PDA

View Full Version : Hans Teeuwen

Nitro
30th October 2002, 23:00
Nou om de discussie maar weer is op gang te laten komen hier een nieuwe thread over Hans Teeuwen. Ja alweer hetzelfde idee eigenlijk maak je voorstellig top 6 en je top 10 van de beste stukjes. Hiermee kan er altijd wel weer gepost worden

Kolky
31st October 2002, 09:47
Ik ken niet zo veel optredens dus pak ik maar aparte nummers:

Hans Teeuwen - Negers
Hans Teeuwen - Ga d'r maar eens lekker voor zitten
Hans Teeuwen - Geweld

Planetouched
31st October 2002, 16:06
Hans Teeuwen - Kabouters
Hans Teeuwen - Oogbal

eigenlijk vind ik ze zowat allemaal wel goed, al die accenten enso, misschien een idee om iedereen een top 3 van cabaretiers te laten maken?

1)Hans Teeuwen
2)Herman Finkers
3)De vliegende panters

op http://www.cabaretweb.nl/cabaretweb.html kun je alle bekende nederlandse op rij vinden.

LoUNgeR
31st October 2002, 16:49
GODVER-KUT MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

Carnage
31st October 2002, 21:40
leuke signature heb je, Lounger :D

Blade of Darkness
5th November 2002, 14:49
Volgens mij was er ergens een discussie over je josti band ofzo aan de gang, maar ik weet niet waar dus post ik het maar hier. Hans teeuwn over de Josti ban:

De Josti band? Nog zoiets! Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik hou van mooie muziek, met gevoel gespeeld door musici, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van?. Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Josti band. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht band, muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te worden?door mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal? dat tuig begint te spelen? KUTMUZIEK!!!! Onge?nspireerde bagger. Dat had niets met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat die je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon te staan hengsten?!!
Je zal een componist zijn, gezwoegd hebben voor een mooie melodie. En dan gaan die mafketels? want dat zijn ze. Die maken het kapot. En waarom, waarom?? Omdat ze lui zijn? te lui om te repeteren, wat elke muzikant moet. Maar nee hoor, 'Ik ben een mongool! Alles wat ik doe is toch wel leuk!!!' Met zo'n instelling blijf je toch zwakzinnig, vind je het gek?? En zo gek zijn ze niet! Oohh nee! Want de hele dag is het zo van: mwe, mwe, mwe, mwe, mwe. En dan is die laatste verzorger weg, en dan tegen mekaar: Ik heb die gozer helemaal ondergekwijld?!!!

Yavanna
5th November 2002, 20:18
whahaha jaaaaaah die is van 'dat dan weer wel'!
Ik heb ook echt dubbel gelegen bij die van de bereden politie :)... naja bij alles eigenlijk :D

Ik vond de show 'Trui' over het algemeen trouwens niet zow goed... zijn slechtste eigenlijk...

greedzzz

Blade of Darkness
6th November 2002, 17:12
(E)Nou hij is wel goed, maar hij is niet echt actief op het podium en dat is wel jammer. Maar dat dan weer wel, daar lig ik echt constant bij in een scheur. Die is echt zooooo goed(E)

LoUNgeR
8th November 2002, 02:01
Ja carnage, moet je nagaan dat we bij NAC deze sig "zingen"/gillen/roepen/krijsen

Met zware stem: EINZ ZWEI DREI, WIR FRESSEN PAPEGAAI !!!!!!
dan met piepstem: ich bin kein papegaai, ich bin ein kakatoe!!!!!

Laevid
10th November 2002, 17:43
Originally posted by Yavanna
whahaha jaaaaaah die is van 'dat dan weer wel'!
Ik heb ook echt dubbel gelegen bij die van de bereden politie :)... naja bij alles eigenlijk :D

Ik vond de show 'Trui' over het algemeen trouwens niet zow goed... zijn slechtste eigenlijk...

greedzzz

Ik ben bij de voorstelling van "dat dan weer wel" in de kring geweest en dat was echt goed geen moment niet gelachen alleen jammer dat er geen pauze in zat :)...ik had eerst nog getwijfeld of ik wel zou gaan omdat ik "trui" eiglijk op een paar momenten na niks aan vond maar die shows daarvoor waren zo goed dat ik het er maar op gewaagd had...en daar was ik blij om...

