View Full Version : Magic toernooi - 2 headed giant - 31 augustus 2003
Carnage
31st October 2002, 23:07
2003-08-31 - Magic: 2-headed giant Toernooi (Classic) - Roosendaal, Cafe 't Trefpunt
Hoi allemaal,
Op veler verzoek gaan we volgende keer 2-headed giant spelen. De basis-spelregels staan hieronder:
Two-Headed Giant
Four players ? Two teams of 2 players
In Two-Headed Giant each team represents two ?heads? of a giant. The giant has an initial life total of 40, and damage dealt to either player is deducted from the giant?s total. Your creatures can attack any opponent, so moving creatures isn?t allowed. You win by reducing the opposing giant?s life total to 0.
NB:
- Spelers van een team nemen gezamenlijke beurten (met z?n twee?n tegelijk een buurt).
- ?Alternate win? condities zoals de diverse enchantments uit het Odyssey block (Test of Endurance, Mortal Combat) of Coalition Victory zijn NIET toegestaan. Decking van BEIDE tegenstanders is uiteraard wel een win-conditie.
- Wegens ervaring in een vorig 2 headed giant toernooi zijn de volgende kaarten banned:
- Megrim
- Limited Resources
We spelen in het Type 1 formaat (Classic / Vintage), kijk op http://www.wizards.com/dci/judge/resources/main.asp?x=judge/resources/br_list (onder Type 1) naar de toegestane kaarten voor je deck.
Je schrijft je dus als team in, met z?n twee?n.
Elke match zal bestaan uit ??n game. Oftewel, je speelt maar ??n keer in een ronde. Er is dus ook geen sideboard nodig, TENZIJ je met de Wishes uit Judgment wil spelen, in dat geval heb je wel een sideboard nodig.
Oh ja, verzin gelijk een leuke teamnaam :).
Jullie hebben de tijd om een mooie strategie uit te stippelen, want:
Het toernooi zal plaatsvinden op zondag 31 augustus in caf? ?t Trefpunt in Roosendaal. We beginnen om 12.00 uur, dus wees op tijd (en nuchter). De reden waarom het nog zo lang duurt --> vakantie + zaal is bezet op een aantal weekenden (feesten).
Mocht je vragen hebben, op ons forum kan je alle opmerkingen en vragen kwijt.(http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/showthread.php?s=&threadid=416, oude thread maar post gerust verder). Je kan natuurlijk ook altijd mailen naar mij.
aekold
1st November 2002, 00:39
He Slachting (Carnage)
Hoe zit het op dat tournooi met wishes??? aangezien je maar 1 potje speelt heb je geen sideboard nodig, dus wenst dat zo lastig.
Moeten we onze collectie dan maar mee gaan nemen?? Ik heb er geen problemen mee (T)
Carnage
1st November 2002, 15:04
Goed punt, aekold.
Als je met Wishes wilt spelen, mag je bij deze een SIdeboard van 15 kaarten maken.
aekold
2nd November 2002, 13:34
Is best, ik neem aan dat dan de standaard regels gelden voor wishes. Als je een wish speelt, dan gaat die naar je sideboard???
Carnage
4th November 2002, 17:27
Wishes gewoon naar je Sideboard, zoals standaard regels.
aekold
5th November 2002, 00:16
Das mooi, dan weet ik genoeg
Carnage
11th November 2002, 18:07
Valt mee, ik had hier wel meer vragen verwacht.
Kolky
11th November 2002, 18:47
Jij speelt zeker met Eshwin??
En voortaan ook de aankondigingen van Tournooien plaatsen op de site ej?
Met de Admin sectie wordt het nog wel wat..
En als iemand artikels wil posten even melden dan maak ik een nieuwe account voor je!
Planetouched
28th July 2003, 19:44
woehoe, binnenkort weer eens spelen, team 1 meldt zich aan
Pieter-Roel, teamnaam volgt nog wel eens...
Planetouched
28th July 2003, 19:46
Jullie kennen vast allemaal dueling grounds wel. enchantment ui Invasion, als je niet weet wat hij doet zoek je hem maar op.
Iig geval, als je die in 2 headed speelt, dan beweert jeroen dat er twee creatures aan kunnen vallen, een per opponent. Toch raar, omdat er op de kaart staat dat er niet meer dan een creature kan aanvallen per beurt.
dusse? wel of niet?
