PDA

View Full Version : Caf? d'Anvers

LoUNgeR
27th October 2002, 16:19
Ok? ok? piepels,

Ik heb het al vaker gehad over caf? d' Anvers, maar ik zal ff wa plaatjes neerfixen zodat jullie een idee krijgen hoe het er daar uitziet.
Het ligt midden in de hoerenbuurt dus als je er niks aan vind dan kun je altijd bij de buurvrouw binnenwippen (whaaaaaaa......hmm ja flauw)
Afgelopen vrijdag gaven ze een feest omdat ze 13 jaar bestaan en ze hebben in die 13 jaar veel respect afgedwongen bij de feestgangers en dj's.
Er wordt rustige house gedraaid en ze hebben regelmatig speciale avonden die een thema meekrijgen en de muziek op aangepast word.
Zeker de moeite waard om een keer te gaan kijken.
Ook voor het Rock-front. Als je voor 12u binnen bent is het gratis. Dus je hebt nix te verliezen.

En naderhand kun je natuurlijk altijd een boobie-burger gaan eten:D

LoUNgeR
27th October 2002, 16:20
zieter tog wel kewl uit eeej

LoUNgeR
27th October 2002, 16:22
En je kunt natuurlijk ook ff op hun website kijken
www.cafe-d-anvers.com (http://www.cafe-d-anvers.com)

laat maar komen dat commentaar

Nitro
27th October 2002, 23:30
Waarom zou het de moeite zijn voor iemand uit het rock front om naar zo'n dance cafe te gaan, ergens in Antwerp; te ver, slechte muziek, ej ben nog geen 18+ alleen big mac's dus

LoUNgeR
28th October 2002, 00:15
te ver???
amper half uurtje in auto of trein
Een vriend van mij luisterde eerst enkel naar rock en hij is een keer meegegaan. Nu zit hij iedere keer te zeuren dattie weer naar caf? d'anvers wil.
maargoed, ieder zijn keuze
respect for that

Pyro
29th October 2002, 02:29
Het ziet er eigenlijk wel allemaal relekst uit van binnen en zo als jij het nu hierboven beschrijft LoUNgeR wordt er ook wel goed gedraaid. Maar ja, wanneer ben ik nou in Antwerpen? Tja, het is een beetje moeilijk om mij een weekje uit The Pitt te houden en ergens anders naar toe te gaan, maar wie weet, als ik ooit nog eens in de buurt mocht zijn...

Carnage
29th October 2002, 15:20
Ik ga wel mee (Y)