View Full Version : welke film wil je het liefst zien?
Bremmer
6th November 2002, 13:52
om het Film gedeelte een beetje levendig te houden de volgende vraag:
Welke film zou jij het liefst willen zien in de bios: (alleen over films die nu uit zijn)
MEERDERE ANTWOORDEN MAG
Bremmer
6th November 2002, 13:58
Ik heb zelf maar als eerste gestemd en ik heb voor de onderste optie gestemd, nu is het wachten op Insomnia, Die Another Day en LotR II
Yavanna
6th November 2002, 15:19
Okee ik heb gekozen voor Lotr: TTT, mijn absolute nr. 1 maar een andere film is ook altijd goed hoor :D
Red dragon lijkt me ook wel supergaaf, Insomnia ook, ennuh Die another day natuurlijk (James Bond = actie = pierce brosnan, en ja ik weet het hij is 49...) ennuh... naja nog wel meer filmpies ;)
Greetzzz!
*edit* Na de verandering zou ik dus kiezen voor: wachten!! :D maar het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit duss...
Kolky
6th November 2002, 15:23
Jah sorry Bremmer, heb er wat aan toegevoegt... dus..
die kon je gewoon niet vergeten!
LORD OF THE RINGS THE TWO TOWERS
Bremmer
6th November 2002, 17:42
AARGH nee......het ging eigenlijk alleen om de films die nu draaien!
Bovendien wist ik dat als ik LotR erbij zou zetten iedereen daarvoor zou kiezen
*sigh*
Nitro
6th November 2002, 17:48
ja nu is dus heel die poll verpest want iedereen stemt daarop
Bremmer
6th November 2002, 17:54
:+:+ :+
Carnage
6th November 2002, 18:23
Yo Bremmer, je bent er volgens mij ??ntje vergeten:
The Bourne Identity.....wat een massive film zeg!!
Kolky
6th November 2002, 20:52
Nou omdat er zo'n commotie om is.. zal ik het in orignele staat terug zetten, en die van Carnage er bij zetten, sorry hoor....
Geef even je vote keuze door, voor degenen die al gevote hebben!
Bremmer
7th November 2002, 15:47
maakt niet uit, ik bedoel ik wil LotR natuurlijk ook het liefst zo snel mogelijk zien, maar voor de poll was het een beetje oneerlijk, snappie?
Bremmer
Nitro
7th November 2002, 18:35
Signs wil ik nog wel zien
Shandril
7th November 2002, 18:47
ik wil graag The road to perdition nog zien, want daar speelt tom Hanks in mee....
Shandril
LoUNgeR
7th November 2002, 19:20
Anders nl Hop.
film over een negertje dat een verblijfsvergunning wil in Belgie.
en als ik dan toch ??ntje uit de lijst wil zien is het Red Dragon, kijken offie veel scheelt met het origineel: Manhunter
Laevid
7th November 2002, 22:33
Ik denk dat ik Sings dan het liefste zou zien....maar niet per se vandaag hoor :D
en anders minority report of Bourne identity al schijnt tie nogal van toevalligheden in elkaar te zitten....
op red dragon zit ik niet te wachten...las ook dat tie nogal veel van silence o t l weg had.....nou heb ik die ook niet gezien...maar het schijnt zo te zijn....
en de rest zegt me eiglijk nie veel....
kolky> waarom pas jij zonder het mensen te vragen threads aan?....da's niet netjes....al ben je dan de webmaster....
Bremmer
7th November 2002, 23:16
je hebt gelijk carnage born identity ben ik vergeten :&
En ik moet zeggen Red Dragon was echt heel ruig. Angstaanjagend durf ik hem ook te noemen, maar hij was veel subtieler en daarom veel beter en angstaanjagender als bv. Hannibal denk ik.
Hop draait zeker in de Paradiso? (zo heettie toch?)
Bremmer
Nitro
7th November 2002, 23:59
Originally posted by Laevid
kolky> waarom pas jij zonder het mensen te vragen threads aan?....da's niet netjes....al ben je dan de webmaster....
geeft je dat geen recht om andermans threads ff te wijzigen.
Pyro
8th November 2002, 00:41
Ik heb gekozen voor xXx, ook al heb ik die een weekje terug al gezien, hij was zo ruig dat ik hem nog wel eens een keertje terug wil zien. Red Dragon lijkt me trouwens ook wel heel erg stoer...