Sengir Vampire
29th July 2003, 00:43
Team 2 meld zich aan . Vampire - (nog niet zekr .... waarschijnlijk chosen ) .
Maar ik wil graag aanwezig zijn :D:D
Carnage
1st August 2003, 14:04
Ik had dus ongelijk over die Dueling Grounds (zie Helpdesk).
Voor de rest geen vragen?? Valt me alles mee :P
Conjurer en ik streven ernaar om weer met een origineel deck te komen (Y)
Shandril
1st August 2003, 16:40
Potverdikkie, ik kan weer niet. :+
Shandril
Mr G. Bears
1st August 2003, 19:19
jeroen, de volgende keer organiseer je et two headed maar es als shantje ook kan, want ik wil samen met shantje jullie ass kicken *nasty*
Shandril
1st August 2003, 19:38
yeah go bear
Shandril
Planetouched
1st August 2003, 19:39
hehe...die kicken we ook zo he pieter;)
Mr G. Bears
1st August 2003, 19:40
haha wacht maar af,
de combined forces of shantje en de bear are WAY Beyond your imagination :D
Planetouched
1st August 2003, 19:41
yeah right...achja we doen nog wel eens een potje ofso.
Mr G. Bears
1st August 2003, 19:44
euhm........damn, nu moeten we ons straks nog gaan bewijzen ook, what have I done................well actually i haven;t done anything yet, that;s the whole point :&
Planetouched
7th August 2003, 13:18
and jet another team has joined
Raging goblin gaat samen met Endran een team vormen heb ik gehoord...and they are gonna use lots of undead:)
Planetouched
7th August 2003, 13:23
even om problemen te voorkomen het is dus niet een type 1.5 maar een type 1 toernooi->miss dat iemand even de titel/eerste post wil aanpassen om verwarringen te voorkomen?
2003-08-31 - Magic: 2-headed giant Toernooi (Classic) - Roosendaal, Cafe 't Trefpunt
Hoi allemaal,
Op veler verzoek gaan we volgende keer 2-headed giant spelen. De basis-spelregels staan hieronder:
Two-Headed Giant
Four players ? Two teams of 2 players
In Two-Headed Giant each team represents two ?heads? of a giant. The giant has an initial life total of 40, and damage dealt to either player is deducted from the giant?s total. Your creatures can attack any opponent, so moving creatures isn?t allowed. You win by reducing the opposing giant?s life total to 0.
NB:
- Spelers van een team nemen gezamenlijke beurten (met z?n twee?n tegelijk een buurt).
- ?Alternate win? condities zoals de diverse enchantments uit het Odyssey block (Test of Endurance, Mortal Combat) of Coalition Victory zijn NIET toegestaan. Decking van BEIDE tegenstanders is uiteraard wel een win-conditie.
- Wegens ervaring in een vorig 2 headed giant toernooi zijn de volgende kaarten banned:
- Megrim
- Limited Resources
We spelen in het Type 1 formaat (Classic / Vintage), kijk op http://www.wizards.com/dci/judge/resources/main.asp?x=judge/resources/br_list (onder Type 1) naar de toegestane kaarten voor je deck.
Je schrijft je dus als team in, met z?n twee?n.
Elke match zal bestaan uit ??n game. Oftewel, je speelt maar ??n keer in een ronde. Er is dus ook geen sideboard nodig, TENZIJ je met de Wishes uit Judgment wil spelen, in dat geval heb je wel een sideboard nodig.
Oh ja, verzin gelijk een leuke teamnaam :).
Jullie hebben de tijd om een mooie strategie uit te stippelen, want:
Het toernooi zal plaatsvinden op zondag 31 augustus in caf? ?t Trefpunt in Roosendaal. We beginnen om 12.00 uur, dus wees op tijd (en nuchter). De reden waarom het nog zo lang duurt --> vakantie + zaal is bezet op een aantal weekenden (feesten).
Mocht je vragen hebben, op ons forum kan je alle opmerkingen en vragen kwijt.(http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/showthread.php?s=&threadid=416, oude thread maar post gerust verder). Je kan natuurlijk ook altijd mailen naar mij.
Galahad
7th August 2003, 13:35
Als je met phage combat damage aan een player doet win je toch ook?
