PDA

View Full Version : New People

Pages : [1] 2

Shandril
28th October 2002, 23:07
Hee ik weet niet of dit aanslaat.
Maar het zou misschien wel leuk zijn, als iedereen voor de nieuwe mensen zich ff netjes voorsteld, met door hier wat over zichzelf te vertellen. Ik geloof namelijk dat er binnen een week of twee iets van vier nieuwe mensen zijn gekomen, jullie mogen natuurlijk allemaal wat vertellen over jezelf, zowel de oude als de nieuwe mensen, is ook leuk voor onszelf, dan weten we ook eens wat anders van elkaar. Sommige mensen ken ik namelijk ook niet.

dus...

Shandril

Shandril
28th October 2002, 23:10
dan reageer ik ook maar als eerste om het goeie voorbeeld te geven :) .

Nou ik ben Shandril...

Ik speel D&D, doe een poging om gitaar te spelen, maar dr zijn er hier die dat beter kunnen ;)
Ik ga vrijwel iedere zaterdagavond naar de stad, naar de Damstraat, de Pitt dus. Euh.. Hou hoofdzakelijk van muziek zoals U2, maar ik hou ook van rock, en de echte klassiekers.
Ik zit nog lekker op school, op het Gertrudis in 5HAVO.
Nou dat is eigenlijk wat ik voorlopig kwijt wil over me eige...

groetjes Shandril

Conjurer
28th October 2002, 23:18
Nou omdat het mij dringend is gevraagd :

Naam : Eschwin Johannes Franciscus Cornelis van Loon
Hobbys : Magic (duhh), darts, bodybuilding, martail arts, uitgaan, chatten.

eeuuuuuh wat moet ik nog meer kwijt. als ik iets vergeten ben dan hoor ik het wel

Greetz Conjurer

Conjurer
28th October 2002, 23:19
Ow ja

school : laatste jaar Groenhorst college te Barneveld
werk : dierenspeciaalzaak

Kolky
28th October 2002, 23:24
Ik stel me ook maar voor:

Ik ben dus Kolky, de webmaster van deze site.
Speel sinds Mercradian Masques magic. Spendeer ZEER veel hieraan. Afentoe speel ik D&D. Ik houd heel erg veel van fantasy en Sience fiction: films/games/bordspellen/cardgames/roleplaying games enz enz. Ik houd van Rock-muziek, beetje trance. Favo bands: SOAD, Rammstein, Disturbed, Korn. Ga ook uit in The Pitt. Heb drum gespeelt, wil er weer aan beginnen. Maar zoek nog een drumstel. En ik zit voor de 2e keer in 4 Havo. K*T school ook (N) Ik wil ZEER graag van deze school af, en wil dan Informatica studeren...

Greetz

(p.s. zoek nog iemand die een D&D pagina maakt voor Trefpuntmagic site!)

Bremmer
29th October 2002, 00:04
Originally posted by Conjurer
Nou omdat het mij dringend is gevraagd :

Naam : Eschwin Johannes Franciscus Cornelis van Loon

eeuuuuuh wat moet ik nog meer kwijt. als ik iets vergeten ben dan hoor ik het wel

Greetz Conjurer

nou als ik je doopnamen weet, nu wil eigenlijk ook je pincode weten.....ehe :D

Originally posted by Kolky
Ik stel me ook maar voor:

(p.s. zoek nog iemand die een D&D pagina maakt voor Trefpuntmagic site!)

ik wil best iets over D&D schrijven, maar de technische dingen die er evt bij komen sla ik over

Originally posted by Shandril
Hee ik weet niet of dit aanslaat.
Maar het zou misschien wel leuk zijn, als iedereen voor de nieuwe mensen zich ff netjes voorsteld
dus...

Shandril

Ow ja........ik ben bremmer, maar genoeg over mij

Nitro
29th October 2002, 00:18
Michel Vergouwen
08 11 1985 (bijna jarig alweer, wordt 17)
2e poging 4 Havo NT-profiel Gertrudis
Hobby's:Muziek luisteren (fav. muziek Punk), Gitaar en keyboard spelen, Friends, PC things doen (forum natuurlijk, msn-en, spellekes en soms wat programeren). Verder speel ik ook Magic sinds 96 en ook D&D, vind het allebij ook heel erg leuk en ben ook niet van plan om ermee te stoppen.
Als je nog meer wil weten:
MSN: MMVergouwen@hotmail.com
CU2: www.cu2.nl/PunkRulezAll

LoUNgeR
29th October 2002, 01:12
Die Lyle heb ik hiernaar verwezen.
Hoorde hem praten over d&d en magic in een chatbox dus heb ik em hiernaartoe verwezen.
kwitnie wa voor iemand het is.

Nitro
29th October 2002, 01:39
ok goed werk Lounger, en het kan ook nog een zij zijn ej.

Conjurer
29th October 2002, 11:35
mijn persoonlijke webpage met meer info over mij :

www.cu2.nl/conjurer

Shandril
29th October 2002, 11:58
cu2 heb ik ook, maar die is al heeeeeel lang niet meer ge-updated

www.cu2.nl/schotje84

Shandril

LoUNgeR
29th October 2002, 13:21
Abbie van den Broek
18-05-'83

Op een hete zomerdag gevonden door apen. Opgevoed in de jungle door een beer. Wat je allemaal niet van beren leren kan!!!
Na 10 jaar meegenomen door jagers.
Sindsdien heb ik leren praten zonder consumptie en heb ik minder lichaamshaar.

dank u

Cu2 (http://www.cu2.nl/lounger)
LookNmeet (http://www.looknmeet.com/lounger)
msn: abbie_broek@hotmail.com

Bremmer
29th October 2002, 13:28
Originally posted by LoUNgeR
Abbie van den Broek

jij moet familie zijn van frank van den broek, of nie?

LoUNgeR
29th October 2002, 13:38
misschien een verbannen neefje ofzo?
kweetnie
ken em nie

Carnage
29th October 2002, 14:44
Goed idee, Shandril! Jij mag blijven :)

okay dan, this is me:

Jeroen Bastiaan de Bekker
geboren: 20-1-1978 (dus al 24 jaar oud *slik*)
Wonende in Roosendaal

Middelbare School: Norbertus, Havo en VWO.
HBO gedaan, Hogere Informatica.
Hoop ooit nog eens Universiteit te gaan doen.

In het dagelijks leven leid ik het pact demonen naar de Underdark....ahum, werk ik als IT-Consultant bij CMG waar ik nu aan het sleutelen ben aan de verkeerscentrale.

Ik ben organisator van de magic-toernooien in 't Trefpunt (zie 'Zondag Magic' thread in de Magic: The Gathering area). Daarnaast probeer ik ook aan deze site mee te werken (heb al veel in de planning staan, nu de tijd nog).

Speel vrijdagavond meestal D&D met Bremmer, Outcast, Untouchable, The Demon en Dark Mage. Daarna meestal ff real-life in Chagall aanwezig.

Zeer actief op computergebied (LAN games, programmeren, ontwikkelen, klooien).

Ik geef wel eens bijles Wiskunde / Natuurkunde / Scheikunde, dus als je me nodig hebt dan hoor ik het wel.

Hobbies (samenvatting): Magic (sinds Antiquities!! :D), DJ-en dus ook muziek (vrijwel alle stijlen), muziek maken, PC-Gaming, Boardgames (Kolonisten, Robo-rally, etc), stappen (dance & trance-er), D&D-en, klooien met de computer, MSN-en, langs vriend(inn)en gaan, etc...
Als je meer wilt weten dan moet je me maar mailen :D.

BTW: Ga meestal niet uit in de Pitt.

MSN: jde_bekker@hotmail.com
CU2: nog niet....is dit nuttig / nodig? :)

Speel sinds Mercradian Masques magic

Zo Kolky, dan ga je wel hard! Want slecht ben je zeker niet.

ik wil best iets over D&D schrijven, maar de technische dingen die er evt bij komen sla ik over

No problemo Bremmer, fix ik wel. Dump maar een stukkie tekst + JPGs in mijn mailbox :).

Conjurer
29th October 2002, 15:12
Speel sinds de release van Stronghold het spel magic en heb zondag nog precies het zelfde pakket (de starterset dus) gewonnen. Wat een herinneringen zitten daar aan vast :+ wor r helemaal emotioneel van.................................denk ik

Nitro
29th October 2002, 17:21
ja herinneren kwamen ook weer naar boven, de eerste magic kaarten die ik kocht, een 4th edition starterspakket. Heb hem nog niet opengemaakt omdat het me gewoon teveel werd toen ik het wou proberen;)

Shandril
29th October 2002, 20:15
gaat wel lekker zo eej. Enne Carnage mocht ik je nog nodig hebben met wiskunde/scheikunde etc dan hoor je het wel ;)

Het zou ook wel leuk zijn, als de nieuwe mensen (om jullie zo maar ff te noemen) hier dus ook wat zouden posten...

Shandril

Mr G. Bears
29th October 2002, 20:37
Magic Name; Mr. G. Bears
D&D Name: Mano Di Legno
Other Nickname: Rebellion
Real Name: Marcel Vroegrijk
Broers: 2, Pyro en Kip :(
Geboren: Ja :D, 19 juni 1987
Leeftijd: 15 jaar dus
Lengte: onbekend, aan het groeien
Hobby?s; Magic, D&D, uitgaan, UT?en, Metal/Rock, dus muziek luisteren. Zingen in mijn vrije tijd ;).
School: Gertrudis 4 vwo
Magic; Al ook sinds 96 vanaf Ice Age ongeveer, toen ik niet eens Engels kon, erg leuk kun je je wel voorstellen
En dat was het wel zo?n beetje
www.cu2.nl/rebellion

natuurlijk, de voorletters
MJAJ
in ieder geval Johannes, allegondus, en meer weet ik ff niet, ff mijn identiteitskaart halen

ow ja
Marcel Johannes Allegondus JAcobus

aekold
29th October 2002, 22:20
Nu kan iknatuurlijik niet achterblijven.

