View Full Version : BOEKEN
Planetouched
6th November 2002, 16:02
Ok, wij zijn misschien weer van plan boeken aan te gaan schaffen namelijk;
-Book of Vile Darkness
-City of the Spider Queen
-DM-screen(Forgotten Realms versie)
-Players Handbook
-Silver Marches
-(Misschien ook nog Defenders of Faith, ligt eraan of we Ferry kunnen overhalen hem te kopen)
Nu wij gaan(als het doorgaat dan) bestellen bij Proxis, daar zijn ze goedkoop en er zijn geen verzendkosten, het lijkt me handig als mensen die ook nog boeken willen hebben dat dan even hier melden. We gaan toch dus waarom niet. Het duurt iets van 3 weken voor ze er zijn. Nou...melden maar.
Bremmer
6th November 2002, 17:29
wat is precies het internet adres van Proxis? Dan kan ik ff de prijzen van al die boeken checken
Kolky
6th November 2002, 18:01
Ja ik wil het ook graag weten, wil misschien ook een boekie kopen!
Carnage
6th November 2002, 18:17
www.proxis.be
wel creditcard nodig
Bremmer
7th November 2002, 16:01
misschien heb ik niet goed gekeken maar ik vind de keuze bij Proxis een beetje tegenvallen
Nitro
7th November 2002, 18:33
met acceptgiro kun je ook betalen, iig ik heb zo een keer betaalt weet niet of het nog steeds kan, maar waarschijnlijk wel
Outcast
7th November 2002, 19:48
Proxis heeft alle officiele boeken Bremmer en er zijn maar weinig winkels die ze hebben ,ik heb werkelijk zeer veel bij proxis besteld . En ze leveren vaak op tijd ,niet altijd want ik wacht nog steeds op BoVD terwijl iemand anders hem al weken heeft van Proxis. Beetje raar
Nitro
7th November 2002, 21:48
moet je ze misschien nog is mailen wie weet zijn ze je bestelling vergeten
Bremmer
7th November 2002, 22:52
ik was benieuwd of ik een van die eerdere uibreidingsboeken kon bestellen, maar die kon ik dus niet vinden op Proxis. BovD wel net zoals ELH, Manual of the Planes, en enkele adventures. Maar dus niet de oudere uitbreidingsboeken T&B, DotF, S&F, en ook niet Magic of Faehrun en FRCS.
Is iemand bekend met het boek: Legacy of the Drow? Is dit wat?
Bremmer
Bremmer
7th November 2002, 23:02
ok ik heb Silver Marches gevonden en FRCS ook. Silver Marches is wel interessant kost 32 Euro....ik zoek verder
Is er iemand bekend met de Slayers Guide to Gnolls/Orcs/HobGoblin Serie? Is dit wat?
*edit* Ok ik heb nu beter gekeken en ik heb alles zo'n beetje wel gevonden, er zitten wel een aantal leuke dingen bij:
Silver Marches 32 Euro
Tome & BLood 23 Euro
Song & Silence 23 Euro
FR Campaign Setting alleen 46 Euro vind ik een beetje te gortig!
Dus ik moet nog kiezen
Carnage
8th November 2002, 12:52
Ik zag net dat ze nu ook 3 afhaaladressen in Roosendaal hebben waar je dan ook contant kan betalen....
oa de Marskramer in Tolbergcentrum is nu afhaalcentrum (Y)
Nitro
8th November 2002, 20:33
leuke wijk is die Tolberg ej;)
Planetouched
9th November 2002, 01:37
Originally posted by Bremmer
Is iemand bekend met het boek: Legacy of the Drow? Is dit wat?
Bremmer
geen idee, zelf nog niets van gehoord..iets te maken met City of the spider queen misschien?
Bremmer
9th November 2002, 12:56
ja ik zag hem staan bij proxis maar er stond geen uitleg bij dus daarom.......
Bremmer
15th November 2002, 13:37
Hebben jullie nu al iets besteld?
Planetouched
15th November 2002, 16:17
not yet, ik heb net de MM en DM's 'gekocht'(overgenomen) Maar ik wil wel nog een aantal boeken halen, aanstaande zondag eventjes over praten met de rest.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.