Ik zoek trouwens nog iemand voor het toernooi, heb al wel een paar idee?n.
Planetouched
7th August 2003, 13:41
ja opzich zou je dan de ene player hebben verslaan(je kan namelijk kiezen wie je aanvalt) maar de andere zou nog leven. Btw, je zus is denk toch nog vrij?:)
Galahad
7th August 2003, 13:52
zus is dan op lowlands (of het moet ineens uitverkocht zijn en wint geen kaartjes, maar dat zie ik niet snel gebeuren).
bovendien heb ik leiver iemand die ook nog wat goede kaarten heeft.
Maar als je iemand deckt, dan is de ene speler ook weg dan, inclusief evntuele enchantments?
Carnage
7th August 2003, 14:47
Als je iemand deckt, is dat iemand dood en worden al zijn / haar permanents uit het spel verwijderd.
Phage the Untouchable
Color= Black Type= Creature - Minion Legend Cost= 3BBBB LE(R)
Text (LE): 4/4. ; When ~this~ comes into play, if you didn't play it from your hand, you lose the game. ; Whenever ~this~ deals combat damage to a creature, destroy that creature. It can't be regenerated. ; Whenever ~this~ deals combat damage to a player, that player loses the game.
Okay, ik pas hier de volgende ruling voor 2-headed giant op toe:
Phage werkt hetzelfde als decking - die player die de damage krijgt is onmiddelijk dood. Let erop dat het levensaantal dus wel gewoon gelijk blijft (min de 4 damage van Phage zelf danwel).
Ik zal ff kijken of ik de threadnaam kan veranderen.
*edit* gebeurd :)
Planetouched
9th August 2003, 00:14
mooi, heb al zin in dat toernooi.
Shandril
9th August 2003, 00:31
eej Beer je moet niet zo opscheppen, je weet dat ik niet goed kan magiccen....:(
Shandril
Mr G. Bears
9th August 2003, 00:58
waar een wil is is een uitleg van mij zodat je al wat beter kunt gaan magiccen maar eigenlijk nog steeds nie optimaal omdat ik er zelf ook nie veel van bak soms?
Elminster
9th August 2003, 13:43
Ik zie niet in waarom Phage toegestaan wordt gezien dit regeltje:
Maar goed. Het defending team mag kiezen naar wie Phage vliegt maw wie er dood gaat istnie?
Ej Galahad & beer, ik heb ook nog niemand voor in het team, ??n van jullie?
Mr G. Bears
9th August 2003, 14:33
op zich wel hoor taco.......
Galahad
9th August 2003, 14:38
Als we een team vormen weet je tenminste zeker dat je niet in de eerste rond van me verliest, dus is misschien wel zo'n goed idee.
Elminster
9th August 2003, 16:14
Die is onder de gordel Galahad (M) :D
Maar nou moet ik dus kiezen... vechten jullie het zelf uit anders ga ik een muntje opgooien :)
Chosen
9th August 2003, 16:23
Ik doe mee samen met Sengir Vampire :)
Carnage
9th August 2003, 21:59
Mooi de teams komen binnen :P.
Verzinnen jullie ook een leuke en pakkende team-naam (btw Vorige keer heetten Conjurer en ik b.v. 'Eye-Scream' :D).
NB Elminster - er is een verschil in de kaarten die je noemt en Phage....
Phage Killt een player, terwijl de andere kaarten juist Jou laten winnen. Groot verschil.
PS: Ricardo zoekt nog een team-maat, hij doet mee namelijk!
Predicatore
9th August 2003, 22:50
wie wil er samen met mij deelnemen aan het two headed toernooi? ik wil graag meedoen, maar zonder partner lukt da nie egt hee!! :(
maszels
sebas
Galahad
10th August 2003, 11:14
Taco, als jij dan een muntje opgooit wie er met jouw meedoet, dan kan de ander met sebas ofzo, wie is ricardo eigenlijk?
Ik ben van 11 t/m 15 Augustus in Leiden, dus als ik ff niet reageer komt het daardoor.
Elminster
10th August 2003, 18:08
OK sorry galahad ik speel mee Da Beer
En we heten... eh....
geen idee :)
Galahad
10th August 2003, 18:24
Ik wil best met je spellen sabas, maar dan moeten we snel na de 15de afspreken, ik wil namelijk eventueel ook nog wat kaarten bestellen voor 2-headed (wel zolang ik er voor mezelf ook een leuk deck aan overhoud).