Nick: Aekold en sinds kort ook Deamonheart
Echte naam: Pieter Meijer (nee, geen doopnamen, das lekker kort)
Leeftijd: 18, dus op papier volwassen, geestelijk wat minder volwassen :)
School: HBO in Breda, beetje elektrotechniek studeren.

Verder hou ik van bijna alle soorten metal/rock, maar vooral powermetal(=Rhapsody, Iced Earth, Hammerfall)

En magic sinds Urza's Saga en begin het eindelijk onder de knie te krijgen ;J

Shandril
31st October 2002, 18:32
Hee als je lid bent geworden van het forum in oktober dan is mag je hier ook wel posten, heel graag zelfs. Ik lees namelijk alleen maar dingen van degene die hier al langer zijn, en die ik zelf vaak al persoonlijk ken....

Shandril

Mr G. Bears
1st November 2002, 07:21
Dat is wel jammer, weet je wat ik ga doen. Let maar op, ik denk dat dat wel es handig zou kunnen zijn,
ik maakeen announcement op ieder forum dat nieuwe members zich en dan de link : hier moeten voorstwellen voor de andere members.

Shandril
1st November 2002, 09:40
Originally posted by Mr G. Bears
Dat is wel jammer, weet je wat ik ga doen. Let maar op, ik denk dat dat wel es handig zou kunnen zijn,
ik maakeen announcement op ieder forum dat nieuwe members zich en dan de link : hier moeten voorstwellen voor de andere members.

ok dat is goed... Nou maar hopen dat het gezien wordt.

Wat doe jij trouwens zo vroeg al op het forum?

Shandril

Pyro
1st November 2002, 15:24
Njah, ik ben natuurlijk ook geen nieuwe member maar ja, ik zal ook maar ff wat over mezelf vertellen, want we moeten onszelf natuurlijk ook ff aan de nieuwe members voorstellen...

Nick: Pyro / Marruk
In het echie: Mark Vroegrijk
Voor sommigen is op 3 maart 1984 alle ellende begonnen en die duurt dus nu alweer 18 jaartjes voort...
Ik studeer, of doe in ieder geval een poging tot, Informatiekunde op de UvT. Hiervoor heb ik ook op het Gertrudis gezeten; VWO EM.
Twee broers; Mr. G Bears en Kip, Welsumer of whatever hij zich nu weer noemt. Hobby's heb ik ook: bij vrienden rondhangen, biosje pakken, wat achter de PC klooien (MSN'en, forumpjes), uitgaan (ook in The Pitt, zoals zoveel hier, leuke tent met erg goede muziek, zolang er maar niet teveel mutsenvolk rondloopt). Ik heb nog wel eens wat muziek gemaakt, op de PC met Impulse Tracker; ik heb toen Hardcore gemaakt maar tegenwoordig komt er dat niet zo meer van. Ook doe ik nog wel eens een beetje luieren en slapen (moet ook gebeuren)...
Voor de rest; ik Magic ook, sinds 1995 (4th Edition, Ice Age) en af en toe een keertje D&D'en is ook wel eens lollig. Muziek luister ik ook maar zat, voornamelijk allerlei stijlen Hardcore (Industrial, Newstyle, Oldskool, Terror, Speedcore en Happy Hardcore trackje is ook nix mis), Dance (Alternatief, Trance, Techno, Drum 'n Bass, Club, Hardstyle, Jump), Rock (Alternatief, Hardrock, af en toe een beetje Punk of Softrock maar geen Metal) en Hip-hop (en dat is NIET ook dat kut arrenbie)...

Nou, dat was het wel zo'n beetje; laat nu die nieuwe members maar komen hoor...

MSN/Mail: markvroegrijk@hotmail.com
Cu2: pyromaniac.cu2.nl (http://pyromaniac.cu2.nl)

Mr G. Bears
1st November 2002, 15:51
Wat ik zo vroeg doe hier, Mark moest vroeg op en heft mij wakker gemaakt, vandaar

Laevid
2nd November 2002, 16:48
Ik zal dan ook ff iets in het algemene vriendjesboek van het forum zetten...
Naam: Laurence-Vincent van Donge
Bijnamen: Laevid; Elvee; Viesjent; Laurentius Vincentius Hendrikus (da's toevalligerwijs ook me doopnaam ;))
Geboren: 11-01-84 te Gouda (me ouders hebbe daar iets van 7 jaar in de buurt gewoont (Stolwijk, voor degene die het per se willen weten), maar heb verder alleen maar roots in west-brabant, nou ja mijn oma is in WO I (toen ze 2 was :P) vanuit Mechelen naar Breda verhuist, dus eiglijk ben ik ook nog een kwart-belg, als dat ff nie tof is :D)
Opleiding: VWO op het gertrudis, ben nu eerstejaars bedrijfseconomie in Tilburg...
Hobby's: Muziek; zonder muziek ga ik denk snel dood...daarom dat ze mij denk hier moderator van het muziek-forum gemaakt hebben...;) Ik luister naar van alles: Hip hop, hardrock, dance (alternative, hardcore, hardstyle, D&B en trance) en ook nog wel naar andere dingen...
Uitgaan; als dat een hobby is dan....naar the pitt natuurlijk :)
Magic; speel het sinds Urza's Legacy maar heb het Masc's blok overgeslagen dus echt serieus vanaf Invasion....
Duiken; dat doe ik ook wel eens in de zomer buiten en vrijdagsavonds training....
Computeren; vooral MSN en dit forum natuurlijk....en soms een spelleke spelen....

mog je nog meer willen weten:
- mail of add me in je MSN: laevid@hotmail.com
- check: Laevid.cu2.nl (hij is nog niet echt af, maar wordt zo nu en dan aan gewerkt)
- lees mijn posts op het forum (en neem ze vooral niet allemaal even serieus)

Laevid
2nd November 2002, 16:52
Originally posted by Pyro
Nick: Pyro / Marruk

Waar zijn DarkMark en Pyromaniac naartoe?

Planetouched
2nd November 2002, 19:49
Naam: Roel K. Frietman

Bijnamen: Fireangel, Planetouched, RSJ

Geboren: 05-11-85 in Birhalamulo, Tanzania, Afrika

Opleiding: VWO op het Norbertus college(5de op het moment)

Hobby's: Volleybal(speel nu in 3de klasse), Dungeons and Dragons(DM momenteel), Magic(speel sinds jaar van invasion, nu ongeveer 1.5 jaar geloof ik.), Squash(Bij Sieben), Hardlopen, Uitgaan(High street is favoriet)

Relatie: Nee, niet meer.

Familie: Zussie en tweelingsbroer.

Huisdieren: 2 Paarden, zooi kippen, hond, konijn, eekhoorntjes, ganzen en een poes.

http://cu2.nl/Fireangel-DU
Mapacha2000@Hotmail.com

aekold
4th November 2002, 00:28
Familie: Zussie en tweelingsbroer

Hebben ze toch geprobeerd om die frietboer te klonen(T)

Bremmer
4th November 2002, 02:49
nog steeds geen nieuwe mensen?

Shandril
4th November 2002, 11:32
ik zal eens kijken wat lukt met de PM

Shandril

Bremmer
4th November 2002, 12:43
ja weet je wat het is, ik denk dat sommige mensen zich gewoon hebben aangemeld om te kijken wat het forum nu eigenlijk inhoud en voor de rest niet veel willen posten. Ik bedoel dat doe ik ook bij het Enworld forum bijvoorbeeld. Ik lees alle posts met ideeen en opmerkingen en daar leer je gewoon super veel van wat betreft D&D. En posten doe ik daar niet veel want ik ben al even lang lid van dat forum als van dit forum en het is te zien aan mijn aantal posts: een stuk of 50 ofzo

Als ze iets interessants lezen en ze voelen zich aangesproken zullen ze waarschijnlijk op een gegeven moment wel komen met hun eerste posts.

Grz
Bremmer

SkyHorse
4th November 2002, 17:32
Hoi,

Ik ben dus SkyHorse. Nou ja mijn 'echte' naam is Wenda. Ik speel graag een potje Magic the Gathering. Over een paar weekjes ga ik voor het eerst DND spelen, dus misschien wel een nieuwe verslaving :)

Ik ben op deze site/forum terecht gekomen via de Magic groep van mijn afstudeerbedrijf.

Als je verder nog dingen wilt weten dan oet je maar een PM berichtje achterlaten.

Grtz
SkyHorse

Conjurer
4th November 2002, 17:45
Nice avatar, komt me ergens bekendt voor alleen kan ik het me niet helemaal thuis brengen of toch wel, Poseidons Pegasus !

Planetouched
4th November 2002, 19:03
:)Enworld is kewl....zelfde geld voor mij, volgens mij heb ik nog amper 1 post daar, al lees ik me daar wel te pleuris...zitten echt goede dingen tussen daar.

Shandril
4th November 2002, 19:15
leuk dat je gereageerd hebt....

veel plezier hier en met D&D zou ik zeggen

Shandril

Yavanna
5th November 2002, 11:40
Naam: Marianne Braat
Nick: Yavanna, Mar
Geboren: 27 oktober 1985
Adres: Jadedijk 24, Roosendaal
School: Gertrudis, 6vwo
Bezigheden: Muziek luisteren, uitgaan, dnd'en (hahaha nu 1x gedaan maar het was relaxed!!!), msn'nen (daar zijn mn ouders geloof ik niet zo blij mee want we hebben nog internet over de telefoon :S)
Cu2: www.yavanna.cu2.nl
msn: mariannebraat@hotmail.com

Ja da was t wel zo'n beetje ;)

Greedzzz!!!

Carnage
5th November 2002, 14:38
Originally posted by Yavanna

Greedzzz!!!

Hebzucccht terug! :D - sorry, flauwe grap :)

Conjurer
5th November 2002, 17:03
Idd LAME maar goed wat kan je anders van je verwachten :D

Yavanna
5th November 2002, 20:22
hahaha okee die had ik ook wel aan kunnen zien komen geloof ik...

