View Full Version : Prestige classes
Outcast
27th October 2002, 22:53
Wat vind jij de leukste prestige classes en wat zijn je ervaringen ermee, zelf heb ik weinig gespeeld maar een aantal lijken me erg leuk:
1) Assassin, blijft een favoriet van me
2) Alienist man die is gewoon lachen
3) Oozemaster eeeeh apart maar totaal wat anders
Planetouched
27th October 2002, 23:32
:) assasin is wel lastig om in een goede quest te verwerken, als de Pc's hem eenmaal encounteren heeft ie een groot probleem, de sneak valt waarschijnlijk weg en dan sta je daar maar. Maar ik vind hem wel errug vet, lekker moord-pogingen maken:) misschien wit busje nodig, trouwens het was een normale auto he....achja wit busje staat ook te koop hoor.
Shape shifter is trouwens een zwaar over-powerde, offciele prestige class uit masters of the wild...lees maar eens door, wel vet maja niet goed gebalanced.
Bremmer
28th October 2002, 15:03
idd Assasin klinkt leuk, is errug cool om te spelen, maar de uitwerking valt een beetje tegen vind ik
Verder moet ik nog even nadenken over de drie leukste PrCl
Planetouched
3rd November 2002, 22:02
well?...wat vinden jullie trouwens van die ene PrC, de drunken master? hij is wel een officele PrC kennelijk
Bremmer
4th November 2002, 02:35
officiel Prc ja en het is weer eens wat helemaal anders. Ik geloof dat de drunken master bonussen krijgt om met flessen te vechten en zo en hoe zatter die is des te beter gaat hij vechten!!! Oh yeah.........
Ik heb alleen nog nooit gespeeld zien worden :+
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.