Mr G. Bears
11th November 2002, 09:37
haha, Hans Is echt goed ja, maar Youp vind ik beter
maar dat groffe van Hans bevalt me ook prima eigenlijk
Youp heeft meer gevatte opmerkingern die zeg maar de waarheid aan het licht brengen terwijl Hans meestal gewoon grof is en de manier waarop ie het vertelt is zowieso eigenlijk al grappig

Laevid
11th November 2002, 22:08
Originally posted by Mr G. Bears
haha, Hans Is echt goed ja, maar Youp vind ik beter
maar dat groffe van Hans bevalt me ook prima eigenlijk
Youp heeft meer gevatte opmerkingern die zeg maar de waarheid aan het licht brengen terwijl Hans meestal gewoon grof is en de manier waarop ie het vertelt is zowieso eigenlijk al grappig

Meestal vin ik (te) groffe humor niet meer leuk....maar van Hans kan ik het hebben da's echt met zoon hele grote knipoog....
Maar Youp ik weet nie beetje dubbel gevoel bij die kerel...soms vin ik em echt hardstikke lache maar ik kan gewoon niet tegen dat kakstemmetje van em....

Mr G. Bears
12th November 2002, 08:06
ach ja, bij mij overweegt dat ik em supergrappig vind , ik vind dat zijn grappen ook op een veeeeeeel hoger niveau liggen als bij andere caberatiers. Hij bespreekt ook echt actuele onderwerpen en dan denk je, verrek, hij heeft gelijk

Laevid
12th November 2002, 22:10
ach ja, bij mij overweegt dat ik em supergrappig vind , ik vind dat zijn grappen ook op een veeeeeeel hoger niveau liggen als bij andere caberatiers. Hij bespreekt ook echt actuele onderwerpen en dan denk je, verrek, hij heeft gelijk

De humor van Herman Finkers ligt volgens mij op een nog hoger niveau...

Actualiteit schuwt denk geen enkele cabaratier...daar zijn namelijk over het algemeen de beste grappen over te verzinnen...lijkt mij...

Mr G. Bears
13th November 2002, 08:41
Ja maar je hebt ook caberatiers die gewoon van zulke grappen die altijd leuk MOETEN zijn, let op moeten , want dat zijn ze meestal niet
al ken ik Herman Finkers niet goed, ik denk dat dat ook wel zo is
maar Hoger dan Youp;)

Laevid
14th November 2002, 17:36
Ja maar je hebt ook caberatiers die gewoon van zulke grappen die altijd leuk MOETEN zijn, let op moeten , want dat zijn ze meestal niet
al ken ik Herman Finkers niet goed, ik denk dat dat ook wel zo is
maar Hoger dan Youp;)

Wat wil je nu eiglijk duidelijk maken? i don't get it...

Kolky
14th November 2002, 18:11
Herman Finkers is cool..

Ook die omgeving die hij altijd creeert... (dan gaat het weer over het Bos, Zee of wat dan ook)

En die stem is ook zo boers.. das lache...

Mr G. Bears
14th November 2002, 20:13
Nou ja, zulke grappen die niet actueel zijn maar altijd grappig zouden moeten zijn terwijl ze werkelijk heel flauw zijn enzo

Nitro
14th November 2002, 21:48
ze zijn niet flauw je moet er gewoon meer bijnadenken, ze zijn altijd erg goed gevonden

Pyro
14th November 2002, 23:48
Die heeft ook meer woordgrapjes enzo, en echt redelijk herkenbare dingen soms in zijn shows. Het is een heel ander soort humor. Hij blijft wel wat 'rustiger' en is minder grof tegenover andere mensen, terwijl Hans Teeuwen en Youpie zo iemand helemaal de grond in kunnen boren...

Laevid
15th November 2002, 00:40
Originally posted by Pyro
Die heeft ook meer woordgrapjes enzo, en echt redelijk herkenbare dingen soms in zijn shows. Het is een heel ander soort humor. Hij blijft wel wat 'rustiger' en is minder grof tegenover andere mensen, terwijl Hans Teeuwen en Youpie zo iemand helemaal de grond in kunnen boren...

En daarom vin ik em juist zo vet.....subtiele grappen vindt ik veel leuker....

Mr G. Bears
15th November 2002, 08:38
Dat wat ik zei over Flauwe grappen daar bedoelde ik juist de grappen van andere caberetiers die helemaal niet bekend zijn en ook heel slecht, niet van Finkers of Teeuwen of Youp hoor, juist niet

Blade of Darkness
15th November 2002, 15:18
(E)Theo Maassen, dat is ook een goeie. "Vroeger waren we allemaal Afrikanen en leefden we op een enorm eiland. Die mensen deden de hele dag niets. Toen was er een groep, die wilde een trektocht gaan maken. Veel mensen wilden mee, maar er waren ook hele luie mensen bij die gingen niet mee, want dan werden ze moe en die bleven dus achter op dat grote eiland (afrika).
En nu moeten ze dus niet denken, dat wij ze gaan helpen als ze honger hebben en allerlei ziektes, want nu zijn wij te lui;)

Mr G. Bears
15th November 2002, 16:09
haha, das wel een koel stukje ja
Die over Een of andere voetballer was ook vet,
alleen die weet ik niet meer hoe ie precies ging