Sebastien
7th November 2002, 18:04
Dan ik ook maar.

Mijn naam is S?bastien de la Fosse en ik doe niet aan nicks. Je zult het met mijn echte naam moeten doen. Ik ben 23 jaar en ik werk bij de EUR, na onder meer op school te hebben gezeten op het Norbertuscollege.

Ik speel Magic sinds Antiquities (misschien een maandje langer dan Carnage/Jeroen) en behoorde waarschijnlijk tot een van de eerste Magic-spelers in Roosendaal en omstreken. (Die omstreken moeten erbij, want ik kom uit Kruisland, niet Roosendaal.)

Ik ga sinds enkele jaren wat serieuzer mee op Magic-gebied. Ik heb 2x het Nederlands Kampioenschap gespeeld (2000 en 2002). Op het moment sta ik net in de top 100 van Nederland. Omdat ik vaak naar Magic-toernooien ga, post ik op dit forum waar ik heen ga, voor degenen die misschien ook eens (offici?le) toernooien willen spelen.

Verder doe ik ook aan rollenspel. Een beetje D&D, maar voornamelijk White Wolf. En vrijwel alleen in Tilburg.

Signing off now.

Planetouched
9th November 2002, 01:48
Originally posted by aekold

Hebben ze toch geprobeerd om die frietboer te klonen(T)

jaja, het is ze gelukt...een succes is het niet geworden maarja wat verwacht je dan...:)

aekold
9th November 2002, 14:20
Ik had ook nix verwacht, ben alleen verrast dat ze het toch nog geprobeerd hebben(T)

Shandril
10th November 2002, 21:42
en nog steeds niks....:(

Shandril

Mr G. Bears
12th November 2002, 08:42
Idd, dit is niet leuk, er zijn best veel members, en die posten gewoon helemaal nix zelfs niet hier, dat betekent dat ze ook nikx lezen op et forum anders zouden ze de nieuwe members announcement vast wel gelezen hebben

Bremmer
12th November 2002, 10:30
ach dat moet groeien weet je, als we een beetje reclame maken overal en nergens dan komt dat vanzelf wel. Ik heb nu een link gezet in mijn enworld account. Daar komen toch redelijk veel nederlanders en als ze interesse hebben checken ze de link vanzelf. Ik denk ook dat het op elk forum zo is dat er altijd mensen bij zijn die ff een keer komen kijken en voor de rest niet meer terug komen en dat er mensen bij zijn die alleen lezen en niks posten.

Maar gelukkig zijn er dan ook de mensen die elke dag posten en die houden het forum levendig!!! (Y) ;J

Shandril
12th November 2002, 11:27
wij posten iedere dag dus de boel blijft wel levendig...

Shandril

Mr G. Bears
13th November 2002, 08:19
Precies, iedere dag zeker wel een paar posts, en als iedereen dat doet, dan komt de volgende die wil posten die heeft ook weer wat te posten en zo blijft het forum intact, misschien minder als van te voren maar et gaat zeker niet slecht

Kolky
13th November 2002, 09:37
Nou sinds dat ongelukje met de backup... wordt het iedere week beter met het aantal posts..

Maandag en Vrijdag wordt het vaakst gepost...
Rond de 150 posts op zo'n dag...
De rest van de week ligt het iets lager...
Dinsdag, Woensdag en Donderdag...
Rond de 90 posts op een dag...
Zaterdag, Zondag het minste...
Rond de 60 posts op een dag...

Mr G. Bears
13th November 2002, 10:00
Maar Meneer Kolky, voor dat "ongelukje" lag het post per dag boven de 200 iedere dag

Carnage
13th November 2002, 17:00
voor dat "ongelukje" lag de post-rate van Nitro en G Bears per dag boven de 200 iedere dag. :) :D

aekold
13th November 2002, 20:04
Volgens mij hebben zij gewoon een robot achter hun computer zitten die om de zoveel tijd is onzinnings post.

Mr G. Bears
14th November 2002, 19:59
Ik ben nog steeds niet op mijn oude post aantal, zeker niet, ik moet er nog zo'n 200
dus dat is niet fijn

Nitro
14th November 2002, 20:04
Volgens mij hebben zij gewoon een robot achter hun computer zitten die om de zoveel tijd is onzinnings post.

ze waren toevallig wel nuttig, iig die van mij die van G Bears weet ik niet, tis al weer zo lang geleden. Maar ja veel posten kon toen nog nu is het niet zo druk meer

Mr G. Bears
14th November 2002, 20:08
Idd, Dezelfde members alleen in mindere mate

Pyro
14th November 2002, 23:17
Ik denk dat ik ook maar weer eens mee ga lullen hierow. Ik ga me toch al snel vervelen op Internet tegenwoordig en het is ook niet zo'n rotklusje meer om alle posts af te gaan, waar je vroeger nog anderhalf uur mee bezig was...

Count me in (again)...

Laevid
15th November 2002, 00:12
Ik wou ff zggn dat ik vin dat deze thread dus ABSOLUUT niet bedoelt is voor wat geswets in de ronte zo krijg je nieuwe mensen natuurlijk nooit zover hier te posten!!!

dus ik stel voor gooi alle rotzooi ertussen uit en hou alleen de profielen over!

aekold
15th November 2002, 00:15
Klinkt leuk en aardig LV, maar het probleem is dat er geen nieuwe mensen hier posten. Daarom lullen we hier maar een beetje in de rondte. Als jij ervoor kan zorgen dat hier nieuwe leden wat over zichzelf vertellen zal ik ophouden met slap gezeik. Maar tot die tijd:

ajbfaiiufbakufasiurhseiotbsifbwa9ptrhwitubw9RTHGWi ofbskjfbaPKJFBSAK;JFBSLKJFBSFKSBFKSJFGBSK;FBk;jb;k asjfbs;kgbs;kjgd;kg

Weel, that should do it (T)

Bremmer
15th November 2002, 01:57
maakt mij niet zo veel uit eigenlijk, maar aan de andere kant zijn er genoeg andere threads waar we kunnen lullen over alles en nog wat.....:|

Nitro
15th November 2002, 02:04
er wordt teveel off topic gegaan hier, mag niet meer gebeuren. en er worden geen posts gedelete!

Bremmer
15th November 2002, 02:14
idd dus moeten we Off-topic gaan in de OFF-TOPIC thread..... Ja dan bedoel ik dus On-Topic blijven in de Off-topic thread, snappie?!

Mr G. Bears
15th November 2002, 08:30
We kunnen wel hopen dat ze gaan posten, maar de enige members buiten de standaard die heel af en toe komen zijn Eric Brinks en Dutchbitch maar dies volgens mij ook al weer weg, dus ja, als ze nooit op et forum komen

Bremmer
15th November 2002, 13:30
Originally posted by Mr G. Bears
........Dutchbitch maar dies volgens mij ook al weer weg.....

Het is te hopen ja....(T)

Nitro
15th November 2002, 15:03
die komt gewoon heel afentoe is

Kolky
19th November 2002, 17:08
Ik wil niet vervelend doen ofzo... maar is deze thread niet voor 'NEW PEOPLE' en dat zijn jullie niet meer, dus hoef je niet te gaan off topicen hier eigenlijk

Wou eigenlijk alle OFF-Topic posts deleten... maar daar wacht ik nog even mee...

Nitro
19th November 2002, 20:19
Ik wil niet vervelend doen ofzo... maar is deze thread niet voor 'NEW PEOPLE' en dat zijn jullie niet meer, dus hoef je niet te gaan off topicen hier eigenlijk

ja is al vaker gezegd erg nutteloos dat je die weer post

Wou eigenlijk alle OFF-Topic posts deleten... maar daar wacht ik nog even mee...

dat gebeurt dus niet

Nitro
18th March 2003, 01:14
geef ze gewoon een pop-up met de link naar de thread of zet het in het welkoms mailtje

Kolky
18th March 2003, 01:16
Die Pop-Up vind ik een goed Idee!

Mailtje doen we niet aan. Kan ik wel speciaal doen natuurlijk!

Eddy de Eagle
9th April 2003, 18:31
Ik zal me ook even voorstellen, want daar is deze thread volgens mij voor:

Ik ben dus Edwin de Backer, ik woon op dit moment in Diepenbeek, een klein dorpje in de buurt van Hasselt (in belgisch limburg) ik hou me daar bezig met plastic zonnecellen en leds (voor stage) (Y)

Wat betreft spellen: Magic, kolonisten van Catan

verdere hobbys: keyboard en de piano (misschien wel een idee om een trefpunt-band op te richten???)

ik zwerf dus op dit forum rond onder werktijd (ohhh...) als ik me even verveel of niks te doen heb....:)

Bremmer
9th April 2003, 18:58
ehe......een band waren ze geloof ik al mee bezig...moet je maar ff in het muziek forum kijken want ik weet er niks van af voor de rest......

Conjurer
9th April 2003, 20:08
Hey Edwin,

Lastig die nicknames. Denk je dat iemand niet kent is het gewoon iemand die je je hele leven al kent, kdan maar die shades neem ik voor je mee een zondag als je er bent.

Eschwin

Eddy de Eagle
10th April 2003, 17:22
Hey Eschwin

Ik had al wel een zeer groot vermoeden dat jij conjurer was, maar dat weet ik nu ook zeker.

ik ben b.t.w het 50e lid van trefpuntmagic (C) :D

aekold
11th April 2003, 00:18
Gefeliciteerd, iemand moest het toch zijn.

Conjurer
11th April 2003, 00:21
Jah dat is zo maar als iemand al heel lang kent is het toch wel een beetje erg als zoiets niet weet

Nitro
26th April 2003, 13:09
'blacklotus', vertel is wat over je zelf, daar is deze thread voor, om nieuwe member de kans te geven om hun eigen voor te stellen.

Shandril
26th April 2003, 13:40
Welkom Eddy, beetje laat maar ok. Ik had je al een pm gestuurd maar die heb je denk nog niet gezien.