Planetouched
10th August 2003, 21:31
okay, teamnaam Pieter - Roel
Who needs opponents anyway?
wel onder voorbehoud aangezien pieter niet aanwezig is nu.
Predicatore
11th August 2003, 14:50
Originally posted by Galahad
Ik wil best met je spellen sabas, maar dan moeten we snel na de 15de afspreken, ik wil namelijk eventueel ook nog wat kaarten bestellen voor 2-headed (wel zolang ik er voor mezelf ook een leuk deck aan overhoud).
oke, wie ben je? (sorry ik ken al die nick-names allemaal niet uit me hoofd hoor:P)
Waar wil je afspreken? je kan me wel bereiken op sebas@s-franken.tmfweb.nl of op me mobiel: 06-41349406
maszels
sebas
Yavanna
11th August 2003, 18:18
Originally posted by Planetouched
okay, teamnaam Pieter - Roel
Who needs opponents anyway?
wel onder voorbehoud aangezien pieter niet aanwezig is nu.
Haha Pieter isset er vast mee eens :D of hij wilt ervan maken Who needs mortal opponents anyway?
Planetouched
11th August 2003, 20:59
hehe, achja ik zat in de goede richting:)
Elminster
12th August 2003, 21:56
Originally posted by Yavanna
Haha Pieter isset er vast mee eens :D of hij wilt ervan maken Who needs mortal opponents anyway?
In dat geval worden beer&ik The Immortal Opponents *nasty*
mrnac
13th August 2003, 00:42
zeg het is hier net terug uit assen en speelt weer gewoon mee alleen nu nog een teammate iemand interesse??????
Sengir Vampire
13th August 2003, 02:33
Teamname Chosen + Sengir Vampire (onder voorbehoud) :
1. Faith - Death
2. Angels of Pain
*edit*
Tworden fun-decks met een thema dus ik denk dat de match tegen beertje en Shantje nu al het leukst wordt . Meteen een beetje D&D oefenen (ik mag de evil-side spelen ... muhahahahahahaa :P )
Mr G. Bears
13th August 2003, 09:49
shantje kan nie
tis nu beer en elminster
Elminster
13th August 2003, 21:30
Oja?
O ja ;) :D!
Wat werd onze naam nu? Wat ik zei :)?
Kolky
14th August 2003, 22:50
Ik heb nog geen teamgenoot?
Sebas of Gerard al wat geregeld?
Planetouched
15th August 2003, 01:50
ja die hebben al een eigen team, zu iemand anders gaan zoeen, btw, ik wil mijn mox binnenkort wel eens ontvangen, wacht er al een een maand op ofso.
Sengir Vampire
15th August 2003, 17:12
Originally posted by Carnage
Conjurer en ik streven ernaar om weer met een origineel deck te komen (Y)
Betekend dit een GOED deck .... of een Fun-play deck ???
Sengir Vampire
15th August 2003, 17:15
Welke teams staan er eigenlijk al vast ???
Ben wel benieuwd wie er al komen nml.
Carnage
15th August 2003, 17:31
Originally posted by Sengir Vampire
Betekend dit een GOED deck .... of een Fun-play deck ???
Meestal alletwee :D *nasty*
Nah, als ik echt een 100% eigen deck verzin, dan kost het me meestal 3 uur, maar dan doet het het ook meestal wel goed (zie Highlander Type I deck)...
Maar aangezien ik soms m'n deck pas op de zondagochtend voor 't toernooi zelf bouw, red ik dat niet altijd :)
Teams die vast staan....geen idee, dat is altijd al afwachten :)
Maar ik verwacht er zowiezo al 6 teams.
Planetouched
15th August 2003, 18:24
Taco - Marcel
Koen - David
Jeroen - Eschwin
Pieter - Roel
Gerard - Sebastien
Ludo - Chosen
Kolky - ?
Kolky
16th August 2003, 22:13
Ikke wou nog een team opgeven:
Kolky + Knarf
Alexander + Frank
Team naam hebben we nog niet...