LoUNgeR
8th November 2002, 01:45
Ik heb net Red dragon gezien en hij is echt vet. Hannibal zit tenminste weer (nog) lekker in zijn knusse cel, wat zijn personage sterker maakt.
Zeker beter dan Hannibal.
enne Laevid.....silence of the lambs niet gezien???? SHAME ON YOU!!!!!!
Hop draaide ze trouwens niet.
Enne een andere vlaamse film die ik nog graag wil zien is Kassablanka
Shandril
8th November 2002, 09:59
?
Shandril
Carnage
8th November 2002, 14:31
Originally posted by Bremmer
je hebt gelijk carnage born identity ben ik vergeten :&
born = Bourne, de achternaam van een persoon...en voor de rest zeg ik niets anders weet je al te veel
Shandril
8th November 2002, 18:44
ik wil wel graag de trefpuntfilm kijken....;J
Shandril
Bremmer
8th November 2002, 19:19
ehe......die rekenen we dus bij de 'anders,nl.......categorie'
Planetouched
10th November 2002, 16:00
ik ga voor LoTR 2, en Die another day, anders dus...
Laevid
10th November 2002, 19:41
Originally posted by Shandril
?
Shandril
Nou we zijn allemaal volwassen (of toch bijna) mensen dan kun je toch wel ff in onderling overleg iets berijken....en niet iedereen hoeft het toch eens te zijn met de webmaster?..ik vin dat die ook open mag staan voor kritiek...en niet zomaar lukraak iets moet gaan doen....
aekold
11th November 2002, 00:57
The bourne identity lijkt mij ook een gave film. Daar ga ik denk ik wel naartoe.
Die another day lijkt me wel vet, maar ik heb op een of andere manier wat tegen die vent die de hoofdrol speelt, Brosman ofzo heet hij ;J
Een natuurlijk gaan we naar LotR 2. Wordt echt supervet
Nitro
11th November 2002, 01:14
ja ik wil ook nog wel naar een paar films aangezien ik tot het eind van de maand nog gratis kan
Carnage
11th November 2002, 18:06
Alleen dat nummer + clip van Madonna al van Die Another Day....gaaaaf! Krijg echt zo'n gevoel van kan-de-hele-wereld-aan!! ;J
Nitro
11th November 2002, 19:48
TSJAKKA!:D
Shandril
11th November 2002, 19:56
die clip is wel gaaf, maar dr zit een klein foutje in als ik dat ff mag zeggen,
die ene dikke vent, waar ze op een gegeven moment die hoed van daan pakt. Die vent moet een pop voorstellen maar dat is hij niet, hij beweegt zijn hoofd en draait met zijn ogen....
Shandril
Mr G. Bears
11th November 2002, 20:16
Pff zo gedetailleerdf kijk ik niet eens zeg
Laevid
11th November 2002, 22:54
Originally posted by Carnage
Alleen dat nummer + clip van Madonna al van Die Another Day....gaaaaf! Krijg echt zo'n gevoel van kan-de-hele-wereld-aan!! ;J
Die's idd wel cool....beste madonna-nummer allertijde voor mij denk....maar ja dat was ook weer niet zo moeilijk....
Maar ik kan niet tegen James Bond....zoon uitgemolken gedoe....en het is niet eens leuk....
Mr G. Bears
12th November 2002, 08:04
Originally posted by aekold
The bourne identity lijkt mij ook een gave film. Daar ga ik denk ik wel naartoe.
Die another day lijkt me wel vet, maar ik heb op een of andere manier wat tegen die vent die de hoofdrol speelt, Brosman ofzo heet hij ;J
Een natuurlijk gaan we naar LotR 2. Wordt echt supervet
Aha, Brosnan, volges mij hebben daar je diepliggende jaloezie gevoelens iets mee te maken Pieter
One Word; Steef!!!
8) 8) 8)
aekold
12th November 2002, 12:21
Jaja, wrijf het maar in. Ik krijg je nog wel teddybeer. (T)
Maar ff over dat Madonna nummer. Het is best wel een gaaf nummer, vooral de clip.
Maar wat Shandril zegt, dat van dat die pop beweegt als die hoed wordt afgepakt. Misschien is dat wel de bedoeling, waarom weet ik niet.
Maar je kan het ook zo zien. Waarom hebben ze niet gewoon een pop genomen, maar nemen ze de moeite om daar een echt persoon neer te zetten?? Volgens mij was het de bedoeling dat je die man ziet bewegen.