Welkom Blacklotus.
ik geloof dat ik me eigen allang ergens op de first page heb voorgesteld.

Shandril

*edit: ben in het begin me werk vergeten: ik werk in HET grandcaf? op Wiekendael (voor de mensen die het niet kennen, en dat zullen er een hoop zijn, dat is een verzorgingshuis)*

Mr G. Bears
27th April 2003, 22:00
welkom allen!

Shandril
28th April 2003, 00:23
(zei meneer de pastoor, toen hij het kleine getal aan mensen voor de mis zag zitten)

:D

Shandril

Mr G. Bears
28th April 2003, 09:52
jij zat er ook bij hoor, dus nie zeuren :D

Shandril
28th April 2003, 10:43
Weet ik, maar ik kon het alleen niet laten om zo'n opmerking te maken. Ik las het echt zo en moest gelijk denken aan de pastoor...No offence.

Shandril

Shandril
1st May 2003, 20:47
Kent iemand Marcuseternity of zoiets?

Anders als je het leest, feel free to euh om mij te verbeteren, en vertel wat over jezelf :D

Shandril

Drukith
6th May 2003, 15:08
Nou ik ben dus nieuw hier.
Nitro zei dat ik maareens langs moest surfen, nou dat heb ik maar gedaan en gelijk aangemeld

Ik speel geen Magic, D&D ofzo..maar Warhammer, maar ik wil graag wat meer weten van Magic enzo

Mijn echte naam is: Allard en ik woon in 's-Gravenpolder :| vlakbij Goes (Zeeland)

Andere dingen die ik buiten school doe zijn: Warhammer spelen, computeren, en basketballen.

Mijn muzikale voorkeur gaat naar: Offspring en andere punk maar bijv Apocalyptica gaat er ook goed in.

Shandril
6th May 2003, 15:13
Gezellig, leuk dat je er bent.

Ik denk dat ik namens alle spreek, als ik zeg Welkom

(ff formeel :D)

Shandril

Yavanna
6th May 2003, 15:15
Nou welkom op dit forum! Er zijn hier wel meer mensen die Warhammer spelen dus waarschijnlijk vind je wel wa boeiends :D

Veel plezier ;)

Groetjes!

Yavanna
6th May 2003, 15:16
Whahaha damn Shan je bent me weer net te snel af :D

aekold
6th May 2003, 15:41
Yeah, weer een warhammer liefhebber. Die zijn altijd welkom.

Carnage
6th May 2003, 21:25
Welkom welkom, allen :)

Zozo, helemaal uit Goes - cool, we overstuigen Brabant :D.

BTW: Shandril --> wil je hostess worden van het forum? ;)

Planetouched
6th May 2003, 22:08
more like mascotte...al was ze dat al. Ej welkom, zaterdag party wanna come? Oe, wat ben ik toch direkt.

maar eej, anders zondag magic...niet dat een van ons dan nog fatsoenlijk speelt door die kater maar voor de rest you'll see we're nice guys...and chicks:D

aekold
6th May 2003, 23:21
De meeste van die chicks zijn echter al bezet. Sorry to spoil your hopes.

Yavanna
6th May 2003, 23:43
ja ent zijn nie allemaal chicks... magoed ;)

aekold
6th May 2003, 23:44
ja, ok, Taco valt zwaar buiten de boot, maar verder klopt het wel :D.

Shandril
6th May 2003, 23:47
Ik denk dat ik iets verkeerd begrijp:

zien we taco als een chick?
Ik weet bijna zeker dat ik dit verkeerd begrijp, maar geef toe het is wel leuk gevonden :P

Shandril

I Have to beware of the evil Elminster nou ;)

*hostess, best, mascotte ook best :P ;)*

Yavanna
6th May 2003, 23:51
Ehm... jah Taco is een echte chick hoor ;) vooral alstie wa gedronken heeft en zn sexbloes aanheeft :D

Shandril
7th May 2003, 00:20
Das toch die rooie? Of was het die witte met dat.... ow nee dat was een andere bloes (die van de stunt ;))

Shantje

Yavanna
7th May 2003, 00:23
Ja de rooie is de sexbloes, die witte is het naaishirt ;)

Shandril
7th May 2003, 00:26
and again, be ware of the evil Elminster

Shandril

Planetouched
7th May 2003, 02:10
I really didn't needed to know that...just like every straight guy

aekold
7th May 2003, 09:36
Roel, jij mag dan mss straight zijn, maar je blijft een necrofiel (?).
Dan weet ik niet wat erger is homo of necro.

Drukith
7th May 2003, 21:15
Originally posted by Planetouched
more like mascotte...al was ze dat al. Ej welkom, zaterdag party wanna come? Oe, wat ben ik toch direkt.

maar eej, anders zondag magic...niet dat een van ons dan nog fatsoenlijk speelt door die kater maar voor de rest you'll see we're nice guys...and chicks:D

Hangt ervan af hoelaat...moet sochtends werken, anders kan ik misschien wel komen

Shandril
13th May 2003, 00:13
Hee GoblinAutomaton (sorry zal wel verkeerd zijn, excuse me for that :D)

tell us about yourself.

Welkom trouwens

Shantje

Elminster
14th May 2003, 13:52
Ik denk dat ik iets verkeerd begrijp:

zien we taco als een chick?
Ik weet bijna zeker dat ik dit verkeerd begrijp, maar geef toe het is wel leuk gevonden :P

Shandril

I Have to beware of the evil Elminster nou ;)

*hostess, best, mascotte ook best :P ;)*
OK het wordt tijd om dit stukje forum een beetje in de gaten te houden... ff lezen wat ervoor staat

KUT niet w??r over die sexbloes... tsss (E)
Sexen doe je meestal z?nder bloes, daar wou ik het bij houden (C)

Maar ik ben dus nieuw hier, zal me even voorstellen
Ik ben Elminster, ik woon in de Dalelands, de Shadowdale om precies te zijn. Ik ben sinds kort met pensioen en slijt nog wat van mn leventje in de molen die mn stulpje is. Mijn hobby's zijn dansen, roken (een goeie pijp met lekkere tabak) en ook wat onschuldige dingetjes aan de verkeerde kant van de wet ;). Ik ben nogal romantisch ingesteld, zo van gerechtigheid ed. Dat is ook wat mijn vriendin Ali (voluit Alassra, maar dat vind ze geen fijne naam. Ze is het bekendst als de Simbul, maar dat klinkt zo veel als Simpel) zo leuk aan me vind. Ik lees en schrijf boeken maar de laatste tijd internet ik meer, men moet met de tijd meegaan.
Oja en ik hou wel van Magic, Ali trouwens ook. En ik worstel wat in dungeons en met dragons.

Shandril
14th May 2003, 14:28
Als nu lid heb je al behoorlijk wat posts gemaakt. Mare ff voor de duidelijkheid, Elminster kent Shandril right?

Shandril

Elminster
15th May 2003, 10:47
ow jaaaaah.... (C)

Shandril
15th May 2003, 11:04
Cool (L)

Shandril

Shandril
19th May 2003, 21:06
om er zeker van te zijn dat ik de eerste ben, wil ik de gast die zich nu aan het registeren is/was, van harte welkom heten.
(hopelijk schrikt hij/zij niet :))

Shandril

Elminster
19th May 2003, 21:46
Wie bedoel je? Galahad? Die is er toch al even?

Shandril
19th May 2003, 22:20
huh? Nou ja laat maar dan

ik keek daarstraks bij who's online (wie doet wat) en daarstond
Guest Regeristing (Of hoe je dat ook schrijft, hij was zich dus aan het registreren)

Dus...

Shandril

Elminster
19th May 2003, 22:22
JE HEBT HEM WEGGEJAAGD!! :(

Way to go Schotje, way to go (Y) :p

Nitro
19th May 2003, 22:24
dat zie je wel vaker hoor, maar kennelijk klopt het nooit

Elminster
19th May 2003, 22:36
Misschien klikken ze op register, zien dat ze allerlei gegevens in moeten vullen en denken 'lama hangen'

Dat doe ik tenminste regelmatig op andere sites :)

Shandril
19th May 2003, 22:45
Ik begin er niet eens meer aan, meestal als ik iets invul, moet ik het twee keer doen omdat er wat niet klopt. En dan ben je eindelijk ingeschreven en dan doetie het nog niet...*zucht*

Shandril

Elminster
19th May 2003, 22:47
Heel vaak is het ook maar voor ??n keer... zie het aantal members op dit forum met 5- posts...

Shandril
19th May 2003, 23:37
vijf min?

:S

Shandril

Nitro
19th May 2003, 23:42
5 of minder

Shandril
23rd May 2003, 02:31
En welkom Goblin Warlord...(L)

Shandril

Bremmer
23rd May 2003, 02:52
goblin warlord? er zijn hier al meerdere goblins nou of niet?

aekold
23rd May 2003, 12:03
Kijk maar uit, straks wordt het een invasie.

Elminster
23rd May 2003, 18:03
Goblin Warlord is kennis/vriend van Celesta uit HIA

Maar hij mag zichzelf verder komen voorstellen :)
(Tot nu toe heeft-ie alleen in de trading corner gepost, denk dat-ie gewoon wat kaarten nodig heeft en verder nix)

Shandril
24th May 2003, 01:31
welkom feenomenon (zoiets :S) en Don

have fun :)

Shandril

Planetouched
24th May 2003, 01:35
Don is ook kennis Celesta/Endran..strax zit het hier vol met hendrik-ido-leden...woehoe...nouja feestje als we 100 leden hebben ofso?

Insane Alien
24th May 2003, 01:39
euhh...elke gelegenheid aangrijpen voor een feessie he ;)

(A)

p.s. dan wel bij die 100 member thuis he:D

feenomenon
24th May 2003, 15:25
welkom feenomenon (zoiets :S) en Don

have fun :)

Shandril

Thanx (en in 1x goed gespeld ookal heb je er zo te zien je vraagtekens bij)

Ik moet alleen nog van dat spellcaster ding af <<daar heb ik absoluut niet om gevraagd>>

Elminster
24th May 2003, 15:30
Ja welkom ej...