Planetouched
17th August 2003, 15:03
Taco - Marcel
Koen - David
Jeroen - Eschwin
Pieter - Roel
Gerard - Sebastien
Ludo - Chosen
Alexander + Frank
Edwin de Backer - Eric van Maldegem
das dus 8 teams al..mwa, aardig. Hopen dat er meer bijkomen(volgens mij zouden er misschien een aantal HIA-teams mee gaan doen en ook summoner had interesse geloof ik)
Elminster
17th August 2003, 16:55
Die mensen uit HIA zijn na een flitsende start nooit meer online ej? Is daar massaal het internet uitgevallen of wat? Hoor niets meer van ze...
Planetouched
17th August 2003, 17:31
dat noemen we vakantie
Eddy de Eagle
18th August 2003, 14:35
Oke nog een team:
Team name komt eraan...
Yavanna
18th August 2003, 15:17
Uh? Ik wist helemaal nie dat Eric ook magic speelde.... Vet :D
Mr G. Bears
18th August 2003, 15:58
Originally posted by Eddy de Eagle
Oke nog een team:
Team name komt eraan...
ow my god, eric, he lives ;)
daar heb ik lang nie meer van gehoord
wel vet dat ie meedoet
Planetouched
18th August 2003, 17:10
yup, en das dus weer een team erbij:)
Laevid
18th August 2003, 22:41
Originally posted by Mr G. Bears
ow my god, eric, he lives ;)
daar heb ik lang nie meer van gehoord
wel vet dat ie meedoet
idd.....damn da'k er nie ben :(
Shandril
19th August 2003, 11:10
wie is Eric dan?
Shandril
Mr G. Bears
19th August 2003, 11:31
mijn achter achter neef, heeft op de klaverweide gezeten, magict al een paar jaar ofzo...komt af en toe in de pitt :P
verdere beschrijving heb ik nie ow ja, zijn achternaam is van maldegem
Shandril
19th August 2003, 11:41
aah na ja, ik zie 'm dan volgende week wel....
Shandril
Planetouched
25th August 2003, 04:06
hij woont hier vlakbij, maarja anyways ons team is gereed and ready to do some serious damage. Heb nu al zin in zondag.
Elminster
25th August 2003, 15:04
Ik ook. We splashen gewoon alleen maar anti-kaarten tegen Plane & Aekold, verliezen alles, BEHALVE dat ?ne potje :D:D
Nee serieus, ook nog wat HIA'ers erbij enzo, wordt dolle pret ;)
Taco - Marcel
Koen - David
Jeroen - Eschwin
Pieter - Roel
Gerard - Sebastien
Ludo - Chosen
Alexander + Frank
Jutta - Don
mrnac
26th August 2003, 17:08
heyz ik kom wel heb alleen geen team buiten een eenpersoons team dan :P maaruh ik zie wel wat er gebeuren gaat. als er iemand nog mee wilt doen mail is beschikbaar op naccer82@hotmail.com en dan lees ik t vanzelf wel.*blink*
Planetouched
26th August 2003, 17:15
miss marianne ofso?
Planetouched
26th August 2003, 17:34
Taco - Marcel
Koen - David
Jeroen - Eschwin
Pieter - Roel
Gerard - Sebastien
Ludo - Chosen
Alexander - Frank
Jutta - Rick
Don - Gabi
dus 2 teams uit HIA, en in totaal al 10 teams...doen we goed:)
Laevid
26th August 2003, 23:12
Originally posted by Shandril
aah na ja, ik zie 'm dan volgende week wel....
Shandril
hij was op atlantis (Y) :D
Eddy de Eagle
27th August 2003, 09:37
precies hij was er op atlantis ook bij. Nog een vraagje over zondag: is er nog iemand waarvan ik 3x cognivore kan lenen?
Kolky
27th August 2003, 12:30
Ik heb ook een 'advertentie' geplaatst op IRC:
irc.quicknet.nl -> #mtg.nl
"31 Augustus T1 Two-Headed-Giant in Roosendaal, meer info: info@trefpuntmagic.nl"
Misschien komen er dus ook onbekenden voor ons!
Elminster
27th August 2003, 14:50
Ej zullen we ff het ook ff in de BN de stem plaatsen?
Zoiets van
Zondag 31 augustus wordt er een magictoernooi georganiseerd in caf? 't Trefpunt aan de Kade 4. Voor info: info@trefpuntmagic.nl.
Planetouched
27th August 2003, 15:02
beetje laat denk je niet? alhoewel...normaal moet je het 1 dag vantevoren doen ofso...kost wel geld ofnie?