Yavanna
12th November 2002, 12:52
Originally posted by Shandril
die clip is wel gaaf, maar dr zit een klein foutje in als ik dat ff mag zeggen,
die ene dikke vent, waar ze op een gegeven moment die hoed van daan pakt. Die vent moet een pop voorstellen maar dat is hij niet, hij beweegt zijn hoofd en draait met zijn ogen....
Shandril
Ow ik d8 dat dat de bedoeling was want dat is toch die ene vent uit 'Goldfinger' met dat bolhoedje?
Originally posted by aekold
Het heeft heel mesgien toch nix te maken met het feit dat steef een beetje (veel) fan van hem is he pieter????????? :D
Ow oeps te laat dat had Mr. Beer ook al gezegd naja boeiend!!!Het blijft toch waar dusseh...
Greetzzz
aekold
12th November 2002, 20:54
Zeg begin jij nu ookal??? het is al erg genoeg dat ik wordt aangevallen door een goudvis die zich als beer heeft vermomt, maar nu kom jij er ook nog een keer lekker overheen :(
Naja, boeie
Mr G. Bears
13th November 2002, 08:38
beginnen we daar weer over Pieter, flauw hoor, Goudvissen en Beren, wat maakt et uit
ik ben een intens goed mens dusse;) :D 8) (R) :) (C) (L)
Yavanna
15th November 2002, 00:26
Originally posted by Mr G. Bears
wat maakt et uit
ik ben een intens goed mens dusse;) :D 8) (R) :) (C) (L)
Maar dat weten wij ook allemaal wel hoor :D;)
Owjah en: sorry Pieter maar ik had die ene post van Mr. G ff nie echt goed gelezen enzow maar vlak nadat ik had gepost wel en toen heb ik mijn post weer ge-edit dusseh... ja okee nouja ik weet het ook allemaal nie meer hoor *zucht* ;)
Greetzzz!
aekold
15th November 2002, 00:34
Sorry Marcel, erg flauw geintje, Mijn excuses.
En je bent een prima mens, met een beregroot hart.
En ach, boeit niet dat Yavanna het nog een keer zei, ik heb die knuppel vandaag weer gezien en Steef was weer in de wolken ik denk dat ik Die another day ga boycotten ofzo (T)
Shandril
30th September 2003, 00:01
Nou bijna een jaar na de laatste post:
Ik ben op zoek naar de film before woman had wings. Heeft iemand die thuis, of iemand zijn mammie?
alvast bedankt
Shandril
Yavanna
30th September 2003, 00:04
Nope zegt me nix wat voor film is het en waar gaatie over??
(klinkt als vrouwen bij de luchtmacht, of vrouwen met mannen bij de luchtmacht, of als vrouwen die vleugels hebben, of die denken dat ze kunnen vliegen, naja... :D)
Shandril
2nd October 2003, 12:03
Gaat over een vrouw die mishandeld is door haar man, daarna aan de drank gaat en dankzij de drank mishandeld ze ook haar kinderen. Haar kinderen worden bij haar weggehaald en mogen pas terug als ze helemaal clean is.
Shandril
Kolky
2nd October 2003, 13:14
Zal es kijken, misschien kan ik hem downloaden :P
Cluadia kijk es naar: http://us.imdb.com/title/tt0128072/
Ik wil niet persé een film het liefst zien. Maar ikheb een tijdje terug tijdens het surfen op internet een advertentie gezien van 'Cube' die ik nu aant downloaden ben. Die zou ik wel graag willen zien.
Ook zou ik de Trilogie van LotR achter mekaar willen zien. Alleen ik hoorde dat de Bios kaartjes in Amsterdam en Tilburg al uitverkocht waren. Misschien kunnen ze het hier in Roosendaal ook regelen?
Shandril
6th October 2003, 10:12
Dat is de film waar ik het over had, maar bij Kazaa kun je die niet downloaden...:(
Shandril
Angel
6th October 2003, 18:55
Ik heb gekozen voor Red Dragon. Die heb ik al zo lang op een band staan maar nog steeds niet gekeken.
Maarja, Pirates of the Caribbean blijft natuurlijk onovertroffen!!
Oh trouwens, ik heb Treasure Island op video, iemand interesse om een keertje te kijken?? Of ben ik de enige die van piratenverhaaltjes houdt?? )
Angel.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.