Stel je eens voor anders! Of iig hoe je op t forum komt, zelf ontdekt of via via gehoord?

Shandril
24th May 2003, 15:46
Spellcaster kun je ergens veranderen, maar waar weet ik ff niet. Maar zoals Elminster zei: vertel eens iets over jezelf, ik heb al wat gelezen hoe je aan je avatar komt, wel vet. Maar verder weten we niet veel...

Shandril

feenomenon
24th May 2003, 16:30
<dat van die spellcaster moet binnenkort goedkomen>

Maar ik ben hier terrecht gekomen, doordat ik (regelmatig/af en toe, maar 1x in de twee maanden is ook regelmatig) een magic toernooitje in het Trefpunt speel. En nu maar eens de moeite heb genomen om me te registreren op het forum.

Basic data: Male 21, +- 190, Lang, voornamelijk zwart haar met meestal een kleuraccent, blauwe ogen. (boeind .....not)

Verder ben ik een lonesome figure from the dwellings also known as Steenbergen (waar ik binnenkort toch wel hoop te vertrekken) In middels ben afgestudeerd als grafisch vormgever. Ik heb het alleen te druk (met werk zoeken en werken e.d.) om m'n eigen site mooi te regelen. Verder ben ik altijd wel druk bezig met vanalles te maken. (waardoor de ccg's tegenwoordig meestal in de kast blijven)

Verder hou ik van veel muziek, maar ga ik voornamelijk naar concerten, festivals en (cyber)gothic feesten. Daarnaast speel ik gitaar (dus als mensen een alternatieve/ experimentele band willen vormen, meld je)

En als je echt iets wil weten kun je dat gewoon vragen
Evt via msn Mr_fee@hotmail.com

Shandril
24th May 2003, 16:46
ff heel direct: ben jij degene met die lange nagels? Lang zwart haar..en aan 1 hand lange nagels? (ik onthou de raarste dingen :&)

Shandril

feenomenon
24th May 2003, 16:48
Ja dat ben ik. Afgezien van het feit dat ik inmiddels die lange nagels aan een hand heb afgeknipt. Maar dat kun jij niet weten toch?

feenomenon
24th May 2003, 16:49
Wat een je op een foto al niet kunt aanpassen blijkbaar...

Shandril
24th May 2003, 16:50
nopes, maar dan weet ik in ieder geval wie je bent, in real life dan...

Shandril

Planetouched
24th May 2003, 19:04
ow die, ik weet ook wie je bent...nouja zie dat er net weer een member bij is gekomen...en weer van Hendrik-ido...opzich wel lache, zo gaat tie lekker snel.

Elminster
25th May 2003, 16:13
Ej dat van die 'spellcaster' kun je tegenwoordig zelf NIET meer veranderen, moet je even een PM sturen naar Kolky, Carnage of Mr G Bears (onze admins), die fixen dat wel ff.

Kolky
25th May 2003, 16:49
Originally posted by feenomenon
Ja dat ben ik. Afgezien van het feit dat ik inmiddels die lange nagels aan een hand heb afgeknipt. Maar dat kun jij niet weten toch?

Jij bent toch gewoon: nr. 8 60200566 Adel, Felix Den 6 27 44,26 21,7089 41 (rankings page: http://www.trefpuntmagic.nl/Forum/showthread.php?s=&threadid=77)

Cool dat je op het forum zit! :D

Welcome!

feenomenon
25th May 2003, 17:33
Mooi dat iedereen er zo'n beetje achter is wie ik ben

Elminster
25th May 2003, 17:41
BIJNA iedereen :&
Kom nog maar eens naar een toernooi ok :)?

feenomenon
25th May 2003, 17:56
Doe ik zeker. Maar andersom weet ik ook nog niet wie, er achter welke avatar schuilgaat. Omdat ik de enige ben die toch een foto van zichzelf heeft gebruikt. Ik ga er voorlopig maar vanuit dat ik daar vanzelf zo langzamerhand wel achter kom.

LoUNgeR
25th May 2003, 19:16
mij wil je niet kennen:D
maar toch welkom

aekold
25th May 2003, 19:49
Ik vond anders dat mijn avatar de werkelijkheid aardig benaderde :D.

Yavanna
25th May 2003, 21:41
Whaha ik weet lekker ook al wie je bent :D Hoewel ik Elwin beter ken ;) maar dat wil je dan vast weer niet weten haha

Planetouched
25th May 2003, 21:46
weer een nieuw iemand...gaat lekker zo

Elminster
25th May 2003, 22:06
De members lopen ineens binnen .. :S
Waar komen ze vandaan, zelf ontdekt (bv uit Zwolle, dan zal dat wel) of viavia gehoord (Hendrik Ido A, kan niet anders :))
The invoker 25th May 2003 1
EvilBunnyRabbit 24th May 2003 0
Don 23rd May 2003 0
feenomenon 23rd May 2003 14
Goblin Warlord 22nd May 2003 10
Celesta 20th May 2003 22
Galahad 16th May 2003 8
GoblinAutomaton 12th May 2003 0
Messias of Hell 7th May 2003 1
priscaholic 7th May 2003 1

Shandril
26th May 2003, 01:48
blame it on the time :S

Euh tja welkom iedereen die ik nog geen welkom geheten had...

Shandril

Planetouched
26th May 2003, 01:50
yup...dat 100-member feestje komt dichter en dichter..:D

aekold
26th May 2003, 10:49
Ik wou dat ze zichzelf ook eens een keertje hier voorstelden. Zou wel zo leuk zijn.

Shandril
26th May 2003, 11:15
ik denk dat de meeste hier komen voor kaarten, logisch. En dus niet veel verder kijken als de magic-afdeling.

Shandril

Carnage
26th May 2003, 13:49
't gaat wel erg hard inderdaad - cool man.

Vooral onze Zwollenaar, dat vind ik echt stoer!!

Feenomenon --> ik zal je user title ff aanpassen drek - en je moet toch wel weten wie ik ben onderhand he :D

Aekold --> Die avatar van jou is minder erg dan de werkelijkheid :D [Flame starts here :P]

aekold
26th May 2003, 15:08
Aan de ene kant heb je wel gelijk, maar ja. ik geloof dat mijn gebit iets beter is.Maar jij moet niet zeuren, want van jou gaan we niet eens proberen een avatar te vinden.

Eddy de Eagle
26th May 2003, 15:34
Ik heb een tijdje geleden wel een advertentie op marktplaats gezet dat we bezig waren met een vergelijkingssysteem van magic prijzen. En dat mensen dat op dit forum in de gaten konden houden. Misschien zijn er daardoor wel wat extra leden bij gekomen??????

Planetouched
26th May 2003, 17:08
mwa...3 van de nieuwe members zijn bekenden of via-via bekenden

Insane Alien
26th May 2003, 17:37
mwa...3 van de nieuwe members zijn bekenden of via-via bekenden

Zijn er wel meer hoor, want er zijn er al 3 van via mij dus....

(A)

aekold
26th May 2003, 18:43
Iig priscaholic, want das Jeroen Vriens.

Bladluis
27th May 2003, 00:59
Oi nieuwe member hiero :)

op advies van mevrouw Insane Alien (R)

kben vooral pc-games-fanaat (UT, MOH:AA, en andere shooters)

ik post jullie later ;)

Shandril
27th May 2003, 01:01
hm..Bladluis? Hoe kom je daar op? Wel leuk.

Welkom in ieder geval

Shandril

Planetouched
27th May 2003, 01:56
woehoe nog 36 te gaan:D

Insane Alien
27th May 2003, 02:22
Ja ik blijf gewoon reclame maken, hoe eerder da feest he ;)

(A)

aekold
27th May 2003, 10:41
Vertel eens wat meer iver jezelf. Ben altijd wel benieuwd wie hier allemaal opduiken.

Elminster
27th May 2003, 13:07
Lijkt me ook sterk dat elke nieuw member deze thread gelijk ontdekt... allemaal een pm'etje sturen ofzo als ze zich aanmelden? Of doe je dat al Shan?

aekold
27th May 2003, 16:22
Nou bladluis heeft deze thread al ontdekt, dus das geen probleem.

Bladluis
27th May 2003, 17:01
voordat ik me aanmelde werd me al over deze thread vertelt door Insane ;)

kheb daarnet beetje alle magic-threads gelezen (ja idd, ik verveel me regelmatig) best boeiend om te zien en te lezen allemaal...ksnap er alleen geen ene %&*# van (R) hehe
maja Magic bestaat nu alweer zo lang, dus als ik er nix van snap is da mun eige schuld natuurlijk :&

/me = magicn00b :)

Eddy de Eagle
27th May 2003, 17:10
hoe lang is het geleden dat je gespeeld hebt bladluis

Bladluis
27th May 2003, 18:04
nog nooit gespeeld :(

jaar of 4/5 geleden een paar potjes meegekeken bij vrienden van me, maar dat telt niet echt natuurlijk :S

best schandalig eigelijk, zoiets cools nooit gespeeld hebben

Planetouched
27th May 2003, 18:30
Hey Kolk is het misschien niet mogelijk nieuwe members een notify meeltje/pm te sturen met info over het forum. Hoe het ongeveer in elkaar steekt en hoe het is ontstaan. En dat dit de thread is om elkaar een beetje te leren kennen etc....?

Eddy de Eagle
28th May 2003, 13:44
volgen mij zijn er ook een boel "eenmalige" leden. Er zijn namelijk 11 leden met 0 posts, en 34 leden met minder dan 10 posts..... misschien kun je iets maken dat nieuwe leden de eerste week minstens 1 post moeten maken, en anders verwijderd worden? of is dat te streng?

Kolky
28th May 2003, 14:23
Planetouched> Dat is te doen ja, zal ik binnenkort regelen, als school voorbij is. (of iig deze drukke week!)