Elminster
27th August 2003, 15:37
Volgens mij niet, je kan er namelijk gewoon naar mailen. Daarnaast is het nog een paar dagen ej! Als we het eens zijn over de advertentie stuur ik m wel ff!
Planetouched
27th August 2003, 16:18
ok, ik zou zeggen iets in de trand van
Zondagmiddag type 1 Two-headed giant Magic the Gathering toernooi in Cafe 't Trefpunt. Start rond 12.00 voor meer info mail naar info@trefpuntmagic.nl of kijk op www.trefpuntmagic.nl
zoiets?
Eddy de Eagle
28th August 2003, 12:00
Ricardo plaatste volgens mij ook weleens stukjes in de krant over de toernooitjes die hij organiseerde. Misschien kun je heb nog vragen voor een paar tips.
ik heb nog dringend 3x cognivore nodig!!
Sengir Vampire
28th August 2003, 13:48
Jullie maken een toernooi nooit DCI-sanctioned ??? Anders staatie namelijk altijd in de agenda van PS-games.
Elminster
28th August 2003, 14:26
Nee ze zijn niet DCI-sanctioned, helaas. BTW Plane: Ze moeten kort zijn die ads en niet teveel vaktermen, leek mij... Als ze het type willen weten kunnen ze op de site kijken. Maar goed, ik hou het hier anders wel op:
Zondagmiddag type 1 Magic the Gathering toernooi, 2 tegen 2, in Cafe 't Trefpunt, Kade 4. Info: info@trefpuntmagic.nl of www.trefpuntmagic.nl
Zo goed? Telefoonnummer erbij?
Planetouched
28th August 2003, 14:37
lijkt me wel oke jah, wel tof als er oppeens allerlei mensen komen opdagen..of van die oudjes die niet weten dat we het niet over rikken hadden ofso:D
Elminster
28th August 2003, 17:45
OK even de reactie van Carnage afwachten en dan ga ik m ff mailen!
Vampirekiss87
28th August 2003, 18:18
whohoo.. heb er zin in.. ik doe mee met een goeie vriend van me.
Planetouched
28th August 2003, 18:20
vet, heb wel zin in een potje tegen je hoor:D, doe ik die sexy nieuwe skaterbroek wel aan voor je;)
Vampirekiss87
28th August 2003, 19:24
whoo, roel, lekker hur, jij weet temminste wat ik wil ;)
Carnage
29th August 2003, 13:03
Originally posted by Elminster
OK even de reactie van Carnage afwachten en dan ga ik m ff mailen!
Affirmative ;)
Misschien wel goed idee om ze altijd te mailen? Anders pleur ik ze op de mailing list erbij :D
Elminster
29th August 2003, 14:38
Nee lijkt me niet... Je moet wel ff een kant-en-klare advertentie sturen ej!
Ik ga ze nu mailen!
Elminster
29th August 2003, 15:19
Gebeurd! ik heb m nog een klein beetje aangepast, maar dat kun je zaterdag zelf zien!
ik zal trouwens wel weer de camera proberen mee te nemen (Y)!
Kolky
29th August 2003, 18:26
Originally posted by Elminster
Gebeurd! ik heb m nog een klein beetje aangepast, maar dat kun je zaterdag zelf zien!
ik zal trouwens wel weer de camera proberen mee te nemen (Y)!
Good Job TACO (Y) Thums UP!
aekold
29th August 2003, 20:12
Ik zal ook wel (als ik eraan denk) mijn foto camera mee nemen. Hij is dan wel niet digitaal, maar de paar foto's die erop staan moet vol.
Planetouched
29th August 2003, 20:39
Ik neem(als mijn pa het toestaat) onze digitale videocamera mee. Das dus film en foto's. Of uur film geloof ik of paar honderd foto's.
summoner
30th August 2003, 19:23
Ik meld me hierbij aan als team met een vriend van me
naam "The Summoner"
vertrek : 09.00 :(
aanwezig: 11.59 ;)
misschien neem ik nog wel wat kaarten mee... maar is geen gesorteerd geheel... helaas...
Sengir Vampire
31st August 2003, 00:41
Kewl dat je er in ieder geval bent . FF gezellig met de forum-buddy's potje aars-kicken ... voor zover als ik gelezen heb kom je niet voor de winst ey ?