Nitro
23rd April 2003, 00:20
Wie heeft er gister niet gekeken naar Hans Teeuwen? 'Dat Dan Weer Wel' was nl. op tv, zijn beste show mag ik toch wel stellen, hij was echt super

Mr G. Bears
23rd April 2003, 08:56
tuurlijk, wie niet :D

een vriendin van me, was net moeder geworden, en ik stond daar bij die wieg, nou, op zulke momenten moet je gewoon recht door zee zijn, daar kom je et verst mee

nou hans, tadaaaaa; GATVER, hij lijkt wel tachtig,et lijkt wel een gesmolten ET, nu ben jij al niet mooi, maar dit :S, tis goed dat moederliefde blind is anders lag ie nu al bij et schroot.

prachtig :D

en natuurlijk

Boom, Boom , BOOOOM, BOOM, BOoOOOM, met TAKKEN...en dat hele stukje dat daarna komt

en idd de bereden politie, dies ook zo goed :D

Vampirekiss87
20th May 2003, 19:26
hans is idd kewl.. zeker de show van hem ''dat dan weer wel'' tijdje geleden..
maar goed, Stront en Fruit is kick, en Fons ook..
Bij fons, verteld hans over zijn ''jeugd'' en dat er een homo bij hem in de klas zat, die stotterde en een wijnvlek had..
Ook een leuke is hoe hij verteld over hoe hij zou zijn als hij vader was..
Hans = (Y)

Elminster
20th May 2003, 21:47
Laastt die show van m gezien, 'dat dan weer wel'
Man die zuigt, een paar stukjes had ik op mp3 gehoord en die waren wel lachen, maar hij is zo lang achter elkaar echt niet te pruimen, veel te lang met alles bezig (bv dat stukje dat-ie laat zien dat-ie altijd al talent heeft gehad). De enige manier is om m FF te bekijken, maar dan hoor je weer nix ej :S
(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)

Yavanna
20th May 2003, 23:47
Vond je m echt zo slecht? Naja, smaken verschillen maar ik vond em echt wel super. Er zitten idd wel wat saaie stukjes in maargoed, dat hou je toch denk ik...

Shandril
20th May 2003, 23:56
ik vond er ook niet veel aan, ik heb halverwege de tv uitgezet, en iets anders gaan doen.

Shandril

Nitro
21st May 2003, 00:05
ik vind dat zijn beste show en dat is ook de algemene mening geloof ik

Bremmer
21st May 2003, 00:25
Originally posted by Shandril
ik vond er ook niet veel aan, ik heb halverwege de tv uitgezet, en iets anders gaan doen.

Shandril

ik ook eigenlijk, misschien toevallig een saai stukje.....

Shandril
21st May 2003, 00:30
Originally posted by Nitro

algemene meningen bestaan niet in Nederland...Wel een mening die meerdere mensen delen...:|

Shandril

Nitro
21st May 2003, 02:43
ja dat laatste dan ej:)

Blade of Darkness
21st May 2003, 12:03
In november komt Hans teeuwen met zijn nieuwe show: Love industy. Dit kreeg ik gemeeld:

Hallo!

Op vr 14-11-03 is er in het Chass? Theater de voorstelling 'Industry of love' van Hans Teeuwen.

Zin om mee te gaan?
Laat even van je horen!

De voorstelling waar tijn je voor uitgenodigd heeft is

Industry of love - Hans Teeuwen

Ik heb al plaatsjuh: rang 1 :)

Planetouched
21st May 2003, 12:08
vet..miss iets om het het forum heen te gaan?

Nitro
21st May 2003, 18:02
ik wil hem ook echt graag zien :)

Yavanna
21st May 2003, 18:10
Ja veheeet! :D

Maar da kan vast nie :(
Hij komt geloof ik 5x in Chass? heb ik gelezen :)

Elminster
21st May 2003, 22:11
Dat pleit niet voor de rest van zn shows :S

Het lijkt me duidelijk dat ik niet meega naar Chass?, tis wel erg vet (Ik weet hoe we zelf in de rij voor Youp hebben gestaan :)) als je er van houdt!!

Vampirekiss87
22nd May 2003, 00:23

ben ik het helemaal mee eens !!........ dat dan weer wel ;)

Nitro
22nd May 2003, 16:42
Ik ben ook niet van plan om naar Chass? te gaan, maar gewoon als ie in Roosendaal komt

Yavanna
22nd May 2003, 20:54
Dan ist toch jammer dattie niet in Roosendaal komt dit jaar ;)

Nitro
21st May 2004, 13:40
Zijn er mensen die zijn show gisteren op tv hebben gezien, Industry Of Love.
Nou ik vond hem erg slecht, het was de slechtste tot nu toe. Er waren teveel flauwe grappen, er waren een paar dingen die wel leuk waren, maar die molk ie dan weer uit. Het was gewoon echt niks.
Gelukkig werd het op het einde wel wat beter, maar er zat nog steeds geen een grap bij waarvan je nou echt goed kon lachen.