Eddy> Veel van deze leden, bekijken alleen de posts. Of gebruiken hun account alleen om in een poll te voten! Maar idd, iets trenger mag wel..

Nitro
28th May 2003, 17:07
ik zou zeggen:
2 maanden geen forumbezoek+0 posts = Raus
2 maanden geen forumbezoek maar wel >0 = mail van komt er nog wat van of moeten we je afmelden? bij geen reactie ook raus

Eddy de Eagle
28th May 2003, 17:25
Lijkt me ook wel redelijk. Je kunt wel een 100 leden feestje gaan geven, maar als toch zeker 34 leden daarvan nep zijn.... (is op dit moment de helft van alle leden.......)

Volgens mij zijn die leden als drolliesnollie enzo gewoon voor de fun ingeschreven en komen die echt niet meer terug op het forum. Die mensen die alleen mee doen aan polls kunnen natuurlijk gewoon blijven, maar niet-actieve leden, of zelfs niet-bestaande leden kunnen toch gewoon verwijderd worden?

Leden die volgens mij niet meer gaan posten:
Zorkonius 28th July 2002 0 posts
untouchable 8th July 2002 2 posts
Toxico 17th December 2002 3 posts
Slipsehennewest 17th July 2002 6 posts
SkyHorse 17th October 2002 4 posts
raging_goblin 21st July 2002 8 posts
Predicatore 23rd June 2002 1 posts
mrnac 1st August 2002 2 posts
Lyle 28th October 2002 0 posts
Kevin 24th August 2002 0 posts
kip 28th June 2002 5 posts
Flying Dutchman 29th October 2002 4 posts
Eric Brinks 26th May 2002 2 posts
dutchbitch 31st October 2002 9 posts
dutch_schoolgrl 22nd October 2002 0 posts
Chefke 12th December 2002 1 posts
Beebles 28th July 2002 8 posts
Arjen 28th November 2002 1 posts

dit zijn allemaal leden van 2002 met minder dan 10 posts. Nou kun je natuurlijk actief en minder actief zijn. Maar als je al een half jaar lid bent moet je toch wel meer dan 10 posts hebben vind ik persoonlijk...

Nitro
28th May 2003, 20:04
Originally posted by Eddy de Eagle
Leden die volgens mij niet meer gaan posten:
Zorkonius 28th July 2002 0 posts
untouchable 8th July 2002 2 posts
Toxico 17th December 2002 3 posts
Slipsehennewest 17th July 2002 6 posts
SkyHorse 17th October 2002 4 posts
raging_goblin 21st July 2002 8 posts
Predicatore 23rd June 2002 1 posts
mrnac 1st August 2002 2 posts
Lyle 28th October 2002 0 posts
Kevin 24th August 2002 0 posts
kip 28th June 2002 5 posts
Flying Dutchman 29th October 2002 4 posts
Eric Brinks 26th May 2002 2 posts
dutchbitch 31st October 2002 9 posts
dutch_schoolgrl 22nd October 2002 0 posts
Chefke 12th December 2002 1 posts
Beebles 28th July 2002 8 posts
Arjen 28th November 2002 1 posts
je moet is opletten welke van deze members nog op het forum komen, en als je goed oplet zie je bij de online members soms nog wel is een paar van die mensen staan. Maar iedereen met 0 posts kunnen weg

Bremmer
28th May 2003, 20:49
ah untouchable komt weer zegt tie, als we een nieuw potje Diplomacy gaan spelen

en leden verwijderen hoeft van mij niet eigenlijk, om dezelfde reden dat oude posts niet verwijderd hoeven te worden....

Shandril
28th May 2003, 22:29
je kan al die mensen van die lijst toch eventueel een mailtje sturen, als ze niet reageren dan raus. Maar dat heeft mijn medeforummer Nitro al gemeld geloof ik. :)

Shandril

Laevid
28th May 2003, 22:54
Uhm als ik vragen mag: wat is het nut van die mensen van het forum gooien??? wat schieten we er mee op?

Kolky
28th May 2003, 23:19
jah idd.. het maakt toch niet zoveel uit?
hebben jullie er last van ofzo?
miss komen die mensen later terug, van een aantal verwacht ik van wel, omdat ze nu geen fatsoenlijk internet hebben!~
een aantal ervan magic'n ook gewoon niet (e.d.), dus die hebben het dan ook moeilijker op dit forum!

Bladluis
28th May 2003, 23:58
dayem kheb ut nou al moeilijk ja, al die magic-nerds hier :) haha

neuj, tis best gezellig hier hoor (Y) 8)

Nitro
29th May 2003, 13:23
jah idd.. het maakt toch niet zoveel uit?
hebben jullie er last van ofzo?
miss komen die mensen later terug, van een aantal verwacht ik van wel, omdat ze nu geen fatsoenlijk internet hebben!~
een aantal ervan magic'n ook gewoon niet (e.d.), dus die hebben het dan ook moeilijker op dit forum!

als jij zegt dat er geen members weg kunnen, dan moet je ook een feest geven bij 100 members, want volgens jouw denkbeeld is elke member ook een member waard, dus niet dat er straks de members zonder posts niet mee worden geteld

Planetouched
29th May 2003, 13:31
die minder dan 10 posts posten niet klopt niet bijv raging_goblin 21st July 2002 8 posts komt regelmatig langs en ik durf te zeggen dat dit voor nog een aantal ook geld. Je hoeft niet altijd te posten om toch actief te zijn...

Elminster
29th May 2003, 14:31
Ik vind dat je alleen heel misschien indien noodzakelijk leden met echt nada zero nul posts kan deleten. Maar als we nou eerst op het 100-members-feestje wachten, dan er een paar deleten, weer een 100-members-feestje :D:D
Trouwens weinig actieve leden op een forum is doodnormaal, kijk maar bij andere forums. Ik zou ze gewoon laten, hoogstens een mailtje naar degenen met 0 posts...

Yavanna
29th May 2003, 17:24
Jup helemaal mee eens, gewoon lekker laten zo, ik heb er iig geen last van :) en des te eerder hebben we een feestje...

Ik wilde voorstellen bij Roel ;):P:D....

....probleem is dat Kolky dan niet mag komen ;):D

Planetouched
29th May 2003, 17:33
hehe mag wel op een voorwaarde:

25 euro borg

:D

Yavanna
29th May 2003, 18:20
Ja plus nog de 240 euro van vorige keer...

Planetouched
29th May 2003, 18:23
het was ook per persoon gerekend hoor:D

Elminster
30th May 2003, 13:21
Das dan afgesproken, feestje bij Roel en kolky betaalt borg?
Mooi zo

o wacht eerst nog die 100e member afwachten zeker.. :S waarom niet de 66e ofzo :P

Carnage
31st May 2003, 03:09
...meld je je niet gewoon nog ff 35 keer aan ofzo? :P

Elminster
31st May 2003, 12:09
Ik heb dan t vermoeden dat er dan wel wat members gewist gaan worden... de laatste 35 denk ik zo :P
Of ik moet 35 verschillende voornamen, tussenvoegsels, achternamen, passwords, usernamen, hobby's, woonplaatsen bedenken :D:D

Yavanna
31st May 2003, 19:21
Vet ik doe wel meej... tis voor een goed doel ej :D:D:D

aekold
2nd June 2003, 11:03
Jullie zijn echt ernstig. Waarom zou je members gaan deleten??? Ze doen toch nix?? Over dat feest ben ik het wel eens. Als ik mijn propedeuse heb geef ik trouwens ook een feest, als goedmaker vanwege het feit dat er geen eindexamen feest van mij was.

Kolky
2nd June 2003, 12:04
Nou ik mag dus van de vakantie 2 miss 3 feesten geven.

1. 100 Members
2. Voor de gein of omdat ik overben! :D
3. Omdat ik in September 18 wordt..:P

aekold
2nd June 2003, 13:38
Zolang ik je rotzooit niet hoef op te ruimen zul je mij niet horen klagen. Je houdt je trouwens in tijdens het feest van steef, anders kun je rekenen op problemen.

Planetouched
2nd June 2003, 18:11
Ow shit...daar heb ik ook een uitnodiging van...waar heb ik em ook alweer gelaten...eehm...kan iemand me even de benodigde data etc. geven...don't wanna mis it...

Nitro
2nd June 2003, 18:55
6 juni - 8 uur - bij Steef

Planetouched
2nd June 2003, 18:58
ow..hmm dan heb ik ook al een ander feest...even kijken hoe ik dat ga doen dan.

aekold
3rd June 2003, 10:51
Je komt gewoon naar Steef, daar had je tenslotte de uitnodiging eerder voor :D.
Kolky, namens Stefanie, als je over je nek gaat dan ruim je het zelf op en wordt je vervolgens buiten gekickt. Dat je het ff weet.

Angel
4th June 2003, 17:42
Hey volk!

De enige echte Angel van dit forum is aanwezig!
Mijn echte naam is ********. Aekold is mijn vriend. :A
Mijn hobby's zijn muziek, dans, muziek, klarinet, muziek, harmonie, muziek, BASklarinet, muziek componeren, %, had ik muziek al genoemd??

29 mei ben ik 18 geworden ( Hoera! (L) ). Oftewel: de straat is onveilig...

Ik magic ook ( Whiee! :) ). Aekold geeft me les. Tegenwoordig wat minder, omdat ik te vaak van hem win.

Verder nog iets? Oh ja, ik bijt! (T) Vraag maar aan Aekold!
Ik hou van dieren, vooral spinnen en slangen.

Voor meer informatie: zie mijn website (http://www.cu2.nl/musicluver).

Euhm, nou, dat was het, je zult mij hier nog wel vaker rond zien zwerven op het forum.

Greetz, Angel ;)

Planetouched
4th June 2003, 17:43
goh...ik zou niet weten wie dat toch kan zijn:D

glad to have you on board

Nitro
4th June 2003, 18:09
ok welcome en cool dat je je eigen ook hebt aangemeld. maar wie je nou bent dat moet je nog maar een keer zeggen ej;)

Eddy de Eagle
4th June 2003, 18:20
iemand die in aekold bijt. Dat zijn er volgens mij niet zoveel..... maar ja, deze thread is toch om je voor te stellen, en dat heb je eigenlijk nog niet helemaal gedaan.