Nouja zieje iig morgen dan ! :D
Mossole en trusten ;)
Originally posted by summoner
Ik meld me hierbij aan als team met een vriend van me
naam "The Summoner"
vertrek : 09.00 :(
aanwezig: 11.59 ;)
misschien neem ik nog wel wat kaarten mee... maar is geen gesorteerd geheel... helaas...
Chosen
31st August 2003, 02:14
Jup tot morgen! :D
BTW, wat kost dat grappie?
Planetouched
31st August 2003, 05:27
hehe..chosen en sengir, verwacht maar dat we jullie asses gaan kicken:D Net zoals met de gehele zaal gisteren...owja, en nu ga ik toch maar ff maffen...beetje slaap inhalen.
Conjurer
31st August 2003, 19:51
Ik kan wel zeggen dat het toernooi ERG geslaagd was vandaag :D
Chosen
31st August 2003, 20:18
Zekerz! ik heb het zeker naar mn zin gehad ookal werden we op een na laatste :D . Weer een paar goeie deals gemaakt dus... dit mogen jullie vaker doen! :D
Planetouched
31st August 2003, 20:58
pcies, heb goede deals gemaakt ja...vooral met Bert:D maare wat wordt et, over 2 weekjes et volgende toernooi? Komt mooi uit, volgende week kermis en dan de week erop weer toernooi. sealed deck toch? kewl.
Rickv
31st August 2003, 21:38
Was m'n eerste toernooi was leuk alleen jammer dat we laatste zijn geworden nou ja volgende keer beter.
CU Rick
Mr G. Bears
31st August 2003, 23:15
ach ja........is soms wel minder,........maarre ik heb al zovaak meegespeeld, enne, ik word soms nog wel eens laatste.......geloof me et went wel..........en dan isset best plezierig op zijn tijd
(Y)
gaaf toernooi btw!
Carnage
1st September 2003, 00:26
Ik vond het echt gaaf vandaag, allemaal verschillende decks, spannende potjes.
En 10 teams!!! dat is best veel voor 2 headed giant, not to mention het feit dat er veel mensen buiten R'daal gekomen zijn (met als honourable mention, Summoner uit A'dam) :D :P (Y)
Vampirekiss87
1st September 2003, 00:28
zekerz wel, ik vond het echt erg leuk ey... bedankt allemaal...
En bedankt Jeroen! :)
* Hia is still awsome.....:D
Planetouched
1st September 2003, 00:29
volgens mij vond ie het niet zo erg hoor:) als je zag wattie allemaal kwijt is geraakt enso:)
yey, 2 maze of iths
Carnage
1st September 2003, 00:35
Originally posted by Celesta
zekerz wel, ik vond het echt erg leuk ey... bedankt allemaal...
En bedankt Jeroen! :)
Anytime :)
Volgende keer weer (Y)
Sengir Vampire
1st September 2003, 01:58
Originally posted by Carnage
Anytime :)
Volgende keer weer (Y)
Ik vind sowieso 2-headed giant retegaaf om te doen .. maar vehalve dat zal ik ff zeggen wat ik nou van die trefpuntjes vond :D:D
Conjurer - Aardige gozer ... lange deal gemaakt MAAR ... hij heeft z'n Lake of the Dead ;);).
Kolky - Die wilde niets liever dan een snelle deal maken met mij en daar kwamdie bedrogen mee uit . Maar wel aardige gozer hoor :D .
Aekold - Kende ik allang .... blijft super (superior minds think alike ey pieter ;) )
Mr. Bear - Blijft ook wel owk hoor ondanks datie NOG vergeet z'n coasts aan mij te verkopen ... nouja volgende keer beter :D .
Carnage - Kende ik nog vant vorige toernooitje 2-headed giant , blijft goeie gozer wat mij betreft .
Eddy the Eagle - Weeee melige potje was dat !! <-- deze kerel heb humor :D
Shantje - Was er maar heeeeel even maar leek me best een lieve meid :D .
