr G. Bears
23rd November 2002, 14:28
N moeilijker of
N even moeilijk????/
dat eerste, dat kun je nooit weten
dat tweede kun je ook niet weten,
maar dan moet je er ook geen mening over geven
Nitro
23rd November 2002, 15:03
Nou niet iedereen kan een N profiel kiezen maar iedereen kan wel een M kiezen
Laevid
23rd November 2002, 19:03
"What's the difference between me & you: About 5 bank accounts, 3 ounces & 2 vehicles...." (uit: What's the differnence - dr. dre feat. eminem en xzibit (die laatste zegt dit)...ik moes het muziek-forum onderdeel erbij halen eej daar zitten we nu op :D)
Nou da's het verschil gezien vanuit M-profiel t.o.v. N-profiel....maar meer ook niet; dus: even moeilijk alleen M-profiel levert in de toekomst meer $ op....
Voor mij waren de vakken gewoon leuker...ik was zelfs beter in de N-vakken....maar von M gewoon leukere vakken....
Kolky
23rd November 2002, 19:14
"What's the difference between me & you: About 5 bank accounts, 3 ounces & 2 vehicles...." (uit: What's the differnence - dr. dre feat. eminem en xzibit (die laatste zegt dit)...ik moes het muziek-forum onderdeel erbij halen eej daar zitten we nu op :D)
Nou da's het verschil gezien vanuit M-profiel t.o.v. N-profiel....maar meer ook niet; dus: even moeilijk alleen M-profiel levert in de toekomst meer $ op....
Voor mij waren de vakken gewoon leuker...ik was zelfs beter in de N-vakken....maar von M gewoon leukere vakken....
Euh... nu zeg je iets verkeerds...
Met een N-profiel KUN JE ALLE OPLEIDINGEN DOEN (wel Biologie in je vrije deel) dus dan zouden wij netzo veel kunnen verdienen als iemand met een M-profiel.
Want wat jullie bij Economie krijgen kunnen wij ook als we Wiskunde B1 hebben gehad. Dus wij krijgen zelfs nog wat extra (NT profielen dan) wij krijgen Wiskunde B2.. En geef nou eerlijk toe.. Wiskunde B1 en B2 zijn echt wel moeilijker als Wiskunde A1 en A2 en Economie1 en 2....
Voor de rest is een M-profiel meer begrippen e.d. leren. N-profiel is snappen en toepassen. En vraag maar aan Breukels of welke leraar dan ook op school dat N-profiel toch echt moeilijker is als een M-profiel...
Maar met deze discussie moeten we hier eigenlijk niet verder doorgaan, behalve als Schotje hiermee toestemt.. dit is haar thread....
Laevid
23rd November 2002, 19:24
Uhm 1) ik zou het als ik jou was niet aan allemaal vragen want dan kom je toch bedrogen uit....
2) Economie kun jij echt niet zonder het vak economie...zelfs zonder M&O is't vrij pittig denk...
3) Economie is geen wiskunde-vak o.i.d.
4) M-profiel is ook begrijpen niet zomaar iets leren....geschiedenis is bijv. bronnen interpreteren....economie is ook vooral toepassen en aardrijkskunde ook....maar daar zie je meer het verschil VWO-HAVO....havo is meer begrippen terwijl VWO meer het begrijpen van waarom iets is.....da's zelfde als verschil HBO/Universiteit later...
Kolky
23rd November 2002, 19:29
Uhm 1) ik zou het als ik jou was niet aan allemaal vragen want dan kom je toch bedrogen uit....
Nou maar dan neem je het gemiddelde van alle mensen aan wie je het gevraagt hebt. en dan winnen wij wel...
2) Economie kun jij echt niet zonder het vak economie...zelfs zonder M&O is't vrij pittig denk...
Kan dus wel zonder het vak economie.. check die boekjes maar die je ooit in de derde hebt ingevuld met al die lijsten of vraag het Hoogerhuis (vrij lastig voor jouw). NT met Bio heeft toegang tot alle opleidingen.
