PDA

View Full Version : the war has begun!

Elminster
27th October 2002, 15:03
Vandaag 27 oktober zijn we om 10 uur begonnen met D&D - laat niemand zeggen dat we niet fanatiek zijn. Het is nu 2 uur en we gaan beginnen aan THE FINAL BATTLE!!

Korte update: de party heeft net 7 artifacts gevonden, eentje weggeven aan een draak in ruil voor identificatie en een heel leger getraind in hun stronghold (ruim 250 man, bewapend en al). Ze weten al van hun connecties dat ze binnen een dag aangevallen gaan worden, op dit moment horen ze het alarm van de wachtpost 3 mijl naar het zuiden. De laatste voorbereidingen worden getroffen, de wapens gepakt, de ballista's geladen, get ready to rumble!!!!

We zullen een paar foto's online zetten om het verloop te laten zien, zodat dit de eerste live op internet te volgen giant battle sessie wordt! Elk uur een update moet lukken...

Elminster (bij Planetouched)

Bremmer
27th October 2002, 15:21
vertel, vertel!!

Planetouched
27th October 2002, 23:10
foto's zijn er helaas niet van gekomen, de camera was opeens natural 20 op zijn hide checks aan het gooien maar aantekeningen zijn gemaakt...wat een battle, in een minuut tijd 500+ doden...nouja taco type uit dat verslag van me.

Planetouched
3rd November 2002, 21:59
waar blijft het verslag nou taco?

Nitro
3rd November 2002, 23:06
Taco is niet gemakkelijk op het forum te krijgen

Bremmer
4th November 2002, 02:47
niet meer nee......

Planetouched
29th September 2003, 19:19
hmm, eigenlijk zou tie er toch ooit nog es een verslagje van moeten maken, was echt een heel tof gevecht, dan merk je wat voor effect een meteor storm of 2 en een firestorm zoal kunnen aanrichten en wat voor moeite de fighters hebben om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Ik vond dat dat gevecht precies aangaf waarom ik van mages hou, op latere levels zijn ze indien een beetje voorbereid in staat gehele armies tegen te houden rijdend op een mooi draakje hoog in de lucht met een door magie opgepompt ac van 40(oke deze keer wast wel met hulp maar hey, we waren level 11 ofso) terwijl fighters met 1 op 30 a 50 man toch een zwaar probleem beginnen te krijgen. Achja, volgende keer speel ik wel weer een fighter type(ik twijfel tussen rogue en monk)....als er uberhaubt nog een andere quest komt...die van mij duurt nog wel ff.