Angel
4th June 2003, 20:18
Dan moet je mijn website lezen, slimmeke!

Ik ben dus STEFANIE.

Details? Ik speel klarinet, basklarinet, blokfluit, tin-whistle, mondharmonica en keyboard en ik componeer muziek voor 3 of 4-stemmige muziekgroepen. Oftewel, ik ben muziekaal.

Verder? Nu ff niet, meer uitleg volgt, ik ben de Sims aan het spelen!

Greetz, Angel.

Carnage
4th June 2003, 21:31
Welkom bij de club he...

BTW nu durft Aekold niet meer te praten zoals ie normaal doet :P

Planetouched
4th June 2003, 21:40
volgens mij issie al de hele middag bezig oudere post te editen:D

Planetouched
4th June 2003, 23:21
volgens mij mogen we over enkele ogenblikken een nieuwe member begroeten:

Guest Registering... 22:19

Planetouched
4th June 2003, 23:23
I just knew it:

welkom Zargoth!

Shandril
4th June 2003, 23:43
Steeeeeeeeeeeefieeeeeeeeeeeeeee! Eej welkom (L)
Aekold zal wel iets rustiger gaan doen nou. Hij heeft nu een private moderater :P

Enne Zargoth ook welkom.

Shandril

aekold
5th June 2003, 09:07
Aan de ene kant leuk ja dat ze er is, maar ja, kan nu idd niet meer alles zeggen wat ik normaal zeg. MAarja, zullen er mee moeten leren leven.

Yavanna
5th June 2003, 18:41
Waaaaaaaaaaaaaah cool Steefke!!!!!!!!!!!

:D:D:D:D WELKOM :D:D:D:D

Zargoth
5th June 2003, 19:00
Hadden Jullie het over mij??

Nitro
5th June 2003, 19:16
niet echt, we hebben je gewoon een paar keer welkom gewents. en nu nog een keer, welkom!

Zargoth
5th June 2003, 19:24
Mijn orginele naam is Jort en ik woon in Zwolle
Mijn hobby's zijn: Magic, Dnd(Beetje) Computeren.

Trouwens hoe pas ik aan wat er op de plaats Spellcaster staat??

Nitro
5th June 2003, 19:34
Spellcaster kan aangepast worden, maar dan moet je wel ff een berichtje naar Kolky of Carnage sturen die kunnen dat wel veranderen voor je

Angel
6th June 2003, 13:57
Jaja, zeur maar lekker, aekoldje, JIJ bent degene die mij aangemeld heeft! Je had ook kunnen zeggen dat ik me niet aan mocht melden. Eigen schuld! :)

Hahahahahahahaha (= wrede lach).

Ik ga eens snel die berichtjes van jou lezen!!

Greetz, Angel.

Oh, voordat ik het vergeet, WELKOM ZARGOTH! Sorry.. bijna vergeten :&

Shandril
6th June 2003, 17:39
lekkere relatie daaro....:P

Shandril

Elminster
6th June 2003, 17:56
Originally posted by Angel
[..]
Ik ga eens snel die berichtjes van jou lezen!!

Greetz, Angel.

Oh, voordat ik het vergeet, WELKOM ZARGOTH! Sorry.. bijna vergeten :&
Nog 1250+ te gaan :D:D, hoop dat je een weekje niets te doen hebt 8)

aekold
6th June 2003, 19:37
lekkere relatie daaro....:P

Shandril
Heerlijke relatie, mss een beetje apart, maar wel heel lekker.

Zargoth
6th June 2003, 21:00
Wat hier stond is niet meer van belang dus, delete this please?!

Bremmer
6th June 2003, 21:17
nope, heb je meeste posts wel gelezen, vond het LAN idee wel goed eigenlijk....ehe

Zargoth
6th June 2003, 22:49
Ik heb soms het gevoel dat sommige dingen meer een Rossendaals onderonsje zijn maar ok ik zal er over ophouden.

Laten we het gezellig houden.

Zargoth
6th June 2003, 23:16
Originally posted by Bremmer
nope, heb je meeste posts wel gelezen, vond het LAN idee wel goed eigenlijk....ehe

Wat word hier met "ehe" bedoelt?????

Shandril
7th June 2003, 01:12
euh hehe, als in iets grappigs? Lijkt me de meest logische verklaring. Maar inderdaad een deel van de geposte onderwerpen gaan over Roosendaalse onderonsjes. Maar je bent altijd welkom om er over mee te praten :)

Shandril

Shandril
7th June 2003, 01:13

3. Omdat ik in September 18 wordt..:P \

He? jij bent toch niet ouder als Elminster? :S

Shandril

Planetouched
7th June 2003, 02:39
helaas wel..vond et ook al beetje raar. laten we het erop houden dat ie geestelijk en lichamelijk ietjes achterloopt:Dhehe no offence kolk

Bremmer
7th June 2003, 04:59
Originally posted by Zargoth

Wat word hier met "ehe" bedoelt?????

tja, ik dacht ik zal hem ff zeggen dat ik zijn posts dus wel gelezen heb. En 'ehe' is gewoon een.....stopwoordje van mij, inderdaad ehe is grappig bedoeld zoals shandrill al zei....en tja ik meende het serieus over dat LAN idee

aekold
7th June 2003, 12:56
helaas wel..vond et ook al beetje raar. laten we het erop houden dat ie geestelijk en lichamelijk ietjes achterloopt:Dhehe no offence kolk

Lichamelijk loopt hij dus niet achter, omdat zijn lichaam al langer op deze aarde is dan dat van Taco. Over geestelijk ga ik het niet hebben.

Nitro
7th June 2003, 15:13
[B]\

He? jij bent toch niet ouder als Elminster? :S

whahaha ik ben ook ouder als Elminster, 3 dagen maar toch. toch wel raar Elminster VWO diploma en ik zit hier in 4 havo en weet nog niet eens zeker of ik 5 havo haal :S.
en damn Yavanna is wel ouder dan mij ;)

Angel
7th June 2003, 17:21
Leuk al die spelfouten.

Maarre, ff wat anders. Is het niet zo dat iedereen hier op het forum een beetje geestelijk achterloopt met de rest van de wereld?

En in de Metro stond dat degenen die magic spelen, eigenlijk nooit volwassen worden, blijven altijd kinderen. Dat klopt hier wel denk ik?

XX Angel.

Zargoth
8th June 2003, 00:27
En jij dus ook neem ik aan?

Shandril
8th June 2003, 11:05
nog een keertje Bremmer: Shandril is met 1 L :P

Ik zit hier niet voor de spellingscontrole. (R)

Ow dat van dat magic komt mooi uit, het schijnt dat wij Schotjes ook nooit volwassen worden...;)
(zo noemen we ons gezin Zargoth)

Shandril

Bremmer
8th June 2003, 12:47
whoops...... ik weet ook niet hoe ik bij Shandrill kom :&
ik ga het proberen te onthouden.....maar jah dat zei ik vorige keer ook geloof ik

Angel
9th June 2003, 20:43
Jaa, ik blijf ook eeuwig kind. (T)

Dat is toch een kenmerk van leraren??

Angel.

(\o/)
./_\.

Sengir Vampire
10th June 2003, 22:49
Mr. G. Bear dwingt me deze kant van de site te bekijken en aldaar te posten opdat de mensen hiero mij gaan leren kennen . Tssssssssssssssssssss ..... alsof iemand DE vampier nog niet kent. Beetje serieuze zelfrespecterende magic speler die NIET weet over welke vampier ik het heb gaat zich nu heel erg schamen;) ;)

Anyweg ... ik ben dus Ludo ... een soort van "verre vriend" van Aekold en Mr. G. Bear-guy en ik ben al sinds 1996 een soort van passieve magic speler . Naast magic speel ik ook veel boardgames zoals warhammer en mordheim . Ik zit op een ICT-opleiding ( zo moet ik het noemen anders ga ik niet over ;) ) maar ik noem het gewoon een willikeurige computer-opleiding. Met mijn 19 jaren in leeftijd mag ik legaal mijn rijinstructeur de stuipen op het lijf jagen en dat doe ik dan ook fanatiek . Ik ken de meeste van jullie niet maar daar gaat wel verandering in komen denk ik zo ... alle aankomende maanden .

Maargoed .... have fun en ik kom vast binnenkort nog wel eens langs in bergen op zoom of Roosendaal voor een leuk magic-toernooi . Duszzz mensen .... tot binnenkort !!

Grtzzz , L

Mr G. Bears
10th June 2003, 23:53
khad et nie better kunnen zeggen ( want ik wist et nl niet :P)
welkom op et forum Ludo
enne ik spreek je nog wel verre vampire vriend guy

Shandril
11th June 2003, 00:32
aah well, welkom eej

ik maak sinds vandaag ook de straten van roosendaal onveilig. Nou ja het RBC terrein iig :P

Shandril

aekold
11th June 2003, 00:52
Ja, en morgen Steef ook nog een keer, het wordt gevaarlijk in roosendaal, want ik cross er ook nog rond (T).

Nitro
11th June 2003, 00:57
ja das waar al dat tuig hier in Roosendaal en dan denk je soms van als je dat nieuws leest over schapen die met stenen gooien dan denk je van; zo zo. maar hier in Roosendaal is dat gewoon normaal, tis niet te geloven 8)

Carnage
11th June 2003, 01:24
Ja, en morgen Steef ook nog een keer, het wordt gevaarlijk in roosendaal, want ik cross er ook nog rond (T).

De politie legt al op vaste tijden de strooibalen klaar geloof ik *jump*

Angel
11th June 2003, 10:32
Don't worry, ik heb al wat geregeld. Ik krijg een politie-escorte! (L)

*borg*

Angel.

(\o/)
./_\.