Planetouched
21st May 2004, 13:48
ja ik vond em inderdaad veel slechter dan zijn andere shows. Al waren er wel een aantal leuke bij, vooral het stuk over beatrix was weer op kwaliteit..maar ik vond em inderdaad beetje zwak over het geheel gezien.

Planetouched
21st May 2004, 13:50
Laastt die show van m gezien, 'dat dan weer wel'
Man die zuigt, een paar stukjes had ik op mp3 gehoord en die waren wel lachen, maar hij is zo lang achter elkaar echt niet te pruimen, veel te lang met alles bezig (bv dat stukje dat-ie laat zien dat-ie altijd al talent heeft gehad). De enige manier is om m FF te bekijken, maar dan hoor je weer nix ej :S
(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)(N)

hier ben ik het trouwens zwaar mee oneens..dat dan weer wel was echt meesterlijk!

aekold
21st May 2004, 14:28
Gisteren een stukje gezien, dat met die vissenkom en zijn ex, was wel lache, maar ik zou er niet de hele tijd naar kunnen kijken.

Bremmer
21st May 2004, 17:51
ach ik vond hem best grappig hoor, maar heb idd maar ff gekeken......

Yavanna
21st May 2004, 18:43
nope, ik vond em best wel kut... niet het gebruikelijke Hans Teeuwen-niveau jammer genoeg...

Mr G. Bears
21st May 2004, 20:21
Ik vond het echt gewoon een hele leuke show. Ik heb me zoals, bij iedere show van Hans Teeuwen tot nu toe, weer regelmatig kapotgelachen om zijn grappen en frustraties. Günter Schneider, Beatrix, een klein lief wit zwijntje, circus BAF!, dreckige daisy, de kabouter die was opgesloten in een glas enz....kortom: genoeg stukjes om je dood te lachen.

squirle
21st May 2004, 21:04
het laatste stuk was wel leuk, hij begon net op tijd aardig te worden om de hele voorstelling af te kijken. Hoewel het laatste male pron stukje niet perse hoeft.

Goblin Warlord
21st May 2004, 21:49
mjah...sommige dingen zijn gewoon niet leuk...dat gezeur met die duitse kapitein was gewoon irritant, duurt veel te lang...en dan in het Duits. Dat met Beatrix vond ik ook nou niet echt grappig...en z'n masturbatiestuk was ook gewoon NIET grappig...
Z'n woordgrappen en dat stuk met z'n zelfverheerlijking was wel lachen
"Hans Teeuwen was trompetter in het legger van de prins..."
"When there's something strange in the neigbourhood, who you gonna call? HANS TEEUWEN!"

Maar verder vond ik het niet geweldig.

Mr G. Bears
22nd May 2004, 11:36
Het is inderdaad wel zijn slechtste show denk ik, maar ik vond em nog steeds goed. Als je bedenkt dat ik nog heel regelmatig dubbellag. Dat is toch nog 100 keer beter dan caberetiers waar ik maar eens in het half uur een glimlachje op mijn gezicht kan toveren zoals Bert Visscher.

Sengir Vampire
23rd May 2004, 14:30
Grafshow .

Nix om echt bij te lachen en ook amper iets grofs -ala-hans . Alleen beatrix en de matroosjongen waren wel funny . En circus Baf! ook wel ... maar de rest zoog zwaar ... bah .

Btw ... ik ga als het meezit naar Jurgen Raymann en Arie & Sylvester eind dit jaar . Die zijn wel leuk :D

Laevid
23rd May 2004, 21:53
Jurgen Raymann

_O_ jammer dat het seizoen van Raymann is laat afgelopen is :(

onemangang
30th July 2006, 16:52
Even wat zout in de wonden wrijven.... Jullie wisten dat Hans Teeuwen gestopt is met cabaret maken? Hij vond namelijk dat hij teveel in oud werk verzande en zichzelf dreigde te gaan herhalen.

Goede instelling dat wel maar ja wel sneu voor ons.... (Ons=zijn fans)

Nitro
31st July 2006, 02:25
ja idd dat was ook wel bij die laatste show, vrij matig was ie
geniaale cabertier trouwens.

Maar die nieuwe dingen die ik van hem heb gezien vond ik trouwens ook totaal niet origineel. Dus als hij wilt vernieuwen moet ie toch echt beter zijn best doen.

onemangang
31st July 2006, 09:55
Ik vond die stukjes die in elke show tot dusver zaten, waarin hij onverstaanbaar ging brabbelen en raar ging bewegen of irritant op de piano zat te hengsten echt minder...
Ik ben trouwens naar Trui geweest en daar zaten hele goede stukken in en ook weer van die mindere.