"Joetaaaaah" - Moeizaam he .... moeizaam ... ;););). Zelfs nadat ik me hand over me hard strijk en de lord wegdoe begint ze te pesten ! :P Maar je bent wel een lieverd hoor heheheh :P
David - Zie eddy .... melig potje met een gozer vol met humor :D Owja ... speciaal voor hem ff ... als jullie hem zien ergens .... LEER TELLEN !!!! :P:P
Planetouched - Onze Roel heeft natuurlijk ook een indruk achter gelaten , namelijk die van niet zo erg aanwezig zijnde speler . Maar hij is zeeer zeker wel owk hoor :D
Chrono - Z'n opmerking over het lekkere strakke truitje van Roel zegt MEER dan genoeg voor mij he Yuri :P:P PM me ff wat je nog van mirage moet btw ! :D
Summoner - Helemaal uit Amsterdam komen om hier mijn aars te schoppen "voor de fun" is natuurlijk top! En als je dan nog een sympathieke dude bent mag je wat mij betreft zo doorgaan :D .
Nou iedereen die vergeet sorry , PM ff dan zet ik me mening over je erbij !!
Voor de rest ff melden dat ik het een superkicke dag vond en veel goeie deals gemaakt hebt en ZEKER het volgende 2-headedgiant toernooi weer kom !!
Thnxxx voor de superdag mensen ! :D Owja en truste ;)
Planetouched
1st September 2003, 02:01
blaat, niet eens een dazzeling indruk achtergelaten...volgende keer gaan we eens een goed pijncursusje houden, eej tof toernooi, jammer dat ik niet tegen Jutta en tegen Sengir moest, leken me wel vette matches maar afgezien van dat->(Y)
Mr G. Bears
1st September 2003, 08:54
Mr. Bear - Blijft ook wel owk hoor ondanks datie NOG vergeet z'n coasts aan mij te verkopen ... nouja volgende keer beter :D .
sorry :&
aekold
1st September 2003, 11:19
Het was echt super gaaf. Waarschijnlijk een van mijn laatste tournooien voor de komende tijd. Dit omdat ik dus nu op zondag moet voetballen :'(.
Carnage
1st September 2003, 12:45
Kan je daar niks aan veranderen, Pieter? :|
aekold
1st September 2003, 19:20
Jawel, stoppen met voetballen ;)
Mss na dit jaar, ik zie het wel.
Nitro
1st September 2003, 19:28
je maakt vrienden op de trefpuntmagic tournooien ( slogan? ;) )
Eddy de Eagle
1st September 2003, 20:48
Eddy the Eagle - Weeee melige potje was dat !! <-- deze kerel heb humor :D
danke!!*jump* (Y)
Chrono
2nd September 2003, 11:09
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat strakke truitje van roel niet supergeil vond Sengir
Carnage
2nd September 2003, 12:30
anders ik wel *nasty*
Planetouched
2nd September 2003, 15:29
hehe, et was een pasgekocht long sleeve t-shirt!:D
en chrono je vond em wel sexy, geef maar toe:D
Elminster
2nd September 2003, 15:46
Als dat zo is -> meteen ruilen :P
Planetouched
2nd September 2003, 16:14
uh? dacht et nie, vind em zelf mooi.
Elminster
2nd September 2003, 21:54
Ja maar dan loopt chrono achter je aan en geloof me, dat wil je niet ;) :D
Maar never mind jij kan je trui houden hoor :P
Planetouched
2nd September 2003, 21:57
jup...check de newsfader, heb een verslag over two-headed gemaakt..de tweede:)
Chrono
2nd September 2003, 23:03
Zeg El Mister, wat weet jij van mij die achter je aanloopt? Ik geef toe, ik weet niet altijd precies wat ik allemaal uitspook, maar dit gaat wel erg ver...
En ja roeliepoelie, ik vond 'm heel sexy
Planetouched
2nd September 2003, 23:08
hehe, kewl:) ik ook weer happy
Vampirekiss87
8th September 2003, 22:07
[QUOTE]Originally posted by Sengir Vampire
[B]
"Joetaaaaah" - Moeizaam he .... moeizaam ... ;););). Zelfs nadat ik me hand over me hard strijk en de lord wegdoe begint ze te pesten ! :P Maar je bent wel een lieverd hoor heheheh :P
QUOTE]
Jij bent ook een lieverd hoor :)
summoner
9th September 2003, 01:16
:D
was wel lachen... reistijd valt best mee.
eind sept een sealed deck? waarschijnlijk doe ik dan weer mee :D
laat maar weten of daar interesse in is ... ow ff andere thread lezen...
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.