*bier*

Angel
11th June 2003, 15:10
Ok, het ging goed de rijles, er staan geen bomen meer in de straat, alle auto's bij 't Zand zijn nu bezaaid met deuken en mijn instructeur ligt in het ziekenhuis. (?)

Maar verder ging alles goed!
*bier* Daar moet op gedronken worden, hi, ha, ho!

*drum* deze smilie is wel erg leuk!

Angel.

(\o/)
./_\.

Elminster
11th June 2003, 15:43
Originally posted by Bremmer
whoops...... ik weet ook niet hoe ik bij Shandrill kom :&
ik ga het proberen te onthouden.....maar jah dat zei ik vorige keer ook geloof ik
Is het iemand al eens opgevallen dat Shandril op Mandril rijmt?

Maar goed ik kom voorlopig niet meer buiten dus, iets teveel mensen crossen op dit moment rond naar mn zin :)

Nog uit een oude schoolkrant:

AUDI - Als U Duwen Interesseert
BMW - Badkuip Met Wielen
DAF - Duwen Anders Fietsen
FERRARI- Fanatieke Ego?stische Rakkers Rijden Alleen Roestige Italianen
HONDA - Honderd Ongelukken Na De Aankoop
LADA - Lelijkste Afval Der Autotechniek
NISSAN - Na Iedere Start Snel Alles Nakijken
OPEL - Overal Pech En Last
RENAULT - Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd
SAAB - Steeds Allerlei Abnormale Bromgeluiden
SEAT - Steeds Ellende Als Toemaat
SKODA - Soms Klappert Ook Dit Afval
SUZUKI - Stuur U Zelf Uw Kist Toe
TOYOTA - Totaal Onveilig Yapans Ontwerp Tegen Afvalprijs
VOLVO - Volgens Onze Leraren Volledig Onveilig
YAMAHA - Yapanse Arbeiders Maken Alles Half Af

Waarin lessen jullie eigenlijk :D?

Angel
11th June 2003, 16:13
Haha, ik les in een VOLKSWAGEN en die staat lekker niet in het rijtje!!
*jump*

Angel.

Elminster
11th June 2003, 16:49
Vieze Oude Les Karretjes Worden Altijd Gezien En Nagewezen :D:D:D

Carnage
11th June 2003, 20:36
Hee Elminster, ik had er nog meer op m'n PC staan *blink*

ALFA ROMEO
Alleen Lastige Flut Auto's Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandigheden
AUDI
Als U Duwen Intereseert
AUSTIN
Autotechnisch Uitgestorven Stuk Techniek In Nood
BMW
Boeren Mest Wagen
Badkuip Met Wielen
Blijft Maar Werken
Bij Mercedes Weggegooid
CHEVROLET
Cre?ert Heel Erg Veel Rook Of Loopt Echt Treurig
CITROEN
Claxon Indrukken Terwijl Roestig Onderstel Even Niveleert
DAF
Duwen Anders Fietsen
Door Aanduwen Fel
DAIHATSU
Dit Autootje Is Helemaal Auto-Technisch Sloopklaar Uitgerust
DATSUN
Door Allerlei Technische Snufjes Uitermate Hulpbehoevend
FERRARI
Fanatieke Egoistische Rakkers Rijden Alleen Roestige Italianen
FIAT
Fiasco In Auto-Techniek
FORD
Ford Onderdelen Rammelen Dagelijks
HONDA
Hoge Onkosten Na Dure Aanschaf
Hier Onder Niets Dan Afval
Honderden Ongelukken Na De Aankoop
ISUZU
Instabiel Slecht Uitgerust Zwabberend Uitspuugsel
JAGUAR
Jarenlang Allerlei Gecompliceerde Unieke Autotechnische Revisie's
JEEP
Je Eerste Echte Paard
LOTUS
Laat Onze Tractoren U Slepen
LADA
Lelijkste Afval Der Autotechniek
Licht Aan Dag Auto
Laat Alle Deuren Achter
Langs Achter Duwen Aub
LANCIA
Lullig Autootje Naar Catastrofaal Italiaanse Afbeelding
MAZDA
Miserabele Auto Zonder Degelijke Afwerking
Maffe Achterlijke Zatlappen Duwen Auto
MERCEDES
Met Enige Rijlessen Controleert Elke Dwaas Een Slagschip
M.G.
Massaal Gerammel
MITSUBISHI
Met Interesante Techniek Speciaal Uitgevoerde Bakfiets In Hedendaagse Improvisatie
NISSAN
Na Iedere Start Snel Alles Nakijken
Niet In-Stappen Start Anders Niet
N.S.U.
Na Start Uitgeput
OPEL
Overal Pech En Last
OPEL KADETT
Overal Pech En Leed Koopt Altijd De Eerste Technische Tegenvaller
PEUGEOT
Probeer Eens Uw Geluk En Ondervindt Trammelant
RENAULT
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd
Rijdt Eigenlijk Niet Als U Licht Trapt
PORSCHE
Per Ongelijk Rijden Sommige Chronische Hoestbuien Eveneens
ROVER
Roest Overal Voortijdig En Razendsnel
SAAB
Steeds Allerlei Abnormale Bromgeluiden
SEAT
Steeds Ellende Als Toemaat
SIMCA
Steeds Interessant Mechanish Cabaal Achteraan
SKODA
Soms Klappert Ook Dit Afval
Schuddend Klaarkomen Op De Achterbank
Super Kut Onderdelen Duidelijk Afwezig
Samen Knutselen Onder De Auto
SUBARU
Steeds Uitermatig Belachelijk Abnormaal Rammelende Uitvinding
SUZUKI
Stuur U Zelf Uw Kist In
TALBOT
Technisch Als Lelijk Bestempelde Onvervalste Teleurstelling
TOYOTA
Totaal Onveilig Yapans Ontwerp Tegen Afvalprijs
VAUXHALL
Volgens Allerlei Uitgesproken Xenomanen, Haast Altijd Lullig Langzaam
VOLVO
Volgens Onze Leraren Volkomen Onveilig
Volgende Onderdelen Liggen Verderop
V.W.
Volkomen Waardeloos
YAMAHA
Yapanse Arbeiders Maken Alles Half Af
ZASTAVA
Zielig Autotechnish Systeem, Tenslotte Als Vuiligheid Aanvaard

Shandril
11th June 2003, 20:49
OPEL
Oud Primitief En Lelijk

SEAT
Sehen Einsteigen Austeigen Totlachen

Shandril

Elminster
11th June 2003, 20:50
Yeps het was die SEAT die jij bij het feestje van Steef vertelde die me eraan herinnerde :)

Maar we zijn nu behoorlijk off-topic, back 2 the new people!

Laevid
11th June 2003, 22:37
Ik ben ook new people op de weg, dinsdag ook me eerste rijles gehad en ik leef nog :D

Zo goed aan de thread gehouwen?

Chosen
15th June 2003, 15:22
Okeej dan :) ik ben zeg maar ook nieuw hiero, dus ik zal me ff voorstellen enzo! Ik ben Rick en ik ben een maatje van Sengir Vamp :) Ik speel magic vanaf.... euh... 1998 d8 ik.... anyway! Prophecy was net uit ;) Ik speel net als Ludo ook warhammer, alleen geen mordheim (heb wel een warbandje... alleen unofficial :P). Nou ja uh.... verder.... ik ben 16 enzo, zit nu in VWO 4, ben deze week bezig met overgaan :). Genoeg zo? Mooi :)

Grtz. Chosen

Insane Alien
15th June 2003, 20:32
Van harte welkom geheten *jump*

(A)

Elminster
15th June 2003, 20:51
Yep, nog meer mensen die het forum onveilig maken dus nog meer fun (Y)

Welkom!

Angel
15th June 2003, 21:41
Hey Chosen,

gezellig dat je erbij bent! Ik ben Angel en ik ben gek. (?)
En ik heb een speciale eigen thread (iedereen zegt dat ik er trots op ben, schijnbaar :|) en die staat ook op dit main forum. Dat is het onderdeel "sex en lifestyle". Kom eens een kijkje nemen.

(Oh Kolky, weer sluikreclame!) *no*

Angel.

Chosen
15th June 2003, 23:30
Tnx Tnx :D Ik heb het gevoel dat ik me hier heeeeelemaal thuis ga voelen :D

aekold
16th June 2003, 10:22
Originally posted by Angel
Hey Chosen,

gezellig dat je erbij bent! Ik ben Angel en ik ben gek. (?)
En ik heb een speciale eigen thread (iedereen zegt dat ik er trots op ben, schijnbaar :|) en die staat ook op dit main forum. Dat is het onderdeel "sex en lifestyle". Kom eens een kijkje nemen.

(Oh Kolky, weer sluikreclame!) *no*

Angel.
Dat van dat gek zijn wisten we al. Die thread, erg leuk :D.

En natuurlijk welkom choosen, je zult mij vast een keer gezien hebben in dord, kom er namelijk vrij vaak met de trein uit Roosendaal. Ff ter verduidelijking, ik ben Pieter Meijer, goede vriend van Ludo en Wouter Meijers. Ik speel voornamelijk magic.

Shandril
16th June 2003, 11:01
Ze is er niet trots op hoor, ze pakt alleen iedere gelegenheid met twee handen aan om er reclame voor te maken :P

Welkom Chosen....Have fun here (L)

Shandril

Chosen
16th June 2003, 12:37
Ooow! Dus jij bent Pieter :) Ik had toen een paar weken geleden die archangel met je geruild :D

aekold
16th June 2003, 13:10
Dat klopt, dat was ik ja. Ik weet niet meer precies wie jij bent, maar daar kom ik snel genoeg achter als ik weer een keertje naar dord kom.

Elminster
16th June 2003, 14:31
En dat komen we binnenkort, met een hele groep, en we eindigen bovenaan, MUHAHAHAHAHA :D

Tenminste, da's het plan ;)

Angel
16th June 2003, 15:35
Dan doe ik ook mee, dan ga ik winnen!!!!!

Angel.

*bier*