3) Economie is geen wiskunde-vak o.i.d.
Das waar, maar met Wiskunde zou je alles wat je bij Economie krijgt moeten kunnen. (volgens Laanen en v. Doorn)
4) M-profiel is ook begrijpen niet zomaar iets leren....geschiedenis is bijv. bronnen interpreteren....economie is ook vooral toepassen en aardrijkskunde ook....maar daar zie je meer het verschil VWO-HAVO....havo is meer begrippen terwijl VWO meer het begrijpen van waarom iets is.....da's zelfde als verschil HBO/Universiteit later...
Oke bij Geschiedenis win je maar bij de rest van de vakken dan, wat moet je dan zoal toepassen, bij Natuurkunde, Wiskunde en Scheikunde hoef ik het zeker niet uit te leggen?
Mr G. Bears
24th November 2002, 11:23
Bij Natuurkunde en Scheikunde staan alle formules en antwoorden al vast, je hoeft ze goed in te vullen en dan is het antwoord ook goed, maar bij M profiel gaat et veel meer je eigen kennis gebruiken om op antwoorden te komen die op heel veel manieren goed kunnen zijn
HOE KUN JE DIE TWEE PROFIELEN NOU VERGELIJKEN? als het zo veel verschilt, dan kun je NOOIT zeggen, dit is moeilijker, ten eerste omdat je ze niet alle twee gedaan hebt en ten tweede dat et dus zoveel verschilt
want ik weet dat veel van jullie denken, Geschiedenis, ow ja, das simpel jaartalletjes leren
Was het maar zo, DAN zou et simpel zijn, maar dat is het niet,
je krijgt een bron, en met die kleine informatie moet je soms wel 5 tot 10 vragen kunnen beantwoorden
das wel ff wat anders als jaartallen beantwoorden, en ik weet zeker dat je met je formules van N daar niet uitkomt
En wat Die kolky nou weer voor rotzooi begint te lullen daar luister ik echt niet naar want das gewoon onzin, Hoe wil jij met Formules Theoretische Economische vraagstukken oplossen
BOEIE dat de hoek van Inflatie 38 graden is(?) probeer dat maaer eens dan, dan mag jij es als je van school afbent een economie examen maken, als je dan een hoogpunt haalt, DAN mag je zeiken
en anders, zeg niet zomaar dingen waarvan je weet dat ze toch niet waar zijn
CKV: dat heeft EM en M eerst net zoveel als N,
Geschiedenis; Geen jaartallen leren
Aardrijkskunde: niet alleen plaatsjes op de kaart opzoeken
Economie: NIet alleen haalbaar met N Profiel.
En als het zo door Mr. Higherhouse wordt ingegoten, luisteren jullie daar dan ook braaf na, dus als ik nu steeds begin te roepen M is beter, dan gaan jullie dat ook geloven8)
Blade of Darkness
24th November 2002, 14:40
(E)Wat een gezeik zeg, wat beter is of niet. Het heeft toch gewoon te maken met je interesse en je inzicht. Ik heb geen wiskundig inzicht en de vakken van N boeien mij niet veel. Maar als ik dan voor M kies wil toch niet gelijk zeggen dat je dommer bent, alleen omdat je de interesse en het inzicht mist. Bij economie gaat het bijvoorbeeld niet om de berekening alleen, maar ook om het verhaal eromheen enzo. Het is echt gezeik allemaal wat beter is of niet, slaat echt 3 keer nergens op. Als je later toch iets met economie wil doen, ga je toch niet N&T doen, omdat je dan alle opleidingen kiest, ze hebben toch niet voor niets bij de 2e fase 4 profielen gemaakt, dat iedereen ongeveer zijn interesse kan doen. Moeten nou bepaalde personen hier perse horen dat ze beter zijn dan anderen in hun ogen, fijn, maar houd dat voor je, en voel je trots al je in je eentje bent en ga andere mensen niet afkraken.(E)
*Amen*
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.